Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Αλλάζω, δεν σημαίνει πως επιδιώκω να είμαι αποδεκτός από τον καθένα

Αλλάζω, δε σημαίνει πως επιδιώκω να γίνομαι αποδεκτός από τον καθένα.

Αλλάζω σημαίνει πως επιλέγω ν’ ακολουθήσω έναν νέο δρόμο, διαφορετικό από αυτόν που ακολουθούσα στο παρελθόν, έναν δρόμο που με κάνει να αισθάνομαι πιότερο ιδανικός για εμένα.

Έναν δρόμο, που μου επιτρέπει με “λιγότερα” να κατακτώ τα “περισσότερα” που προτιμώ και επιλέγω.

Με συνοδοιπόρους που προτίθενται να συνδέσουν το ταξίδι τους με το δικό μου,
ώστε να το κάνουν καλύτερο.

Ανθρώπους που προτίθεμαι να αποδεχτώ τις δικές τους αλλαγές και να τις προσαρμόσω αρμονικά με τις δικές μου, ώστε να κάνω το ταξίδι τους καλύτερο.

Αλλάζω, σημαίνει ανανεώνομαι. Εξελίσσομαι.

Αναγνωρίζω παλαιά μου ελαττώματα και προσπαθώ να τα αποστερήσω απ’ τον “νέο” εαυτό.

Σαφώς, ριζικά και απόλυτα δεν αλλάζει κανείς.

Χρησιμοποιώντας όμως τα ίδια θεμέλια, δύνασαι να δημιουργήσεις ένα νέο “ανάκτορο” βαθύτερα σθεναρό απ’ το παλιό.

Ας μη ξεχνάμε, λοιπόν, πως σύμφωνα και με το Σωκράτη “το μυστικό της αλλαγής, δεν έγκειται στο να “πολεμήσεις” το παλιό, αλλά να επικεντρώσεις όλη σου την ενέργεια στο νέο.”

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου