Κυριακή 1 Ιουλίου 2018

Ο ωραιότερος προορισμός είναι η αγκαλιά σου

Ξέρεις τι θέλω;
Να με θέλεις πολύ!
Να με γουστάρεις τρελά και να μου το δείχνεις κάθε στιγμή.
Να είμαι η μόνη σκέψη στο μυαλό σου.
Να είμαι η μεγαλύτερη επιθυμία σου και η μόνιμη φαντασίωσή σου.

Ξέρεις τι θέλω;
Να με κρατάς αγκαλιά.
Να με κολλάς σφιχτά πάνω στο σώμα σου και να γεμίζεις κάθε καμπύλη του κορμιού μου.
Να μπλέκεις τα δάχτυλά σου στα μαλλιά μου και να κρύβεις το πρόσωπό σου στο λαιμό μου.
Να νιώθω να με καίει η ανάσα σου την ώρα που μου ψιθυρίζεις ερωτόλογα και ο σφυγμός σου να χτυπάει όταν σε αγγίζω.

Ξέρεις τι θέλω;
Να με κοιτάς και να βλέπω τα μάτια σου να λάμπουν από επιθυμία.
Να ακούω τη φωνή σου βραχνή από πόθο.
Να λες τ’ όνομά μου ξανά και ξανά κι εγώ να σου λέω ότι είμαι δικός/ιά σου.
“Πες το ξανά”, να μου λες κι εγώ να γελάω και να φωνάζω “δικός/ιά σου, ολοδικός/ιά σου”.
Κι ύστερα να σκύβεις και τα χείλη σου να ακουμπούν τα δικά μου.
Να σφραγίζουμε τον έρωτά μας μ’ ένα φιλί ατελείωτο, από εκείνα που μας κόβουν την ανάσα.
Να κλείνω τα μάτια και να αφήνομαι και ν’ ανασαίνω από το φιλί σου.

Ξέρεις τι θέλω;
Να είμαι δίπλα σου κάθε στιγμή.
Να μη μπορείς να πάρεις τα χέρια σου από πάνω μου, να μη μπορώ να κάνω βήμα μακριά σου.
Να με κρατάς αγκαλιά και να είμαι αιχμάλωτος/η στα δυνατά σου χέρια.
Να με διεκδικείς με τα χάδια σου και να χαράζεις με φιλιά διαδρομές στο κορμί μου.
Να με κατακτάς και να με γεμίζεις σημάδια.
Να χάνεσαι μέσα μου και να με ταξιδεύεις.

Ξέρεις τι θέλω;
Να με θέλεις πολύ!
Να μ’ αγαπάς πέρα από κάθε λογική.
Να μη μπορείς ούτε λεπτό μακριά μου.
Να είμαι η αιτία για κάθε σου χαμόγελο.
Να είμαι η ανάσα σου, εκείνο το δέκατο του δευτερολέπτου ανάμεσα στα φιλιά.
Να είμαι το χάδι που γαληνεύει την ψυχή σου.

Ξέρεις τι θέλω;
Θέλω εσένα!
Γιατί σε αγάπησα όσο δεν ήξερα ότι μπορεί ένας άνθρωπος να αγαπήσει.
Γιατί μαζί σου η αγάπη πήρε μορφή, και τώρα πια έχει τη μορφή τη δική σου.
Γιατί μου έμαθες πόσο όμορφο είναι το “μαζί”.
Και τώρα που ξέρω, δε μπορώ μακριά σου.

Ξέρεις τι θέλω;
Εμάς μαζί!
Να προχωράμε μαζί κι όπου μας βγάλει.
Να χαράζουμε το δικό μας μονοπάτι και να ανακαλύπτουμε κάθε μέρα τη ζωή από την αρχή.
Γιατί μονάχα μαζί σου έχει νόημα το ταξίδι.
Κι ο ωραιότερος προορισμός είναι η αγκαλιά σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου