Είναι όντως ένα φαινόμενο το γεγονός πως αντίθετα με κάθε ζώο στην φύση εμάς μας παίρνει κάποιος απο το χέρι και μας καθοδηγεί για όλη μας την ζωή σε επιβεβαιωμένα μονοπάτια.
Ειδικά η επιστήμη της ψυχανάλυσης,που προτρέχω βέβαια γιατί αναλαμβάνει αργότερα, είναι ότι χειρότερο απο όλες τις γνωστές επιστήμες.
Η ψυχανάλυση αναλύει το ανθρώπινο υποσυνείδητο,το τεμαχίζει και το διαιρεί σε βαθμό που δεν αφήνει τίποτα απολύτως σε εμάς να ψάξουμε και να αναζητήσουμε.
Η μάθηση γίνεται μονάχα εμπειρικά,πως να μάθεις στη σύγχρονη ζωή όταν τα πάντα έρχονται έτοιμα,ακόμα και όταν οι γονείς είναι υπερπροστατευτικοί?
Είναι εντυπωσιακό αν το σκεφτούμε,πως ποτέ δεν περνάει απο το μυαλό μας η σκέψη αυτή,ή η σκέψη του απο που προ-έρχονται αυτά που τρώμε…
Το φαινόμενο της πεταλούδας είναι το εξής και είναι βέβαια και επιστημονικό δεδομένο/γεγονός.
Μια πεταλούδα στο κουκούλι της δίνει μια απίστευτη μάχη,μάχη επιβίωσης κυριολεκτικά πριν ακόμα γεννηθεί.
Μετάλλαξη μέν,γέννεσις δέ.Αν υπάρξει εξωγενής παράγοντας στην προσπάθειά της να βγεί απο το κουκούλι η πεταλούδα δεν θα επιβιώσει για πολύ στον έξω κόσμο de facto.
Το μάθημα είναι προφανέστατο θαρρώ.
Είμαστε πεταλούδες που στην προσπάθειά μας να βγούμε απο το κουκούλι κάποιος έβαλε το χέρι του και δεν μας άφησε να ολοκληρώσουμε μόνοι μας την προσπάθεια αφήνωντάς μας αδύναμους στην πορεία μας προς τον έξω κόσμο.
Το αποτέλεσμα αυτού φυσικό και μη αναστρέψιμο νομίζω.
Έχω την αίσθηση ότι τα ψυχολογικά προβλήματα των ανθρώπων έγκειται σε αυτόν τον νόμο.
Οτιδήποτε χρειαζόμασταν να ψάξουμε μόνοι μας μέσα μας,δίνεται έτοιμο,όχι απλά απο την επιστήμη της ψυχανάλησης αλλά και απο τους ανθρώπους που έχουμε γύρω μας,που συνεχώς μας τροφοδοτούν με πληροφορίες θεωρητικές ή και εμπειρικές που ποτέ όμως δεν ζήσαμε προσωπικά.Δεν τις ζήσαμε προσωπικά και εδώ δεν ξέρω κατά πόσο αποτυπώνονται στο υποσυνείδητο μας.
Αυτό που θα ήθελα να καταλάβω πως μπορεί κάποιος να κάτσει σε ένα θρανίο και να μάθει τον άνθρωπο,τον ψυχικό κόσμο του ανθρώπου ενώ δεν γνωρίζει κάν τον ίδιο του τον εαυτό??
Οι “μεγάλοι” ψυχίατροι του κόσμου μας που χρησιμοποίησαν σαν πειραματόζωα τους ανθρώπους για να φτάσουν σε συμπεράσματα ενός συνόλου των ανθρώπου ενώ γνωρίζουμε πως το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κοινό που έχουμε όλοι είναι οτι είμαστε διαφορετικοί! κανείς τους δεν κατάφερε να φτάσει στο συμπέρασμα οτι ο καθένας μας μόνος του μπορεί να ζήσει και να κάνει το ταξίδι της ζωής όπως αυτός θα ήθελε?Χωρίς ταμπέλες και ισχυρισμούς,χωρίς επιβολές και κελιά?
Είμαι ανόητος,δεν αμφιβάλλω,αλλά σόφρων ανόητος το λιγότερο. ..
Πηγαίνοντας στην αρχή,όπως αναφέρω και σε άλλη σημείωση,μας παίρνουν απο το χεράκι απο την γέννηση…δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο είδος στην φύση που να χρειάζεται κάποιο ξένο χέρι για να ξεγεννήσει ένα μωρό.Τίθεται ένα θέμα προς ψάξιμο.Το θεωρώ ουσιώδες γιατί σε αυτή ακριβώς την φάση είμαστε κυριολεκτικά στην προσπάθειά μας να βγούμε απο το δικό μας κουκούλι.
Μεταφορικά τώρα, αναλαμβάνει μετά η εκπαίδευση,απο γονείς και το σύστημα μάθησης.
Οι γονείς θεωρούν,πιστεύω στην πλειοψηφεία τους,το μωρό σαν ένα ευαίσθητο πορσελάνινο που με το παραμικρό θα σπάσει και μέχρι την ενηλικίωση το κρατάνε σε θερμοκοιτίδα κυριολεκτικά.
Ακόμα χειρότερα το εκπαιδευτικό σύστημα εγκλωβίζει ακόμα περισσότερο το νού προσφέρωντας θεωρήματα και όχι εμπειρίες και επίσης όλη αυτή η διαδικασία λαμβάνετε σε χώρο ερμητικά κλειστό.Σκοπός είναι η προσήλωση στο μάθημα και όχι να αφεθεί ο νούς ή η φαντασία που είναι ζωτικής σημασίας για την δημιουργική εξέλιξη του ανθρώπινου όντος.
Αναλμβάνει,για τους άντρες τουλάχιστο,μετά ο στρατός.Ακόμα ένα περιοριστικό μέρος που άνθρωποι σε ακόμα ένα κλουβί εκπαιδεύονται στην πειθαρχία.Λάθος,εκπαιδέυονται στο να ακολουθούνε εντολές απο άλλους ανθρώπους χωρίς να σκέφτονται,αυτό,τίποτα λιγότερο.
Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις,αμφιβάλλω πως υπάρχουν άνθρωποι με εμπειρίες όμως.
Κάτω απο αυτό το φάσμα των σκέψεών μου φτάνω και στο συμπέρασμά μου ότι η επονομαζόμενη “εξέλιξη του ανθρώπου” είναι ακριβώς αντίθετη.
Ο λόγος προφανής ξανά,όλο και πιο περιοριστικά μέτρα λαμβάνονται και απο τους γονείς και απο το σύστημα και στο τέλος αναγκαζόμαστε να προσφύγουμε σε ψυχίατρους για να λύσουμε όσα θα έπρεπε ήδη να ξέραμα αν θα μας άφηναν να ζήσουμε όπως η φύση ορίζει,δίχως ξένες παρεμβάσεις δηλαδή.
Θυμάμαι να περπατάω στην πόλη και ακούω παιδικές φωνές,το άκουσμά τους είναι ότι πιο χαρμόσυνο στη Γή για μένα οπως και το τιτίβισμα των πουλιών.Προχωρώντας είδα τα κάγκελα και απο ΄πίσω τα παιδιά να παίζουν στο διάλειμμά τους σε ένα μικρό χώρο.Ο συνειρμός άμεσως…φυλακισμένοι που αφέθηκαν απο τα κελιά τους για το 10λεπτο διάλειμμά τους.
Ακούγεται σκληρό αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.
Το ότι προφυλάσονται απο τον δρόμο και τα αυτοκίνητα είναι γελοία δικαιολογία κατ’ εμέ γιατί ο σχεδιασμός της πόλης είναι επίσης ανθρώπινη δημιουργία και ο σκοπός είναι ακριβώς να μην αφήνει περιθώρια…
Μια ζωή που τα πάντα πρέπει να γίνονται γρήγορα για να προλάβουμε να ζήσουμε (?) αλλά να μην βρίσκουμε χρόνο για να σκεφτούμε ή να φιλοσοφήσουμε.Παρατηρώ ανάμεσα στους νέους,πολλοί απελευθερωμένοι κατά τα άλλα με σεξουαλικές έννοιες,οι λέξεις “φιλοσοφία” ή “ποίηση” θεωρούνται ότι για την CIA και το FBI η λέξεις “τρομοκράτης” ή “βόμβα”,βρίσκονται δηλαδή στην μάυρη τους λίστα και αμέσως χαρακτηρίζονται ως βαρετές και γραφικοί όσοι τις αναφέρουν.
Ίσως προς αποφυγή παρεξηγήσεων θα ήταν καλό ένα ακόμα παράδειγμα.
Για την εξέλιξη του ανθρώπου θεωρώ πως δεν θα ήταν και ιδανικό κάθε ανθρώπινο όν να ξεκινάει απο το μηδέν βέβαια,εκεί μπαίνει η λειτουργία του εκπαιδευτικού που είναι αυτός που όταν “κολλάει” ή δεν ξεκινάει το αυτοκίνητο του μαθητή,απαλά το σπρώχνει,ο μαθητής πάντα μένει στην θέση του οδηγού και το κατευθήνει αυτοβούλως.
Υποθέτω μπορώ να το αναλύσω και να καλύψω/απαντήσω τα οποιαδήποτε κενά στο σκεπτικό μου,αλλά αναρωτιέμαι γιατί δεν το έκαναν μεγάλοι χυχαναλυτές,ανθρώπινα μυαλά με γνώσεις μεγάλες όπως θα λέγαμε,το υπέρχο αυτό IQ που έχουν και ποτέ δεν θα φτάσω.
Ποιός ο λόγος να είσαι έξυπνος και όχι αφυπνισμένος?
Αν και βέβαια στην αρχαιότητα η λέξη “έξυπνος” σήμαινε “αφυπνισμένος” αν δεν απατώμαι,αυτός που έχει συναίσθηση των πραγμάτων και του εαυτού του?
Γεγονός: Για να μείνουν τα παιδιά όσο ήρεμα κάθονται μπροστά στην τηλεόραση θα χρειαζόταν ΔΥΟ δόσεις Βάλιουμ!!
Ο ανθρώπινος οργανισμός μου θυμίζει ένα πυρινικό εργοστάσιο απίστευτης ηλεκτρικής παραγωγής,ενέργεια που θέλει να βγεί,να δοθεί κάπου,σε κάποια κίνηση και δημιουργία και αντίθετα εμείς την υποτάσουμε στην καθημερινότητα,σε εργασίες που μας είπαν οτι “πρέπει” να κάνουμε για να ζήσουμε.
Κανείς δεν βρίσκει περίεργο το γεγογνός οτι τα παιδιά δεν έχουν σαν πρώτο μέλημα το παιχνίδι?Είμαι ο μοναδικός?
Απο το νήπιο και αναρωτιόνται οι γονείς σε πιο νηπιαγωγείο είναι καλύτερα να “σπουδάσει” το μονάκριβό τέκνο.Αν όλοι οι γονείς θεωρούν ιδιαίτερο και μοναδικό το παιδί τους,τότε όλα τα παιδιά δεν είναι μοναδικά και ιδιαίτερα?Κάπου χωλαίνει η σκέψη μας και αυτό,αν είναι δική μας η σκέψη…
Αποκόλυση απο τον γονέα που θα έπρεπε να είναι ο βασικός εκπαιδευτικός,γιατί ο γονιός πρέπει να δουλέψει για να ζήσει?
Σε αυτή την σκλαβιά υπάρχει μια λογική,οι σκλάβοι δεν ακούνε τις αλυσίδες τους αν δεν κινηθούνε,αν η σκέψη τους δεν μετακινηθεί!
Στο 99,9% των περιπτώσεων ένας ψυχίατρος (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) θα προτείνει κατασταλτικά χάπια και βέβαια αν μη τι άλλο θα βρεί οτι ο ασθενής/πελάτης όντως έχει πρόβλημα ψυχολογικό.
Η ψυχασθένεια σε όλη αυτή την διαδρομή βρίσκεται εκεί πίσω,που και ο ίδιος ο ψυχίατρος νομίζει ότι έτσι έπρεπε να είναι η ζωή και τώρα κάθεται σταυροπόδι σημειώνοντας λάθοςπροβλήματα,ανυπόστατα και γελεοία γιατί παρέκαμψε τα πάντα για να φτάσει σε ένα αποτέλεσμα το οποίο ένα εσφαλμένο εκπειδευτικό σύστημα του έμαθε να φτάνει χωρίς την δική του σκέψη.Στο τέλος απλά πρέπει να αποδειχτεί καλός για να πάρει το χρήμα.
Το χρήμα το οποίο εξίσου ανύπαρκτο και ανυπόστατο είναι αυτοσκοπός πλέον στην ζωή μας και συνοδεύεται απο την φήμη.Ήταν τον 18ο και 19ο που ο πυρετός του χρυσού ξεκίνησε?Άνθρωποι μές τον παροξυσμό βρήκαν την τρέλα τους λογική και αποφάσισαν να τρέχουν με διαολεμένο ρυθμό για να προλάβουν τον χρυσό.
“Μοντέρνα” εποχή,αντικαταστήσαμε την λέξη “χρυσός” με την λέξη “φήμη” ή “διασημότητα”.
Σκοπός?Να γελιοποιηθούμε όσο τον δυνατόν περισσότερο ώς ανθρώπινο είδος για να κερδίσουμε τι?Λεφτά,το ανύπαρκτο δέρας!
Η τηλεόραση θα έπρεπε να συμβάλει στην εκπαίδευση του πολίτη και όχι στην πλύση του εγκεφάλου του προς τον καταναλωτισμό.
Υπάρχουν δεκάδες αξιόλογοι έλληνες επιστήμονες που θα μπορούσαν να δίνουν διαλέξεις,σπέρματα σκέψεων και γνώσεων προς την άνοδο του πνευματικού επιπέδου του ανθρώπου και όχι διαφημίσεις,διαφημιστές ιδεολογιών..
Ένα κράτος (το οποίο “Κράτος” σημαίνει “ωμή βία”) θα έπρεπε να έχει αυτοσκοπό το καλύτερο βιοτικό επίπεδο των πολιτών του.Κινούμαστε αντίθετα σε ακόμα ένα πεδίο.
Πρέπει να βγούμε απο το σύστημα και να αναζητήσουμε μόνοι μας,κάτι επίπονο με τα σημερινά δεδομένα γιατί ο χρόνος μας συμπιέζεται με ασχολίες που μας επιβάλλει το σύστημα,ανάγκες που μας κάνει να θεωρήσουμε υποχρεωτικές για να …ζήσουμε!Μου φαίνεται εξωφρενικό το ότι δεν μπορούμε να δούμε την απλή αλήθεια.
Μας είπανε οτι μέσο των Εθνικών οδών θα φτάνουμε πιο γρήγορα…και δεν βλέπουμε με πόση ταχύτητα προσπερνάμε όλη αυτή την ζωή που μας περιμένει να την εξερευνήσουμε.
Ειδικά η επιστήμη της ψυχανάλυσης,που προτρέχω βέβαια γιατί αναλαμβάνει αργότερα, είναι ότι χειρότερο απο όλες τις γνωστές επιστήμες.
Η ψυχανάλυση αναλύει το ανθρώπινο υποσυνείδητο,το τεμαχίζει και το διαιρεί σε βαθμό που δεν αφήνει τίποτα απολύτως σε εμάς να ψάξουμε και να αναζητήσουμε.
Η μάθηση γίνεται μονάχα εμπειρικά,πως να μάθεις στη σύγχρονη ζωή όταν τα πάντα έρχονται έτοιμα,ακόμα και όταν οι γονείς είναι υπερπροστατευτικοί?
Είναι εντυπωσιακό αν το σκεφτούμε,πως ποτέ δεν περνάει απο το μυαλό μας η σκέψη αυτή,ή η σκέψη του απο που προ-έρχονται αυτά που τρώμε…
Το φαινόμενο της πεταλούδας είναι το εξής και είναι βέβαια και επιστημονικό δεδομένο/γεγονός.
Μια πεταλούδα στο κουκούλι της δίνει μια απίστευτη μάχη,μάχη επιβίωσης κυριολεκτικά πριν ακόμα γεννηθεί.
Μετάλλαξη μέν,γέννεσις δέ.Αν υπάρξει εξωγενής παράγοντας στην προσπάθειά της να βγεί απο το κουκούλι η πεταλούδα δεν θα επιβιώσει για πολύ στον έξω κόσμο de facto.
Το μάθημα είναι προφανέστατο θαρρώ.
Είμαστε πεταλούδες που στην προσπάθειά μας να βγούμε απο το κουκούλι κάποιος έβαλε το χέρι του και δεν μας άφησε να ολοκληρώσουμε μόνοι μας την προσπάθεια αφήνωντάς μας αδύναμους στην πορεία μας προς τον έξω κόσμο.
Το αποτέλεσμα αυτού φυσικό και μη αναστρέψιμο νομίζω.
Έχω την αίσθηση ότι τα ψυχολογικά προβλήματα των ανθρώπων έγκειται σε αυτόν τον νόμο.
Οτιδήποτε χρειαζόμασταν να ψάξουμε μόνοι μας μέσα μας,δίνεται έτοιμο,όχι απλά απο την επιστήμη της ψυχανάλησης αλλά και απο τους ανθρώπους που έχουμε γύρω μας,που συνεχώς μας τροφοδοτούν με πληροφορίες θεωρητικές ή και εμπειρικές που ποτέ όμως δεν ζήσαμε προσωπικά.Δεν τις ζήσαμε προσωπικά και εδώ δεν ξέρω κατά πόσο αποτυπώνονται στο υποσυνείδητο μας.
Αυτό που θα ήθελα να καταλάβω πως μπορεί κάποιος να κάτσει σε ένα θρανίο και να μάθει τον άνθρωπο,τον ψυχικό κόσμο του ανθρώπου ενώ δεν γνωρίζει κάν τον ίδιο του τον εαυτό??
Οι “μεγάλοι” ψυχίατροι του κόσμου μας που χρησιμοποίησαν σαν πειραματόζωα τους ανθρώπους για να φτάσουν σε συμπεράσματα ενός συνόλου των ανθρώπου ενώ γνωρίζουμε πως το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κοινό που έχουμε όλοι είναι οτι είμαστε διαφορετικοί! κανείς τους δεν κατάφερε να φτάσει στο συμπέρασμα οτι ο καθένας μας μόνος του μπορεί να ζήσει και να κάνει το ταξίδι της ζωής όπως αυτός θα ήθελε?Χωρίς ταμπέλες και ισχυρισμούς,χωρίς επιβολές και κελιά?
Είμαι ανόητος,δεν αμφιβάλλω,αλλά σόφρων ανόητος το λιγότερο. ..
Πηγαίνοντας στην αρχή,όπως αναφέρω και σε άλλη σημείωση,μας παίρνουν απο το χεράκι απο την γέννηση…δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο είδος στην φύση που να χρειάζεται κάποιο ξένο χέρι για να ξεγεννήσει ένα μωρό.Τίθεται ένα θέμα προς ψάξιμο.Το θεωρώ ουσιώδες γιατί σε αυτή ακριβώς την φάση είμαστε κυριολεκτικά στην προσπάθειά μας να βγούμε απο το δικό μας κουκούλι.
Μεταφορικά τώρα, αναλαμβάνει μετά η εκπαίδευση,απο γονείς και το σύστημα μάθησης.
Οι γονείς θεωρούν,πιστεύω στην πλειοψηφεία τους,το μωρό σαν ένα ευαίσθητο πορσελάνινο που με το παραμικρό θα σπάσει και μέχρι την ενηλικίωση το κρατάνε σε θερμοκοιτίδα κυριολεκτικά.
Ακόμα χειρότερα το εκπαιδευτικό σύστημα εγκλωβίζει ακόμα περισσότερο το νού προσφέρωντας θεωρήματα και όχι εμπειρίες και επίσης όλη αυτή η διαδικασία λαμβάνετε σε χώρο ερμητικά κλειστό.Σκοπός είναι η προσήλωση στο μάθημα και όχι να αφεθεί ο νούς ή η φαντασία που είναι ζωτικής σημασίας για την δημιουργική εξέλιξη του ανθρώπινου όντος.
Αναλμβάνει,για τους άντρες τουλάχιστο,μετά ο στρατός.Ακόμα ένα περιοριστικό μέρος που άνθρωποι σε ακόμα ένα κλουβί εκπαιδεύονται στην πειθαρχία.Λάθος,εκπαιδέυονται στο να ακολουθούνε εντολές απο άλλους ανθρώπους χωρίς να σκέφτονται,αυτό,τίποτα λιγότερο.
Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις,αμφιβάλλω πως υπάρχουν άνθρωποι με εμπειρίες όμως.
Κάτω απο αυτό το φάσμα των σκέψεών μου φτάνω και στο συμπέρασμά μου ότι η επονομαζόμενη “εξέλιξη του ανθρώπου” είναι ακριβώς αντίθετη.
Ο λόγος προφανής ξανά,όλο και πιο περιοριστικά μέτρα λαμβάνονται και απο τους γονείς και απο το σύστημα και στο τέλος αναγκαζόμαστε να προσφύγουμε σε ψυχίατρους για να λύσουμε όσα θα έπρεπε ήδη να ξέραμα αν θα μας άφηναν να ζήσουμε όπως η φύση ορίζει,δίχως ξένες παρεμβάσεις δηλαδή.
Θυμάμαι να περπατάω στην πόλη και ακούω παιδικές φωνές,το άκουσμά τους είναι ότι πιο χαρμόσυνο στη Γή για μένα οπως και το τιτίβισμα των πουλιών.Προχωρώντας είδα τα κάγκελα και απο ΄πίσω τα παιδιά να παίζουν στο διάλειμμά τους σε ένα μικρό χώρο.Ο συνειρμός άμεσως…φυλακισμένοι που αφέθηκαν απο τα κελιά τους για το 10λεπτο διάλειμμά τους.
Ακούγεται σκληρό αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.
Το ότι προφυλάσονται απο τον δρόμο και τα αυτοκίνητα είναι γελοία δικαιολογία κατ’ εμέ γιατί ο σχεδιασμός της πόλης είναι επίσης ανθρώπινη δημιουργία και ο σκοπός είναι ακριβώς να μην αφήνει περιθώρια…
Μια ζωή που τα πάντα πρέπει να γίνονται γρήγορα για να προλάβουμε να ζήσουμε (?) αλλά να μην βρίσκουμε χρόνο για να σκεφτούμε ή να φιλοσοφήσουμε.Παρατηρώ ανάμεσα στους νέους,πολλοί απελευθερωμένοι κατά τα άλλα με σεξουαλικές έννοιες,οι λέξεις “φιλοσοφία” ή “ποίηση” θεωρούνται ότι για την CIA και το FBI η λέξεις “τρομοκράτης” ή “βόμβα”,βρίσκονται δηλαδή στην μάυρη τους λίστα και αμέσως χαρακτηρίζονται ως βαρετές και γραφικοί όσοι τις αναφέρουν.
Ίσως προς αποφυγή παρεξηγήσεων θα ήταν καλό ένα ακόμα παράδειγμα.
Για την εξέλιξη του ανθρώπου θεωρώ πως δεν θα ήταν και ιδανικό κάθε ανθρώπινο όν να ξεκινάει απο το μηδέν βέβαια,εκεί μπαίνει η λειτουργία του εκπαιδευτικού που είναι αυτός που όταν “κολλάει” ή δεν ξεκινάει το αυτοκίνητο του μαθητή,απαλά το σπρώχνει,ο μαθητής πάντα μένει στην θέση του οδηγού και το κατευθήνει αυτοβούλως.
Υποθέτω μπορώ να το αναλύσω και να καλύψω/απαντήσω τα οποιαδήποτε κενά στο σκεπτικό μου,αλλά αναρωτιέμαι γιατί δεν το έκαναν μεγάλοι χυχαναλυτές,ανθρώπινα μυαλά με γνώσεις μεγάλες όπως θα λέγαμε,το υπέρχο αυτό IQ που έχουν και ποτέ δεν θα φτάσω.
Ποιός ο λόγος να είσαι έξυπνος και όχι αφυπνισμένος?
Αν και βέβαια στην αρχαιότητα η λέξη “έξυπνος” σήμαινε “αφυπνισμένος” αν δεν απατώμαι,αυτός που έχει συναίσθηση των πραγμάτων και του εαυτού του?
Γεγονός: Για να μείνουν τα παιδιά όσο ήρεμα κάθονται μπροστά στην τηλεόραση θα χρειαζόταν ΔΥΟ δόσεις Βάλιουμ!!
Ο ανθρώπινος οργανισμός μου θυμίζει ένα πυρινικό εργοστάσιο απίστευτης ηλεκτρικής παραγωγής,ενέργεια που θέλει να βγεί,να δοθεί κάπου,σε κάποια κίνηση και δημιουργία και αντίθετα εμείς την υποτάσουμε στην καθημερινότητα,σε εργασίες που μας είπαν οτι “πρέπει” να κάνουμε για να ζήσουμε.
Κανείς δεν βρίσκει περίεργο το γεγογνός οτι τα παιδιά δεν έχουν σαν πρώτο μέλημα το παιχνίδι?Είμαι ο μοναδικός?
Απο το νήπιο και αναρωτιόνται οι γονείς σε πιο νηπιαγωγείο είναι καλύτερα να “σπουδάσει” το μονάκριβό τέκνο.Αν όλοι οι γονείς θεωρούν ιδιαίτερο και μοναδικό το παιδί τους,τότε όλα τα παιδιά δεν είναι μοναδικά και ιδιαίτερα?Κάπου χωλαίνει η σκέψη μας και αυτό,αν είναι δική μας η σκέψη…
Αποκόλυση απο τον γονέα που θα έπρεπε να είναι ο βασικός εκπαιδευτικός,γιατί ο γονιός πρέπει να δουλέψει για να ζήσει?
Σε αυτή την σκλαβιά υπάρχει μια λογική,οι σκλάβοι δεν ακούνε τις αλυσίδες τους αν δεν κινηθούνε,αν η σκέψη τους δεν μετακινηθεί!
Στο 99,9% των περιπτώσεων ένας ψυχίατρος (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) θα προτείνει κατασταλτικά χάπια και βέβαια αν μη τι άλλο θα βρεί οτι ο ασθενής/πελάτης όντως έχει πρόβλημα ψυχολογικό.
Η ψυχασθένεια σε όλη αυτή την διαδρομή βρίσκεται εκεί πίσω,που και ο ίδιος ο ψυχίατρος νομίζει ότι έτσι έπρεπε να είναι η ζωή και τώρα κάθεται σταυροπόδι σημειώνοντας λάθοςπροβλήματα,ανυπόστατα και γελεοία γιατί παρέκαμψε τα πάντα για να φτάσει σε ένα αποτέλεσμα το οποίο ένα εσφαλμένο εκπειδευτικό σύστημα του έμαθε να φτάνει χωρίς την δική του σκέψη.Στο τέλος απλά πρέπει να αποδειχτεί καλός για να πάρει το χρήμα.
Το χρήμα το οποίο εξίσου ανύπαρκτο και ανυπόστατο είναι αυτοσκοπός πλέον στην ζωή μας και συνοδεύεται απο την φήμη.Ήταν τον 18ο και 19ο που ο πυρετός του χρυσού ξεκίνησε?Άνθρωποι μές τον παροξυσμό βρήκαν την τρέλα τους λογική και αποφάσισαν να τρέχουν με διαολεμένο ρυθμό για να προλάβουν τον χρυσό.
“Μοντέρνα” εποχή,αντικαταστήσαμε την λέξη “χρυσός” με την λέξη “φήμη” ή “διασημότητα”.
Σκοπός?Να γελιοποιηθούμε όσο τον δυνατόν περισσότερο ώς ανθρώπινο είδος για να κερδίσουμε τι?Λεφτά,το ανύπαρκτο δέρας!
Η τηλεόραση θα έπρεπε να συμβάλει στην εκπαίδευση του πολίτη και όχι στην πλύση του εγκεφάλου του προς τον καταναλωτισμό.
Υπάρχουν δεκάδες αξιόλογοι έλληνες επιστήμονες που θα μπορούσαν να δίνουν διαλέξεις,σπέρματα σκέψεων και γνώσεων προς την άνοδο του πνευματικού επιπέδου του ανθρώπου και όχι διαφημίσεις,διαφημιστές ιδεολογιών..
Ένα κράτος (το οποίο “Κράτος” σημαίνει “ωμή βία”) θα έπρεπε να έχει αυτοσκοπό το καλύτερο βιοτικό επίπεδο των πολιτών του.Κινούμαστε αντίθετα σε ακόμα ένα πεδίο.
Πρέπει να βγούμε απο το σύστημα και να αναζητήσουμε μόνοι μας,κάτι επίπονο με τα σημερινά δεδομένα γιατί ο χρόνος μας συμπιέζεται με ασχολίες που μας επιβάλλει το σύστημα,ανάγκες που μας κάνει να θεωρήσουμε υποχρεωτικές για να …ζήσουμε!Μου φαίνεται εξωφρενικό το ότι δεν μπορούμε να δούμε την απλή αλήθεια.
Μας είπανε οτι μέσο των Εθνικών οδών θα φτάνουμε πιο γρήγορα…και δεν βλέπουμε με πόση ταχύτητα προσπερνάμε όλη αυτή την ζωή που μας περιμένει να την εξερευνήσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου