Κυριακή 9 Ιουλίου 2023

Ζήσε χωρίς άλλη αναβολή

Χάσαμε τη ζωή μας εαυτέ μου, την χάσαμε σου λέω. Τι με κοιτάς έτσι; Δεν με πιστεύεις;
Τότε αυτό που έχεις να κάνεις είναι να καθίσεις κάτω και να αρχίσεις να μετράς. Ακόμη με κοιτάς; Ξεκίνα σου λέω. Τί, δεν ξέρεις να μετράς; Άντε ντε μέτρα. Ακόμη; Να σου πω εγώ τότε αφού κάνεις πως δεν ξέρεις.
Να μετρήσεις τα γιατί, τα επειδή, τα πρέπει, τη μη, τα διότι.
Πόσες φορές τα έχεις πει στη ζωή σου; Έ; Πόσο χρόνο αφιέρωσες για αυτά; Συλλογιέσαι έ; Αμ στα πα εγώ να μην πεις ότι δεν στα πα. Στα πα. Έλα άσε τα δάχτυλα, μην τα μετράς. Δεν έχει κανένα νόημα τώρα. Να κοίτα εδώ τον καθρέφτη. Κοίτα. Γκρίζαραν οι κρόταφοι σου. Στο κρανίο σου δυο τρίχες έμειναν όλες κι όλες. Στεναχωρήθηκες έ; Λυπάμαι. Λυπάμαι πολύ. Αχ τώρα εαυτέ μου, μείναμε εσύ κι εγώ. Ποια είμαι εγώ; Μμμ να σου συστηθώ λοιπόν αφού κάνεις ότι δεν με ξέρεις. Λοιπόν, κύριε, εγώ είμαι η συνείδησή σου. Κοίτα με καλά. Με γνώρισες τώρα; Μμμ κουνάς το κεφάλι σου έ; Πάλι καλά. Γιατί να το χτυπάς έπρεπε. Αχ εαυτέ πως καταντήσαμε έτσι; Μονάχα εμείς κι αυτός ο κακομοίρης ο σκύλος σου που σε ανέχεται χρόνια τώρα. Ευτυχώς που έχουμε και τούτον δα να ακούγεται και καμιά άλλη φωνή εκτός από την δική μου εδώ μέσα.
Δίκιο έχω έ; Εμ, τόσα χρόνια δεν μ’ άκουγες μονάχα στεκόσουν στο γιατί, στο πρέπει, επειδή έτσι, επειδή αλλιώς. Τώρα με συγχωρείς, άρπα την. Όταν ερχόμουν και σε προειδοποιούσα έκλεινες τα αυτιά. Τέλος πάντων στο προκείμενο τώρα. Εντάξει, εκτός από την καράφλα κατά τα άλλα νοστιμούτσικος μου φαίνεσαι. Λίγη κοιλίτσα.. Μμ εντάξει φτιάχνει αυτό με λίγη γυμναστική δεν είναι κάτι το σοβαρό άσε που αρέσει και στις γυναίκες. Μπορεί και να προλαβαίνεις λοιπόν. Έλα, άντε τι με κοιτάς; Σήκω, πλύσου, ντύσου, πάρε τηλέφωνο και τον φίλο σου τον Γιώργο και πήγαινε. Εγώ θα καθίσω εδώ να σε περιμένω. Δεν θα σε ενοχλήσω απόψε. Μη με κοιτάς. Πάγαινε που σου λέω. Κι η ζωή προχωράει. Μην την χαραμίσεις άλλο φτάνει πια . Σε χόρτασε το σπίτι. Πήγαινε και κάνε αυτό που επιθυμεί η καρδούλα σου. Η ψυχούλα σου μωρέ. Μην κολλάς πουθενά. Μονάχα άκου την καρδιά σου αυτή ξέρει που θα σε οδηγήσει. Ο χρόνος είναι χρήμα μην τον σπαταλάς άλλο φτάνει πια. Στο λέω εγώ η συνείδησή σου. Ξύπνα λοιπόν και ζήσε το τώρα!
Τώρα όμως χωρίς άλλη αναβολή! Άιντε πήγαινε που σου λέω!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου