Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Νοσταλγία

Νοσταλγία
Είσαι κάτι παραπάνω από μια λέξη.
Είσαι ένα σακί με απεριόριστη χωρητικότητα,
χωρίς όμως να πιάνεις χώρο.
Είσαι το πολύτιμο σακί, που μέσα του περιέχει όλες τις όμορφες στιγμές μου.
Κάθε φορά που νιώθω τη ζωή ατόφια και φωτεινή, τόσο που θαμπώνομαι,
φταίει το ότι σε ανοίγω και παίρνω από μέσα σου στιγμές.
Αυτές μου θυμίζουν τον τρόπο για να ζω.
Αυτές μου θυμίζουν να εκτιμώ την κάθε καινούρια χαρά, και την κάθε τωρινή όμορφη στιγμή.
Όπως κι αυτή τη στιγμή που γράφω για σένα, που είσαι μια τόσο σοφή λέξη.
Είσαι σοφή γιατί είσαι η σύνδεση με τις χαρές που έζησα στο παρελθόν
κι όταν έχω την ανάγκη να νιώσω καλά, τις ξαναζωντανεύω.
Είσαι σοφή γιατί από τότε που σε ανακάλυψα, είσαι η υπενθύμισή μου.
Είσαι το πολύτιμο σακί μου.
Είσαι ο αόρατος θησαυρός μου.
Είσαι ο θησαυρός που δεν μπορεί να μου κλέψει ούτε ο πιο επιδέξιος κλέφτης.
Αυτή είναι και η μεγάλη σοφία σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου