Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023

Όταν κάτι το θέλεις πολύ δίνεις αγώνα για να το κατακτήσεις

Θα έχετε ακούσει βέβαια, την περιβόητη φράση του Πάουλο Κοέλιο: “όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσεις”. Συμφωνείς ή διαφωνείς για το κατά πόσο το σύμπαν μπορεί να ασχολείται με τις δικές σου επιθυμίες και να τις κάνει πράξη, ένα μόνο πράγμα μπορείς να δεχτείς. Όταν κάτι το θέλεις πολύ δίνεις αγώνα για να το κατακτήσεις.

Αυτό είναι το κλειδί. Το να θέλω κάτι πολύ. Το να έχω αυτή τη σπίθα στα μάτια κάθε φορά που το σκέφτομαι ή που μιλάω για αυτό. Αυτή είναι η καλύτερη εγγύηση ότι είμαι κοντά στο να το πετύχω. Γιατί; Γιατί δίνω τον καλύτερο μου εαυτό και γιατί «καταθέτω ψυχή» για αυτό που επιθυμώ.

Πολλές φορές εμείς οι άνθρωποι πετυχαίνουμε στόχους που ούτε καν είχαμε φανταστεί ότι θα μπορούσαμε να βάλουμε. Η δύναμη της θέλησης είναι τέτοια που μπορεί να υπερκεράσει εμπόδια και δυσκολίες που με την πρώτη ματιά φαίνονται ανυπέρβλητα.

Για να είμαστε όμως και ρεαλιστές, υπάρχει και το ενδεχόμενο να μην τα καταφέρουμε, καθώς κανείς δεν είναι παντοδύναμος σε αυτή τη ζωή. Όλοι δίνουμε μάχες που άλλες τις κερδίζουμε και άλλες, μοιραία, τις χάνουμε.

Ακόμη όμως και αν (ατυχώς) έχασες κάτι που ήθελες πολύ, ενώ αγωνίστηκες για αυτό, θα έχεις την ικανοποίηση της προσπάθειας . Θα λες στον εαυτό σου: “εγώ φίλε μου το πάλεψα αλλά τελικά για κάποιο λόγο (που δεν περνούσε από το χέρι μου) δεν τα κατάφερα. Όμως είμαι περήφανος για την προσπάθεια που έκανα”. Αυτή ακριβώς η παραδοχή είναι που θα σε βοηθήσει να ανασυγκροτηθείς να δώσεις και άλλες μάχες και να τις κερδίσεις.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο σπουδαίο από την φλόγα που καίει στην καρδιά. Όσο υπάρχει αυτή η φλόγα, υπάρχει και η πεποίθηση ότι μπορούμε να αλλάξουμε τα πράγματα. Υπάρχει η ελπίδα για κάτι καλύτερο που ξημερώνει αύριο. Έτσι όλα πάνε καλά στο τέλος. Και αν δεν πάνε καλά, αυτό δεν είναι το τέλος!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου