Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2025

Μπορούμε να συνυπάρχουμε με χριστιανούς;

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να επιστραφούν στην Ελλάδα όλοι οι θησαυροί που βρίσκονται σε ξένα μουσεία; Θα είναι προστατευμένα; Έχει περάσει η Ελλάδα διαφωτισμό όπως οι άλλοι Ευρωπαίοι; Έχει γίνει διαχωρισμός θρησκείας και κράτους; Έχει νικηθεί ο ταλιμπανισμός;

Ιδίως τώρα που καταγγέλλουμε τους χριστιανούς και ζητάμε δικαίωση είστε σίγουροι ότι δεν θα επιδοθούν οι χριστιανοί σε αντίποινα; Στην Ελλάδα δεν γίνεται καν συζήτηση για αυτά τα θέματα σε θεσμικό ή ακαδημαϊκό επίπεδο. Τα πανεπιστήμια ανήκουν σε ανθρώπους των ρασοφόρων. Μόνον ελάχιστοι σαν εμένα προβάλλουν αυτά τα θέματα στην πραγματική τους διάσταση που ταράζει το κατεστημένο.

Έτσι, λόγω της αμάθειας που επικρατεί, πολλοί φανατίζονται από όλες τις πλευρές και είναι πρόθυμοι να καταφύγουν στην βία.

Όπως για παράδειγμα υπάρχουν λίγοι θερμοκέφαλοι αρχαιομανείς που ζητούν να καταστραφούν χριστιανικά έργα και ναοί, έτσι υπάρχουν πολύ περισσότεροι θερμοκέφαλοι χριστιανοί που θεωρούν τους αρχαίους θησαυρούς ασήμαντους και "απλές ειδωλολατρικές πέτρες" και δεν διστάζουν να καταστρέψουν ό,τι ακόμη σώζεται και στέκεται όρθιο. Αυτό συμβαίνει ακόμη και σήμερα σε σημεία που ήταν αρχαίοι ναοί και οι ρασοφόροι τα μετέτρεψαν σε δικά τους τεμένη.

Είναι έτοιμη λοιπόν αυτή η Ελλάδα για επαναπατρισμό αρχαιοτήτων; Εγώ δεν είμαι σίγουρη.

Για τον λόγο αυτό, όσο κι αν καταγγέλλω τον χριστιανισμό πάντα βάζω ένα σημαντικό όριο που είναι η μη εκτροπή στην βαρβαρότητα. Ναι, χρειάζεται αφύπνιση, χρειάζεται δικαίωση, χρειάζεται αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας, αλλά μέσα σε όλα πρέπει να διατηρήσουμε τις διαφορές μας σε ένα πολιτισμένο επίπεδο που δεν θα καταλήξει σε πραγματικό εμφύλιο. Αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλες οι πλευρές.

Μπορούμε να συνυπάρχουμε με χριστιανούς; Φυσικά. Η αντιπαράθεση δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να κοπούν κεφάλια. Το θέμα όμως είναι μπορούν οι χριστιανοί να συνυπάρχουν με κάποιους σαν εμάς που αμφισβητούμε δικαίως όσα εκείνοι έχουν μάθει να θεωρούν αυτονόητα; Μπορεί μια πλήρως μισαλλόδοξη θρησκεία να εξημερωθεί; Μπορούν εκείνοι να συμβιβαστούν με την ιστορία; Μπορούν να μας βλέπουν σαν ίσους και όχι σαν παρακατιανούς από θέση ισχύος; Μπορεί η υπεροψία που καλλιέργησαν με μια προπαγάνδα επί 17 αιώνες να υποχωρήσει; Η οργάνωση των ρασοφόρων δεν είναι καθόλου διατεθειμένη να κάνει κάτι τέτοιο όσο κι αν θα το ήθελαν όσοι χριστιανοί διαθέτουν στοιχειώδη λογική.

Οπότε είμαι συγκρατημένα αισιόδοξη, είμαι προσεκτική, αλλά δεν είμαι τυφλή. Η αντιπαράθεση που έχει στοιχεία θρησκευτικά είναι πάντα πολύ επικίνδυνη. Το πρόβλημα εστιάζεται όμως περισσότερο στους χριστιανούς και όχι σε εμάς. Εγώ έχω απόλυτη επίγνωση της πραγματικότητας και σχοινοβατώ ώστε να είμαι μετριοπαθής παρόλο τον βρόμικο πόλεμο που δέχομαι από τους υπνωτισμένους στρατιώτες των μαύρων ρασοφόρων.

Όταν όμως πρέπει να αποκατασταθούν αλήθειες που δεν γίνεται να ειπωθούν με μισόλογα και ημίμετρα, τότε φυσικά υπάρχει οξεία αντιπαράθεση τουλάχιστον σε ρητορικό επίπεδο την οποία διατηρώ εκεί και επισημαίνω τους κινδύνους της διολίσθησης.

Επειδή ωστόσο εμείς αμφισβητούμε την παγιωμένη κατάσταση, το status quo, που έχει επιβάλει και που βολεύει την άλλη πλευρά, δεν υπάρχει περίπτωση όσο εκείνη είναι παντοδύναμη να ανεχτεί οποιαδήποτε υποχώρηση ή συμβιβασμό. Δεν υπάρχει πιο αμετακίνητο μισαλλόδοξο χριστιανικό δόγμα από εκείνο που εδρεύει στην Ελλάδα. Είναι ενδεικτικό το γεγονός πόσο οι φανατικοί "ορθόδοξοι" της Ελλάδας μισούν τα άλλα χριστιανικά δόγματα γιατί τα θεωρούν αιρετικά.

Όταν λοιπόν η άλλη πλευρά είναι τόσο παγερά και αλαζονικά αδιάλλακτη τότε κι εγώ οφείλω να επισημάνω την επικινδυνότητα της κατάστασης που δεν οφείλεται σε μένα και άλλους σαν εμένα αλλά οφείλεται στο γεγονός ότι εμείς ζητάμε να αλλάξει κάτι που επικρατεί εδώ και 17 αιώνες. Είναι μια νοσηρή κατάσταση που όσο διαρκεί η σήψη της προχωρά όλο και περισσότερο και διαβρώνει την αλήθεια.

Η σύγχρονη Ελλάδα είναι μια σύγχρονη χριστιανική θεοκρατία η οποία πολύ εύκολα μπορεί να γίνει και πάλι μεσαιωνική θεοκρατία όσο η οργάνωση των ρασοφόρων έχει την ισχύ και την επιρροή που έχει στον τόπο που κάποτε υπήρχαν Έλληνες, αλλά σήμερα υπάρχουν ελληνόφωνοι Ρωμιοί που έπαψαν να είναι Έλληνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου