«12 Την επόμενη μέρα, όταν βγήκαν από τη Βηθανία, ο Ιησούς πείνασε.13 Είδε από μακριά μια συκιά που είχε φύλλα, και πλησίασε μήπως βρει τίποτε σ’ αυτήν. ΄Οταν όμως έφτασε κοντά της, δε βρήκε τίποτε παρά μόνο φύλλα· γιατί δεν ήταν η εποχή των σύκων.14 Απευθύνθηκε τότε σ’ αυτήν και της είπε: «Ποτέ πια να μη φάει κανείς καρπό από σένα!»
Και τ’ άκουσαν αυτό οι μαθητές του. Κατά Μάρκον Ευαγγέλιον 11 (Μεγάλης Δευτέρας)
Και τ’ άκουσαν αυτό οι μαθητές του. Κατά Μάρκον Ευαγγέλιον 11 (Μεγάλης Δευτέρας)
«και εξηράνθη παραχρήμα η συκή». (Ματθ. 21/κα΄ 19).
Από τήν ώρα που ο πεινασμένος θεάνθρωπος ο Ιουδαίος Γεσουά, γνωστός ως Ιησούς, καταράστηκε τήν συκιά διότι δέν είχε εκείνη τήν στιγμή λόγω εποχής, σύκα επάνω της γιά νά φάει ο θεάνθρωπος, αυτή έκανε τό αντίθετο.
Έβγαλε κλώνους καί κλαριά καί σύκα πολλά καί γέμισε όλον τόν χριστιανικό κόσμο μέ σύκα.
Γέμισε όλο τό παπαδαριό, καθολικό καί ορθόδοξο καθώς καί όλο τό καλογερικό μαυρορασοφόρο συνάφι μέ συκιές. Κρυφές καί φανερές αγριοσυκές, άγιοσυκιές, παπαδίστικες, επισκοπικές, αρχιεπισκοπικές, Παπικές, Καρδινάλιες, λούγκρες καί μουχρίτσες όλων τών αποχρώσεων.
Ο Πάπας αποσύρεται στάς αγκάλας τού γοητευτικού του ερωμένου. Προτείνω νά κυρηχθεί η συκιά ως Αγία καί νά ορισθεί ημέρα εορτής τής Αγίας Συκής.
ΔΕΣ: Η «ΑΠΟΞΗΡΑΝΘΕΙΣΑ ΣΥΚΗ»
Από τήν ώρα που ο πεινασμένος θεάνθρωπος ο Ιουδαίος Γεσουά, γνωστός ως Ιησούς, καταράστηκε τήν συκιά διότι δέν είχε εκείνη τήν στιγμή λόγω εποχής, σύκα επάνω της γιά νά φάει ο θεάνθρωπος, αυτή έκανε τό αντίθετο.
Έβγαλε κλώνους καί κλαριά καί σύκα πολλά καί γέμισε όλον τόν χριστιανικό κόσμο μέ σύκα.
Γέμισε όλο τό παπαδαριό, καθολικό καί ορθόδοξο καθώς καί όλο τό καλογερικό μαυρορασοφόρο συνάφι μέ συκιές. Κρυφές καί φανερές αγριοσυκές, άγιοσυκιές, παπαδίστικες, επισκοπικές, αρχιεπισκοπικές, Παπικές, Καρδινάλιες, λούγκρες καί μουχρίτσες όλων τών αποχρώσεων.
Ο Πάπας αποσύρεται στάς αγκάλας τού γοητευτικού του ερωμένου. Προτείνω νά κυρηχθεί η συκιά ως Αγία καί νά ορισθεί ημέρα εορτής τής Αγίας Συκής.
ΔΕΣ: Η «ΑΠΟΞΗΡΑΝΘΕΙΣΑ ΣΥΚΗ»
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου