Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2020

Ποτέ δεν με τρόμαξαν, οι ταμπέλες που μου φόρεσαν

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να κρίνουν, πότε εύκολα, πότε εξ ιδίων και πότε απλά από τη δική τους οπτική.

“Παρασημοφορούν” ή χαρίζουν “τίτλους” στους γύρω τους ελαφρά τη καρδία.

Κανείς δεν είναι υπεύθυνος για τις πράξεις, τις συμπεριφορές και τις σκέψεις των άλλων εκτός από τους ίδιους.

Δεν είναι δική μου δουλειά να ανακαλύψω το γιατί και το πώς έφτασε κάποιος να σκεφτεί κάτι για μένα και να συμπεριφερθεί με τον συγκεκριμένο τρόπο, είτε αυτός είναι καλός είτε είναι κακός.

Προφανώς κάθε δράση έχει και μια αντίδραση, όμως κι εμείς οι ίδιοι για κάποιον λόγο φερθήκαμε όπως φερθήκαμε.

Το μέλλον πάντα δείχνει τις προθέσεις του καθενός.
Αν μπω σε αυτή τη διαδικασία θα βρεθώ σε έναν τεράστιο λαβύρινθο.
Θα πορευτώ λοιπόν κατά πως νομίζω σωστότερα για να είμαι καλά και ανάλογα πως θα μου τα φέρει η ζωή.

Θα συνεχίσω να κάνω τις επιλογές μου, κάποιες θα είναι σωστές και κάποιες λάθος, η πορεία θα το δείξει.

Σίγουρα όμως δε θα φοβηθώ τους “τίτλους” που μου χαρίζουν, άλλοι θα είναι όμορφοι κι άλλοι άσχημοι, αδιαφορώ για το τι πιστεύει κάποιος για μένα σημαίνει, πατώ γερά στα πόδια μου, σημαίνει πως έχω σταθερές και δεν παρασύρομαι κι αυτό είναι που ενοχλεί περισσότερο του γύρω μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου