Το χρησιμοποιούμε καθημερινά στα social media και από απ' ότι φαίνεται κέρδισε με το «σπαθί» του τον τίτλο της λέξης της χρονιάς για το 2015, χωρίς καν να είναι λέξη.
Το φατσάκι που «κλαίει από τα γέλια» ανακηρύχθηκε η λέξη της χρονιάς από την Oxford Dictionaries.
Ο πρόεδρος της εταιρείας, Casper Grathwohl, εξηγεί πως δεν είναι έκπληξη αυτή η επιλογή, καθώς τα εικονίδια έχουν γεμίσει ένα κενό της επικοινωνίας του 21ου αιώνας, μιας και είναι ευέλικτα, άμεσα και δημιουργούν όμορφο τόνο.
Το συγκεκριμένο emoji είναι το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο στον κόσμο. Η χρήση του αυξήθηκε τέσσερις φορές τους προηγούμενους 12 μήνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου αντιπροσωπεύει το 20% όλων των εικονιδίων, που χρησιμοποιούνται.
Ο κ. Grathwohl τονίζει πως το «''πρόσωπο που κλαίει από τα γέλια'' αιχμαλωτίζει μια παιχνιδιάρικη διάθεση και οικειότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τον ίδιο τον πολιτισμό των εικονιδίων».
«Ο ''πολιτισμός'' αυτός έχει γίνει τόσο δημοφιλής, που μεμονωμένοι χαρακτήρες έχουν αναπτύξει τις δικές τους τάσεις και ιστορίες», προσθέτει.
«Μπορούν να χρησιμεύσουν ως διορατικά παράθυρα μέσω των οποίων μπορεί να δει κανείς τις πολιτιστικές μας ανησυχίες. Γι' αυτό και κρίθηκε σκόπιμο να αντικατοπτριστεί αυτή η εμμονή με τα εικονίδια, επιλέγοντας το συγκεκριμένο ως λέξη της φετινής χρονιάς», καταλήγει.
Το φατσάκι που «κλαίει από τα γέλια» ανακηρύχθηκε η λέξη της χρονιάς από την Oxford Dictionaries.
Ο πρόεδρος της εταιρείας, Casper Grathwohl, εξηγεί πως δεν είναι έκπληξη αυτή η επιλογή, καθώς τα εικονίδια έχουν γεμίσει ένα κενό της επικοινωνίας του 21ου αιώνας, μιας και είναι ευέλικτα, άμεσα και δημιουργούν όμορφο τόνο.
Το συγκεκριμένο emoji είναι το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο στον κόσμο. Η χρήση του αυξήθηκε τέσσερις φορές τους προηγούμενους 12 μήνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου αντιπροσωπεύει το 20% όλων των εικονιδίων, που χρησιμοποιούνται.
Ο κ. Grathwohl τονίζει πως το «''πρόσωπο που κλαίει από τα γέλια'' αιχμαλωτίζει μια παιχνιδιάρικη διάθεση και οικειότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τον ίδιο τον πολιτισμό των εικονιδίων».
«Ο ''πολιτισμός'' αυτός έχει γίνει τόσο δημοφιλής, που μεμονωμένοι χαρακτήρες έχουν αναπτύξει τις δικές τους τάσεις και ιστορίες», προσθέτει.
«Μπορούν να χρησιμεύσουν ως διορατικά παράθυρα μέσω των οποίων μπορεί να δει κανείς τις πολιτιστικές μας ανησυχίες. Γι' αυτό και κρίθηκε σκόπιμο να αντικατοπτριστεί αυτή η εμμονή με τα εικονίδια, επιλέγοντας το συγκεκριμένο ως λέξη της φετινής χρονιάς», καταλήγει.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου