Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2022

H Αιματοβαμμένη Βίβλος

Βίβλος … κανιβαλισμός και το ανθρώπινο αίμα ρέει άφθονο.

«Ημίν μεν ου νόμος εστίν ανθρώπους θύειν αλλ’ ανόσιον». Πλάτων «Μίνως»

Επειδή ο θεός δεν είναι ΘΕΟΣ και όλοι αυτοί που αναφέρονται στην Βίβλο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Οι χριστιανοί λασπολογητές (απολογητές) παθαίνουν επιλεκτική αμνησία, ή δεν έχουν διαβάσει την “Αγία Γραφή” τους, όπου ο Γιαχβέ-Τρύφων-Σετ- Σαβαώθ… θεός κατά πως λένε, της “αγάπης” και της “καλοσύνης”, προτρέπει και αποδέχεται την ανθρωποθυσία. Ξεχνούν σκόπιμα φυσικά τον Αβραάμ που ήταν έτοιμος να σφάξει σαν αρνί τον γιο του Ισαάκ, σύμφωνα με την θεϊκή βούληση του Γιαχβέ και μιλούν υποκριτικά για τους αμόλυντους από ανθρωποθυσίες Αρχαίους Έλληνες και την σπίλωση της θρησκείας τους χρησιμοποιώντας στο πλαίσιο αυτό, ένα σαχλό επιχείρημα που οι βλάκες το παπαγαλίζουν, είναι το ότι στην αρχαία πολυθεϊστική Ελλάδα κι όχι μόνο σ’ αυτήν, τελούνταν ανθρωποθυσίες και ήρθε ο χριστιανισμός με τον Γιαχβέ, τους έσωσε και τους έβαλε στον δρόμο τον καλό. Το πως αυτοί οι αιμοσταγείς θεόπνευστοι θεωρούν τον δρόμο του θεού τους Γιαχβέ είναι γραμμένο στα βιβλία τους και δη στην Βίβλο τους, την “Αγία Γραφή”.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση για τον θεό Γιαχβέ-Σετ της “αγάπης” –κατά τα λεγόμενα τους- είναι πως στον δρόμο του το ανθρώπινο αίμα ρέει άφθονο. …και όχι μόνο το ανθρώπινο, ο θεός της “αγάπης” θέλει αίμα… πολύ αίμα… Άλλωστε στις εκκλησίες τους και σήμερα μεταλαμβάνουν το αίμα και το σώμα αυτού του αιμοσταγούς θεού τους. Τι να πούμε για τους Ατζέκους, είναι νήπια μπροστά στους χριστιανούς! Μια ματιά σε έναν καθρέφτη πολλές φορές δίνει πολλές απαντήσεις, έστω κι αν δεν αρέσουν, το αίμα είναι άφθονο και ρέει στην αυλή μας. Για να δούμε …

ΚΡΙΤΑΙ 11

Κρ. 11,30 Εκαμε δε ο Ιεφθάε και ένα τάξιμον προς τον Κυριον και είπε· “εάν θελήσης, Κυριε, και παραδώσης εις τα χέρια μου τους Αμμωνίτας,

Κρ. 11,31 σου τάζω, ότι εκείνος που θα εξέλθη από την θύραν της οικίας μου εις συνάντησίν μου, όταν θα επιστρέψω νικητής από τον πόλεμον κατά των Αμμωνιτών, θα προσφερθή ολοκαύτωμα εις σέ, τον Κυριον”.

Κρ. 11,32 Ο Ιεφθάε εβάδισεν εναντίον των Αμμωνιτών δια να τους πολεμήση, και ο Κυριος παρέδωκεν αυτούς νικημένους εις τα χέρια του.

Κρ. 11,33 Οι Ισραηλίται εκτύπησαν αυτούς από Αροήρ μέχρις Αρνών κατέλαβον είκοσι πόλεις μέχρι της χώρας Εβελχαρμίμ και επέφεραν μεγάλην καταστροφήν. Οι Αμμωνίται νικηθέντες εταπεινώθησαν και εσυμμαζεύθησαν ενώπιον των Ισραηλιτών

Κρ. 11,34 Ο Ιεφθάε επέστρεφε νικητής εις την πόλιν Μασσηφά, στον οίκον του. Αίφνης είδε την κόρην του να εξέρχεται με τύμπανα και χορούς εις συνάντησίν του. Αυτή δε ήτο μονογενής θυγάτηρ του και δεν είχεν άλλον υιόν η άλλην θυγατέρα.

Κρ. 11,35 Οταν ο Ιεφθάε την είδεν, έσχισε το ιμάτιά του και έκραξεν· “πω ! πω ! κόρη μου ! Συ με συνεκλόνισες, συ είσαι η πηγή και η αιτία της ταραχής μου ! Εγώ ο ταλαίπωρος ήνοιξα το στόμα μου προς τον Κυριον εναντίον σου και δεν θα ημπορέσω τώρα να αρνηθώ το τάμα μου”.

Κρ. 11,36 Εκείνη δε του είπε· “πατέρα μου, ήνοιξες το στόμα σου και υπεσχέθης κάποιο τάμα στον Κυριον; Καμε ο,τι έταξες, αφού ο Κυριος σου έδωσε την νίκην κι ετιμώρησες τους εχθρούς σου τους Αμμωνίτας”.

Κρ. 11,37 Οταν δε έμαθε το τάξιμον του πατρός της προσέθεσε· “ας μου κάμη ο πατέρας μου μίαν μόνην χάριν· άφησέ με να ζήσω δύο μήνας ακόμη. Θέλω να ανεβώ και να κατεβώ τα όρη κι να κλαύσω την παρθενίαν μου εγώ μαζή με άλλας συντρόφους μου”.

Κρ. 11,38 Ο πατήρ της απήντησε· “πήγαινε”. Και την έστειλεν επί δύο μήνας. Και αυτή μαζή με τας συντρόφους της μετέβη και έκλαυσε την παρθενικότητά της επάνω εις τα όρη·

Κρ. 11,39 Οταν δε επέρασαν οι δύο μήνες επέστρεψεν στον πατέρα της, ο οποίος και εξεπλήρωσε το τάξιμο που είχε κάμει δι’ αυτήν. Αυτή δε δεν είχε γνωρίσει άνδρα. Ητο παρθένος. Εκτοτε επεκράτησε συνήθεια

Κρ. 11,40 και κάθε έτος επί τέσσαρας ημέρας αι ισραηλίτιδες θυγατέρες μετέβαινον να θρηνούν την θυγατέρα του Ιεφθάετου Γαλααδίτου.

Όχι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, ο θεός της “αγάπης” Γιαχβέ, είναι βδελυρός, μοχθηρός και βάρβαρος, βοηθάει κάποιους να σφάξουν κάποιους άλλους. Βασικά ο Γιαχβέ-Τρύφων-Όνος-Σετ βοηθάει όποιους του προσφέρουν αίμα. Ας κάνω πιο λιανά την ανθρωποθυσία που είναι γραμμένη μέσα στην θεόπνευστη Βίβλο του Γιαχβέ: Ο ηγέτης των Ισραηλιτών, Ιεφθάε, κάνει τάμα στον θεό, πως αν τον βοηθήσει να νικήσει στον πόλεμο τους αντίπαλους Αμμωνίτες, τότε, όταν γυρίσει στο σπίτι του, θα προσφέρει ως θυσία σ’ αυτόν, το πρώτο πρόσωπο που θα βγει απ’ την πόρτα για να τον προϋπαντήσει.

Διευκρινίζει μάλιστα και τον τρόπο θυσίας: «προσφέρει αυτόν εις ολοκαύτωμα», δηλαδή θα τον ψήσει, θα τον κάψει ζωντανό. Ο Ιεφθάε, πράγματι κερδίζει τον πόλεμο, με την βοήθεια του Γιαχβέ. Δυστυχώς όμως για το θύμα, το πρώτο πρόσωπο που αντικρίζει όταν επιστρέφει στο σπίτι του, είναι η ίδια του η κόρη, το μοναχοπαίδι του (δηλαδή, αναρωτιέται κάποιος αφελής, ποιον άλλον, εκτός από κάποιο μέλος της οικογένειας του, περίμενε ο Ιεφθάε να τον υποδεχτεί; Ο εχθρός του; Ο διάβολος; Ο μπακάλης που του χρωστούσε ώστε μ ένα σμπάρο…) Δεν μπορεί όμως να κάνει τίποτε, γιατί έδωσε υπόσχεση στον μοχθηρό κι αιμοσταγή θεό του. Η κόρη του φέρεται συγκαταβατικά και δέχεται την θυσία της και στο τέλος γίνεται παρανάλωμα του πυρός απ’ τον ίδιο τον πατέρα της. Είναι ή όχι αυτό ανθρωποθυσία; Έρεε το αίμα προς χάριν ενός αιμοσταγούς θεού, του ίδιου θεού της δήθεν αγάπης;

Παραθέτω και την μετάφραση των Εβδομήκοντα δύο, που είναι αρχαιότερη του μασοριτικού κειμένου κι εσκεμμένα την παραβλέπουν οι λασπολογητές …

30 και ηύξατο Ιεφθάε ευχήν τω Κυρίω και είπεν‡ εάν διδούς δως μοι τούς υιούς Αμμών εν τη χειρί μου, 31 καί έσται ο εκπορευόμενος, ος αν εξέλθη από της θύρας του οίκου μου εις συνάντησίν μου εν τώ επιστρέφειν με εν ειρήνη από υιών Αμμών, και έσται τω Κυρίω ανοίσω αυτόν ολοκαύτωμα. […] και εγένετο εν τέλει των δύο μηνών και επέστρεψε προς τον πατέρα αυτής, και εποίησεν εν αυτή ευχήν αυτού, ην ηύξατο‡ και αύτη ούκ έγνω άνδρα. καί εγsνετο είς πρyσταγμα έν Ισραήλ‡ 40 από ημερών εις ημsρας επορεύοντο θυγατέρες Ισραήλ θρηνείν την θυγατέρα Ιεφθάε τού Γαλααδίτου επί τέσσαρας ημέρας έν τω ενιαυτώ.

Οι αναφορές σε ανθρωποθυσίες στην Βίβλο, σταματούν εδώ, Όχι βέβαια! Έχουμε και το περίφημο βδέλυγμα, τον κατασκότεινο θεό Μολώχ, ο οποίος λατρεύονταν από τους λαούς της Παλαιστίνης και από τους Ισραηλίτες. Ο συγκεκριμένος θεός μάλιστα έδειχνε μια ιδιαίτερη προτίμηση στα βρέφη, όπως άλλωστε και οι Επικυρίαρχοι. Τυχαίο άραγε;

Και δεν θα αφήσεις κάποιον από το σπέρμα σου να περάσει μέσα από την φωτιά στον Μολώχ, και δεν θα βεβηλώσεις το όνομα του θεού σου. Εγώ είμαι ο Κύριος. (Λευιτικόν, 18: 21) Τότε, ο Σολομώντας έκτισε έναν ψηλό τόπο στον Χεμώς, το βδέλυγμα του Μωάβ, στο βουνό απέναντι από την Ιερουσαλήμ, και στον Μολόχ, το βδέλυγμα των γιων Αμμών. Και έτσι έκανε για όλες τις ξένες γυναίκες του, που θυμίαζαν και θυσίαζαν στους θεούς τους. (Α’ Βασιλέων [μασ.], 11: 7-8)

Η σκυτάλη στον βασιλιά Δαβίδ και τους Γαβαωνίτες:

«Και έγινε πείνα στις ημέρες του Δαβίδ για τρία χρόνια συνεχώς· και ο Δαβίδ ρώτησε τον Κύριο. Και ο Κύριος απάντησε: «Αυτό έγινε εξαιτίας του Σαούλ, και της φονικής οικογένειάς του, επειδή θανάτωσε τους Γαβαωνίτες». Και ο βασιλιάς κάλεσε τους Γαβαωνίτες, και τους είπε: «Τι να κάνω σε σας; Και με τι θα κάνω εξιλέωση, για να ευλογήσετε την κληρονομία τού Κυρίου;». Και οι Γαβαωνίτες τού είπαν: «Ας μας παραδοθούν επτά άνθρωποι από τους γιους του, και θα τους κρεμάσουμε προς τον Κύριο στην Γαβαά του Σαούλ, του εκλεκτού του Κυρίου». Και ο βασιλιάς είπε: «Εγώ θα τους παραδώσω»; Και τους παρέδωσε στα χέρια των Γαβαωνιτών, και τους κρέμασαν στον λόφο μπροστά στον Κύριο· και έπεσαν μαζί και οι επτά, και θανατώθηκαν στις ημέρες του θερισμού, στις πρώτες, στην αρχή του θερισμού των κριθαριών.» (Β’ Σαμουήλ [μασ.], 21: 1-9)

Το αίμα ρέει άφθονο μιας και είναι το νέκταρ του θεού Γιαχβέ-Σετ-Όνο-Ιω-Σαβαώθ

> Και πήρες τους γιους σου και τις θυγατέρες σου, που γέννησες σε μένα, κι αυτά τα θυσίασες σ’ αυτές, για να αναλωθούν μέσα στην φωτιά· ένα μικρό έργο των πορνειών σου ήταν αυτό, ότι έσφαξες τα παιδιά μου, και τα παρέδωσες για να τα περάσουν μέσα από την φωτιά προς τιμήν τους; (Ιεζεκιήλ, 16: 20-21)

> Και ο Κύριος είπε σε μένα: «Γιε ανθρώπου, θα κρίνεις την Οολά, και την Οολιβά; Ανάγγειλε, λοιπόν, σ’ αυτές τα βδελύγματά τους· ότι μοιχεύονταν, και στα χέρια τους είναι αίμα, και μοιχεύονταν με τα είδωλά τους, κι ακόμα, για χάρη τους, διαπερνούσαν μέσα από την φωτιά τα παιδιά τους, που γέννησαν σε μένα, για κατανάλωση. Ακόμα, έπραξαν σε μένα και τούτο· μόλυναν τα άγιά μου μέσα στην ίδια ημέρα, και βεβήλωσαν τα σάββατά μου. Επειδή, όταν έσφαξαν τα παιδιά τους στα είδωλά τους, τότε έμπαιναν την ίδια ημέρα στα άγιά μου, για να τα βεβηλώνουν· και, δες, έτσι έπρατταν στο μέσον τού οίκου μου». (Ιεζεκιήλ, 23: 36-39)

> Ήταν ηλικίας 20 χρόνων όταν ο Άχαζ βασίλευσε, και βασίλευσε 16 χρόνια στην Ιερουσαλήμ. Δεν έπραξε, όμως, το ευθύ μπροστά στον κύριο τον θεό του, όπως ο Δαβίδ ο πατέρας του. Αλλά, περπάτησε στον δρόμο των βασιλιάδων τού Ισραήλ, και μάλιστα πέρασε τον γιο του μέσα από την φωτιά, σύμφωνα με τα βδελύγματα των εθνών, που ο Κύριος είχε εκδιώξει μπροστά από τους γιους Ισραήλ. Και θυσίαζε και θυσίαζε επάνω στους ψηλούς τόπους, και επάνω στους λόφους, και κάτω από κάθε πράσινο δέντρο. (Β’ Βασιλέων [μασ.], 16: 2-4)

Αναρωτιούνται οι ιουδαιοχριστιανοί και μισέλληνες λασπολογητές, με όση κακεντρέχεια διαθέτουν, «μήπως οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν και ολίγον κανίβαλοι;», όταν στην Αγία Γραφή, υπάρχει ήδη καταγεγραμμένη πράξη κανιβαλισμού.

> Ο Βεν-αδάδ ο βασιλιάς τής Συρίας συγκέντρωσε ολόκληρο τον στρατό του, και ανέβηκε, και πολιόρκησε την Σαμάρεια. Έγινε, όμως, μεγάλη πείνα στην Σαμάρεια· και να, την πολιορκούσαν, μέχρις ότου το κεφάλι ενός γαϊδουριού πουλήθηκε για 80 ασημένια νομίσματα, και το 1/4 ενός κάβου κοπριάς περιστεριών, για πέντε ασημένια νομίσματα. Και καθώς ο βασιλιάς τού Ισραήλ διάβαινε επάνω στο τείχος, μια γυναίκα βόησε προς αυτόν, λέγοντας: «Σώσε, κύριέ μου βασιλιά». Κι εκείνος είπε: «Αν ο Κύριος δεν σώσει, από πού θα σώσω εγώ; Μήπως από το αλώνι ή από το πατητήρι;». Και ο βασιλιάς της είπε: «Τι έχεις;». Κι εκείνη είπε: «Αυτή η γυναίκα μού είπε: “Δώσε τον γιο σου, για να τον φάμε σήμερα, και αύριο θα φάμε τον γιο μου”· και βράσαμε τον γιο μου, και τον φάγαμε· και την επόμενη ημέρα της είπα: “Δώσε τον γιο σου, για να τον φάμε”· κι εκείνη έκρυψε τον γιο της». (Β’ Βασιλέων [μασ.], 6: 24-29)

Αυτή η αναφορά σε ανθρωποφαγία, δεν είναι η μοναδική μέσα στην θεόπνευστη Βίβλο. Διαβάζουμε λοιπόν, σε άλλα σημεία, τι θα συμβεί αν δεν υπακούσει κάποιος στον «καλό θεούλη» τους:

«Και αν και με τούτα δεν με υπακούσετε, αλλά πορεύεστε ενάντιοι σε μένα, τότε, εγώ θα πορευτώ ενάντιος σε σας με θυμό, και θα σας παιδεύσω κι εγώ επταπλάσια για τις αμαρτίες σας. Και θα φάτε τις σάρκες των γιων σας, και τις σάρκες των θυγατέρων σας θα φάτε». (Λευιτικόν, 26: 27-29)

«Και θα φας τον καρπό τής κοιλιάς σου, τις σάρκες των γιων σου και των θυγατέρων σου, που ο κύριος ο θεός σου έδωσε σε σένα . . .». (Δευτερονόμιον, 28: 53)

Πρόκειται, αν μη τι άλλο, για «ανεκτίμητα» «ηθικά» διδάγματα του «ιερού» βιβλίου των ιουδαιοχριστιανών, οι οποίοι δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως και οι ίδιοι κανιβαλίζουν, ενεργειακά, όταν τρώνε την σάρκα και πίνουν το αίμα του «σωτήρα» τους.

Ωστόσο, ενώ οι λασπολογητές δείχνουν έναν ιδιαίτερο ζήλο να δικαιολογήσουν περιπτώσεις ανθρωποθυσίας και κανιβαλισμού σαν τις παραπάνω, δεν είναι το ίδιο επιεικείς με άλλες παρόμοιες περιπτώσεις που αναφέρονται στην Βίβλο. Ο λόγος; Οι δράστες είναι μη Εβραίοι. Και μετά απορούν και δυσανασχετούν οι χριστιανοί, όταν τους αποκαλούν Εβραιοχριστιανούς. Η χριστιανική πανούκλα δεν είναι Ελληνική, ουδεμία σχέση δεν έχει με την Ελληνική φιλοσοφία ζωντανής ζωής.

Κλείνοντας την αναφορά στο θέμα αυτό, θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην γίνει λόγος και σε δύο «αγίους» κανίβαλους της Εκκλησίας: Τον “άγιο” Βάρβαρο τον Μυροβλύτη και τον “άγιο” Χριστόφορο.

Τον «βίο» και την πολιτεία του “άγιου” Βάρβαρου, την «μνήμη» του οποίου εορτάζει η Εκκλησία στις 15 Μαΐου, τον πληροφορούμαστε από χριστιανική ιστοσελίδα: Ο “άγιος” Βάρβαρος ο Μυροβλήτης: Στους Συναξαριστές δεν υπάρχουν στοιχεία για την ζωή του, μόνο ότι μαρτύρησε δια ξίφους. Στον Λαυριωτικό όμως Κώδικα Ι 70φ. 244 υπάρχουν τα εξής: Ο “άγιος” αυτός ήταν βάρβαρος, λεηλατούσε κι έτρωγε σάρκες ανθρώπων. . .

Η Ιερά Μητρόπολη Λευκάδος και Ιθάκης, δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για τον έτερο άγιο, τον “άγιο” Χριστόφορο, ο οποίος τιμάται στις 9 Μαΐου: Βίος “αγίου” Χριστόφορου: Έζησε στα χρόνια του αυτοκράτορα Δεκίου. Το παρουσιαστικό του, φαίνεται ότι ήταν υπερβολικά άσχημο, διότι ανήκε σε φυλή ανθρωποφάγων... Φυσικά, και οι δυο αυτοί κανίβαλοι, «αγίασαν» επειδή «μετανόησαν» και ακολούθησαν τον «σωστό» δρόμο.

Ας μην ξεχνάμε το «γιοφύρι της Άρτας», που απαιτούσε ανθρώπινη θυσία για να στεριώσει. Εκτός κι αν κι αυτό είναι έργο των «μυσαρών» Ελλήνων, που κατάφεραν να επιβιώσουν ως τον 17ο αιώνα που χτίστηκε. Ποιο το νόημα εγγράφου που υπάρχει στην Μονή Βλατάδων κι αναφέρει…

“Οι οικοδόμοι, ήγουν οι κτίσται, εάν βάλωσιν άνθρωπον στοιχείον εις οικοδομήν και αποθάνει, ως φονείς κανονίζονται. Ει δε ουκ αποθάνει, χρόνους δύο μη κοινωνήσουν, και μετανοίας τριακόσιας. Ει δε τις ποιήσει αυτά αντίστροφα και αποθάνει ο κτίστης, αμαρτίαν ουκ έχει, λάκκον γαρ ον ώρυξεν και ενέπεσεν εις αυτόν”. (Κώδικας 59, 16ος αιώνας)

Οι χριστιανοί έχουν ροπή προς στο να αγιοποιούν τα ανθρώπινα κατακάθια … όπως τον Κωνσταντίνο και την μητέρα του Ελένη, τον δολοφόνο Κύριλλο και λοιπά μπουμπούκια που έχουν προσφέρει αίμα στον θεό Γιαχβέ-Σετ-Σαβαώθ, πιστοί στην αρχή πως ο θεός τους θέλει αίμα. Αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι υποκριτές της νερόβραστης “αγάπης”, μέχρι σήμερα, σκοτώνουν καθημερινά και κανιβαλίζουν το κρέας των ζωντανών.

ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΟΙ

1 σχόλιο :

  1. Το παρακάτω κειμενο , είναι απο το βιβλίο του ταξίαρχου Χρήστου Μπλέτα "ΟΡΦΕΥΣ Ο ΘΡΑΞ"
    Ο Απίων ο Γραμματικός έγραψε ότι οι Ιουδαίοι «Ορκίζονται εις τον Θεόν ...;. Ότι κανέναν αλλόφυλον δεν θα ευνοήσουν, ιδιαίτερα δε τους Έλληνας» ( Ιώσηπος, Κάτ'; Απίωνος Β, κεφ 10 ( 121)
    Ενώ ο Διόδωρος Σικελιώτης και ο Ρωμαίος ιστορικός Τάκιτος ( 55 - 120 μ.χ ) γράφουν ότι θεωρούν τους Εβραίους ενόχους «για το μίσος που έχουν έναντι στο ανθρώπινο γένος». Το μίσος αυτό έχει την γενεσιουργόν του αιτίαν . Έχει πατρότητα. Είναι η εβραϊκή Βίβλος.
    Ιεροποίησαν το μίσος . Το έκαναν θεϊκή εντολή: ότι «θα πιούν το αίμα των Ελλήνων» !
    Παράδοξος βιβλική παρότρυνσις προς αιμοσταγίαν ! Και δή ελληνικού αίματος. Φαίνεται ότι οι Εβραίοι έκαναν τούτο πράξιν.
    Διότι εκατηγορήθησαν επανειλημμένως γι΄ αυτό. Τη σχετική φοβερή κατηγορία κατά των Ιουδαίων διετύπωσεν ο Απίων ( Ιώσηπος, Κατ Απίωνος λόγος Β κεφ. 8,93-96)
    Ο Αλεξανδρινός: «οι Ιουδαίοι συνελάμβανον ταξιδιώτη Έλληνα, τον έτρεφον επι ενός έτος, τον ωδήγουν εις κοντινό δάσος και τον εφόνευον προσφέροντες το σώμα του ανθρώπου θυσίαν ...;. )

    Όπως έγραφε ο Απίων, όταν εισήλθε ει τον ιουδαϊκό ναό της Ιερουσαλήμ ο βασιλεύς Αντίοχος Δ' βρήκε εις ειδικό δωμάτιο έγκλειστο έναν Έλληνα το οποίον οι Εβραίοι προώριζαν για θυσίαν.
    Βεβαίως ο Έλληνας ελευθερώθηκε, αλλά οι συνειρμοί που ασφαλώς θα βασάνιζαν τον Αντίοχο εκτονώθηκαν όταν σε λίγο κατέστρεψε τους Εβραίους όλης της Ιουδαίας.

    ( Δική μου σημείωση: Δεν βρέθηκε κανένας Γιαχβέ να τους βοηθήσει για να σώσει από την οργή του Έλληνα Στρατηγού Αντίοχου, οι προφήτες οι μάγοι τους απέτυχαν όλοι μπροστά στην οργή και εις την Ελληνική μαχαίρα )

    Αλλά και ο αρχαίος ιστορικός Δαμόκριτος στο βιβλίο του «Περί Ιουδαίων» το οποίον χάθηκε, περιέγραψε το κανιβαλικό αυτό έθιμο των Ιουδαίων, της συλλήψεως και θυσίας ( αιμοποσίας ) αλλοφύλου ανθρώπου.

    Τέτοιες κατηγορίες για απαγωγή ανηλίκων Ελληνοπαίδων υποστάντων αφαίμαξιν με καθολικήν διάτρησιν του σώματος, έχουν καταγραφή κατά καιρούς στα νεώτερα χρόνια όπως: στην Λάρισα, στην Ζάκυνθο, τη Σμύρνη, την Κέρκυρα, την Κωνσταντινούπολη κ.λπ.
    Μάλλον δεν πρόκειται για συκοφαντία. Διότι πολλαί περιπτώσεις απεκαλύφθησαν και οι ένοχοι Εβραίοι δικάστηκαν και θανατώθηκαν.

    Στην Κέρκυρα π.χ τρείς Εβραίοι δικάστηκαν σε θάνατο για ανθρωποθυσία του παιδιού το 1812.

    Στην Κωνσαταντινούπολη πιάστηκαν επ'; αυτοφόρου σε εβραϊκό σπίτι, να έχουν κρεμασμένο ανάποδα και με τις φλέβες ανοιγμένες ένα Ελληνόπαιδο ένεκα τούτο ο σουλτάνος Σελήμ Γ'; καταδίκασε σε θάνατο 60 Εβραίους, οι οποίοι απηγχονίσθησαν.

    Στην Ουγαρία για τον ίδιο λόγο καταδίκασαν και εκτέλεσαν 4 Εβραίους και μεταξύ αυτών και ο ραβίνος, Αί εξιχνιασθείσαι περιπτώσεις υπερβαίνουν τας ενενήκοντα.

    Αξίζει να ανφερθεί ότι κάποιος περιηγητής ονόματι Αμοντ, ευρεθείς εις Αίγυπτον την περίοδον της Ελληνικής Επαναστάσεως 1821, έγραψεν ότι οι κάτοικοι της Αιγύπτου τον εβεβαίωναν ότι είδαν Εβραίους να αγοράζουν Ελληνόπουλα αιχμαλωτισθέντα είς Πελοπόννησον και το Μεσολόγγι κατά την άλωσιν, τα οποία εθυσίασαν κατά την εβραϊκή εορτή του Πάσχα.

    Όπως βλέπουμε στην παραπάνω ιστορική αναφορά από το βιβλίο του Ταξίαρχου Χρήστου Μπλέτα «ΟΡΦΕΥΣ Ο ΘΡΑΞ» βεβαιώνονται όχι μόνο οι ανθρωποθυσίες των εβραίων στην παλαιά διαθήκη αλλά και οι Αιμοποσίες.
    Αφιερομένο σε όλους εκείνους τους εκμεταλλευτές φανατικούς Ιουδαιοχριστιανούς που θέλουν να πείσουν τον εαυτό τους ότι οι εβραίοι στην Παλαιά Διαθήκη ήταν καλοί και μετά έγιναν κακοί .
    Δεν γνωρίζουν πως ανέκαθεν ήταν χείριστοι, οι αισχρές περιγραφές της παλαιάς διαθήκης πραγματοποιούνταν από τους εβραίους πιστά με συνταγές.

    Οι παραπάνω αναφορές για τους Εβραίους από το βιβλίο του ταξίαρχου Χρήστου Μπλέτα είναι πραγματικά σοκαριστικές, και αφήνουν άναυδο όποιο το διαβάσει.


    Και μάλιστα εδώ έχουμε εξαφανίσεις των βιβλίων των ιστορικών αυτών στην μετέπειτα ιουδαιοχριστιανική εποχή που ίσως να μας αποκάλυπταν ακόμα χειρότερα πράγματα για τους Εβραίους.

    Ερώτηση μας παραμένει ανοιχτοί για να απαντηθεί από την ιουδαιοχριστιανικη εκκλησία δημοσίως ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή