Είναι θλιβερό όταν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν την ιστορία τους, αλλά ούτε καν τα όποια θρησκευτικά πιστεύω τους και τις γιορτές τους. Είναι σχήμα οξύμωρο, αν όχι παρανοϊκό, να θεωρείς τον εαυτό σου Έλληνα, απόγονο των αρχαίων Ελλήνων αλλά και χριστιανό, όταν η πίστη σου γιορτάζει τους σφαγείς των προγόνων σου…
O Αριστίων μας γράφει:
Στις 11 Σεπτεμβρίου είναι η επέτειος της μητέρας όλων των μαχών που διεξήχθη στον Μαραθώνα το 490 π.α.χ.χ. Ακολουθεί στις 20 Αυγούστου η επέτειος της μάχης των Θερμοπυλών του 480 π.α.χ.χ όπου απεδείχθη κατά τον Ηρόδοτο ότι «άνθρωποι πολλοί, άνδρες ελάχιστοι». Στις 29 Αυγούστου ακολουθεί η επέτειος της μάχης των Πλαταιών το 479 π.α.χ.χ, όπου θάφτηκε το «όνειρο» των περιούσιων για εξαφάνιση της Ελλάδος και των αξιών της μαζί με τον εκπρόσωπό τους Μαρδοχάι-Μαρδόνιο. Και έναν μήνα αργότερα 28 Σεπτεμβρίου του 480 η ναυμαχία, της Σαλαμίνας, η ναυμαχία των ναυμαχιών όπου διεσώθη ολόκληρος η Ευρώπη και ο πανανθρώπινος πολιτισμός.
Και όμως! Οι ναζωραίοι κατακτητές «φρόντισαν», όλα αυτά να «ξεχαστούν». οι τύμβοι των ηρώων να καταντήσουν σκουπιδότοποι και ονόματα όπως Μιλτιάδης, Λεωνίδας, Παυσανίας, Θέρσιππος, Κυναίγειρος, Ευχίδας, Σκιλίας, Διηνέκης, Αριστόδημος, Θεμιστοκλής, Αμεινίας και τόσα άλλα Ελλήνων Ηρώων, να «αμαυρωθούν» (μην ξεχνάτε εκείνον τον γελοίο που απεκάλεσε τους 300 του Λεωνίδα «κιναιδικά ζευγάρια» κρίνοντας ίσως εξ ιδίων τα αλλότρια και «ξεχνώντας» εντέχνως τον αιμομίκτη «προπάτορα» του Λωτ και όλα τα μπουμπούκια του κοπαδιού της ερήμου) επιβάλλοντας τις δικές τους «εορτές» και «ήρωες» που τους αποκαλούν «αγίους».
Είδατε κάποιον «υπερπατριώτη» ιουδαιοχριστιανό απ’ αυτούς που το «παίζουν» Eλληνάρες, να προτείνει επαναφορά των εορτών αυτών; Το δε χείριστο όλων, είναι ότι αυτοί που θέλουν να ονομάζονται Έλληνες. τρέχουν με τα τέσσερα στα ιουδαιομαντριά και προσκυνούν (αν είναι δυνατόν» τους σφαγείς των αντί να φωνάξουν με όλη την δύναμη της ψυχής τους. «ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ». Μόλις το καταλάβουν τα ιουδαιχριστιανικά πρόβατα που τρέχουν στα μαντριά με τα τέσσερα γιορτάζοντας τους σφαγείς των, τότε θα αρχίσει και η πραγματική απελευθέρωση της Ελλάδος!
Σήμερα, όπως κάθε χρονιά την 1η Αυγούστου, η Ορθόδοξη Εκκλησία και το σύνολο του ποιμνίου της, δίχως έως σήμερα μία ελάχιστη έστω φωνή διαμαρτυρίας ή απλή ένσταση, εορτάζουν την μνήμη των «Αγίων» 7 Μακκαβαίων. Εορτάζουν την μνήμη 7 Ιουδαίων αδελφών, φανατικών όσο και φανταστικών (αφού η πραγματική πηγή γι’ αυτούς είναι το προπαγανδιστικό, γραμμένο από την ιουδαϊκή διασπορά στα ελληνικά, «Β' βιβλίο των Μακκαβαίων»), που υποτίθεται ότι εκτελέστηκαν από τον Έλληνα βασιλιά της Συρίας Αντίοχο τον Δ' τον Επιφανή λίγο πριν την εξέγερση του Ιούδα Μακκαβαίου (167 – 160) επειδή αρνήθηκαν να φάνε… θυσιασμένο χοιρινό!
Οι πραγματικοί, ιστορικά υπαρκτοί Μακκαβαίοι ή Ασμοναίοι (δηλαδή ο Ματαθίας Ασμοναίος και οι απόγονοί του) τιμώνται ωστόσο από τους μονοθεϊστές Ιουδαίους ως εθνικοί και θρησκευτικοί ήρωες, πράγμα λογικό, αφού με την άγρια τρομοκρατία τους κατόρθωσαν να αποτρέψουν την ολοκληρωτική εξαφάνιση της λατρείας του Θεού Ιαχωβά και την πλήρη αφομοίωση των ομοφύλων τους από τον κυρίαρχο τότε Ελληνισμό, αφού όλοι σχεδόν οι αξιόλογοι Ιουδαίοι της εποχής είχαν εξελληνισθεί. Για τους μονοθεϊστές Ιουδαίους, οι πραγματικοί Μακκαβαίοι, που
κατέσφαξαν τόσο τους Έλληνες Εθνικούς όσο και τους υπερπολλαπλάσιους των Ελλήνων ελληνίζοντες ομοφύλους τους, απετέλεσαν έκτοτε το υπέρτατο σύμβολο της απόλυτης πειθαρχίας στον μωσαϊκό νόμο, της πεισματώδους αντίστασης και της πέρα από τα αναμενόμενα επιβίωσης.
Όλα αυτά είναι συνεπώς απολύτως λογικά όσο και σεβαστά, ασχέτως της εκ των πραγμάτων αντιπαλότητας προς το έθνος των Ελλήνων: κάποιοι τιμούν, στην εορτή που ονομάζουν «χανουκά», τους όχι ομοφύλους τους (αφού ο μακκαβαϊκός πόλεμος στο μεγαλύτερο τμήμα του ήταν εμφύλιος), αλλά ομοϊδεάτες και ομοθρήσκους τους, που δίχως εκείνους, σήμερα αυτοί οι κάποιοι απλώς… δεν θα υπήρχαν.
Αντίθετα, ο παραλογισμός, η ανηθικότητα και το σκάνδαλο αναβλύζουν από την εθνοκάπηλη και πατριδοκάπηλη (αφού αυτό που εκπροσωπεί μισεί τα έθνη και τις πατρίδες) Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία τιμά την μνήμη των, όχι απλώς «ηρώων» άλλα «αγίων» και όχι ιστορικά πραγματικών αλλά φανταστικών, Μακκαβαίων, την ίδια ώρα που τόσο η ίδια όσο και η πολύμορφη «παραγοντική» συντεχνία που την προσκυνάει και την στηρίζει σε βάρος του βιοτικού και πνευματικού επιπέδου του ελληνικού λαού, εξακολουθητικά κάνουν απατεωνίστικα λόγο για «εθνική συνοχή». «Τίνος έθνους;» θα ρωτήσουμε εμείς. Γιατί όσο και να στηρίζεται η χριστιανική κατοχή του τόπου μας στην κατάρριψη κάθε κανόνα της Λογικής και την πλήρη αντιστροφή των αξιών και της ιστορικής πραγματικότητας, η τιμή από το παπαδαριό και τους πολιτικούς υπηρέτες τους που παριστάνουν τους «Έλληνες» προς 7 μέλη, έστω και φανταστικά, ενός ιστορικά υπαρκτού ωστόσο κινήματος που κάποτε
κατέσφαξε Έλληνες, σπάζει κάθε προηγούμενο φράγμα τρέλας ή θρασύτητας.
Σήμερα, 1η Αυγούστου, όπως και κάθε χρόνο, η Ορθόδοξη Εκκλησία εορτάζει με κάθε ξεδιαντροπιά την μνήμη των 7 υποτιθέμενων «αγίων» του 2ου προχριστιανικού αιώνα, τους οποίους μάλιστα εξυμνεί ως «επτάριθμο δήμο των Μακκαβαίων», «προ Μαρτύρων μεγίστους Μάρτυρες», «καλλιμάρτυρας Χριστού», «επταρίθμους στύλους Σοφίας Θεού», «θείου φωτός επταφώτους λυχνίας» και «φρουρούς και φύλακας των του (μωσαϊκού) Νόμου δογμάτων». Ουσιαστικά εορτάζει τους ίδιους τους πραγματικούς, ιστορικά υπαρκτούς Μακκαβαίους, τους εθνικοθρησκευτικούς ήρωες του ιουδαϊκού μονοθεϊσμού και σφαγείς των Ελλήνων και των ελληνιστών, τους αναστηλωτές του Ιαχωβά και ακυρωτές του εξελληνισμού της Παλαιστίνης του 2ου προχριστιανικού αιώνα.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία εορτάζει ουσιαστικά την μνήμη των θρησκευτικών της προγόνων, δίχως τους οποίους αυτή δεν θα είχε ποτέ υπάρξει γιατί απλώς κανείς δεν θα μπορούσε να παραστήσει τον «ενσαρκωμένο Ιαχωβά» μέσα σε πληθυσμούς που είχαν ήδη προ δύο αιώνων υιοθετήσει την ελληνική κοσμοθέαση και παιδεία. Καλά κάνει λοιπόν και εορτάζει τους «Μακκαβείμ».
Τον Ελληνισμό μόνο να μην πιάνει στο στόμα της, όπως και τους όρους «έθνος» και «πατρίδα».
«Πᾶν γὰρ ἑρπετὸν πληγῇ νέμεται»
(Τα ερπετά κουμαντάρονται με πλήγματα)
Μέγας Ηράκλειτος, DK B11.
Γεννήθηκε γαμώφιδο στου Αβραάμ το γένος
Σφάζει αρχαίες πατριές με γυναικείο μένος.
Όλο τον κόσμο διαιρεί δύο χιλιάδες χρόνια
Τα έθνη κάνει αχταρμά, τα δίνει σε κλεφτρόνια.
Πουλάει φτηνιάρικο καλό, μούφα ελεημοσύνη
Πίνει το αίμα με μπουρί, γαμεί νοημοσύνη.
Σφαγή, πουστιά και διχασμός, αιώνες προμελέτης
Τοκογλυφία, τεκτονισμός και λείπει ο ηγέτης.
Ισλάμ, Μεσσίας, παπαδαριά, της μήτρας εφευρέσεις,
Των δούλων τα αποχέσματα χυσοβολούν αιρέσεις.
Η αστροπύλη άνοιξε σε δράκους άλλης Γης,
Φυλάξτε τα κουλούρια σας, ΤΟ ΠΕΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!!!
Από την συλλογή: «Ο Αντίχυστος ήρθε και την έχει μεγάλη»
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
1) Οι Eβραίοι, πριν την επανάσταση των Μακκαβαίων, κόντεψαν από μόνοι τους να εξελληνιστούν πλήρως,
λόγω της ακτινοβολίας τού Ελληνικού πολιτισμού.
Πολλοί Εβραίοι σταμάτησαν να λέγονται Γιεχοχάναν (Ιωάννης) και έπαιρναν Ελληνικά ονόματα (π.χ Μενέλαος). Πήγαιναν στα γυμναστήρια και στις φιλοσοφικές σχολές και θυσίαζαν στους θεούς.
Ένας Ιουδαίος, ο Ιάσωνας, ο οποίος είχε εξαγοράσει το αξίωμα του Αρχιερέα, πήρε την άδεια από τον Σελευκίδη μονάρχη να οργανώσει την Ιερουσαλήμ στα πρότυπα της Αντιόχειας, δηλαδή να πραγματοποιήσει την ανέγερση Γυμνασίου και Εφηβείου. Εκεί, οι Ελληνιστές Ιουδαίοι, αθλούνταν γυμνοί μιμούμενοι τις ελληνικές συνήθειες και μιλώντας την ελληνική γλώσσα. Είχαν μάλιστα αποδεχθεί και τα ελληνικά ονόματα.
Oι Έλληνες, εδώ και 2.000 χρόνια, μαγεμένοι από την ”ακτινοβολία τού εβραϊκού πολιτισμού” σταματήσαμε να λεγόμαστε Μενέλαοι και γίναμε όλοι Γιάννηδες. (=Ο Ιεχωβά είναι γενναιόδωρος), δεν πάμε στην Ακαδημία, πάμε στα Ιεροσόλυμα. Και υμνούμε τους ιουδαίους στις ιουδαιοχριστιανικές εκκλησίες ως ”ἀγωνισαμένους ὑπὲρ πατρῴων ἐθῶν”. Ξεχάσαμε τα πατρώα έθη τα δικά μας και υμνούμε εκείνους που αγωνίστηκαν για τα δικά τους πατρώα εναντίον μας.
2) Ο Έλληνας Αντίοχος δεν κυνήγησε κανένα ιουδαίο, ούτε θέλησε να εξελληνίσει τους εβραίους.
Ο ίδιος ο αρχιερέας των Εβραίων, που είχε εξελληνίσει το όνομά του σε Ιάσων, ζήτησε από τον Αντίοχο την άδεια να ιδρύσουν “Γυμνάσιον” στα Ιεροσόλυμα και ο Αντίοχος τούς την έδωσε. Τα βιβλία των Μακκαβαίων ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ότι από μόνοι τους πολλοί Εβραίοι παρατούσαν το νόμο και πήγαιναν στην παλαίστρα “
τας μεν πατρώους τιμάς εν ουδενί τιθέμενοι, τας δε Ελληνικάς δόξας καλλίστας ηγούμενοι”.
Είχαν φτάσει στο σημείο ακόμα και “να καλύψουν με εγχείρηση την περιτομή”. Η “ακμή τού Ελληνισμού” δεν είχε έρθει λόγω Ελληνικής επιβολής αλλά λόγω “τής αναγνείας τού αρχιερέως”, τής ασέβειας δλδ τού Ελληνίζοντος αρχιερέα. Απέναντι στούς Ελληνίζοντες στάθηκαν οι Μακκαβαίοι οι οποίοι ασκούσαν τρομοκρατία στούς Ελληνίζοντες ιουδαίους και ήταν τόσο φανατικοί που έκαναν περιπολίες και όποιο παιδί έβρισκαν απερίτμητο το περιέτεμναν με την βία και φυσικά κατέστρεφαν τα “είδωλα”.
Α' Μακ. 1,11 Κατά τους χρόνους εκείνους (των Σελευκιδών) παρουσιάσθησαν από τον λαόν των Ισραηλιτών μερικοί άνδρες παράνομοι, καταφρονηταί του θείου Νόμου, οι οποίοι με τας δημαγωγίας των παρέσυραν πολλούς άλλους, στους οποίους και έλεγον· “ας πάμε να κάμωμεν συνθήκην φιλίας με τα ειδωλολατρικά έθνη, τα οποία ευρίσκονται γύρω μας, διότι από την εποχήν, που εχωρίσθημεν από αυτά, μας ευρήκαν μεγάλαι συμφοραί”.
Α' Μακ. 1,12 Ο λόγος αυτός ήρεσεν στους Ισραηλίτας.
Α' Μακ. 1,13 Μερικοί δε από τον Ιουδαϊκόν λαόν επροθυμοποιήθησαν και μετέβησαν προς τον βασιλέα των Ελλήνων, τον Αντίοχον, ο οποίος και παρεχώρησεν εις αυτούς το δικαίωμα να ζουν σύμφωνα με τα ήθη και έθιμα των ειδωλολατρικών λαών.
Α' Μακ. 1,14 Εκτισαν δε και γυμναστήριον με γήπεδον αθλήσεων εις τα Ιεροσόλυμα, σύμφωνα με τα έθιμα των ειδωλολατρικών εθνών.
Α' Μακ. 1,15 Εξήλειψαν (δια χειρουργικής επεμβάσεως) τας περιτομάς των, ώστε να φαίνωνται απερίτμητοι, όπως οι εθνικοί, απεμακρύνθησαν από την αγίαν Διαθήκην, που είχαν συνάψει με τον Θεόν, έγιναν ομόζυγοι και ομόψυχοι με τους ειδωλολατρικούς λαούς. Ψυχή και σώματι διέπραττον το κακόν, ώστε έγιναν πλέον δούλοι εις αυτό.
Ο Αντίοχος ενόσω βρισκόταν στην Αίγυπτο, άρχισαν στα Ιεροσόλυμα αλληλοσφαγές μεταξύ των Εβραίων. Το θεώρησε ανταρσία εναντίον του μιάς και στράφηκαν εναντίον τού Ελληνιστή ιουδαίου Μενελάου και έκανε ό,τι θα έκανε κάθε άλλο ηγεμόνας: Επέβαλε την τάξη με όση σκληρότητα χρειαζόταν γιά να επιβληθεί.
Η Μακκαβαϊκή επανάσταση δεν ήταν απλά ο αγώνας εναντίον των Ελλήνων. Κυρίως ήταν ο αγώνας εναντίον των Ελληνιζόντων συμπατριωτών τους, το μέρος των οποίων πήρε ο Αντίοχος. Oi Eβραίοι λοιπόν, πριν την επανάσταση των Μακκαβαίων κόντεψαν από μόνοι τους να εξελληνιστούν πλήρως, λόγω τής ακτινοβολίας τού Ελληνικού πολιτισμού. Πολλοί Εβραίοι σταμάτησαν να λέγονται Γιεχοχάναν (Ιωάννης) και έπαιρναν Ελληνικά ονόματα (π.χ Μενέλαος). Πήγαιναν στα γυμναστήρια και στις φιλοσοφικές σχολές και θυσίαζαν στους θεούς.
Οι ελληνίζοντες Ιουδαίοι και οι Ιουδαίοι που ήθελαν να διατηρήσουν τα ήθη κι έθιμα τους συγκρούστηκαν μεταξύ τους. Ένας Ιουδαίος, ο Ιάσωνας, ο οποίος είχε εξαγοράσει το αξίωμα του Αρχιερέα, πήρε την άδεια από τον Σελευκίδη μονάρχη να οργανώσει την Ιερουσαλήμ στα πρότυπα της Αντιόχειας, δηλαδή να πραγματοποιήσει την ανέγερση Γυμνασίου και Εφηβείου. Εκεί, οι Ελληνιστές Ιουδαίοι, αθλούνταν γυμνοί μιμούμενοι τις ελληνικές συνήθειες και μιλώντας την ελληνική γλώσσα. Είχαν μάλιστα αποδεχθεί και τα ελληνικά ονόματα. Κατά την βασιλεία του Αντιόχου του Δ΄ Επιφανούς υπήρξαν ορισμένοι ιουδαίοι που αρνήθηκαν να εξελληνιστούν. Αποτέλεσμα ήταν η εξέγερση των Ιουδαίων εναντίον των ελληνιστών Ιουδαίων και των Σελευκιδών που έμεινε γνωστή ως «Εξέγερση των Μακκαβαίων». Οι Ιουδαίοι που εξεγέρθηκαν ονομάστηκαν έτσι επειδή ήταν οπαδοί του Ιούδα του Μακκαβαίου, του γιου του ιερέα Ματταθία. Η εβραϊκή γιορτή Χανουκά είναι η μνήμη αυτής της επανάστασης των Εβραίων. Βέβαια, αυτό που δεν είναι γνωστό και αποκρύπτεται σκοπίμως είναι ότι οι ελληνίζοντες Ιουδαίοι πολεμούσαν μαζί με τους Σελευκίδες τους Ασιδαίους (=Φαρισαίους), ένα κίνημα των Ιουδαίων που μαχόταν υπέρ της διατήρησης της ιουδαϊκής παράδοσης: «Μαζί του (αρχιστράτηγος Σήρων της σελευκιδικής φρουράς στη Συρία) συνεξεστράτευσε και όλος ο στρατός των εξωμοτών Ιουδαίων, δια να τον βοηθήσουν, να εκδικηθούν δε και τιμωρήσουν τους πιστούς στον Θεόν Ισραηλίτας» (Α Μακ 3,15) . Επρόκειτο δηλαδή και για έναν ιουδαϊκό εμφύλιο.
Οι Μακκαβαίοι έβαλαν ένα φρένο σ’ αυτόν τον εθελούσιο εξελληνισμό. Ο
Χριστιανισμός του Γαμαλιήλ ουσιαστικά ήταν η συνέχιση του κινήματος των Μακκαβαίων. Οι μέχρι πρότινος παρ’ ολίγον εξαφανισμένοι κατάφεραν να δώσουν το τελειωτικό χτύπημα στο έθνος από το οποίοι κινδύνεψαν, το Ελληνικό. Είναι οι Έλληνες πιά εδώ και 2.000 χρόνια, που μαγεμένοι από την ”ακτινοβολία τού εβραϊκού πολιτισμού” σταματήσαμε να λεγόμαστε Μενέλαοι και γίναμε όλοι Γιάννηδες. (=Ο Ιεχωβά είναι γενναιόδωρος), δεν πάμε στην Ακαδημία, πάμε στα Ιεροσόλυμα. Και τους υμνούμε στις εκκλησίες ως ”ἀγωνισαμένους ὑπὲρ πατρῴων ἐθῶν”. Ξεχάσαμε τα πατρώα έθη τα δικά μας και υμνούμε εκείνους που αγωνίστηκαν γιά τα δικά τους πατρώα εναντίον μας.
Διόδωρος Σικελιώτης, Βιβλίων ΑΔ’ και ΑΕ’ Αποσπάσματα:
”Αφηγούμενοι όλα τούτα, οι φίλοι του παρακαλούσαν τον Αντίοχο να εξολοθρεύσει ολοκληρωτικά το έθνος των Ιουδαίων ή διαφορετικά να καταλύσει τους νόμους τους και να τους αναγκάσει να αλλάξουν συμπεριφορά. Ο βασιλιάς όμως που ήταν μεγαλόψυχος και ήπιος στον χαρακτήρα, πήρε ομήρους και απάλλαξε τους Ιουδαίους από τις κατηγορίες, αφού εισέπραξε τους φόρους και γκρέμισε τα τείχη των Ιεροσολύμων”.
3) Ἡ ταλμουδικὴ γραμματεία περιέχει περισσότερες ἀπὸ 2.500-3.000 ἑλληνικὲς λέξεις, ἐνῶ ἀκόμη καὶ ἀρχιερεῖς ἔφεραν ἑλληνικὰ ὀνόματα (Ἰάσων, Μενέλαος, Ὀνίας).
Χαρακτηριστικὰ τῆς ἔκτασης τοῦ ἐξελληνισμοῦ τῆς Παλαιστίνης εἶναι τὰ στοιχεῖα ποὺ μᾶς παρέχει ἡ μελέτη τῶν ἐπιγραφῶν ποὺ ἡ ἀρχαιολογικὴ σκαπάνη ἀπεκάλυψε στὰ ὀστεοφυλάκια τῆς Ἰερουσαλήμ. Ἡ συνήθεια τῆς ἀποθέσεως τῶν ὀστῶν σὲ πήλινα ἢ λίθινα ὀστεοφυλάκια προέρχεται ἀπὸ τοὺς φαρισαϊκοὺς κύκλους, οἱ ὁποῖοι ἀνέμεναν ἐνσώματη ἀνάσταση, σὲ ἀντίθεση μὲ τοὺς Σαδδουκαίους, καὶ γιὰ τὸ λόγο αὐτὸ διατηροῦσαν τὰ κατάλοιπα τοῦ σώματος γιὰ τὴ στιγμὴ τῆς ἐγέρσεως.
Φαίνεται ὅτι ὀστεοφυλάκια ἄρχισαν νὰ χρησιμοποιοῦνται ἀπὸ τὸ 20-15 π.Χ.. Πολὺ ἐνδιαφέρον ὑλικὸ ἀπὸ 897 ὀστεοφυλάκια περιλαμβάνει τὸ ἔργο τοῦ L.Y. Rahmani A Catalogue of Jewish Ossuaries in the Collections of the State of Israel, τὸ ὁποῖο ἐκδόθηκε τὸ στὴν Ἰερουσαλὴμ ἀπὸ τὴν Ἀρχαιολογικὴ Ὑπηρεσία τοῦ Ἰσραήλ.
Ἀπὸ τὸ σύνολο τῶν 897 ὀστεοφυλακίων ποὺ μελετήθηκαν τὰ 233 εἶναι ἐνεπίγραφα καὶ προέρχονται ἀπὸ τὴν περίοδο ἀνάμεσα στὸ θάνατο τοῦ Ἡρώδη (4 π.Χ.) καὶ στὴν καταστροφὴ τῆς Ἰερουσαλὴμ ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους (70 μ.Χ.). Ἀπὸ αὐτὰ τὰ 143 ἔχουν ἰουδαϊκὲς ἐπιγραφές, τὰ 73 ἑλληνικές, 14 ἢ 15 εἶναι δίγλωσσα, τὰ 2 λατινικὲς καὶ 1 ἀπὸ τὴν Παλμύρα.
Δηλαδὴ ποσοστὸ 38% τοῦ συνόλου ἔφερε ἑλληνικὴ ἢ δίγλωσση ἐπιγραφή. Ἀντιστοίχως, ἀπὸ τὰ 147 ὀνόματα ποὺ καταγράφονται τὰ 53 εἶναι ἑλληνικά, 80 ἑβραϊκὰ καὶ 7 λατινικά.
Τὸ 1989 ἀνακαλύφθηκαν στὴν κοιλάδα Κιδρὼν 23 ὀστεοφυλάκια, τὰ ὁποῖα ἐκδόθηκαν τὸ 1996 ἀπὸ τοὺς G. Avni καὶ Z. Greenhut σὲ τόμο μὲ τίτλο The Akeldama Tombs: Three Burial caves in the Kidron Valley. Ἀπὸ αὐτὰ τὰ 13 ἔχουν ἑλληνικὲς ἐπιγραφές, τὰ 5 ἑβραϊκὲς καὶ τὰ 5 εἶναι δίγλωσσα. Τὰ ποσοστὰ σὲ αὐτὴ τὴν περίπτωση εἶναι 56% ἑλληνικές, 22% ἑβραϊκὲς καὶ 22% δίγλωσσες ἐπιγραφές. Ἄρα τὸ 78% περιεῖχε ἑλληνικὲς καὶ μόνο τὸ 22% ἀποκλειστικὰ ἑβραϊκές.
Ἀντιλαμβανόμαστε ὅτι ὅταν στὴν Ἰερουσαλήμ, ἡ ὁποία ἀποτελοῦσε τὸ κέντρο τοῦ ἰουδαϊσμοῦ ὑπῆρχε τέτοιας ἔκτασης ἐπίδραση τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ, ἡ ἐπίδρασή του στὶς κοινότητες τῆς διασπορᾶς ἦταν ἰδιαίτερα ἔντονη. Ἡ λατρεία καὶ ἡ προσευχὴ στὶς συναγωγὲς αὐτῶν τῶν κοινοτήτων γινόταν παράλληλα στὴν ἑλληνικὴ καὶ τὴν ἑβραϊκὴ γλῶσσα.
Κατὰ τὸν 1ο π.Χ. αἰῶνα
ὁ ραββὶ Γαμαλιὴλ εἶχε 500 μαθητὲς τῆς ἑλληνικῆς σοφίας καὶ 500 τῆς Τορά. Αὐτὸ δείχνει τὴν ἀδιαμφισβήτητη ἐπίδραση τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ καὶ ἀποδοχὴ αὐτῆς τῆς καταστάσεως ἀπὸ προσωπικότητες ἐγνωσμένου κύρους, ὅπως ὁ Γαμαλιήλ. Παρ’ ὅλα αὐτὰ οἱ Ἰουδαῖοι δὲν ἀπώλεσαν τὴν ἐθνική τους συνείδηση καὶ τὴν ἀντίστοιχη πολιτιστική τους ταυτότητα.
Ὑπάρχουν πολλὰ παραδείγματα ποὺ παρουσιάζουν τὴν ἐκταση τοῦ ἐξελληνισμοῦ τῆς Παλαιστίνης κατὰ τὴν ἑλληνιστικὴ ἐποχή. Ἕνα ἀπὸ αὐτὰ εἶναι τὸ ἀκόλουθο:
Κατὰ τὸ ἔτος 175 π.Χ. ὁ ἀρχιερέας Ἰάσων ἵδρυσε «γυμνάσιο» στὴν Ἰερουσαλήμ, σὲ περιοχὴ πλησίον τοῦ Ναοῦ. Τὸ «γυμνάσιο» ἦταν ἕνας πολύπλευρος θεσμός, ὁ ὁποῖος περιελάμβανε τὴν καλλιέργεια τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ (γλώσσα, διανόηση, ἄθληση, τέχνη, ἤθη) καὶ τὴν προώθησή του σὲ περιοχὲς ποὺ δὲν εἶχε ἐξαπλωθεῖ. Ἡ ἵδρυση «γυμνασίου» ἀποτελοῦσε δήλωση τῆς ἐπιθυμίας μίας πόλεως νὰ χαρακτηριστεῖ ἑλληνική. Στὴν Ἰερουσαλήμ, κατὰ τὸ Β´ Μακκαβαίων, ὄχι ἁπλῶς οἰκοδομήθηκε «γυμνάσιο», ἀλλὰ ἡ θέση του ἦταν δίπλα στὸ Ναό, σὲ τέτοιο σημεῖο ποὺ ἡ ἀκάθαρτη ἀπὸ τὶς ἑλληνικὲς πρακτικὲς περιοχὴ δὲν μποροῦσε νὰ ἀπομονωθεῖ, ἀλλὰ ἐπηρέαζε καὶ τὸ πλάτωμα τοῦ Ναοῦ.
Τὸ Β´ Μακκαβαίων, θέλοντας νὰ δείξει τὴν ἔσχατη ἀλλοτρίωση ποὺ εἶχε ἐπέλθει, σημειώνει τὰ ἑξῆς: «μηκέτι περὶ τὰς τοῦ θυσιαστηρίου λειτουργίας προθύμους εἶναι τοὺς ἱερεῖς ἀλλὰ τοῦ μὲν νεὼ καταφρονοῦντες καὶ τῶν θυσιῶν ἀμελοῦντες ἔσπευδον μετέχειν τῆς ἐν παλαίστρῃ παρανόμου χορηγίας μετὰ τὴν τοῦ δίσκου πρόσκλησιν» (4:14). Ὁ ἴδιος ὁ ἀρχιερέας Ἰάσων πῆρε ἄδεια ἀπὸ τὸν Ἀντίοχο Δ´ νὰ ἐπανιδρύσει τὴν Ἰερουσαλὴμ ὡς ἑλληνικὴ «πόλιν». Αὐτὸ σήμαινε ὅτι πολλὰ θὰ ἄλλαζαν. Μία ἀπὸ τὶς σημαντικότερες ἀλλαγὲς ἦταν ὅτι ἡ ἐκπαίδευση τῶν νέων δὲν θὰ βασιζόταν πλέον στὴν ἐκμάθηση τοῦ Νόμου, ἀλλὰ θὰ ἀκολουθοῦσε τὰ πρότυπα τῆς Ἑλλάδας.
4) Στην πραγματικότητα η Ελληνική γλώσσα, από επιστημονικής και φιλοσοφικής πλευράς, παρέμεινε καθηλωμένη στα ιδία επίπεδα που την βρήκε ο ιουδαιο-χριστιανισμός. Όταν η ελληνική γλώσσα πέφτει στα χεριά των χριστιανών, είναι ήδη ένας γίγαντας πνευματικότητας, ένας πανάρχαιος ιαματικός συλλεκτήρας σοφίας και ευεργετικών υποδείξεων, ικανός να πετύχει την απελευθέρωση της παγκόσμιας νοημοσύνης. Ένα ασύλληπτο εργαλείο αφύπνισης και μεταφοράς απειράριθμων και παντοειδών γνώσεων, που στα χέρια των χριστιανών, υποχρεώθηκε να περιοριστεί στον ταπεινωτικό ρόλο του υμνητή των ιουδαϊκών βιβλικών ιδεών και ηρώων!
Υποχρεωμένη μάλιστα, να απορροφήσει σταδιακά τα αναρίθμητα δηλητηριασμένα θεολογικά λύματα και ψευδο-σωτηριακά ευρήματα του ιουδαιο-χριστιανισμού, μετεβλήθη σταδιακά από αξιοθαύμαστο ιαματικό της ψυχής φάρμακο και κήρυκα απελευθέρωσης, σε αποτελεσματικό εργαλείο θρησκευτικής υποδούλωσης, με πλούσιο δογματικό λεξιλόγιο, και εντυπωσιακούς μηχανισμούς περίτεχνης ρητορικής σαγήνης!
5) Είπαμε να υμνολογούμε, για ιδιοτελείς σκοπούς τους ιουδαίους, αλλά να μην το παρακάνουμε. Που είδε ο συγγραφέας Δρακόπουλος ιστορία των εβραίων 4.000 χρόνων;
Ο ιστορικός Γκρέηβς, ο εγκυρότερος όλων, τοποθετεί τον Αβραάμ, τον γενάρχη των Εβραίων, στο δεύτερο μισό του 15ου π.Χ. αιώνα (δηλαδή περίπου στο 1450 με 1400 π.Χ. Και πρόκειται για μυθολογημένη ιστορία, δηλαδή ουσιαστικά παραμύθι.
Όπως γράφουν οι ίδιοι οι σημερινοί ιουδαίοι έγκυροι ιστορικοί δεν έχουμε κανένα αδιαμφισβήτητο υπαρκτό στοιχείο υλικού πολιτισμού που να παραπέμπει σε ιουδαίους πριν από τον 7ο αιώνα π.Χ.
Και από εκεί και μετά πάλι, πολύ ισχνά είναι τα υλικά ευρήματα ακόμη και για την εποχή του Χριστού. Μετά δε από αυτήν την εποχή και για 2000 χρόνια εξέλειπε τελείως η παρουσία των Ιουδαίων στην Παλαιστίνη. Σκάβουν οι σημερινοί αρχαιολόγοι του Ισραήλ στην Παλαιστίνη και βρίσκουν... αρχαιοελληνικές πόλεις.
Οι Έλληνες των κλασσικών χρόνων γνώριζαν όλους τους λαούς του κόσμου αλλά αγνοούσαν τελείως τους Εβραίους. Ο μεγάλος ταξιδευτής της Ανατολής Ηρόδοτος δεν γνωριζει τέτοιο λαό.
Όλες οι ιστορίες της Βίβλου για τον Μωυσή του 1200 π.Χ., τον Δαυίδ του 900 π.Χ, τον Σολομώντα κλπ είναι μόνο ιστορίες, αφηγήματα αναπόδεικτα.
Απεναντίας έχουμε ευρήματα υλικού πολιτισμού στην Παλαιστίνη για τους Ελληνοφιλισταίους από το 1100 π.Χ. με ωραία Ελληνόμορφα αγγεία, Μυκηναϊκή γραφή, κτίρια, δρόμους, κλπ.
Ουσιαστικά το έθνος των Ιουδαίων έγινε καταλύτης ιστορικών εξελίξεων με την δημιουργία του Χριστιανισμού και του Ισλάμ. Με την δημιουργία των δύο αυτών θυγατρικών θρησκευτικών κινημάτων (και αργότερα του κομμουνισμού), οι ιουδαίοι είχαν την ευκαιρία να αναδειχθούν στο ιστορικό προσκήνιο και να προσεγγίσουν μέσα απ' αυτές τις δικές τους θρησκείες τα ισχυρά κέντρα αποφάσεων και ιστορικών εξελίξεων. Αυτές οι τρεις δικές τους θρησκείες που ενστερνίστηκαν οι λαοί υπήρξαν οι βάσεις για να αναπτυχθεί στους νέους χρόνους το κίνημα του Σιωνισμού. Αυτές ουσιαστικά, και το αναγνωρίζει ο Νετανιάχου σήμερα, έδωσαν στο έθνος αυτό απίστευτες ευκαιρίες διεθνοποίησης της Εβραϊκής ιστορίας και θεολογίας, κάνοντας παγκοσμίως γνωστό, ένα ασήμαντο, μέχρι τους πρώτους μετά Χριστόν αιώνες, θρησκευτικά και πολιτικά έθνος.