Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Κάποιοι άνθρωποι ξεκινούν την μόρφωσή τους απ’ την λάθος πλευρά

 Κάποιοι άνθρωποι ξεκινούν την μόρφωσή τους απ’ την λάθος πλευρά. Πηγαίνουν σε πανεπιστήμια να μάθουν την αιτία των κοινωνικών προβλημάτων πριν μελετήσουν την αιτία των δικών τους προβλημάτων. Θυμάμαι έναν φίλο μου που πήγε να σπουδάσει την επιστήμη των διεθνών σχέσεων και τελικά πήρε το διδακτορικό του. Μια μέρα ήρθε σε μένα και είπε, “Είμαι σε τραγική κατάσταση. Η γυναίκα μου κι εγώ κάνουμε ο ένας τον άλλον δυστυχισμένο. Δεν υπάρχει αρμονία ή ειρήνη μέσα στην οικογένειά μας. Όλα είναι χάος.”

“Λοιπόν,” είπα, “Που είναι το διδακτορικό σου στις διεθνείς σχέσεις;”
“Έλα τώρα...”
“Λοιπόν, εάν έμαθες κάποιες αρχές ή νόμους στις σπουδές σου, προσπάθησε να τις εφαρμόσεις στην οικογενειακή σου ζωή.”
“Δεν δουλεύει αυτό. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον.”

“Αυτό είναι αλήθεια γιατί δεν ξέρετε πραγματικά τι είστε, πως είστε ή που είστε.”

Αυτός ο Δόκτορας έφυγε λέγοντάς μου, “Δεν ήρθα εδώ για να αστειευτώ μαζί σου. Χρειάζομαι βοήθεια.”

Τα θεμέλια είναι ο άνδρας και η γυναίκα. Εκτός αν τα θεμέλια είναι καλά, δεν θα είστε σε θέση να χτίσετε ορθές διεθνείς σχέσεις. Οι ορθές διεθνείς σχέσεις ξεκινούν από εκείνα τα άτομα που έχουν ηθική ακεραιότητα, αξιοπρέπεια, εντιμότητα και ομορφιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου