Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2021

Στην αγάπη συμπορεύεσαι

Αγαπάω κάποιον δε σημαίνει περνάω τη ζωή μου περιμένοντάς τον.
Σημαίνει μοιράζομαι τη ζωή μου μαζί του.

Αγαπάω κάποιον δε σημαίνει υπομένω τον κακό του εαυτό, δε σημαίνει σιωπώ σε πράγματα που με πληγώνουν, δε σημαίνει ότι υποχωρώ μόνο εγώ.
Σημαίνει ότι είμαι σε μία σχέση όπου είμαστε και οι δύο ίσοι και συζητάμε για όσα μας πληγώνουν, βρίσκουμε λύσεις μαζί και υποχωρούμε το ίδιο.

Αγαπάω δε σημαίνει βάζω τη ζωή μου και τα θέλω μου σε δεύτερη μοίρα. 
Σημαίνει είμαι με έναν άνθρωπο που δε θέλει να βάλω τη ζωή μου και την ευτυχία μου σε δεύτερη μοίρα.

Αγαπάω δε σημαίνει συγχωρώ συνεχώς τα ίδια λάθη.
Σημαίνω φεύγω όταν ο άλλος συνεχίζει να με πληγώνει γιατί περισσότερο αγαπώ τον εαυτό μου.

Αγαπάω δε σημαίνει ότι αφήνω τον άλλο να με χρησιμοποιεί και να βολεύεται εις βάρος της δικής μου ευτυχίας για χάριν δήθεν της αγάπης.

Αγαπάω σημαίνει εξελίσσομαι μαζί με τον άλλο και προσπαθούμε ο ένας για την ευτυχία του άλλου.

Αγαπάω δε σημαίνει στριμώχνομαι στη ζωή κάποιου ανάλογα με το μπορώ του και το πρόγραμμά του.
Σημαίνει μοιράζομαι τις επιθυμίες και τα όνειρά μου με τον άλλο σε ίσους όρους.

Αγαπάω δε σημαίνει πάντα ότι μένω.

Αγαπάω δε σημαίνει ότι είμαι δεδομένος.

Αγαπάω δε σημαίνει η ζωή μου έρχεται δεύτερη.

Στην αγάπη συμπορεύεσαι. Δεν σέρνεσαι, δεν παρακαλάς, Δεν πιέζεις και δεν πιέζεσαι.
Αγαπώ σημαίνει ότι παρόλες τις δυσκολίες και τις διαφορές που μπορεί να υπάρχουν, είμαι ευτυχισμένος με τον άνθρωπό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου