Οι δοκιμές πραγματοποιούνται στους αυτοκινητόδρομους της Νεβάδα, μιας από τις τέσσερις αμερικανικές πολιτείες που έχουν δώσει άδεια για την κίνηση αυτόνομων οχημάτων στο οδικό δίκτυο. Για λόγους ασφάλειας απαιτείται η παρουσία ανθρώπινου οδηγού πίσω από το τιμόνι, ο οποίος όμως σπάνια χρειάζεται να παρέμβει.
Εξοπλισμένη με ραντάρ, αισθητήρες και υπολογιστές που ελέγχουν τα φρένα και το γκάζι, η πειραματική νταλίκα Inspiration αναπτύσσει ταχύτητες μέχρι 100 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Πρώτες οι αυτόνομες νταλίκες στην αγορά;
Αν και τα αυτόνομα οχήματα της Google έχουν προσελκύσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, η Daimler πιστεύει ότι τα αυτόνομα φορτηγά και νταλίκες θα φτάσουν πρώτα στην αγορά.
Το ταξίδι είναι πιο εύκολο στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν διασταυρώσεις, φανάρια και πεζοί, εξήγησε ο Βόλφγκανγκ Μπέρνχαρντ της Daimler AG.
Ωστόσο ο Μάρτιν Ντάουμ της Daimler Trucks North America παραδέχεται ότι οι αντιδράσεις της κοινής γνώμης θα μπορούσαν να αποδειχθούν εμπόδιο στη χρήση της νέας τεχνολογίας: ο κόσμος μπορεί να συγχωρεί μερικά θανατηφόρα τροχαία που προκαλούν κουρασμένοι οδηγοί, δεν θα συγχωρούσε όμως ούτε έναν θάνατο από ρομποτικό όχημα εκτός ελέγχου.
Η Daimler, πάντως, απέχει ακόμα αρκετά χρόνια από τα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες.
Όπως είπε ο Μπέρνχαρντ, «απλά αρχίζουμε να προσφέρουμε έμπνευση στον κόσμο».
Πρώτες οι αυτόνομες νταλίκες στην αγορά;
Αν και τα αυτόνομα οχήματα της Google έχουν προσελκύσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, η Daimler πιστεύει ότι τα αυτόνομα φορτηγά και νταλίκες θα φτάσουν πρώτα στην αγορά.
Το ταξίδι είναι πιο εύκολο στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν διασταυρώσεις, φανάρια και πεζοί, εξήγησε ο Βόλφγκανγκ Μπέρνχαρντ της Daimler AG.
Ωστόσο ο Μάρτιν Ντάουμ της Daimler Trucks North America παραδέχεται ότι οι αντιδράσεις της κοινής γνώμης θα μπορούσαν να αποδειχθούν εμπόδιο στη χρήση της νέας τεχνολογίας: ο κόσμος μπορεί να συγχωρεί μερικά θανατηφόρα τροχαία που προκαλούν κουρασμένοι οδηγοί, δεν θα συγχωρούσε όμως ούτε έναν θάνατο από ρομποτικό όχημα εκτός ελέγχου.
Η Daimler, πάντως, απέχει ακόμα αρκετά χρόνια από τα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες.
Όπως είπε ο Μπέρνχαρντ, «απλά αρχίζουμε να προσφέρουμε έμπνευση στον κόσμο».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου