Ο μετασχηματισμός της ανθρωπότητας.
Οι Αμερικανοί τέκτονες συγγραφείς Michael Hoffman και μέντορας του ο James Shelby Downard ήταν οι πρώτοι που μίλησαν για «Η αλχημική επεξεργασία της ανθρωπότητας μέσω της Δημόσιου Ψυχοδράματος».
Σύμφωνα με τους δύο ερευνητές του αποκρυφισμού, πρωταρχικός στόχος των μεσαιωνικών αλχημιστών και των μυημένων μυστικών κοινωνιών που συνεχίζουν στην παράδοσή τους, δεν ήταν η μεταστοιχείωση των μετάλλων, αλλά ο μετασχηματισμός της ανθρωπότητας. Η επιδίωξη του χρυσού ήταν απλώς μια κάλυψη, για ένα τεράστιο κοινωνικό πρόγραμμα που περιελάμβανε την κατάργηση της μοναρχίας, την εξόντωση της εκκλησίας και την ανοικοδόμηση του κόσμου σύμφωνα όχι με τον φυσικό νόμο, αλλά με την θέληση του ανθρώπου.
Ότι μια τέτοια ερμηνεία είναι σωστή, υποστηρίζεται από τον Manly P. Hall, ελευθεροτέκτων και μυημένος αποκρυφιστής, ο οποίος στο βιβλίο του «Οι Εμπειροι στην Δυτική Εσωτερική Παράδοση», έγραψε τα εξής:
«Η αλχημική παράδοση περιέχει όλα τα στοιχεία ενός παγκόσμιου προγράμματος διαφώτισης και μεταρρύθμισης. Απαιτεί μόνο μια επιφανειακή γνωριμία με την φιλοσοφία και την λογοτεχνία της αλχημείας, προκειμένου να αισθανθεί κάποιος το μέγεθος αυτού του κρυφού έργου. Αν ήταν απλά μια επιστήμη για την μεταστοιχείωση των μετάλλων, δεν θα υπήρχε καμία ανάγκη για τους Δασκάλους της Τέχνης, να παρεκκλίνουν από την χριστιανοσύνη και να καταφύγουν στο ισλάμ. Το αλχημικό εργαστήριο, έγινε το ιερό των πνευματικών επιστημών, παίρνοντας την θέση των ερειπωμένων Ιερών των αρχαίων Μυστηρίων»
Πώς πρέπει να αλλάξει ο άνθρωπος και η ανθρωπότητα;
Τα στάδια της αλχημικής διαδικασίας είναι πάντα τα ίδια: προσδιορισμός ενός παράγοντα διάλυσης που μπορεί να σπάσει την φυσική τάξη των πραγμάτων, να διαλύσει (να λύσει) το υπάρχον υλικό σε αρχέγονη ύλη (prima materia) και μόλις επιτευχθεί αυτό το σημείο, μεταρρύθμιση ή αναδιοργάνωση (πήξη), σε ένα νέο είδος τάξης, όπως επιθυμεί ο αλχημιστής.
Ο ρόλος που διαδραμάτισε ο υδράργυρος στην μεταστοιχείωση των μετάλλων, λήφθηκε από τα σύμβολα και τα εμβλήματα στην μεταμόρφωση της ανθρωπότητας. Σύμφωνα με τον Ηoffman, τα σύμβολα μιλούν στο ασυνείδητο μυαλό, μέσω της χρήσης αυτής που αποκάλεσε ως την γλώσσα του λυκόφωτος, που ορίζεται ως:
«Ενα άλλοτε καθολικό υποσυνείδητο σύστημα επικοινωνίας, που χρησιμοποιείται στην Αίγυπτο, την Βαβυλώνα, την Ινδική υποήπειρο και μεταξύ των Αζτέκων, που αποτελείται από αριθμούς, αρχετυπικές λέξεις και σύμβολα, τα οποία στην εποχή μας είναι μερικές φορές ενσωματωμένα στην σύγχρονη διαφήμιση και σε ορισμένες ταινίες και μουσική».
Και πάλι, οι επιβεβαιώσεις υποστηρίζονται από τους ίδιους τους μυημένους:
«Ο πραγματικός σκοπός των κατασκευαστών χρυσού, αποκαλύφθηκε σταδιακά και προσεκτικά, αν και ένα ορισμένο ποσό της διακριτικής ευχέρειας ήταν ακόμα απαραίτητο. Ο μυστικισμός της αλχημείας -οι καμπαλιστικές συνδέσεις της, η συμμετοχή της στην εσωτερική αστρολογία και το χρέος της στην εκμάθηση αρχαίων λαών και μακρινών χωρών- του επιτράπηκε να γίνει εμφανής. Η μυστική παράδοση στην αλχημεία, με την θεία επιστήμη της ανθρώπινης αναγέννησης και λύτρωσης, υποδείχθηκε μέσω της διευρυμένης και εκτεταμένης χρήσης συμβόλων και εμβλημάτων.»
Μόλις καταλάβουμε ότι ο τελικός στόχος των μυστικών κοινωνιών και των μυημένων τους, είναι να αντικαταστήσουν τον Θεό και ότι η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η αλχημική επίλυση και η πήξη– η αποσύνθεση του κόσμου που δημιουργήθηκε από τον Θεό και η ανασυγκρότησή του σύμφωνα με την θέληση του ανθρώπου – μια σειρά από τρέχουσες τάσεις και ιστορικά γεγονότα αρχίζουν να παίρνουν μια εντελώς νέα έννοια. Ο M.P. Hall δήλωσε ανοιχτά ότι ο κύριος στόχος του έργου των αλχημιστών, είναι στο κοινωνικό επίπεδο.
Γιατί αυτό; Επειδή, σύμφωνα με την Γένεση 1:26, η ανθρωπότητα είναι το στέμμα της δημιουργίας, που γίνεται κατ’ εικόνα του Θεού. Σύμβολα, που υποτίθεται ότι αντιμετωπίζουν άμεσα το υποσυνείδητό μας, χρησιμοποιούνται για να επεξεργαστούν το μυαλό μας, χωρίς καν να έχουμε επίγνωση της διαδικασίας. Αυτός είναι ο λόγος που ο Ηoffman αναφέρει ρητώς:
«Η αλχημική επεξεργασία των ανθρώπων, εκτελείται με τα σκηνικά του χρόνου και του χώρου, αυτό που συμβαίνει τελετουργικά σε μια σειρά σημαντικών τοποθεσιών, μπορεί να «λυγίσει» την πραγματικότητα. Πώς λυγίζει η πραγματικότητα; Με την τοποθέτηση τελετουργικών σκηνικών, σε τελετουργικά μέρη. Αυτά τα μέρη υπάρχουν τόσο στο μυαλό όσο και στον φυσικό χώρο.»
Αυτή η ανάγκη τοποθέτησης ορισμένων συμβόλων στον χρόνο και τον χώρο, δημιουργεί την ευκαιρία να εντοπιστούν ορισμένα μοτίβα σε τελετουργική εργασία, «Αν παρατηρήσουμε μια τελετουργία να δουλεύει, θα πρέπει να ψάχνουμε για σχετικούς συγχρονισμούς (συμπτώσεις που έχουν νόημα).»
Η ατομική έκρηξη της Τριάδας και το τελετουργικό «Δολοφονίας του Βασιλιά»
Αν και χαρακτηρίζεται από τον Hoffman ως «περπατώντας στην άκρη του ξυραφιού μεταξύ ιδιοφυΐας και εκκεντρικότητας» ο Downard είχε την σπάνια ικανότητα να ανιχνεύσει ακριβώς αυτήν την χρήση των συμβόλων και εμβλημάτων σε ιστορικά γεγονότα τεράστιας σημασίας για την ανθρωπότητα. Μαζί οι δύο κατάφεραν να προσδιορίσουν μοτίβα, όπως η χρήση μυστικιστικών τοπωνυμιών και γεωγραφίας, ο αλχημικός συμβολισμός και η συγχρονικότητα σε γεγονότα τόσο σημαντικά, όσο η πρώτη ατομική έκρηξη ή η δολοφονία του Προέδρου Κένεντι.
Σε φυσικούς όρους, η δημιουργία και η καταστροφή της prima materia, επιτεύχθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 1945, με την πρώτη έκρηξη ατομικής βόμβας στην περιοχή Trinity στον 33ο βαθμό του βόρειου παράλληλου γεωγραφικού πλάτους, στο Νέο Μεξικό. Η επιλογή του ονόματος Trinity για μια πυρηνική έκρηξη αλχημικής σημασίας, η θέση του στο Νέο Μεξικό (Η Γη της Γοητείας) στο τέλος του Jornada del Muerto (Το Ταξίδι του Νεκρού Ανθρώπου) και ο συμβολισμός του γεωγραφικού πλάτους 33 μοιρών, συνάρπασε τόσο τον Downard και τον Hoffman, που προσδιόρισε τα ίδια ασυνήθιστα πρότυπα στην δολοφονία του JFK.
Οι συγχρονισμοί που συνδέονται με την δολοφονία του Προέδρου Κένεντι στο Ντάλας, έκαναν τον Ντάουναρντ και τον Χόφμαν να συν-συντάξουν ένα δοκίμιο με τίτλο King Kill 33, το οποίο εν τω μεταξύ εισήλθε στον λαϊκό πολιτισμό μέσω του περίεργου Μέριλιν Μάνσον, ενός αυτοπεριγραφόμενου ως Σατανιστή. Το ασυνήθιστο δοκίμιο, προσδιορίζει συμπτώσεις όπως: η θέση -και πάλι για τον 33ο βαθμό- παράλληλο, η ημερομηνία – 22 Νοεμβρίου, 22 +11 = 33, η μασονική ιστορία του Daley Plaza και η σύνθεση της Επιτροπής Warren που διερεύνησε τα γεγονότα, την ασυνήθιστη έννοια των ονομάτων Kennedy, Jack Ruby κλπ.
Γιατί η δολοφονία του Προέδρου να είναι σημαντική υπό αλχημικούς όρους; Επειδή, σύμφωνα με τον Ηoffman, «η δολοφονία του βασιλιά» είναι ένα αρχαίο τελετουργικό που χρησιμοποιείται για την ανανέωση, για το «πρασίνισμα της Γης». Οσο εξαιρετικός και αν ακούγεται ο ισχυρισμός στον αμύητο αναγνώστη, «η τελετουργία δολοφονίας του βασιλιά» και η χρήση της σε αρχαίες κοινωνίες, έχει μελετηθεί από επιστήμονες με άψογη φήμη, όπως ο Sir James Frasier, ο κορυφαίος Βρετανός ανθρωπολόγος του XIX αιώνα και ο René Girard, διακεκριμένος καθηγητής στο John Hopkins και στο Stanford και αθάνατο μέλος της Γαλλικής Ακαδημίας. Στην πραγματικότητα, ο Girard επέκρινε τον Frasier για τον περιορισμό του πεδίου της έρευνάς του στους πρωτόγονους πολιτισμούς, αποκλείοντας τις «σύγχρονες και πολιτισμένες» κοινωνίες όπως η Βικτοριανή Αγγλία.
Άλλες συγχρονικότητες σχετικές με Τριαδικότητα και μια τελετουργία «King Kill» στην Ανατολή.
Αν και εξαιρετικό με τόσους πολλούς τρόπους, το πρότυπο αναγνώρισης των Downard και Hoffman, σχετικά με την σημειολογία της πρώτης ατομικής έκρηξης, λέει μόνο ένα μέρος της ιστορίας. Η ημερομηνία που επιλέχθηκε για το πείραμα διαδραμάτισε επίσης σημαντικό ρόλο. Η πρώτη ατομική έκρηξη προγραμματίστηκε να συμπέσει με την Τίσα Β’Αβ, την εβραϊκή εορτή που τιμά την καταστροφή του Ναού του Σολομώντα, καθώς και εκείνη του δεύτερου εβραϊκού ναού που καταστράφηκε από τους Ρωμαίους το 70 μ.κ.ε.
Αρχικά προγραμματίστηκε μεταξύ 18 και 21 Ιουλίου (το 1945 η Τίσα Β’Αβ έπεσε στις 19 Ιουλίου), η έκρηξη τελικά σημειώθηκε στις 16 Ιουλίου κατόπιν συγκεκριμένου αιτήματος του Προέδρου Τρούμαν, προκειμένου να συμπέσει με την έναρξη της διάσκεψης του Πότσνταμ, όπου ο Πρόεδρος των ΗΠΑ ήλπιζε να εντυπωσιάσει τον Στάλιν με την δύναμη των νέων όπλων της Αμερικής.
Κανείς δεν μπορεί παρά να αισθάνεται ότι υπάρχει κάτι πολύ πιο απειλητικό στο παιχνίδι από μια απλή σύμπτωση στον προγραμματισμό της «Trinity» να πληγεί με πυρηνικά, την ημέρα που τιμάται η καταστροφή του πρώτου και του δεύτερου ναού. Σύμφωνα με τον ίδιο τον J. Robert Oppenheimer, «πατέρας της ατομικής βόμβας» και «νονό» στην περιοχή της Τριάδας, άντλησε την έμπνευσή του από το Αγιο Σονέτο του John Donne:
Κτύπησε την καρδιά μου, τριμελή Θεέ.
Χτύπα την καρδιά μου, τριμελή Θεέ μου
Χτύπα την καρδιά μου, τριμελή Θεέ, για σένα
Ακόμα αλλά χτύπα, ανάπνευσε, λάμψε και επιδίωξε να διορθώσεις.
Ότι μπορεί να σηκωθώ και να σταθώ, να με λυγίσεις, και να λυγίσω
Την δύναμή Σου για να σπάσω, να εκραγώ, να καώ και κάνε με νέο.
Εγώ, σαν σφετερίστρια πόλη που σε άλλον οφείλω,
Mε σθένος να σε παραδεχτώ, αλλά ω, χωρίς τέλος.
Λόγος, ο αντιβασιλέας σου μέσα μου, εμένα πρέπει να υπερασπιστεί,
αλλά είναι αιχμάλωτος και αποδεικνύεται αδύναμος ή αναληθής.
Ωστόσο, στοργικά σε αγαπώ, και θα ήταν ολόψυχη αγάπη,
Αλλά είμαι αρραβωνιασμένος στον εχθρό σου.
Πάρε διαζύγιο απο εμένα, λύσε ή σπάσε τον κόμπο και πάλι,
Πάρε με σε σένα, φυλάκισε με, καθώς εγώ,
Εκτός και αν με με συναρπάσεις, ποτέ δεν θα είμαι ελεύθερος,
Ούτε ποτέ αγνός, εκτός αν με σαγηνέψεις.
Προσθέστε στο ποίημα τα απίστευτα αλλά ακριβή γεγονότα, ότι ο Οppenheimer ήταν άμεσος απόγονος του ραβίνου Judah Loew της Πράγας, ο δημιουργός του Golem, και ότι ο John Donne ήταν ένας ποιητής με μια «περιεκτική γνώση της γενικής αλχημικής θεωρίας», της οποίας «οι αριθμοί αναφέρονται στις φιλοσοφικές, απόκρυφες και μυστικιστικές διδαχές, που συνδέονται με τις αλχημικές πρακτικές και τις θεωρίες» και θα αρχίσετε να έχετε μια καλύτερη εικόνα των τελετουργικών δυνάμεων εν λειτουργία και της σημειολογίας της πυρηνικής έκρηξης του 1945.
Η διαβόητη επιγραφή Belsatzar στο Σπίτι του Ιπατίεφ
Οσον αφορά το δεύτερο συστατικό στην αλχημική επεξεργασία της ανθρωπότητας, όπως προσδιορίζονται από τους Downard και Hoffman, του τελετουργικού της «δολοφονίας του βασιλιά», θα επιστήσω την προσοχή σου σε γεγονότα που προηγήθηκαν της δολοφονίας του Προέδρου Κένεντι. Αρκετές δεκαετίες νωρίτερα ο Τσάρος Νικόλαος ο Δεύτερος, ο τελευταίος Ρωμαίος αυτοκράτορας σύμφωνα με την Ρωσική ορθόδοξη παράδοση, δολοφονήθηκε μαζί με όλη του την οικογένεια στο Σπίτι των Ιπατίεφ της Αικατερίνμπουργκ, ένα μέρος, παραδόξως, με το ίδιο όνομα με το Μοναστήρι των Ιπατίεφ, όπου η δυναστεία των Ρομανόφ, επιλέχθηκε για πρώτη φορά να κυβερνήσει την Ρωσία το 1613. Οι μακάβριες λεπτομέρειες της δολοφονίας, όπως οι παράξενες επιγραφές στους τοίχους του θαλάμου όπου δολοφονήθηκε η οικογένεια -που είχαν τεκμηριωθεί τότε από τον Βρετανό δημοσιογράφο και ανταποκριτή των The London Times, Ρόμπερτ Γουίλτον στο βιβλίο του «Οι τελευταίες μέρες των Ρομανόφ»- οδήγησαν τους Ρώσους ανακριτές να «σχεδιάσουν να προβούν σε ψυχολογική και ιστορική ανάλυση, για να διαπιστώσουν αν ο πυροβολισμός της Ρωσικής Βασιλικής οικογένειας ήταν μια τελετουργική δολοφονία».
Οπως και στην περίπτωση της Τρινιτυ, θα ήθελα να προσθέσω την δική μου συμβολή στην έρευνα, σημειώνοντας ότι η δολοφονία έλαβε χώρα την … παραμονή της Τίσα Β’Αβ 1918 14 . Απλά μια άλλη περίπτωση όπου το όνομα, η ημερομηνία και η τοποθεσία, όλα δείχνουν «συμπτώσεις που έχουν νόημα».
«Dolly» το πρόβατο και «COVID» η ασθένεια.
Αλλά ίσως αυτές οι παράξενοι συγχρονισμοί να είναι ένα πράγμα του παρελθόντος…
Στο δικό μου βιβλίο «Συγχρονικότητα και συμβολισμός» προσπάθησα να προσδιορίσω πολλά συγχρονισμένα μοτίβα, παρόμοια με αυτά που περιγράφονται από τους Downard και Hoffman. Ενα από τα πιο ενδιαφέροντα, είναι η ιστορία του πρώτου κλωνοποιημένου ζώου, Dolly το πρόβατο.
Η προσοχή μου έπεσε για πρώτη φορά στην ιστορία της Dolly, επειδή η πρώτη κλωνοποίηση ενός ζώου έλαβε χώρα στο μικρό σκωτσέζικο χωριό Rosslyn, διάσημο φυσικά για το παρεκκλήσι Rosslyn. Δεν μπορούσα να δεχτώ ως απλή σύμπτωση το γεγονός, ότι η πρώτη κλωνοποίηση δεν έλαβε χώρα στα εργαστήρια υψηλής τεχνολογίας της Βόρειας Αμερικής, της Γερμανίας, της Ελβετίας ή της Ιαπωνίας, αλλά σε ένα μικροσκοπικό χωριό σημαντικό μόνο για τον αινιγματικό συμβολισμό του. Οχι μόνο αυτό, αλλά το Ινστιτούτο Ρόσλιν, όπου έγινε η κλωνοποίηση, ιδρύθηκε ακριβώς για τον σκοπό αυτό.
Γιατί είναι σημαντική η πρώτη κλωνοποίηση ζώων; Επειδή για πρώτη φορά, ο άνθρωπος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι «δημιούργησε» ένα ζώο μόνος του, ισοφαρίζοντας έτσι το έργο του Θεού, ένα γεγονός τεράστιας σημασίας στην αλχημική διαδικασία.
Η επιλογή της θέσης στο Rosslyn δεν θα μπορούσε να είναι η ενιαία συγχρονικότητα που συνδέεται με ένα γεγονός τόσο σημαντικό, όσο η δημιουργία του πρώτου ζώου από τον άνθρωπο.
Λαμβάνοντας τις συμβουλές του Hoffman για την αναγνώριση τελετουργικών λειτουργιών, άρχισα την έρευνα για άλλες συμπτώσεις που έχουν νόημα. Αποδείχθηκε ότι στην περίπτωση της «Dolly» το όνομα είχε επίσης ένα κρυφό νόημα. Σύμφωνα με την επίσημη έκδοση που δημοσιεύθηκε από το Ινστιτούτο Ρόσλιν, το όνομα επιλέχθηκε «Επειδή το DNA της Dolly προήλθε από ένα κύτταρο μαστικού αδένα και έτσι πήρε το όνομά της από την Κάντρι τραγουδίστρια Dolly Parton» Ωστόσο, μεταγραφόμενο στα εβραϊκά και να διαβασμένο αναλόγως από δεξιά, το «Dolly» γίνεται ΥΛΟΝΤ ή ד ו ל י . Αυτό δεν θα έπρεπε να σημαίνει τίποτα, σωστά;
Εκτός από αυτό έχει μια πολύ κατάλληλη έννοια, σημαίνει νεογέννητο ή βρέφος!!! (Η εβραϊκή προφορά είναι Ylud, το o και το u εκπροσωπούνται μέσω του ίδιου εβραϊκού γράμματος). Δεν γνωρίζω κανέναν να αναφέρει αυτήν την έκδοση πριν. Η επίσημη έκδοση σχετική με το «Dolly Parton» δεν είναι παρά μια κοροϊδία της άγνοιας, εξαπάτηση και κοροϊδία του κοινού, που είναι το άκρον άωτον των μυστικών κοινωνιών.
Φυσικά, ούτε η επιλογή ενός προβάτου ως του πρώτου ζώου που κλωνοποιήθηκε, ήταν τυχαία. Αξίζει να αναφερθεί επίσης η ημερομηνία που επιλέχθηκε για την πρώτη δημόσια ανακοίνωση της κλωνοποίησης -22 Φεβρουαρίου (222) 1997. Γιατί ένα εβραϊκό όνομα για το πρόβατο; Επειδή τα εβραϊκά είναι η γλώσσα της Kabala και σύμφωνα με τον Albert Pike, τον αρχιερέα του τεκτονισμού, η Kabala βρίσκεται στο επίκεντρο του συμβολισμού των μυστικών κοινωνιών:
«Ολες οι πραγματικά δογματικές θρησκείες έχουν πάρει από την Kabala και επιστρέφουν σε αυτήν. Ολα τα επιστημονικά και μεγάλα στα θρησκευτικά όνειρα των Illuminati, οι Jacob Boehme, Swedenborg, Saint Martin και άλλοι, δανείζονται από την Kabala. Ολες οι Τεκτονικές οργανώσεις οφείλουν σε αυτήν τα μυστικά τους και τα σύμβολά τους».
Ερχόμενοι στο σήμερα: στις 11.02.2020 ο Γενικός Διευθυντής της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας, ανακοίνωσε ότι η νέα ασθένεια που προκαλείται από τον κορονοιό και προηγουμένως ονομαζόταν με διαφορετικά ονόματα, όπως SARS-2 ή πανδημία κορονοιού, εφεξής θα ονομάζεται COVID-19:»
Καταρχάς, έχουμε ένα όνομα για την ασθένεια: COVID-19. Θα το συλλαβίσω: C-O-V-I-D παύλα ένα εννέα – COVID-19.
Σύμφωνα με τις συμφωνηθείσες κατευθυντήριες γραμμές μεταξύ του ΠΟΥ, του Παγκόσμιου Οργανισμού για την Υγεία των Ζώων και του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών, «Επρεπε να βρούμε ένα όνομα που δεν αναφερόταν σε μια γεωγραφική θέση, ένα ζώο, ένα άτομο ή μια ομάδα ανθρώπων και το οποίο επίσης συσχετίζεται με την ασθένεια. Το να έχει ένα όνομα έχει σημασία για την πρόληψη της χρήσης άλλων ονομάτων που μπορεί να είναι ανακριβή ή να δημιουργούν στιγματισμό. Μας δίνει επίσης μια τυποποιημένη μορφή για να χρησιμοποιήσουμε για οποιεσδήποτε μελλοντικές εξάρσεις του κορονοιού.»
Από τότε, όλα τα μέσα ενημέρωσης, σε όλο τον κόσμο, έχουν επαναλάβει αδυσώπητα τον όρο, σε ένα είδος τελετουργικής επίκλησης: COVID, COVID, COVID …
Το COVID -19 υποτίθεται ότι είναι ένα ακρωνύμιο που προέρχονται από την νόσο του κορονοιού και το έτος που καταχωρήθηκε για πρώτη φορά, το 2019. Ωστόσο, τι θα συμβεί αν διερευνήσουμε το COVID σύμφωνα με τον αλγόριθμο Dolly/ Ylod/ ד ו ל י
Οι πιθανότητες είναι ότι τα ανεστραμμένα εβραϊκά γράμματα δεν θα επιστρέψουν τίποτα σημαντικό, έτσι δεν είναι; Επειτα το Dolly θα μπορούσε να είναι μόνο μια περίεργη σύμπτωση. Λοιπόν, σύμπτωση ή όχι, σύμφωνα με τον ίδιο κανόνα, το COVID γίνεται DIVOC και αυτό σημαίνει πραγματικά κάτι – σημαίνει κατοχή από ένα κακό πνεύμα.
Η λέξη μεταγράφεται στα αγγλικά ως dybbuk, b και v που αντιπροσωπεύoνται μέσω του ίδιου εβραϊκού χαρακτήρα, bet – ב)
Για να κατανοήσουμε καλύτερα τι είναι ένα dybbuk θα πάμε στον ειδικό, τον Yoram Bilu, καθηγητής κοινωνιολογίας και ανθρωπολογίας στο Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ και αποδέκτης του Israel Award το 2013. Σύμφωνα με τον Bilu «Ο όρος dybbuk (dibbuq) χρησιμοποιήθηκε σε εβραϊκούς μυστικιστικούς κύκλους για να ορίσει ένα πνεύμα ενός νεκρού ατόμου, ενός διαβόητου αμαρτωλού στην διάρκεια της ζωής του, που πήρε προσωρινή κατάληψη ενός ανθρώπου. Η κατάληψη από dybbuk πάντα ελαμβανετο ως μια θλίψη ή μια ασθένεια και ο καταληψίας πράκτορας ήταν ένας ξένος, επικίνδυνος εισβολέας που έπρεπε να εκδιωχθεί Ο εξορκιστής ήταν πάντα ένας «σεβαστός» ραβίνος που αντιμετώπιζε το ξένο πνεύμα με διάφορα θρησκευτικά μέτρα που χρησιμοποιούνταν σε μια σταθερή, βαθμολογημένη σειρά.
Παραθέτοντας τα έργα του διάσημου καμπαλιστή Γερσμάν Σόλεμ, ο Μπιλού επισημαίνει ότι «οι δαιμόνιοι, οι δαίμονες ή οι κακές ψυχές, κατείχαν κάποιο δυστυχισμένο ή ψυχικά άρρωστο πλάσμα». Τα Dybbuks φαίνεται να στοχεύουν κυρίως τις γυναίκες και τα παιδιά και η «συναισθηματική ένταση ή η διέγερση» είναι προϋποθέσεις για τέτοια δαιμονική κατοχή. Ο Bilu καταλήγει:
«Η κατάληψη του Dybbuk άφηνε το θύμα ως ένα παθητικό αντικείμενο, προσωρινά στερημένο από αυτογνωσία και χωρίς αυτοέλεγχο έναντι δύο εξωτερικών αρχών: του δαιμονικού που στερούσε την κατοχή της ατομικής ταυτότητας του θύματος και του ραβίνου-εξορκιστή που ανάγκασε το πνεύμα να φύγει»
Τα Dybbuks είναι επαναλαμβανόμενα κίνητρα στην εβραϊκή λαογραφία καθώς επίσης στην τέχνη, τις ταινίες και τα θεατρικά έργα.
«Το Dybbuk» του εικονογράφου της art nouveau Ephraim Mosh Lilien.
Η συγχρονικότητα μεταξύ ενός dybbuk και του ιού COVID δεν περιορίζονται μόνο στα ονομαστικά. Το Dybbuk προέρχεται από το εβραϊκό ρήμα dāḇaq το οποίο μεταφράζεται ως «να τηρούν» ή «να προσκολλώνται».
Παρόμοια με τον τρόπο που ένα dybbuk καταλαμβάνει το σώμα του θύματος, ο κορονοιός προσκολλάται σε ένα κύτταρο ξενιστών και αναλαμβάνει τον έλεγχο. Σύμφωνα με την αναθεώρηση του MIT:
«Οι πρωτεϊνικές ακίδες του ιού συνδέονται με μια πρωτεΐνη στην επιφάνεια των κυττάρων, που ονομάζεται ACE2. Κανονικά, η ACE2 παίζει ρόλο στην ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Αλλά όταν ο κορονοιός συνδέεται με αυτήν, πυροδοτεί χημικές αλλαγές που συγχωνεύουν αποτελεσματικά τις μεμβράνες γύρω από το κύτταρο και τον ιό μαζί, επιτρέποντας το rna του ιού να εισέλθει στο κύτταρο. Ο ιός στην συνέχεια κάνει κατάληψη του μηχανισμού παραγωγής πρωτεϊνών του κυττάρου υποδοχής, για να μεταφράσει το RNA του σε νέα αντίγραφα του ιού.»
Ισως οι αναλογίες στο όνομα και την δράση μεταξύ COVID και dybbuk να είναι απλά συμπτώσεις ή ένα καλοήθες παιχνίδι λέξεων. Ισως. Αλλά ίσως είναι μια ένδειξη ότι η ασθένεια είναι ένα σημαντικό βήμα στην «αλχημική επεξεργασία της ανθρωπότητας» ένα γεγονός πρώτης σημασίας, ακριβώς όπως τα «Trinity» και «Dolly».
Αλλά γιατί να μην δώσουμε πλήρη πίστωση για τους τρομερούς δημιουργούς εμπορικών σημάτων στον ΠΟΥ; Ισως η αναλογία με την δαιμονική κατοχή δεν είναι επιφανειακή αλλά βαθιά. Τι γίνεται αν ο COVID είναι περισσότερο ένα ψυχολογικό ζήτημα από μια απλή ιογενή νόσο; Αυτό θα σήμαινε ότι, κάτω από την επαγωγή του φόβου, οι άνθρωποι όπου τους προκαλείται μια έκσταση- όπως μια κατάσταση που τους κάνει να χάσουν τον αυτοέλεγχο έναντι των αιώνιων αρχών και να αποδεχθούν πρωτοφανής περιορισμούς στην ατομική τους ελευθερία;
Μήπως η ακραία πρόκληση φόβου, χαρακτηρίζεται ως «συναισθηματική ένταση», η προϋπόθεση για την κατάληψη από ένα dybbuk;
Πρέπει να τολμήσουμε να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο; Είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε, ούτε καν ψυχολογικό αλλά πνευματικής φύσης;
Έπειτα, η εβραϊκή μεσαιωνική παράδοση είναι πολύ απόλυτη για το dybbuk, ότι είναι ένα πνευματικό και όχι ένα ψυχολογικό ζήτημα. Είναι μόνο η εκλέπτυνση και ο σκεπτικισμός της σύγχρονης ακαδημαϊκής κοινότητας σε όλα τα πνευματικά θέματα, που έχουν μεταφράσει τεχνητά την κατάσταση σε επιστημονικά αποδεκτή γλώσσα. Αν ναι, είναι ένα είδος εξορκισμού η μόνη δυνατή θεραπεία; Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο οι εκκλησίες έχουν γίνει πρωταρχικοί στόχοι κατά την διάρκεια του κλειδώματος;
Ο René Girard δηλώνει ρητά ότι η μιμητική επιθυμία οδηγεί εγγενώς σε συγκρούσεις και ότι η ανθρώπινη ευγένεια μπορεί να επιβιώσει μόνο μέσω του μηχανισμού αποδιοπομπαίου τράγου. Σύμφωνα με τον Girard και όλης της ορθόδοξης παράδοσης, η συνεχής θεία θυσία της ευχαριστίας είναι το κατoχικό στοιχείο που στηρίζει την ίδια την ύπαρξη της κοινωνίας. Είναι αυτός ο πραγματικός λόγος που απαγορεύτηκε η ευχαριστία κατά την διάρκεια του κλειδώματος; Είναι οι ίδιες δυνάμεις που σχεδίασαν την καταστροφή της prima materia στον χώρο της Τριάδας στο Tisha B’Av 1945, στο παιχνίδι για άλλη μια φορά;
Δεδομένου ότι η αναγνώριση προτύπων απαιτεί μια κατάσταση επαγρύπνησης του μυαλού, ο πραγματικός λόγος για τον οποίο το «19» προστέθηκε στο COVID, έχει σκόπιμα παραλειφθεί για να ανακαλυφθεί από τον αναγνώστη.