Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

Αν έχεις κάποιο πρόβλημα ή απλώς θέλεις να μάθεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον, η Πυθία έχει την απάντηση

ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ, ΣΠΑΡΤΗ

Είμαι Σπαρτιάτης νομοθέτης και προσφάτως μια έξωθεν επιρροή απειλεί το περήφανα έθνος μας. Αυτές οι χώρες. είναι πράγματι κακή επιρροή ή μήπως εγώ είμαι γεροπα- ράξενος;

Η αγάπη για το χρήμα και μόνον αυτή θα καταστρέψει τη Σπάρτη.

ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ, ΣΠΑΡΤΗ

Το ξέρω πως είναι ανόητο, αλλά έχω εμμονή με τον θάνατό μου! Τι να κάνω για να μην πεθάνω νέος;

Το νου σου στο φίδι, το γέννημα της γης σέρνεται ύπουλα πίσω σου

ΣΟΛΩΝ, ΑΘΗΝΑ

Τώρα τελευταία κυρίευσα το νησί μου. Σκέφτηκα κάποιους νόμους αλλά δεν είμαι βέβαιος τι είδους κυβερνήτης πρέπει να γίνω. Τι με συμβουλεύεις;

Μείνε τώρα ανάμεσα σε πλοία, γιατί είσαι ο πηδαλιούχος της Αθήνας. Άδραξε γρήγορα το πηδάλιο. Έχεις πολλούς συμμάχους στην πόλη σου.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΣΠΑΡΤΗ

Ένας παλιός εχθρός σήκωσε το κεφάλι του και θέλει να αντιμετωπίσει τους στρατιώτες μου στη μάχη. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είμαστε ελάχιστοι. Πρέπει να τον αντιμετωπίσω;

Η δύναμη των ταύρων ή των λιονταριών δεν μπορεί να σταματήσει τον εχθρό. Δεν θα σταματήσει μέχρι να διαλύσει την πόλη ή να διαμελίσει τον βασιλιά.

ΦΙΛΙΠΠΟΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Αν και είμαι ήδη βασιλιάς, αισθάνομαι ανικανοποίητος από τη ζωή μου. Θέλω να πραγματοποιήσω κάτι πολύ εντυπωσιακό. Τι πρέπει να κάνω για να μείνω στην ιστορία;

Με δόρατα από ασήμι μπορείς να κατακτήσεις τον κόσμο.

ΚΙΚΕΡΩΝΑΣ, ΑΡΓΙΝΟ

Ο φίλος μου είναι πολύ σημαντικό πρόσωπο, αλλά τώρα τελευταία οι αποφάσεις του προκαλούν ερωτηματικά. Πρέπει να του συμπαρασταθώ;

Η φύση σου ως σε οδηγεί σ’ αυτή τη ζωή κι όχι οι συμβουλές των άλλων.

ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ, ΑΘΗΝΑ

Ο εχθρός μου δεν θα με αφήσει ήσυχο! Ξέρω πως δεν μπορώ να τον πολεμήσω, αλλά μήπως υπάρχει τρόπος για να αμυνθώ τουλάχιστον στις επιθέσεις του;

Μόνο τα ξύλινα τείχη είναι απόρθητα, ένα πλεονέκτημα για σένα και τα παιδιά σου

ΧΑΙΡΕΦΩΝ, ΑΘΗΝΑ

Ο φίλος μου, ο Σωκράτης, είναι ξερόλας. Κυριολεκτικά έχει μια απάντηση για όλα. Σε παρακαλώ να μας λύσεις μια απορία: υπάρχει κάποιος εξυπνότερος απ’ αυτόν;

Δεν υπάρχει εξυπνότερος άνθρωπος.

ΓΑΪΟΣ, ΔΕΛΦΟΙ

Ο πατέρας μου είναι φημισμένος στρατιώτης και όλοι περιμένουν να ακολουθήσω τα βήματά του. Τώρα έχει ξεσπάσει πόλεμος και με πιέζουν να καταταγώ. Όμως δεν είμαι βέβαιος. Πρέπει να το κάνω;

Ήξεις αφίξεις ουκ εν πολέμω θνήξεις.

ΝΕΡΩΝΑΣ, ΑΝΤΙΟΥΜ

Θυσίασα τα πάντα για χάρη της εξουσίας, ακόμα και μέλη της οικογένειάς μου. Κι όμως αυτό δεν φτάνει. Τι να κάνω για να ικανοποιήσω την απληστία μου;

Η παρουσία σου εδώ εξοργίζει τον θεό που γυρεύεις. Φύγε, μητροκτόνε! Ο αριθμός 73 σημαίνει τη στιγμή της πτώσης σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου