Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2022

ΑΙΣΩΠΟΣ: Ο πελαργός πιάστηκε μαζί με τους γερανούς

Ένας γεωργός είχε βάλει δίχτυα στο νεοσπαρμένο χωράφι του για να πιάσει τα πουλιά που θα προσπαθούσαν να του φάνε τον σπόρο. Την άλλη μέρα πιάστηκε στα δίχτυα ένα κοπάδι από γερανούς που είχαν έρθει να του φάνε τον σπόρο. Μαζί τους πιάστηκε και ένας πελαργός που είχε σπάσει το πόδι του στα δίχτυα και θερμοπαρακαλούσε τον γεωργό να του χαρίσει τη ζωή.

“Σε παρακαλώ λυπήσου με, κύριε,” του έλεγε, “και άφησε με ελεύθερο αυτή τη φορά. Λυπήσου με που έσπασα και το πόδι μου. Εξάλλου, δεν είμαι γερανός, είμαι πελαργός και οι πελαργοί δεν τρώνε σπόρους και φροντίζουν τα παιδιά τους. Κοίτα και τα φτερά μου, ούτε που μοιάζουν με τα φτερά του γερανού.”

Ο γεωργός αφού τον άκουσε προσεκτικά του είπε, “Ίσως να είναι όπως τα λές, εγώ, όμως, αυτό που ξέρω είναι ότι σε έπιασα μαζί με αυτούς τους κλέφτες, τους γερανούς, γι’ αυτό θα πρέπει να πεθάνεις μαζί τους.”

Επιμύθιο: Οι κακές παρέες μπορούν να μας καταστρέψουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου