Το Παρακάτω τελετουργικό παραθέτεται μόνο για ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥΣ σκοπούς. Ο συγγραφέας του παρακάτω δεν ευθύνεται για τυχόν παρερμηνεύσεις και κακή χρήση για Το τελετουργικό των Γκούλ…
Τα Γκούλ και Τα σημεία Αναφοράς…
Ο Χάουαρντ Φίλλιπς Λάβκραφτ έγραψε για τα νεκροφαγικά Γκούλ σε διάφορα διηγήματά του αλλά και στην ιστορία του “ Ταξίδι στην Άγνωστη Καντάθ”. Στην μυθολογία του Λάβκραφτ, τα γκούλ ήταν Ημι-ανθρώπινα πλάσματα με τερατώδη χαρακτηριστικά προσώπου. Λέγεται πως τα Γκουλ τρέφονταν με ανθρώπινα πτώματα και μερικές φορές ακόμη και με ζωντανούς άνθρωπους. Ο Λάβκραφτ ισχυριζόταν στις ιστορίες του πως ήταν πιθανόν ένας άνθρωπος να μεταμορφωθεί σε Γκούλ. Τα συγκεκριμένα πλάσματα σχετίζονται αρκετά με τα πλάσματα Γκούλ Της Αραβικής Μυθολογίας και Μαγείας. Και εκεί, τα πλάσματα αυτά είναι Ημι-ανθρώπινα, με τερατώδη ή ζωώδη χαρακτηριστικά. Και αυτά τα πλάσματα, όπως και στις ιστορίες του Λάβκραφτ, ζουν σε μοναχικές και εγκαταλελειμμένες τοποθεσίες καταναλώνοντας ανθρώπινες σάρκες. Στην Αραβική μυθολογία αναφέρεται πως Οι ισχυροί μάγοι μπορούν να μεταμορφωθούν σε Γκούλ.
Η μυθολογία σχετικά με τα Γκούλ είναι παρεμφερής με αρκετές απο τις πτυχές του Σαμανισμού. Είναι κοινό σημείο σε αρκετές Κουλτούρες, ο Σαμάνος να έχει την ικανότητα να μεταμορφώνεται σε Ζωώδες ή Ημιανθρώπινες Μορφές. Ο Τελετουργικός “Κανιβαλισμός” βρίσκεται σε κάθε κουλτούρα κατά καιρούς…
Ακόμη και σήμερα, σε κουλτούρες όπου ο τελετουργικός κανιβαλισμός δεν χρησιμοποιείται πλέον, επικρατεί ο “Συμβολικός Κανιβαλισμός..” Οι Shadu του Θιβέτ και της Ινδίας συχνά υποβάλλονται σε τελετουργικά τα οποία συμπεριλαμβάνουν πτώμα..
Το τελετουργικο και ο Συμβολικός Κανιβαλισμός…
Η αποκαλούμενη “τραγελαφικότητα” και το “τερατούργημα” της Σαμανικής γνώσης δεν είναι απλά στοιχεία στην Σαμανική Μύηση. Τα “τερατώδη” στοιχεία του Σαμανισμού έχουν ως σκοπό να κάνουν τον μαθητή να αντιμετωπίσει και να ενσωματώσει τις αρχέτυπες, ζωώδεις πτυχές του ψυχικού εγώ του. Τέτοιες τεχνικές έχουν ονομαστεί “Σκιά” (Shadow) από τον Young. Έστω και αν ο πολιτισμός μας έχει “¨βαφτίσει” αυτές τις πτυχές “Κακές”, εξακολουθούν να υπάρχουν μέσα σε όλους μας΄.
Σύμφωνα με αρκετούς Μελετητές, Οι σαμανικές τελετές είναι σχεδιασμένες για να ¨αναγκάσουν” τον μαθητή να αντιμετωπίσει πολιτισμικά ταμπού και όρια του εγώ με αποτέλεσμα να απελευθερώσει τον σαμάνο από αυτά τα τεχνητά όρια. Έτσι, οι “τερατουργίες” του Σαμανισμού και της Μαγείας είναι ψυχοδυναμικές τεχνικές που αποσκοπούν στην ¨Απελευθέρωση”. Μας βοηθούν να αντιμετωπίσουμε τα ταμπού μας και να επεξεργαστούμε το σαμανικό Εγώ μας. Μερικές φορές, σε Σαμανική μύηση, τα “τερατώδη” στοιχεία συνδυάζονται με άλλες τεχνικές για να εξαλείψουν ψεύτικες δομές του Εγώ, π.χ. της διακωμώδησης…
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Συμβολικός Κανιβαλισμός, όταν απαιτείται το συμβολικό “φάγωμα” του Σαμάνου, συνδέεται στενά με εμπειρίες που συχνά συμβαίνουν αυθόρμητα σε μυητικές δοκιμασίες ή κρίσεις. Αρκετά συχνά ο σαμάνος υποβάλλεται σε μακροσκελή ψυχο – φυσική αρρώστια που τελειώνει με μια μυητική εμπειρία. Αυτή συχνά περιλαμβάνει το “κατασπάραγμα” από δαιμονικές μορφές…!
Η ίδια αρχετυπική διαδικασία έχει παρατηρηθεί αρκετές φορές σε ψυχολογικές έρευνες κάτω απο την δοκιμή “δυναμικών” αναπνοών. Αυτή η διαδικασία είναι μια μορφή Θανάτου του Εγώ. Είναι η περιορισμένη ψευδή ιδέα πως ο εαυτός “κατασπαράζεται..” Αυτό το τυπικό συχνά αποκαλείται “ Τελετουργικό του Θανάτου και της Αναγέννησης.” Η ιδέα είναι πως ο παλιός εαυτός πεθαίνει και αναγεννάται ένας νέος πιό απελευθερωμένος εαυτός έρχεται στο φως.
Η Διαδικασία του Τελετουργικού…
Το τελετουργικό σχεδιάστηκε για να χρησιμοποιηθεί ομαδικά , και όχι ατομικά. Η τοποθεσία θα πρέπει να είναι υπαίθριος χώρος.δεν θα πρέπει να υπάρχουν αποδείξεις ανθρώπινης ζωής, δηλαδή το τοπίο θα πρέπει να είναι απόλυτα φυσικό και να μην έχει παρέμβει άνθρωπος εκτός από τα αντικείμενα που θα χρησιμοποιηθούν για το τελετουργικό. Η διαδικασία του τελετουργικού θα πρέπει να τελεστεί αρκετά μετά τα μεσάνυχτα…
Το τελετουργικό είναι συσχετισμένο με τον Νυαρλαθοτέπ και τον Αζαθόθ, καλό θα είναι να τελεστεί “όταν ο Ήλιος είναι στο σημάδι του Ram, του Λέοντος ή του Τοξότη. Εκείνη την ώρα οι συμμετέχοντες αντιλαμβάνονται τις “σφαίρες” να διασταυρώνονται και τις επιρροές να ρέουν απο την δίνη..
Τα υλικά που χρειάζονται για το τελετουργικό είναι τα εξής: Ο Βωμός (Altar) των Μεγάλων Παλαιών, το λιβάνι του Zkauba, Θεατρικό μακιγιάζ, αντίγραφα ζωικών κρανίων, ένα κασετόφωνο, και μια κασέτα με ηχογραφημένο τον ήχο ενός τυμπάνου σε ρυθμό 3-7 κύκλους το δευτερόλεπτο.
Τα Γκούλ και Τα σημεία Αναφοράς…
Ο Χάουαρντ Φίλλιπς Λάβκραφτ έγραψε για τα νεκροφαγικά Γκούλ σε διάφορα διηγήματά του αλλά και στην ιστορία του “ Ταξίδι στην Άγνωστη Καντάθ”. Στην μυθολογία του Λάβκραφτ, τα γκούλ ήταν Ημι-ανθρώπινα πλάσματα με τερατώδη χαρακτηριστικά προσώπου. Λέγεται πως τα Γκουλ τρέφονταν με ανθρώπινα πτώματα και μερικές φορές ακόμη και με ζωντανούς άνθρωπους. Ο Λάβκραφτ ισχυριζόταν στις ιστορίες του πως ήταν πιθανόν ένας άνθρωπος να μεταμορφωθεί σε Γκούλ. Τα συγκεκριμένα πλάσματα σχετίζονται αρκετά με τα πλάσματα Γκούλ Της Αραβικής Μυθολογίας και Μαγείας. Και εκεί, τα πλάσματα αυτά είναι Ημι-ανθρώπινα, με τερατώδη ή ζωώδη χαρακτηριστικά. Και αυτά τα πλάσματα, όπως και στις ιστορίες του Λάβκραφτ, ζουν σε μοναχικές και εγκαταλελειμμένες τοποθεσίες καταναλώνοντας ανθρώπινες σάρκες. Στην Αραβική μυθολογία αναφέρεται πως Οι ισχυροί μάγοι μπορούν να μεταμορφωθούν σε Γκούλ.
Η μυθολογία σχετικά με τα Γκούλ είναι παρεμφερής με αρκετές απο τις πτυχές του Σαμανισμού. Είναι κοινό σημείο σε αρκετές Κουλτούρες, ο Σαμάνος να έχει την ικανότητα να μεταμορφώνεται σε Ζωώδες ή Ημιανθρώπινες Μορφές. Ο Τελετουργικός “Κανιβαλισμός” βρίσκεται σε κάθε κουλτούρα κατά καιρούς…
Ακόμη και σήμερα, σε κουλτούρες όπου ο τελετουργικός κανιβαλισμός δεν χρησιμοποιείται πλέον, επικρατεί ο “Συμβολικός Κανιβαλισμός..” Οι Shadu του Θιβέτ και της Ινδίας συχνά υποβάλλονται σε τελετουργικά τα οποία συμπεριλαμβάνουν πτώμα..
Το τελετουργικο και ο Συμβολικός Κανιβαλισμός…
Η αποκαλούμενη “τραγελαφικότητα” και το “τερατούργημα” της Σαμανικής γνώσης δεν είναι απλά στοιχεία στην Σαμανική Μύηση. Τα “τερατώδη” στοιχεία του Σαμανισμού έχουν ως σκοπό να κάνουν τον μαθητή να αντιμετωπίσει και να ενσωματώσει τις αρχέτυπες, ζωώδεις πτυχές του ψυχικού εγώ του. Τέτοιες τεχνικές έχουν ονομαστεί “Σκιά” (Shadow) από τον Young. Έστω και αν ο πολιτισμός μας έχει “¨βαφτίσει” αυτές τις πτυχές “Κακές”, εξακολουθούν να υπάρχουν μέσα σε όλους μας΄.
Σύμφωνα με αρκετούς Μελετητές, Οι σαμανικές τελετές είναι σχεδιασμένες για να ¨αναγκάσουν” τον μαθητή να αντιμετωπίσει πολιτισμικά ταμπού και όρια του εγώ με αποτέλεσμα να απελευθερώσει τον σαμάνο από αυτά τα τεχνητά όρια. Έτσι, οι “τερατουργίες” του Σαμανισμού και της Μαγείας είναι ψυχοδυναμικές τεχνικές που αποσκοπούν στην ¨Απελευθέρωση”. Μας βοηθούν να αντιμετωπίσουμε τα ταμπού μας και να επεξεργαστούμε το σαμανικό Εγώ μας. Μερικές φορές, σε Σαμανική μύηση, τα “τερατώδη” στοιχεία συνδυάζονται με άλλες τεχνικές για να εξαλείψουν ψεύτικες δομές του Εγώ, π.χ. της διακωμώδησης…
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Συμβολικός Κανιβαλισμός, όταν απαιτείται το συμβολικό “φάγωμα” του Σαμάνου, συνδέεται στενά με εμπειρίες που συχνά συμβαίνουν αυθόρμητα σε μυητικές δοκιμασίες ή κρίσεις. Αρκετά συχνά ο σαμάνος υποβάλλεται σε μακροσκελή ψυχο – φυσική αρρώστια που τελειώνει με μια μυητική εμπειρία. Αυτή συχνά περιλαμβάνει το “κατασπάραγμα” από δαιμονικές μορφές…!
Η ίδια αρχετυπική διαδικασία έχει παρατηρηθεί αρκετές φορές σε ψυχολογικές έρευνες κάτω απο την δοκιμή “δυναμικών” αναπνοών. Αυτή η διαδικασία είναι μια μορφή Θανάτου του Εγώ. Είναι η περιορισμένη ψευδή ιδέα πως ο εαυτός “κατασπαράζεται..” Αυτό το τυπικό συχνά αποκαλείται “ Τελετουργικό του Θανάτου και της Αναγέννησης.” Η ιδέα είναι πως ο παλιός εαυτός πεθαίνει και αναγεννάται ένας νέος πιό απελευθερωμένος εαυτός έρχεται στο φως.
Η Διαδικασία του Τελετουργικού…
Το τελετουργικό σχεδιάστηκε για να χρησιμοποιηθεί ομαδικά , και όχι ατομικά. Η τοποθεσία θα πρέπει να είναι υπαίθριος χώρος.δεν θα πρέπει να υπάρχουν αποδείξεις ανθρώπινης ζωής, δηλαδή το τοπίο θα πρέπει να είναι απόλυτα φυσικό και να μην έχει παρέμβει άνθρωπος εκτός από τα αντικείμενα που θα χρησιμοποιηθούν για το τελετουργικό. Η διαδικασία του τελετουργικού θα πρέπει να τελεστεί αρκετά μετά τα μεσάνυχτα…
Το τελετουργικό είναι συσχετισμένο με τον Νυαρλαθοτέπ και τον Αζαθόθ, καλό θα είναι να τελεστεί “όταν ο Ήλιος είναι στο σημάδι του Ram, του Λέοντος ή του Τοξότη. Εκείνη την ώρα οι συμμετέχοντες αντιλαμβάνονται τις “σφαίρες” να διασταυρώνονται και τις επιρροές να ρέουν απο την δίνη..
Τα υλικά που χρειάζονται για το τελετουργικό είναι τα εξής: Ο Βωμός (Altar) των Μεγάλων Παλαιών, το λιβάνι του Zkauba, Θεατρικό μακιγιάζ, αντίγραφα ζωικών κρανίων, ένα κασετόφωνο, και μια κασέτα με ηχογραφημένο τον ήχο ενός τυμπάνου σε ρυθμό 3-7 κύκλους το δευτερόλεπτο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου