Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Η επιθυμία μου να ελαττωθώ

sleeping-goddess-mud-maid-woodland-walk-lost-gardens-of-heligan-england1Από μικρός, ό,τι ήθελα να προστατέψω από τους άλλους, ό,τι φοβόμουν να χάσω, το’χωνα σ’ έναν λάκκο στον παιδότοπό μου και το σκέπαζα με χώμα.
 
Κάθε λάκκος είχε κι από έναν φόβο μου.

Κάποτε, σκέφτηκα να ξεθάψω μερικούς, να δω αν μπορούσα να τους αντικρύσω στα ίσα, αλλά δεν το’ κανα. Αντίθετα, πρόσθεσα κι άλλο χώμα, ώσπου σχηματίστηκε εκεί ένα μικρό βουναλάκι, στην κορυφή του οποίου φύτεψα βολβούς διαφόρων λουλουδιών.
 
Ήρθε, τότε, καιρός που άνθισαν όλοι μαζί, οι φόβοι μου. Και προσκαλούσα στον παιδότοπο φίλους και φίλες να τους δείξω πόσο όμορφοι είναι όταν τους έχεις θαμμένους.
 
Μερικοί μου ζήτησαν να φυτέψω και τους δικούς τους εκεί, στους μικρούς μου λόφους, διάσπαρτους στην αυλή του σπιτιού όπου μεγάλωσα. Τους είπα «εντάξει», αλλά όταν έφευγαν, πάλι τους δικούς μου φόβους φύτευα και όταν άνθιζαν κι αυτοί, τους φώναζα και τους έλεγα πως είναι δικού τους.
 
Μεγάλωσε πολύ ο κήπος μου. Τον καμάρωναν όλοι. Στην κοινότητα τον βράβευσαν μάλιστα, ως τον πιο ωραίο της γειτονιάς, και μου έδωσαν ένα σακί από σπόρους σπάνιων λουλουδιών εξωτικών χωρών, να κάνω τους φόβους μου παραδεισένιους.

Δεν μου έλειπε ποτέ η πρώτη ύλη. Πάντα είχα κάτι που ήθελα να κρύψω. Και συνεχώς στοίβαζα πράγματα από πάνω.
 
Μέσα μου ήμουν άδειος, μα ένοιωθα βαρύς όσο δεν περιγράφεται. Απ έξω, οι φίλοι θαύμαζαν λουλούδια, και στους διαγωνισμούς κηπουρικής δεν έμεινε βραβείο που να μην κερδίσω.
 
Επιστρέφοντας σπίτι μετά από κάθε τέτοια λαμπρή τελετή, κλεινόμουν στη γωνιά μου κι έκλαιγα γοερά. Έδινα συνέχεια υποσχέσεις στον εαυτό μου ότι θα γκρεμίσω όλα τα ψευτοανθισμένα βουναλάκια, ότι θα ξεριζώσω τους φόβους μου, και ότι θα τους αντιμετωπίζω πλέον μόνος μου, φανερά, χωρίς να τους σκεπάζω με τίποτα.
 
Αυτό το βασανιστικό παιχνίδι κράτησε χρόνια. Τόσα, που δεν μπορώ να τα μετρήσω. Κι η επιθυμία μου να ελαττωθώ, είναι ακόμα εκεί…

Ανακαλύφθηκε η περιστρεφόμενη τραπεζαρία του Νέρωνα

Η περιστρεφόμενη τραπεζαρία σε ένα πολυτελές παλάτι του αυτοκράτορα Νέρωνα υπήρχε πραγματικά.

Το υπερβολικό παλάτι του αυτοκράτορα Νέρωνα, το Domus Aurea, και για το οποίο μπορούσε να υπερηφανεύεται για τα 300 περίπου δωμάτια που το δάπεδό τους ήταν καλυμμένο από εκθαμβωτικά γυαλισμένο λευκό μάρμαρο, αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2009 από μια ομάδα από Γάλλους και Ιταλούς αρχαιολόγους.

Τώρα, στο πολυτελές ανάκτορο έχει μόλις αποκαλυφθεί μια άλλη έκπληξη
- μια περιστρεφόμενη τραπεζαρία…! Μια αίθουσα που κάποτε υπηρέτησε τους επιφανείς επισκέπτες του περίφημου ηγεμόνα.

Οι αρχαιολόγοι έχουν ονομάσει την 2000 ετών περιστρεφόμενη πλατφόρμα ως μία από τις πιο περίεργες και περίπλοκες δομές της αρχαιότητας. Η ανακάλυψη επιβεβαιώνει μια

περιγραφή του παλατιού από τον αρχαίο ιστορικό Suetonius.
Ο Νέρωνας ήταν αυτοκράτορας της Ρώμης το 54-68 μ.Χ. και ο τελευταίος της Ιουλιο-Κλαυδιανής δυναστείας. Αυτός επικέντρωσε μεγάλο μέρος της προσοχής του στη διπλωματία, το εμπόριο, και την ενίσχυση της πολιτιστικής ζωής της αυτοκρατορίας. Αλλά ήταν επίσης γνωστός τόσο για την τυραννία που επέβαλε αλλά και τη ζωή της υπερβολής που έζησε Το 64 μ.Χ., μεγάλο μέρος της πόλης καταστράφηκε κατά τη μεγάλη πυρκαγιά της Ρώμης, την οποία πολλοί (;) Ρωμαίοι πίστευαν ότι ο ίδιος είχε ξεκινήσει με σκοπό την εκκαθάριση της γης για το σχεδιαζόμενο ανακτορικό συγκρότημα του. Είναι γνωστός ως αυτοκράτορας που ήταν πρώιμος διώκτης των Χριστιανών. Ήταν υπεύθυνος για πολλές εκτελέσεις, μεταξύ των οποίων και η μητέρα του, η γυναίκα του , και το πιθανότερο, του ετεροθαλής αδελφού του Britannicus.

Η κατασκευή του παλατιού του Νέρωνα ξεκίνησε αμέσως μετά τη μεγάλη πυρκαγιά είχε καθαρίσει τις αριστοκρατικές κατοικίες στις πλαγιές του Παλατινού Λόφου. Χτισμένο από τούβλα και μπετόν στα λίγα χρόνια μεταξύ της πυρκαγιάς και της αυτοκτονίας του Νέρωνα το 68 μ.Χ. , η εκτεταμένη χρήση σε φύλλα χρυσού που έδωσε στη βίλα και το όνομά της δεν ήταν το μόνο εξωφρενικό στοιχείο του ντεκόρ του: γύψινες οροφές βρέθηκαν με ημιπολύτιμους λίθους και καπλαμά από ελεφαντόδοντο , ενώ οι τοίχοι είχαν νωπογραφίες, συντονίζοντας τη διακόσμηση σε διαφορετικά θέματα σε κάθε μεγάλη ομάδα των δωματίων.


Στον Παλατίνο Λόφο στη Ρώμη.

Ιστορικός Suetonius έγραψε μια γλαφυρή περιγραφή του παλατιού για τις ζωές των Καισάρων, -.........Νέρων.........: Σε απόδοση....[….Ο προθάλαμος του ήταν αρκετά μεγάλος ώστε να περιέχει ένα κολοσσιαίο άγαλμα του αυτοκράτορα εκατόν είκοσι πόδια υψηλό(;) και ήταν τόσο εκτενής που είχε μια τριπλή κιονοστοιχία μήκους ενός μιλίου. Υπήρχε μια λίμνη πάρα πολύ μεγάλη , όπως μια θάλασσα, που περιβάλλεται από κτίρια που αντιπροσώπευαν τις πόλεις, εκτός από εκτάσεις της γης , που αυτά τα χωράφια καλλιεργούνταν, είχαν αμπέλια και λιβάδια και τα δάση, με μεγάλο αριθμό άγριων και κατοικίδιων ζώων. Στο υπόλοιπο του σπιτιού όλα τα μέρη είχαν επικαλυφτεί με χρυσάφι και ήταν στολισμένα με πολύτιμους λίθους και μαργαριτάρια. Υπήρχαν τραπεζαρίες-δωμάτια με κρουνούς από ελεφαντόδοντο, των οποίων οι πίδακες θα μπορούσαν να μετατραπούν και ψεκαστήρες κάτω από τα λουλούδια και ήταν εξοπλισμένα με σωλήνες για να πασπαλίζουν τους επισκέπτες με αρώματα. Η κύρια αίθουσα δεξιώσεων ήταν κυκλική και συνεχώς περιστρεφόμενη μέρα και νύχτα, όπως οι ουρανοί. Είχε λουτρά που τροφοδοτούνται με θαλασσινό νερό και το νερό με θείο. Όταν το οικοδόμημα τελείωσε σε αυτό το ύφος και το αφιέρωσε στον ίδιο , δεν μπορώ να πω τίποτα περισσότερο και που καταδέχτηκε να στεγάζεται σαν ένα ανθρώπινο ον…..]

Η περιγραφή εμφανίστηκε τόσο υπερβολική που οι ιστορικοί της σύγχρονης εποχής μας θεωρούσαν ότι ήταν εξαιρετικά αμφίβολο ότι αντικατοπτρίζει με ακρίβεια το πραγματικό παλάτι. Ωστόσο, η πιο πρόσφατη ανακάλυψη δείχνει ότι η περιγραφή του Suetonius ήταν τουλάχιστον εν μέρει σωστή.



Οι αρχαιολόγοι έσκαβαν σε ένα τεχνητό πρόβολο στη βορειοανατολική γωνία του Παλατίνου Λόφου της Ρώμης, όταν βρήκαν έναν κυκλικό , 12μετρο υψηλό πύργο, με ένα μεγάλο κεντρικό πυλώνα με τέσσερα μέτρα σε διάμετρο και 8 ζεύγη καμάρες που στηρίζουν δύο ορόφους. Κατά μήκος της κορυφής των άνω αψίδων, ήταν εν σειρά των ημι-σφαιρικές οπές, που γεμίζουν με ολισθηρό άργιλο - κάπως σαν τις κοιλότητες που χρησιμοποιήθηκαν σε μεγάλα πλοία και που περιέχουν πρωτόγονα ρουλεμάν, επί των οποίων κινούνται πλατφόρμες που τοποθετήθηκαν για τη μεταφορά βαρέων φορτίων.

Οι γραμμές των κοιλοτήτων που έχουν στη δομή πιστεύεται ότι στεγάζονται μεταλλικές σφαίρες που υποστήριζαν τον ανακυκλούμενο όροφο. Στο κάτω μέρος του πύργου, αρχαιολόγοι βρήκαν επίσης ενδείξεις ότι ένας μηχανισμός είχε κατασκευαστεί στον τοίχο. Καταθέσεις ασβεστίτη στις γύρω πέτρες δείχνουν ότι η συνεχής κίνηση του δαπέδου μπορεί να τροφοδοτείται από το νερό και η δύναμη να διοχετεύεται μέσω ενός συστήματος γραναζιών


Το επανορθωτικό μοντέλο του συστήματος των σφαιρών κατά την οποία το εστιατόριο του Νέρωνα περιστρέφεται. Francoise Villedieu και Edikom

Η Maria Antonietta Tomei, αρχαιολόγος και πρώην υπάλληλος του Υπουργείου Πολιτισμού στην Αρχαιολογική Εποπτεία, η οποία εποπτεύει την ανασκαφή πάνω στον Παλατίνο, δήλωσε ότι η ανακάλυψη της τραπεζαρίας ρίχνει νέο φως στον αυτοκράτορα Νέρωνα. Αν και ο Νέρων έχει μια φοβερή φήμη…. Αυτός δεν ήταν απλά μια αρνητική εικόνα….. Και τώρα, κατά την άποψή της, η μηχανική και η αρχιτεκτονική πολυπλοκότητα της ανακυκλούμενης τραπεζαρίας του ,τονίζουν το πάθος του για την επιστήμη και την τεχνολογία, καθώς και για τις τέχνες και τον πολιτισμό.

Αν πραγματικά αγαπώ έναν άνθρωπο...

Η αγάπη δεν είναι βασικά μια σχέση προς ένα ιδιαίτερο άτομο. Είναι μια στάση, ένας προσανατολισμός του χαρακτήρα που καθορίζει τη σχέση ενός ατόμου προς τον κόσμο σαν σύνολο κι όχι προς ένα «αντικείμενο» αγάπης.

Αν ένα άτομο αγαπά μόνο ένα άλλο άτομο κι είναι αδιάφορο προς τους άλλους συνανθρώπους του, η αγάπη του δεν είναι ακριβώς αγάπη αλλά μια συμβιωτική προσκόλληση ή ένας διογκωμένος εγωισμός.

Ωστόσο, οι πιο πολλοί άνθρωποι πιστεύουν πως η αγάπη είναι το αντικείμενο κι όχι η ψυχική ικανότητα. Στην πραγματικότητα φτάνουν στο σημείο να πιστεύουν ότι: όταν δεν αγαπάνε κανέναν άλλον παρά μόνο το «αγαπημένο» πρόσωπο, αυτό είναι μια απόδειξη της έντασης της αγάπης τους.

Αν πραγματικά αγαπώ έναν άνθρωπο, αγαπώ όλους τους ανθρώπους, αγαπώ τον κόσμο, αγαπώ τη ζωή. Αν μπορώ να πω σε κάποιον άλλον «σ’ αγαπώ», πρέπει να είμαι ικανός να πω «αγαπώ σε σένα όλους, αγαπώ μέσα από σένα όλο τον κόσμο, αγαπώ σε σένα και τον εαυτό μου».

Erich Fromm “Η τέχνη της αγάπης”

Μελέτη υποστηρίζει ότι αν θέλουμε να βοηθήσουμε το περιβάλλον, θα πρέπει να τρώμε λιγότερο κρέας

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Climate Change , κάθε κρεατοφάγος είναι υπεύθυνος για περίπου 50% περισσότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από ό, τι κάθε pescatarian (η διατροφή τους περιλαμβάνει ψάρι και άλλα θαλασσινά, άλλα όχι σάρκα άλλων ζώων), πάνω από 50% περισσότερες εκπομπές από κάθε χορτοφάγο και περίπου 100% περισσότερες εκπομπές από κάθε αυστηρά χορτοφάγο.

Αυτό σημαίνει ότι ένας κρεατοφάγος έχει, κατά μέσο όρο, δύο φορές το αποτύπωμα άνθρακα ενός αυστηρά χορτοφάγου.

Η μελέτη συνέκρινε τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από 55.000 κρεατοφάγους, pescatarians, χορτοφάγους και αυστηρά χορτοφάγους στο Ηνωμένο Βασίλειο και βασίστηκε σε μια δίαιτα 2.000 θερμίδων.
Η έκθεση σημειώνει ότι « τα προϊόντα με βάση τα ζώα γενικά [έχουν] πολύ μεγαλύτερες εκπομπές από τα φυτικά προϊόντα. " Η διαφορά αυτή συνδέεται με ανεπάρκειες στις αναπτυσσόμενες καλλιέργειες που χρησιμοποιούνται ως ζωοτροφές, καθώς και το μεθάνιο που παράγεται από τα ίδια τα ζώα.
Με βάση αυτόν τον συγκλονιστικό αριθμό, λένε οι ερευνητές, « Η μείωση της πρόσληψης κρέατος και άλλων ζωικών προϊόντων με βάση το κρέας μπορεί να αποτελέσει πολύτιμη συμβολή στην άμβλυνση της αλλαγής του κλίματος. "

Ο ξενώνας

Αυτή η ανθρώπινη ύπαρξη είναι ένας ξενώνας.
Κάθε πρωί, μια νέα άφιξη.... Μια χαρά, μια κατάθλιψη, μια κακία....
Μια στιγμιαία συνειδητοποίηση έρχεται σαν ένας απρόσμενος επισκέπτης.
Καλωσορίστε τα και φιλοξενήστε τα όλα!

Ακόμα κι αν είναι ένα πλήθος θλίψεων, που βίαια σαρώνουν το σπίτι σας και το αδειάζουν....
Ακόμη κι έτσι, τιμήστε κάθε επισκέπτη.
Μπορεί να σας κάνει χώρο για κάποια νέα χαρά.
Τη μαύρη σκέψη, την ντροπή, την κακία, συναντήστε τα όλα στην πόρτα με γέλιο.
Και προσκαλέστε τα μέσα.
Να είστε ευγνώμονες για όποιον έρχεται, επειδή καθένας στάλθηκε ως ένας οδηγός από κάπου, πέρα από μας.....
~~~~~~~
Ποίημα του Jalāl ad-Dīn Muhammad Rūmī (1207- 1273)

Πως μπορείτε να διαχειριστείτε τα αρνητικά συναισθήματα



Kαταρχήν είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι τα αρνητικά σας συναισθήματα εκφράζουν τις ανεκπλήρωτες συναισθηματικές σας ανάγκες. Επίσης, κάθε αρνητικό συναίσθημα έχει μια θετική αξία.

Ας δούμε μια μέθοδο διαχείρισης των αρνητικών συναισθημάτων:

● Αναρωτηθείτε γιατί σας ενοχλεί κάτι.
● Δείτε τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στις ανεκπλήρωτες συναισθηματικές σας ανάγκες, την παιδική σας ηλικία και τις πεποιθήσεις σας.
● Εξετάστε την πιθανότητα κάποιες από τις πεποιθήσεις σας να είναι δυσλειτουργικές και θυμηθείτε ότι οι πεποιθήσεις μπορούν να αλλάξουν.
● Να θυμάστε ότι η αποδοχή της ευθύνης βοηθάει στην απελευθέρωση της μνησικακίας.
● Επαναπροσδιορίστε την κατάσταση ως μια ευκαιρία για προσωπική ανάπτυξη.
● Αλλάξτε κάποιες από τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες σας σε προτιμήσεις, ώστε να τις αποδυναμώσετε συναισθηματικά και να εξαρτάστε λιγότερο απ’ αυτές.

ΕΡΑΣΤΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ!

Σου αρέσει η κυρία απέναντί σου και το πρώτο που σκέπτεσαι είναι να την πάρεις. Λάθος. Είσαι πέρα για πέρα λάθος, κύριε. Μην τυχόν και σε συλλάβει με το βλέμμα της. Σα γυναίκα που είναι επιτόπου θα σε “διαβάσει”. Όσο κι αν την κολακεύει ότι την θέλεις, ότι εκείνη τη στιγμή την φαντασιώνεσαι, η αρσενική σου σκέψη δεν την διευκολύνει. Το αντιλαμβάνεσαι γιατί.
Το κορίτσι θέλει να κατακτηθεί, όχι να σου ανταποκριθεί με την πρώτη. Άρα, διώξε τον πόθο που φλογοκοπάει στα μάτια σου και αντικατέστησέ τον με θαυμασμό. Να διαβάσει εκείνη το θαυμασμό σου για..., “αλήθεια, τι είναι αυτό που του αρέσει επάνω μου;” να αναρωτηθεί η κοπέλλα. Ήδη, με τη ματιά σου μόνο την έβαλες στο παιχνίδι.

Γυναίκα είναι, όχι άλογο, να θέλεις να την καβαλήσεις. Ούτε ένα εμπόδιο που σκέπτεσαι να το πηδήξεις. Όχι, αυτά. Δεν τα σκέπτεσαι αυτά. Δεν τα φανερώνεις στο βλέμμα σου.
Η άλλη νοιώθει υπέροχα αν εισπράξει την προσοχή σου, η οποία όμως δεν αφορά το κορμί της, το στήθος της, τα οπίσθια της. Στα συν είναι ακόμα κι αν θεωρήσει ότι σε γοήτευσε το φόρεμά της. Πολύ καλύτερα ότι σε κέρδισε η χάρη στις κινήσεις της, η ευφράδειά της, ο τρόπος ομιλίας της.
Η κάθε στιγμή “γράφει” στον εγκέφαλό της. Όταν το ραντάρ σου καταγράφει πως είναι θετικά τα “μηνύματα” που πήρε από σένα, τότε με διακριτικότητα ξεκινάς τις επιθετικές σου πρωτοβουλίες. Εσύ έχεις τον πρώτο λόγο, άλλωστε αυτό ακριβώς επιθυμεί το κορίτσι. Εσύ κάνεις παιχνίδι, εκείνη θα ακολουθεί.

Φθάνετε στο κρεββάτι μετά από μία ώρα, μετά από μία εβδομάδα. Άσχετο. Καμμία σημασία. Μετά από ένα μήνα. Επειδή δεν σας προέκυψε ενωρίτερα. Το σημαντικό είναι η άλλη να σε θέλει γιατί με τρόπο που την ικανοποιούσες οδήγησες την κούρσα. Και το έκανες με πατίνι. Ακριβώς. Με όχημα παιχνιδιάρικο και αργόστροφο, όχι με μέσο μεγάλου κυβισμού. Εσύ κι εκείνη ταξιδεύετε, πηγαίνετε προς το κρεββάτι μόνοι σας, μη σας πάει κάτι άλλο, ένα αυτοκίνητο, ένας πύραυλος.

Είσαι εραστής, τουτέστιν ένας ποιητής. Και την κλάση σου θα την δείξεις όταν έρθει η καυτή στιγμή. Όταν είναι έτοιμη η κυρία. Συνεχίζεις εσύ να οδηγείς, πάντα με το πατίνι. Δείχνεις να απολαμβάνεις κάθε λεπτό μαζύ της, χωρίς να βιάζεσαι να της χωθείς. Όχι, δεν ήρθε ακόμα η ώρα. Ακόμα κι αν εκείνη το αποζητάει, εσύ πριν από την διείσδυση συμπεριφέρεσαι σα να 'ναι η κυρία ένα έργο τέχνης. Και εσύ ένας ποιητής. Ένας περιηγητής. Ένας ερευνητής. Τα χέρια σου, τα μπράτσα σου, το στόμα σου, αποζητούν να χαρίσουν σ' εκείνη και να αρμέξουν για σένα τους θησαυρούς της ηδονής σε κάθε γωνιά του σώματος.

Ένα ζωντανό θαύμα είναι το κορμί της. Αληθινό θαύμα και βρίσκεται στα χέρια σου. Ένα εικόνισμα είναι που περιμένει να σπαρταρήσει αν το φιλήσεις και το προσκυνήσεις σαν εραστής, όχι σαν πιστός, ούτε σαν ιερόσυλος.

Κλειδί και θεραπεία

Το κλειδί είναι μια έννοια, θα μπορούσε να πει κάποιος, που εμμένει στα παραστατικά οράματα του λόγου. Σύγχρονες και νέες μορφές ξεπροβάλλουν αντίστοιχα από τη στιχομυθία της ποίησης του '' Εγώ, μέσα μου. "

Η προτομή της θεραπείας μπορεί να χαρακτηρισθεί ως θεσμός και επιβράβευση μιας βαθύτερης ανάγκης και ενός σκοπού τελειωτικού. Μέσα από τα μάτια ενός ανθρώπου που άγει το διαφορικό στο συναίσθημα απεικονίζεται μια ανάγκη για καταγραφή και παρατήρηση. Πολυδιασπώμενα κομμάτια » θεωρητικών οργασμών » , προϊόντα φύσης κατά ανάγκη και ικανοποίηση, έχουν οδηγήσει στη μετάλλαξη του συναισθήματος σε μια διαταραχή άνισης και άδικης ισορροπίας με την αντικειμενικότητα των καταστάσεων, αφού οι αντιλήψεις όχι μόνο ποικίλουν, παρά τα χαρακτηριστικά που έχουν δοθεί από τις ανθρωπιστικές επιστήμες, αλλά προσομοιώνουν και ένα συντελεστή Χ που ανέκαθεν αναζητεί και ένα εκθέτη . Αυτό το μοναδικό φαινόμενο παραγωγής και καταγραφής των ιδεών το συναντούμε κάλλιστα, στη ψυχολογία.

Ως επιστήμη έχει τραβήξει το δικό της δρόμο . Αρκετά μεγάλη προσπάθεια έχει γίνει από το παρελθόν για τη διαφορετική εξερεύνηση του » Ψυχικού Κόσμου ». Έργο αναπόσπαστης σημασίας είναι οι παρακαταθήκες που οδήγησαν στην αναπαράσταση της » φυσικής υπόστασης του ανθρώπου » μέσα από το λόγο και τον αποσυμβολισμό του . Φρόυντ και Γιουνγκ . Δύο ξεχωριστές προσωπικότητες . . . δύο διαφορετικές θεωρίες και αντιλήψεις. Μεγάλη καταγραφή για το γίγνεσθαι της γοητείας της ολότητας της επιστήμης συναντάμε σε διάφορες εφαρμογές στη κοινωνική οντότητα.

Κατά τα λεγόμενα της Δημοκρατίας , οφείλουμε να πούμε και να τονίσουμε πως όχι μόνο για χάριν των περιστάσεων που περνούμε αλλά για το τρόπο που εξελίσσονται τα πράγματα η ίδια ξετυλίγεται σε ένα διαφορετικό μοτίβο και γεγονός στη ζωτικότητα του χώρου που ονομάζεται πολιτική & άνθρωπος . Η Δημοκρατία , θα μπορούσαμε να της αποδώσουμε το νόημα με μια φράση , είναι η ψυχοθεραπεία του λαού . Του κάθε λαού , πολιτισμού . Το μεγάλο ζήτημα του ανθρώπου είναι η ικανοποίηση όχι τόσο του εγωισμού ή εάν θέλετε πείτε το μεγάλο Εγώ , αλλά η ανταπόκριση στη σκιαγράφηση των θεσμικών αντιλήψεων .

Ως σύνηθες φαινόμενο αυτή η φιλαρέσκεια περί ζωής και θανάτου , διακρίνεται μέσα από τη ματαιότητα της αντίληψης ότι υπάρχει κάτι πέρα από μια συνεχόμενη ροή , πέρα από μια κοινή συνήθεια . Μια ανάγκη για την ύπαρξη φαίνεται μέσα από τους νόμους . Ως τρόπος ζωής παραμερίζοντας το άδικο , οδεύοντας προς το ορθό . Ένα κοινό σύμπτωμα ζωής και θανάτου , νόμου και ανθρώπου .

Τι είναι αυτό όμως που διαταράσσει την αρχή των πάντων μέσα στον άνθρωπο και ξεπροβάλλει μέσα από την εξήγηση της ψυχοσωματικής ; Αδιαμφισβήτητα μια μεγάλη ευκολία στη διάγνωση και στη καλή λειτουργία των δεδομένων έχει δοθεί υπό τη μορφή της στατιστικής .
Τι ανάγκες ξεπροβάλλουν από το κόσμο του σήμερα ; Εδώ τονίζοντας το σήμερα θα μπορούσαμε να αποκαλύψουμε μια πορεία συνεχιζόμενη προς το μέλλον . Η ψυχολογία ως επιστήμη και εφαρμογή της < < διαφορετικότητας πίσω από το τοίχο του κάθε όντος > > μπορεί να εκφραστεί μέσα από κάποιες θεωρίες και σύμβολα και γεγονότα . Μια απλή επιδημιολογία δεν είναι αρκετή να αποκάλυψη την ανάγκη για κάτι στο αξεπέραστο » ΕΓΩ » .

Διαμορφώνοντας τις κατάλληλες συνθήκες μπορούμε να αναλαμβάνουμε όχι τη πρόθεση και τη καλλιέργεια για το αύριο αλλά τη φροντίδα της μη έλλειψης για να υπάρξει το αύριο . Πιο αναλυτικά ψυχολογία ως επιστήμη πηγάζει μέσα από κάτι πιο παλιό από εκείνο το δεδομένο που ονομάζουμε σήμερα επιστήμη. Κοιτώντας λίγο στο Μεσαίωνα τι ελπίδες θα δινόταν για έναν Ψ να επιβιώσει των καταστάσεων ; Η λειτουργία και μόνο της σύνθεσης συνειδητό – υποσεινείδητο μπορεί με μια μικρή εικόνα στους Γιουγκ και Φρόυντ να μας οδηγήσει στα απαρχαιωμένα κείμενα του αποκρυφισμού , της αλχημείας . . . της λατρείας και της παράστασης των φαινομένων , σε μια εποχή που έχει τη » στάμπα της πεντάλφας » .

Μέσα από την » αντίκα » λοιπόν που περιγράψαμε πιο πάνω μπορούμε να οδηγηθούμε σε νέους ορίζοντες μεταβάλλοντας και μετακινώντας την έννοια της φύσης και του περιβάλλοντος στη ψυχολογία . Υπάρχουν ανάγκες προς αναδόμηση και κατηγορίες προς διάκριση στο μέλλον για τη καλύτερη επίτευξη των συναισθημάτων . Δεν μπορούμε ούτε έτσι να πούμε ότι φωτογραφίζουμε το μέλλον μέσα από μια Ψ οπτική γωνία . Όχι ότι θα ήταν παράλογο αλλά κάπως δύσκολο εφόσον δεν έχει ανακαλυφθεί το παρελθόν ως προς τη πραγματικότητα , όχι μόνο του βίου αλλά και της καταγραφής του . Πιο απλά τονίζοντας της διαφορετικότητα των πραγμάτων , ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο διαφορετικός τόνος της φωνής που εξωτερικεύει τη λέξη . . .ΕΓΩ . . . στη κανονική έμβια πραγματικότητα .

Για να μη κινδυνεύσουμε να υποπέσουμε στην εποχή εκείνη της λοβοτομής , κατατάσσουμε στο ύστερα την ελπίδα για κάτι πιο εύφορο στη γνώση και τη καταξίωση των ιδανικών . Ακόμη και αν σε ένα υποτιθέμενο χάρτη Ψ φοντάρουμε την υποσεινήδηση ως ένα λευκό φόντο και τη συνείδηση ως μέτρα και σταθμά μέσα από την εικόνα του εγκεφάλου , αναγκαστικά θα προκύψει η έννοια της σύνδεσης και της μεταφοράς του δεδομένου , του ερεθίσματος . Ως ανάγκη αρχής μπορούμε να επικαλεστούμε ως βοήθημα την εξέλιξη της τεχνολογίας . Η εμβάθυνση ως βασικός παράγοντας λήψης αποφάσεων έχει οδηγήσει σε συγκρούσεις . Υπάρχει Θεός ή όχι ;

Κατά πόσο η Ψυχολογία μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτή την απαίτηση ; Ορίζοντας τον όρο Θεό ως αιτία και ανάγκη εμβάθυνσης και τον όρο Άθεος ως αντικείμενο ψυχοσωματικής εκτέλεσης της εσωτερικής λειτουργίας την ύλης , θα μπορούσαμε να φτάσουμε κατά κάποιον τρόπο στην ανάγκη πρόσμιξης παλαιών και νέων αντιλήψεων για τη κάλυψη πιθανό κενών από τις μελλοντικές ανάγκες .
Φθάνοντας στο σημείο της ψυχοθεραπείας ως πρώτη διαπίστωση μπορεί να αποκαλεστεί με τεχνητή περιγραφή της διαταραχής ως » αναλογία αποστάσεως πραγματικού και ψευδαίσθησης » . Θυμίζει κάπως την απομάκρυνση αιτίου και αιτιατού .

Κατά τη γνώμη μου , το μεγάλο στοίχημα για έναν Ψυχολόγο είναι το κατά πόσο μπορεί και δυνατεί να προσεγγίσει τη πραγματικότητα όχι μόνο ως μια μορφή εγκυρότητας μέσα από το λόγο ή τη σημείωση αλλά μέσα από την αίσθηση του πραγματικού περιβάλλοντος , πράγμα που ίσως καθίσταται και ένα εμπόδιο από το γεγονός διότι με το λόγο αναπαριστάται απλά η σκηνή του γεγονότος και όχι η πραγματικότητα . . .

Ερώτημα που μπορεί να φέρει σε δίλημμα το παράξενο γεγονός της αποσιώπησης των συμβάντων είναι . . . εφόσον μετά παραπάνω ένα κομμάτι χαρτί ή ένας λόγος δεν είναι αρκετά για την ανταπόκριση ως ένα σύνολο καθιστά τη πραγματικότητα μη ματαιοδοξία , πως μπορεί η Ψυχολογία να ανταποκριθεί σε αυτό που έχουμε αναφέρει ως πραγματικότητα πάρα πολλές φορές ; Γνώμη μου είναι ότι , ως επιστήμη που πηγάζει από τις ανάγκες για καταγραφή και παρουσίαση των συναισθημάτων μπορεί να μεταπλαστεί . . . σε κάτι πιο σύγχρονο . . . σε κάτι πιο κοντά σε αυτό που λέμε εφαρμογή και αντίληψη . Ακόμη και αν προσπαθήσουμε να δώσουμε την εικόνα στη Ψυχολογία ως υβρίδιο των παλαιών γνώσεων θα έπρεπε να βρούμε και τι είναι αυτό που κρύβει η Γνώση . Η κάθε γνώση στο κάθε άνθρωπο . . .
Αυτό που ονομάζουμε θεραπεία μπορεί να πάρει σάρκα & οστά μέσα από φυσικά γεγονότα ξεπερνώντας την αντίληψη της σταθερότητας , αγγίζοντας έτσι το πραγματικό . . .

Υ. Γ
Είναι κάτι που μπορεί να μας κάνει να δώσουμε απαντήσεις σε πιο βαθιές αναζητήσεις . . . τέτοιες αναζητήσεις που δεν είναι ακόμη γνωστές στον άνθρωπο και στην επιστήμη του .

Μίλησέ μας για τον Πόνο

Και μια γυναίκα μίλησε και είπε, Μίλησέ μας για τον Πόνο.

Κι εκείνος αποκρίθηκε:
Ο πόνος σας είναι το σπάσιμο του όστρακου που περικλείει τη γνώση σας. Όπως το τσόφλι του καρπού πρέπει να σπάσει, για να βγει η καρδιά του στο φως του ήλιου, έτσι κι εσείς πρέπει να γνωρίσετε τον πόνο.

Κι αν μπορούσατε να κρατάτε στην καρδιά σας το θαυμασμό για τα καθημερινά θαύματα της ζωής σας, ο πόνος δε θα σας φαινόταν λιγότερο θαυμαστός από τη χαρά σας. Και θα δεχόσαστε τις εποχές της καρδιάς σας, όπως δέχεστε από πάντα τις εποχές που περνούν πάνω από τα χωράφια σας. Και θα παρατηρούσατε με ηρεμία τους χειμώνες της θλίψης σας. Πολλούς από τους πόνους σας τους διαλέγετε μονάχοι. Είναι το πικρό φάρμακο που μ' αυτό ο γιατρός που είναι μέσα σας θεραπεύει τονάρρωστο εαυτό σας. Γι' αυτό, να εμπιστεύεστε το γιατρό, και να πίνετε το φάρμακό του, σιωπηλά και ήρεμα. Γιατί το χέρι του, αν και βαρύ και σκληρό, οδηγείται από το τρυφερό χέρι του Αόρατου, Και η κούπα που σας δίνει, μ' όλο που καίει τα χείλη σας, είναι φτιαγμένη από τον πηλό που ο μεγάλος Αγγειοπλάστης μούσκεψε με τα δικά του άγια δάκρυα.

Ο καλός ύπνος θέλει και την κατάλληλη διατροφή

Μήπως ο ύπνος σας δεν είναι αυτός που θα θέλατε; Αν είστε από αυτούς που θέλουν να κοιμούνται καλά αλλά δεν τα καταφέρνουν, ίσως πρέπει να κάνετε κάποιες αλλαγές και στη διατροφή σας.

Επιστημονικές έρευνες τονίζουν σήμερα ότι υπάρχουν συστατικά που μπορούμε να αποφύγουμε ή να προσλαμβάνουμε μέσω της διατροφής που μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου.

Ας τα γνωρίσουμε:

Σεροτονίνη. τρυπτοφάνη, μελατονίνη
Η σεροτονίνη και η τρυπτοφάνη είναι αμινοξέα που συμμετέχουν σε σημαντικές λειτουργίες του εγκεφάλου και σχετίζονται με την αποκατάσταση κλίματος εγκεφαλικής και νοητικής ηρεμίας. Ιδιαιτέρως η σεροτονίνη είναι μια ουσία η οποία θεωρείται σημαντική για την έλευση του ύπνου. Η τρυπτοφάνη αποτελεί πρόδρομο ουσία της σεροτονίνης και η λογική λέει ότι η αύξηση της κατανάλωσης τροφίμων πλούσιων σε τρυπτοφάνη θα διευκολύνει τον ύπνο. Καλές πηγές τρυπτοφάνης είναι τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα πουλερικά, η μπανάνα και οι ξηροί καρποί.
Επίσης, ένας άλλος παράγοντας ο οποίος επηρεάζει τα επίπεδα της σεροτονίνης είναι η πρόσληψη υδατανθράκων. Καταναλώνοντας τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες αυξάνονται τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα. Η αύξηση των επιπέδων της ινσουλίνης έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη μεταφορά αμινοξέων στον εγκέφαλο, συμπεριλαμβανομένης και της τρυπτοφάνης. Τα αυξημένα επίπεδα της τρυπτοφάνης στον εγκέφαλο οδηγούν σε αυξημένη παραγωγή σεροτονίνης και σε αυξημένες πιθανότητες για καλύτερο ύπνο. Μελέτες δείχνουν ότι ένα μικρό σνακ πλούσιο σε υδατάνθρακες (π.χ. φρούτο, μέλι), όταν καταναλωθεί 1-2 ώρες πριν από τον ύπνο, έχει καλά αποτελέσματα.

Βιταμίνες συμπλέγματος Β
Βοηθούν στην καλή εγκεφαλική λειτουργία και συνεισφέρουν στην απορρόφηση και στο μεταβολισμό της μελατονίνης (ορμόνης του ύπνου) και της τρυπτοφάνης από τον οργανισμό. Η πιο σημαντική είναι η νιασίνη, την οποία θα βρείτε στο σγουρό λάχανο, σιτηρά και καλαμπόκι, βρώμη, κρέας, συκώτι, γάλα, αυγό, μπίρα, πατάτα, ρύζι.

Καφεΐνη - θειοφυλλίνες
Κάποια συστατικά όπως η καφεΐνη (καφές, σοκολάτα, τσάι, κάποια αναψυκτικά τύπου κόλα) και η θεοφυλλίνη (μαύρο τσάι) φαίνεται να επηρεάζουν αρνητικά τον ύπνο. Ο περιορισμός της κατανάλωσης τροφίμων που περιέχουν καφεΐνη ή θεοφυλλίνη στο βραδινό γεύμα προτείνεται για καλύτερο ύπνο. Βέβαια πρέπει να σημειωθεί ότι η ευαισθησία στην καφεΐνη ποικίλλει από οργανισμό σε οργανισμό.

Αλκοόλ
Το αλκοόλ, αν και δρα σαν ηρεμιστικό στο νευρικό σύστημα, όταν καταναλώνεται το βράδυ έχει ως αποτέλεσμα κακής ποιότητας ύπνο, διότι αυξάνει την έκκριση αδρεναλίνης (ορμόνη του στρες) και μπλοκάρει τη μεταφορά τρυπτοφάνης στον εγκέφαλο .

Καρυκεύματα - Μπαχαρικά
Τα πικάντικα φαγητά που περιέχουν πολλά καρυκεύματα και μπαχαρικά μπορεί να προκαλέσουν ξινίλες και καούρες, καταστάσεις που επιδεινώνονται όταν ξαπλώνουμε. Επειδή το πεπτικό σύστημα επιβραδύνει τις λειτουργίες του κατά τη διάρκεια του ύπνου, η κατανάλωση ενός πικάντικου φαγητού μπορεί να προκαλέσει ανήσυχο ύπνο.

Οι επιλογές και το πεπρωμένο μας

Πόσο ασκούμε έλεγχο πάνω στη ζωή μας και πόσα οφείλονται σε ότι αποκαλούμε τύχη ή μοίρα; Στην καθημερινότητα, οι άνθρωποι δίνουν μεγάλη έμφαση στο συνειδητό κομμάτι του μυαλού, θεωρώντας ότι επιλέγουμε και αποφασίζουμε κυρίως με αυτό.

Ότι η συμπεριφορά μας εξαρτάται από τα γεγονότα, και όχι από τον εαυτό μας. Αυτό όμως δεν αρκεί για να εξηγήσει γιατί κάποιες φορές επιλέγουμε ή μένουμε σε δυσάρεστες καταστάσεις, σε σχέσεις με ανθρώπους που μας φέρονται άσχημα, επιφανειακά ή απλά δεν μας γεμίζουν. Απλά επειδή μπορεί να μας λένε αυτό που συναισθηματικά θέλουμε να ακούσουμε ή ζητάμε.

Κάποιες φορές ευθύνεται το ότι από μικρή ηλικία άνθρωποι έχουν σχηματίσει χαμηλή εικόνα για τον εαυτό τους και μπορεί να έλκονται από έναν ανάλογο σύντροφο, ο οποίος "ταιριάζει" στην χαμηλή τους αυτοεικόνα; Είναι πιο εύκολο να θεωρήσουμε κάτι ως αναπόφευκτο, παρά να ανακαλύψουμε γιατί το ζητάμε και να αλλάξουμε. Συμπεριφερόμαστε συναισθηματικά μέσα από την ασυνείδητη μνήμη μας, σύμφωνα με το τί μάθαμε ως "σωστό" πρότυπο και το τι μας "λείπει".

Αυτό που δε θέλει κανείς να ξέρει για τον εαυτό του καταλήγει να επέρχεται σαν πεπρωμένο έλεγε ο Karl Jung αναφερόμενος σε ένα τρίτο ενδεχόμενο, οι επιλογές μας να οφείλονται σε μία ασυνείδητη εικόνα του εαυτού μας η οποία "επιλέγει" το πώς θα συμπεριφερθούμε. Η λογική μας πλευρά, δίνει απλά επιφανειακές ερμηνείες της συμπεριφοράς μας, αποκαλώντας ίσως κάποιες επιλογές μας, για παράδειγμα τον φόβο ή την αδράνεια, ως μοίρα.

Η μνήμη μας μοιάζει με ένα δίσκο βινυλίου που παίζει σε ένα γραμμόφωνο. Ο δίσκος αυτός έχει όμως λογιών-λογιών αυλάκια. Και η βελόνα του γραμμοφώνου, (το συνειδητό μας), δεν μπορεί από μόνη της να τα διαβάσει όλα. Ένα όμορφο άρωμα μπορεί να μας θυμίσει κάποιον που το φόραγε, παρότι δεν έχουμε συνείδηση αυτής της ανάμνησης, μέχρι να ξανασυναντήσουμε αυτό το άρωμα.

Κι αν νιώθουμε έντονα συναισθήματα την ώρα που ζούμε κάτι, το αυλάκι που δημιουργείται στον δίσκο του βινυλίου, χαράσσεται πιο βαθιά. Κάπως έτσι γράφονται στον δίσκο και οι πιο απλές επιδράσεις του περιβάλλοντος μας από παιδική ηλικία. Και από την ασυνείδητη μας μνήμη επηρεάζουν και "μπολιάζονται" με το συνειδητό μας. Μπορεί να θέλουμε κάτι, και να μην ξέρουμε γιατί το ζητάμε. Μπορεί να αδρανούμε απέναντι σε μία δυσάρεστη κατάσταση και να μην ξέρουμε γιατί δεν την αλλάζουμε. Ή να νομίζουμε ότι δεν έχουμε την δύναμη να την αλλάξουμε. Μπορεί στο σήμερα κάτι φαινομενικά απλό να μας αγγίζει ιδιαίτερα, ακόμη και να μας δημιουργεί άγχος, και να ξυπνά συναισθήματα μιας πολύ παλιάς εγγραφής, όμως το εξωτερικό αυτό γεγονός να είναι μόνο η αφορμή.

Αυτή είναι η μαγεία του ανθρώπινου μυαλού, μας ξεγελά νομίζοντας ότι ζούμε και αντιδρούμε, πάντοτε συνειδητά, μόνο με βάση το εδώ και τώρα. Αξίες, πεποιθήσεις, αρνητικές σκέψεις για τον εαυτό μας, μπορεί να είναι προϊόν μιας όχι τόσο σωστής εγγραφής στο αυλάκι του δίσκου που παρεμβάλλει στην μουσική της ζωής μας, του τώρα, το χθες, χωρίς καν να το καταλαβαίνουμε. Η ψυχολογία "διαβάζει" και τα αυλάκια που η βελόνα του δικού μας γραμμοφώνου δεν μπορεί να αγγίξει. Και ανασύρει την μουσική της ζωής μας για να την επεξεργαστούμε πιο σωστά. Κάτι για παράδειγμα που μας μάθανε μικροί και το δεχτήκαμε ως απόλυτα σωστό για τον εαυτό μας κι ας μην ήταν. Αλλάζοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματα με μια πιο αντικειμενική ματιά στο σήμερα, μπορούμε και αλλάζουμε το παρελθόν μας.

Γιατί η μνήμη μας παίζει συνεχώς την μουσική της και η σκέψη μας "ζητάει" συνεχώς την γνώμη της, προσπαθώντας να κατανοήσει ακόμα και ότι καινούριο συναντάμε, άνθρωπο ή κατάσταση. Γι αυτό λέμε ότι βλέπουμε τον κόσμο όπως μας έμαθαν να τον βλέπουμε. Όμως η πιο ωραία μουσική ακούγεται όταν διαβάσουμε και τις κρυφές νότες του μυαλού μας. Τότε απολαμβάνουμε το τώρα στην πραγματική του διάσταση.

Είσαι ό,τι Σκέφτεσαι Όλη τη Μέρα

thinking
Ο άνθρωπος είναι ότι σκέφτεται όλη μέρα.
~ Ralph Waldo Emerson

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ, γιατί κάποιοι άνθρωποι έχουν τα πάντα – επιτυχία, αυτοπεποίθηση, οικονομική άνεση, και συνεχώς βελτιώνονται, ενώ κάποιοι άλλοι αγωνίζονται για να τα “βγάλουν πέρα”, και κατρακυλούν ολοένα προς τα κάτω; Η διαφορά έγκειται στα βαθιά ριζωμένα μοτίβα σκέψης, τα οποία υπάρχουν στον υποσυνείδητο νου τους και είναι αυτά τα οποία σκέφτονται όλη τη μέρα. Ο συνήθης τρόπος σκέψης λοιπόν και οι πεποιθήσεις μας καθορίζουν το πεπρωμένο μας.
Τι σκέφτεστε τώρα; Τι σκεφτόσασταν τον τελευταίο καιρό; Κάνατε σκέψεις βελτίωσης, επιτυχίας και αφθονίας, ή σκέψεις αμφιβολίας και έλλειψης;

Οι επιτυχημένοι άνθρωποι κρατούν σκέψεις ευδόκιμες, ωφέλιμες, σκέψεις αυτοβελτίωσης και αφθονίας. Οι αποτυχημένοι συνεχίζουν να σκέφτονται στο πόσες φορές έχουν αποτύχει, στο πόσο συχνά αποτυγχάνουν, και, διαρκώς δημιουργούν δικαιολογίες ή/και κατηγορούν άλλους για τις αποτυχίες τους, τοποθετώντας έτσι το υποσυνείδητό τους σε κατάσταση προσμονής περισσότερης αποτυχίας. Ο νους σας, σας φέρνει στο “πιάτο” αυτό που σκέφτεστε όλη την ώρα. Μπορείτε πολύ εύκολα να το παρατηρήσετε στην προσωπική σας ζωή.
Μην κατευθύνετε τον νου σας στη στέρηση, στη ζήλια και σε αυτά που δεν έχετε αυτή τη στιγμή. Μπορείτε να επιλέγετε τις σκέψεις σας και να συγκεντρωθείτε στην προσωπική σας ανάπτυξη και στη δημιουργία ευημερίας για τον εαυτό σας και τους ανθρώπους που είναι γύρω σας. Κάντε σκέψεις επιτυχίας και ευημερίας, καλύτερων προσωπικών και επαγγελματικών σχέσεων, αφθονίας πνευματικών και υλικών αγαθών.

Θυμηθείτε, δημιουργείτε συνεχώς τη ζωή σας μέσω των ίδιων σας των σκέψεων.

Τα παιδία παίζει

36 μαγικές φωτογραφίες των παιδιών που παίζουν σε όλο τον κόσμο.

magical children photosΔεν έχει σημασία το πολιτιστικό τους υπόβαθρο, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση, τα παιδιά θα βρίσκουν πάντα ευφάνταστους τρόπους για να διασκεδάσουν. Η άγρια φαντασία τους, σε συνδυασμό με τις μαγικές στιγμές της παιδικής ηλικίας, όταν συλλαμβάνεται στην κάμερα από ταλαντούχους φωτογράφους, μας δίνει  πραγματικά υπέροχες φωτογραφίες. Αυτές οι 33 φωτογραφίες που βλέπουμε, μας δείχνουν, ότι η παιδική ηλικία μπορεί να είναι υπέροχη και δεν έχει σημασία σε ποιό μέρος του πλανήτη βρίσκεται.
Στο δυτικό κόσμο φοβούνται ότι η τεχνολογία και ο «εύκολος» τρόπος ζωής, έχει κάνει τα σημερινά παιδιά να χάσουν την επαφή τους με τη φύση και με τη δική τους δημιουργικότητα και φαντασία. Εν μέρει έχουν δίκιο και ευθύνονται πρωτίστως οι γονείς γι αυτό.
Υπάρχουν επίσης και τα παιδιά που απλά παίζουν, με ένα ραβδί στη λάσπη ή που κυνηγούν σπόρους πικραλίδας σε ένα ανοικτό λιβάδι. Αυτή η απλότητα και η φαντασία είναι που λείπει από τα παιδιά των πόλεων του τσιμέντου.
Στην δυτική κοινωνία οι μαμάδες κυνηγούν τα παιδιά τους μην λερωθούν από την λάσπη ή το χώμα απομακρύνοντας τα από το φυσικό τους περιβάλλον και ευνουχίζοντας την ανάγκη του παιδιού για παιχνίδι. Ακόμη χειρότερα αντικαθιστούν την ανάγκη για δημιουργικότητα και παιχνίδι του παιδιού με πλαστικά εκτρώματα χειρίστου εκφυλισμού, που αποκαλούν κατ’ ευφημισμό «παιχνίδια».  Μιας και είναι καλοκαίρι δώσε μια ματιά στα παιδιά στις παραλίες και δες με τι πλαστική και επικίνδυνη σαβούρα παίζουν.
Με τους γονείς να «αγνοούν» επιδεικτικά και με περισσή ηλιθιότητα, πως γι’ αυτά τα πλαστικά σκουπίδια που δίνουν στα παιδιά τους, κάποια άλλα παιδιά δίνουν την ζωή τους, μόλις ένα κλικ μακριά από την «τακτοποιημένη» και νεκρή ζωή του ανθρώπινου ζώου της τσιμεντούπολης.
Απόλαυσε τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ επάνω στην κάθε μια και σκέψου- αν μπορείς- πόσο μακριά από τον φυσικό τρόπο ζωής βρίσκεσαι εσύ και τα παιδιά σου.
Επίσης σκέψου … αλλά ας μην σου κατευθύνω τις σκέψεις σου, σημασία έχει να νοιώσεις, αν μπορείς ακόμη, την δημιουργικότητα και την φαντασία ενός παιδιού, που δεν έχει ακόμη εκφυλιστεί από την θρησκεία και την πολιτεία δηλ. από το μαντρί που ετοίμασες γι’ αυτό.
Επίσης σκέψου την ικανότητα του παιδιού για παιχνίδι, ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες και αναρωτήσου πως ο ενήλικας άνθρωπος την έχει χάσει, αυτή την ικανότητα;
Ναι ξέρω … αυτό το αναθεματισμένο το ΕΓΩ, το τέρας με τα 5.000 κεφάλια, που τον καταδυναστεύει και τον κάνει να πιστεύει ότι αρλούμπα του αραδιάσουν, για κάθε λογής -ισμό για κάθε λογής meme.
Ας μείνω στα παιδιά και για όσο είναι ακόμη παιδιά και παίζουν, γιατί κι αυτά θα μεγαλώσουν και θα σε αντιγράψουν… μιμιδίζοντας.
Indonesia:
1. Ipoenk Graphic
2. Agoes Antara
3. I Gede Lila Kantiana
4. Gede Lila Kantiana
magical children photos
magical children photos
magical children photos
Russia: 
5. Светлана Квашина
6. Elena Shumilova
magical children photos
magical children photos
Burkina Faso: 7.  Òscar Tardío
magical children photos
Myanmar:  8. Chan Kwok Hung
magical children photos
Tajikistan:  9. Damon Lynch
magical children photos
India:
10. Sandee Pachetan
11. Sudharsan Ravikumar
12. Mukund Images
magical children photos
magical children photos
magical children photos
Vietnam: 13. HT KëñShï
magical children photos
Ghana:  14. Terry White
magical children photos
Estonia: 15. Elika Hunt
magical children photos
Thailand:
16. 17. 18. Sarawut Intarob
magical children photos
magical children photos
magical children photos
South Africa:
19. Muhammed Muheisen
20. tinosoriano.com
magical children photos
magical children photos
Peru: 21. Enrique Castro-Mendivil
magical children photos
Ethiopia: 22. Csilla Zelko
magical children photos
Italy: 23. Michael Potyomin
magical children photos
Israel: 24. Dima Vazinovich
magical children photos
USA 25. Jake Olson
magical children photos
Indonesia #2
26. Rio Rinaldi Rachmatullah
27. James Khoo
28. Hendrik Priyanto
29. Mio Cade
magical children photos
magical children photos
magical children photos
magical children photos
Uganda: 30. John Van Den Hende
magical children photos
Romania: 31. Elena Simona Craciun
magical children photos
Russia: 32. Elena Shumilova
magical children photos
Ελλάδα:
33. 34. 35. 36.

magical children photos (1)
magical children photos (2)
magical children photos (3)