Αν έχεις ξυπνήσει ποτέ μέσα στη νύχτα και διαπίστωσες πως δεν μπορείς να κινηθείς, αλλά ούτε να φωνάξεις για βοήθεια, τότε έχεις βιώσει την Υπνική παράλυση. Αν κατά την διάρκεια αυτής της παράξενης εμπειρίας ένιωσες πως κάτι ή κάποιος σε παρακολουθεί, τότε ήρθες αντιμέτωπος με την «ψευδαίσθηση» που ονομάζεται «Εισβολέας». Αν όλα αυτά συμβαίνουν και ένα δαιμονικό πλάσμα σέρνεται προς το μέρος που βρίσκεσαι, τότε έρχεσαι αντιμέτωπος με τις Δαιμονικές Οντότητες και το Incubus των εφιαλτών.
Οι Εφιάλτες και το Σύστημα Επαγρύπνισης Κινδύνου
Οι «Εμφανίσεις» που πραγματοποιούνται στους Εφιάλτες και σχετίζονται κυρίως με την Υπνική Παράλυση περιλαμβάνουν εξωγήινους, Άγγελους, αρχαίους πρόγονους που σχετίζονται με την πολιτισμική καταγωγή του ατόμου, Δαιμονικές Οντότητες αλλά και το επίπεδο του φόβου κατά την διάρκεια του ύπνου. Όπως το Συνειδητό Όνειρο, αυτοί οι Εφιάλτες είναι μία συν-δημιουργία μεταξύ του Ονειρευτή και του Ασυνείδητου Νου ή του Συλλογικού ασυνείδητου πεδίου που βρίσκεται πέρα και πάνω από το μοναδικό ανθρώπινο μυαλό.
Οι Επιστήμονες δεν έχουν πολλά να πουν σχετικά με αυτές τις εμφανίσεις των δαιμονικών οντοτήτων στους Εφιάλτες μας. Η Έρευνα της Ψυχολογίας αναφέρει πως η Υπνική παράλυση με «παραισθήσεις» ενεργοποιεί ένα έλεγχο κινδύνου της συνειδητότητας στο μυαλό που είναι γνωστό ως «Σύστημα Επαγρύπνησης Κινδύνου». Αυτή η διεργασία είναι σχεδόν ασυνείδητη και είναι υπεύθυνη για την αναγνώριση πιθανών κινδύνων, λαμβάνοντας γρήγορες αποφάσεις για την φυσική ασφάλεια του ατόμου. Όμως κατά την διάρκεια της Υπνικής παράλυσης τα μάτια του Ονειρευτή είναι ορθάνοιχτα και προβάλλουμε τα όνειρά μας στον Φυσικό χώρο.
Αυτός ο συνδυασμός της αίσθησης και της φαντασίας κάνει το σύστημα λίγο δυσλειτουργικό, και η επαγρύπνηση παραμένει ενεργοποιημένη αφού δεν μπορεί να εξακριβώσει ποιός ακριβώς είναι ο κίνδυνος για το άτομο. Αυτή η διαδικασία κάνει τον φόβο να διογκώνεται και ως αποτέλεσμα προβάλλουμε στην φυσική πραγματικότητα τους χειρότερους φόβους του Υποσυνείδητου Νου. Μέσα από αυτή την κατάσταση συνδημιουργούμε τους Εφιάλτες μας χωρίς καν να το γνωρίζουμε.
Ο Τόπος και η Υπνική παράλυση: Η Γεωλογική σημασία
Ο Ψυχολόγος Jorge Conesa-Sevilla έχει προωθήσει μία Οικο-Ψυχολογική προσέγγιση για τα φαινόμενα της Υπνικής Παράλυσης και των θεάσεων αυτών. Η ΟικοΨυχολογία είναι η μελέτη του Νου σε σχέση με το φυσικό περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται. Ο Conesa-Sevilla θεωρεί πως αυτές οι ασυνήθιστες εμπειρίες μπορούν να ενεργοποιηθούν μέσα από τις Γεωλογικές ανωμαλίες και αναφέρει πως οι πολιτισμοί που ζουν σε ενεργειακά φορτισμένες περιοχές, ή γεωμαγνητικά ασταθείες περιοχές, διαθέτουν ένα πολύ περισσότερο αναπτυγμένο πλαίσιο για την Υπνική παράλυση και τους Εφιάλτες που επιφέρει.
Αρκετοί από τους ανθρώπους αυτών των περιοχών (Κυρίως Ιθαγενείς) προσέχουν ιδιαίτερα τα φαινόμενα όπως η Υπνική παράλυση, τα φωτεινά όνειρα αλλά και τα υπερβατικά στάδια του Νου. Παρομοίως , ο Αρχαιολόγος Paul Devereux έχει σημειώσει πως η Υπνική παράλυση είναι ένα στάδιο Συνειδητότητας που διαπερνά τα φυσιολογικά όρια της Νοητικής Φαντασίας (χωρίς να μετατρέπεται σε Ψύχωση) και είναι υπεύθυνη για Νοητικά γεγονότα που θεωρούνται Στοιχειώματα.
Όνειρα και Ψυχικά Φαινόμενα.
Η Σύνδεση μεταξύ των Υπναγωγικών παραισθήσεων και των Ψυχικών Φαινομένων είναι αχανής. Η Τηλεπάθεια, τα κοινά όνειρα και άλλες δυνατότητες Ψ έχουν καταγραφεί σε διάφορα Πνευματικά κείμενα αλλά και σε σύγχρονες μελέτες και πειράματα. Εν Γένει, οι ερευνητές των Ονείρων ερευνούν την πιθανότητα η Υπναγωγία αλλά και η Υπνοπομπία να «ενεργοποιεί» κατά κάποιο τρόπο την Τηλεπάθεια αλλά και άλλα φαινόμενα Ψ που βρίσκονται καταπιεσμένα στο ανθρώπινο υποσυνείδητο.
Η Νευρολογία βέβαια δεν παρέχει όλες τις απαντήσεις στο ζήτημα, εκτός από την θεωρία πως οι Εφιάλτες οφείλονται στην ενεργοποίηση του νου σε υπερβατικά στάδια πέρα από τα συνηθισμένα όνειρα. Οι Ανθρωπολόγοι που μελετούν τους ιθαγενείς έχουν αναφέρει αρκετές Υπνικές ανωμαλίες, Φαινόμενα Ψ και θεάσεις οντοτήτων σε όνειρα των ανθρώπων αυτών. Αυτά τα γεγονότα είναι δύσκολο να αναπαραχθούν σε εργαστηριακό περιβάλλον, αλλά παραμένουν μία πραγματικότητα σε ανθρώπους που είναι «ανοιχτοί» σε παράξενες εμπειρίες όπως η Συγχρονικότητα και τα προνοητικά-προφητικά όνειρα.
Εφιάλτες και Αρχετυπικές Δαιμονικές Οντότητες
Τα όνειρα μας φέρνουν επίσης πιο κοντά στα ασυνείδητα πλαίσια με τα οποία οριοθετούμε τον κόσμο και επιφέρουν ισχυρά αισθήματα που συνδυάζονται με την μακροπρόθεσμη μνήμη, καταπιέζοντας την βραχυπρόθεσμη μνήμη έτσι ώστε να μην αναρωτιόμαστε ποιοί είμαστε. Αν σε αυτή την διαδικασία προσθέσουμε και τις έντονες φοβίες που βρίσκονται στο βάθος του μυαλού μας τότε, έχουμε μία πανίσχυρη μίξη που ζωντανεύει τις συναισθηματικές μεταφορές του Μυαλού που σχετίζονται με τις βαθύτερες εμπειρίες, αναμνήσεις αλλά και τους φόβους μας.
Αυτή η Νευρολογική βάση για τους Εφιάλτες γενικότερα αλλά και εκείνους που επιφέρει η Υπνική Παράλυση παρέχει επιπλέον πληροφορίες για την Αρχετυπική Ψυχολογία των Carl Jung και James Hillman. Αυτή η βαθιά ψυχολογική προσέγγιση σχετίζεται με τους απόκοσμους «επισκέπτες» στα ονειρικά οράματά μας μεταξύ του συνειδητού νου και των ασυνείδητων διεργασιών. Αυτές οι διαδικασίες είναι αυτόνομες και ενεργοποιούνται μόνες τους, ανεξάρτητα από το πόσο τις παρακολουθούμε. Όμως η αυξημένη συνειδητότητα προς αυτές τις απεικονίσεις μπορούν να «ενεργοποιήσουν» την αλληλεπίδραση του μυαλού μας με αυτές τις αρχέτυπες παρορμήσεις, τους προσωπικούς μύθους αλλά και τις πολιτισμικές και οικογενειακές μας προσδοκίες. Κάποιες από αυτές τις Αρχετυπικές εικόνες ίσως ζωντανεύουν μέσα από βαθιά ψυχολογικές διαδικασίες του ανθρώπινου μυαλού.
Αρχετυπικές Δαιμονικές Οντότητες: Η Σκιά
Ένα από τα στοχεία που μας δίνει η θεωρία των Carl Jung και James Hillman για την ικανότητά μας να δημιουργούμε Δαιμονικές Οντότητες στα όνειρα και τα οράματά μας είναι το γεγονός πως αντιμετωπίζουμε εικόνες οι οποίες δεν λένε να φύγουν από το μυαλό με τίποτα. Αυτό το αρχέτυπο ζωντανεύει στα όνειρά μας την Σκιά.
Ενώ η Σκιά μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσα από τα μέρη του εαυτού μας που έχουμε απορρίψει ή κρύψει (όπως ο Θρήνος, η αδυναμία, ή ακόμη και μία καταπιεσμένη καλλιτεχνική ιδιότητα που καταπιέζουμε) μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί και μέσα από την ίδια μας την κουλτούρα, την ιστορία του έθνους, ή από τις κοινωνικο-πολιτικές εξελίξεις του τόπου μας που δεν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε. Η Σκιά ως οντότητα μπορεί να εκφράζει την φτώχια και ακόμα και τον εκφρασμένο ρατσισμό.
Πνεύματα και Στοιχειώματα – Μαγεία και Δαίμονες
Αρκετές ιστορίες Στοιχειωμάτων στην Ευρώπη αλλά και την Αμερική αναφέρουν πως το άτομο είναι ξαπλωμένο στο κρεβάτι αλλά σε κατάσταση εγρήγορσης όταν ξαφνικά νιώθει μία παρουσία στο δωμάτιο ενώ την ίδια στιγμή παρατηρεί και τα σημάδια της παράλυσης στο κορμί του. Σε πολλές τέτοιες κλασικές αναφορές, το «Πνεύμα» ίσως μπει στο δωμάτιο, ίσως καθίσει στο κρεβάτι ή θα ξεκινήσει να «πνίγει» τον άνθρωπο με τα άυλα χέρια του.
Η Αναμέτρηση του Scrooge με το φάντασμα του Marley στο Christmas Carol του Charles Dickens είναι ένα καλό παράδειγμα, αφού ο φανταστικός αφηγητής έχει πολλά στοιχεία Υπνικής παράλυσης, όπως η παρουσία στο δωμάτιο που συνοδεύεται από τους ήχους των αλυσίδων και τις πατημασιές που ακούγονται, καθώς και την αίσθηση του αφηγητή πως έιναι ξύπνιος παρά την απόκοσμη φύση της εμπειρίας του. Τα άτομα που δεν έχουν επαφή με τα φωτεινά όνειρα, την υπνική παράλυση αλλά και άλλα υπερβατικά στάδια δεν κατανοοούν πως μπορεί να έχεις παραισθήσεις την ίδια στιγμή που το μυαλό σου βρίσκεται σε πλήρη εγρήρορση αλλά και την δυνατότητα να δημιουργείς σκεπτομορφές μέσα από την συμβολική χρήση του Υποσυνείδητου Νου…
Στην Μεσαιωνική Ευρώπη οι αναφορές στην Μαγεία και τις Δαιμονικές οντότητες καταγράφουν πως αυτοί οι Δαίμονες μπορούσαν να καθίσουν στο στήθος του ατόμου και να το χειραγωγήσουν σεξουαλικά παρά τη θέλησή του. Αυτοί οι Δαίμονες είναι γνωστοί ως Incubi (Αρσενικό) – Succubi (Θηλυκό) Το Malleus Maleficarum αναφέρει πως οι Μάγισσες εθελοντικά είχαν σεξουαλικές συνευρέσεις με αυτές τις Ονειρικές Δαιμονικές οντότητες. Όντως, οι Δαίμονες, η Σκιά, οι άλλες οντότητες αλλά και όλες οι θεάσεις μέσα από τους Εφιάλτες της υπνικής παράλυσης είναι μέρος της ζωής αρκετών διάμεσων, Σαμάνων αλλά και ερευνητών του Βαθύτερου Νου.
Αυτές οι εμπειρίες εκτός από τρομακτικές, μπορούν να παρέχουν ευκαιρίες όταν το άτομο τις χρησιμοποιήσει δίχως το φάσμα του φόβου, ενεργοποιώντας με τις κατάλληλες τεχνικές τα ενεργειακά του κέντρα… Κάτι που θα αποτινάξει την αρνητική υφή μίας αρνητικής σκοτεινής εμπειρίας, αποκαλύπτοντας την μεταμορφωτική φύση ενός τέτοιου ονείρου, που μπορεί να δυναμώσει ενεργειακά τόσο τον άνθρωπο έτσι ώστε να είναι έτοιμος και εξοπλισμένος με την απαιτούμενη ενέργεια για τα επόμενα «ονειρικά» ταξίδια του…
Οι Εφιάλτες και το Σύστημα Επαγρύπνισης Κινδύνου
Οι «Εμφανίσεις» που πραγματοποιούνται στους Εφιάλτες και σχετίζονται κυρίως με την Υπνική Παράλυση περιλαμβάνουν εξωγήινους, Άγγελους, αρχαίους πρόγονους που σχετίζονται με την πολιτισμική καταγωγή του ατόμου, Δαιμονικές Οντότητες αλλά και το επίπεδο του φόβου κατά την διάρκεια του ύπνου. Όπως το Συνειδητό Όνειρο, αυτοί οι Εφιάλτες είναι μία συν-δημιουργία μεταξύ του Ονειρευτή και του Ασυνείδητου Νου ή του Συλλογικού ασυνείδητου πεδίου που βρίσκεται πέρα και πάνω από το μοναδικό ανθρώπινο μυαλό.
Οι Επιστήμονες δεν έχουν πολλά να πουν σχετικά με αυτές τις εμφανίσεις των δαιμονικών οντοτήτων στους Εφιάλτες μας. Η Έρευνα της Ψυχολογίας αναφέρει πως η Υπνική παράλυση με «παραισθήσεις» ενεργοποιεί ένα έλεγχο κινδύνου της συνειδητότητας στο μυαλό που είναι γνωστό ως «Σύστημα Επαγρύπνησης Κινδύνου». Αυτή η διεργασία είναι σχεδόν ασυνείδητη και είναι υπεύθυνη για την αναγνώριση πιθανών κινδύνων, λαμβάνοντας γρήγορες αποφάσεις για την φυσική ασφάλεια του ατόμου. Όμως κατά την διάρκεια της Υπνικής παράλυσης τα μάτια του Ονειρευτή είναι ορθάνοιχτα και προβάλλουμε τα όνειρά μας στον Φυσικό χώρο.
Αυτός ο συνδυασμός της αίσθησης και της φαντασίας κάνει το σύστημα λίγο δυσλειτουργικό, και η επαγρύπνηση παραμένει ενεργοποιημένη αφού δεν μπορεί να εξακριβώσει ποιός ακριβώς είναι ο κίνδυνος για το άτομο. Αυτή η διαδικασία κάνει τον φόβο να διογκώνεται και ως αποτέλεσμα προβάλλουμε στην φυσική πραγματικότητα τους χειρότερους φόβους του Υποσυνείδητου Νου. Μέσα από αυτή την κατάσταση συνδημιουργούμε τους Εφιάλτες μας χωρίς καν να το γνωρίζουμε.
Ο Τόπος και η Υπνική παράλυση: Η Γεωλογική σημασία
Ο Ψυχολόγος Jorge Conesa-Sevilla έχει προωθήσει μία Οικο-Ψυχολογική προσέγγιση για τα φαινόμενα της Υπνικής Παράλυσης και των θεάσεων αυτών. Η ΟικοΨυχολογία είναι η μελέτη του Νου σε σχέση με το φυσικό περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται. Ο Conesa-Sevilla θεωρεί πως αυτές οι ασυνήθιστες εμπειρίες μπορούν να ενεργοποιηθούν μέσα από τις Γεωλογικές ανωμαλίες και αναφέρει πως οι πολιτισμοί που ζουν σε ενεργειακά φορτισμένες περιοχές, ή γεωμαγνητικά ασταθείες περιοχές, διαθέτουν ένα πολύ περισσότερο αναπτυγμένο πλαίσιο για την Υπνική παράλυση και τους Εφιάλτες που επιφέρει.
Αρκετοί από τους ανθρώπους αυτών των περιοχών (Κυρίως Ιθαγενείς) προσέχουν ιδιαίτερα τα φαινόμενα όπως η Υπνική παράλυση, τα φωτεινά όνειρα αλλά και τα υπερβατικά στάδια του Νου. Παρομοίως , ο Αρχαιολόγος Paul Devereux έχει σημειώσει πως η Υπνική παράλυση είναι ένα στάδιο Συνειδητότητας που διαπερνά τα φυσιολογικά όρια της Νοητικής Φαντασίας (χωρίς να μετατρέπεται σε Ψύχωση) και είναι υπεύθυνη για Νοητικά γεγονότα που θεωρούνται Στοιχειώματα.
Όνειρα και Ψυχικά Φαινόμενα.
Η Σύνδεση μεταξύ των Υπναγωγικών παραισθήσεων και των Ψυχικών Φαινομένων είναι αχανής. Η Τηλεπάθεια, τα κοινά όνειρα και άλλες δυνατότητες Ψ έχουν καταγραφεί σε διάφορα Πνευματικά κείμενα αλλά και σε σύγχρονες μελέτες και πειράματα. Εν Γένει, οι ερευνητές των Ονείρων ερευνούν την πιθανότητα η Υπναγωγία αλλά και η Υπνοπομπία να «ενεργοποιεί» κατά κάποιο τρόπο την Τηλεπάθεια αλλά και άλλα φαινόμενα Ψ που βρίσκονται καταπιεσμένα στο ανθρώπινο υποσυνείδητο.
Η Νευρολογία βέβαια δεν παρέχει όλες τις απαντήσεις στο ζήτημα, εκτός από την θεωρία πως οι Εφιάλτες οφείλονται στην ενεργοποίηση του νου σε υπερβατικά στάδια πέρα από τα συνηθισμένα όνειρα. Οι Ανθρωπολόγοι που μελετούν τους ιθαγενείς έχουν αναφέρει αρκετές Υπνικές ανωμαλίες, Φαινόμενα Ψ και θεάσεις οντοτήτων σε όνειρα των ανθρώπων αυτών. Αυτά τα γεγονότα είναι δύσκολο να αναπαραχθούν σε εργαστηριακό περιβάλλον, αλλά παραμένουν μία πραγματικότητα σε ανθρώπους που είναι «ανοιχτοί» σε παράξενες εμπειρίες όπως η Συγχρονικότητα και τα προνοητικά-προφητικά όνειρα.
Εφιάλτες και Αρχετυπικές Δαιμονικές Οντότητες
Τα όνειρα μας φέρνουν επίσης πιο κοντά στα ασυνείδητα πλαίσια με τα οποία οριοθετούμε τον κόσμο και επιφέρουν ισχυρά αισθήματα που συνδυάζονται με την μακροπρόθεσμη μνήμη, καταπιέζοντας την βραχυπρόθεσμη μνήμη έτσι ώστε να μην αναρωτιόμαστε ποιοί είμαστε. Αν σε αυτή την διαδικασία προσθέσουμε και τις έντονες φοβίες που βρίσκονται στο βάθος του μυαλού μας τότε, έχουμε μία πανίσχυρη μίξη που ζωντανεύει τις συναισθηματικές μεταφορές του Μυαλού που σχετίζονται με τις βαθύτερες εμπειρίες, αναμνήσεις αλλά και τους φόβους μας.
Αυτή η Νευρολογική βάση για τους Εφιάλτες γενικότερα αλλά και εκείνους που επιφέρει η Υπνική Παράλυση παρέχει επιπλέον πληροφορίες για την Αρχετυπική Ψυχολογία των Carl Jung και James Hillman. Αυτή η βαθιά ψυχολογική προσέγγιση σχετίζεται με τους απόκοσμους «επισκέπτες» στα ονειρικά οράματά μας μεταξύ του συνειδητού νου και των ασυνείδητων διεργασιών. Αυτές οι διαδικασίες είναι αυτόνομες και ενεργοποιούνται μόνες τους, ανεξάρτητα από το πόσο τις παρακολουθούμε. Όμως η αυξημένη συνειδητότητα προς αυτές τις απεικονίσεις μπορούν να «ενεργοποιήσουν» την αλληλεπίδραση του μυαλού μας με αυτές τις αρχέτυπες παρορμήσεις, τους προσωπικούς μύθους αλλά και τις πολιτισμικές και οικογενειακές μας προσδοκίες. Κάποιες από αυτές τις Αρχετυπικές εικόνες ίσως ζωντανεύουν μέσα από βαθιά ψυχολογικές διαδικασίες του ανθρώπινου μυαλού.
Αρχετυπικές Δαιμονικές Οντότητες: Η Σκιά
Ένα από τα στοχεία που μας δίνει η θεωρία των Carl Jung και James Hillman για την ικανότητά μας να δημιουργούμε Δαιμονικές Οντότητες στα όνειρα και τα οράματά μας είναι το γεγονός πως αντιμετωπίζουμε εικόνες οι οποίες δεν λένε να φύγουν από το μυαλό με τίποτα. Αυτό το αρχέτυπο ζωντανεύει στα όνειρά μας την Σκιά.
Ενώ η Σκιά μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσα από τα μέρη του εαυτού μας που έχουμε απορρίψει ή κρύψει (όπως ο Θρήνος, η αδυναμία, ή ακόμη και μία καταπιεσμένη καλλιτεχνική ιδιότητα που καταπιέζουμε) μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί και μέσα από την ίδια μας την κουλτούρα, την ιστορία του έθνους, ή από τις κοινωνικο-πολιτικές εξελίξεις του τόπου μας που δεν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε. Η Σκιά ως οντότητα μπορεί να εκφράζει την φτώχια και ακόμα και τον εκφρασμένο ρατσισμό.
Πνεύματα και Στοιχειώματα – Μαγεία και Δαίμονες
Αρκετές ιστορίες Στοιχειωμάτων στην Ευρώπη αλλά και την Αμερική αναφέρουν πως το άτομο είναι ξαπλωμένο στο κρεβάτι αλλά σε κατάσταση εγρήγορσης όταν ξαφνικά νιώθει μία παρουσία στο δωμάτιο ενώ την ίδια στιγμή παρατηρεί και τα σημάδια της παράλυσης στο κορμί του. Σε πολλές τέτοιες κλασικές αναφορές, το «Πνεύμα» ίσως μπει στο δωμάτιο, ίσως καθίσει στο κρεβάτι ή θα ξεκινήσει να «πνίγει» τον άνθρωπο με τα άυλα χέρια του.
Η Αναμέτρηση του Scrooge με το φάντασμα του Marley στο Christmas Carol του Charles Dickens είναι ένα καλό παράδειγμα, αφού ο φανταστικός αφηγητής έχει πολλά στοιχεία Υπνικής παράλυσης, όπως η παρουσία στο δωμάτιο που συνοδεύεται από τους ήχους των αλυσίδων και τις πατημασιές που ακούγονται, καθώς και την αίσθηση του αφηγητή πως έιναι ξύπνιος παρά την απόκοσμη φύση της εμπειρίας του. Τα άτομα που δεν έχουν επαφή με τα φωτεινά όνειρα, την υπνική παράλυση αλλά και άλλα υπερβατικά στάδια δεν κατανοοούν πως μπορεί να έχεις παραισθήσεις την ίδια στιγμή που το μυαλό σου βρίσκεται σε πλήρη εγρήρορση αλλά και την δυνατότητα να δημιουργείς σκεπτομορφές μέσα από την συμβολική χρήση του Υποσυνείδητου Νου…
Στην Μεσαιωνική Ευρώπη οι αναφορές στην Μαγεία και τις Δαιμονικές οντότητες καταγράφουν πως αυτοί οι Δαίμονες μπορούσαν να καθίσουν στο στήθος του ατόμου και να το χειραγωγήσουν σεξουαλικά παρά τη θέλησή του. Αυτοί οι Δαίμονες είναι γνωστοί ως Incubi (Αρσενικό) – Succubi (Θηλυκό) Το Malleus Maleficarum αναφέρει πως οι Μάγισσες εθελοντικά είχαν σεξουαλικές συνευρέσεις με αυτές τις Ονειρικές Δαιμονικές οντότητες. Όντως, οι Δαίμονες, η Σκιά, οι άλλες οντότητες αλλά και όλες οι θεάσεις μέσα από τους Εφιάλτες της υπνικής παράλυσης είναι μέρος της ζωής αρκετών διάμεσων, Σαμάνων αλλά και ερευνητών του Βαθύτερου Νου.
Αυτές οι εμπειρίες εκτός από τρομακτικές, μπορούν να παρέχουν ευκαιρίες όταν το άτομο τις χρησιμοποιήσει δίχως το φάσμα του φόβου, ενεργοποιώντας με τις κατάλληλες τεχνικές τα ενεργειακά του κέντρα… Κάτι που θα αποτινάξει την αρνητική υφή μίας αρνητικής σκοτεινής εμπειρίας, αποκαλύπτοντας την μεταμορφωτική φύση ενός τέτοιου ονείρου, που μπορεί να δυναμώσει ενεργειακά τόσο τον άνθρωπο έτσι ώστε να είναι έτοιμος και εξοπλισμένος με την απαιτούμενη ενέργεια για τα επόμενα «ονειρικά» ταξίδια του…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου