Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Ουδείς αναμάρτητος, κανένας παντογνώστης

Ίσως και να είμαι το τίποτα σας, καθώς δεν με γνωρίζετε...
Σπίτι μου έχω το σώμα μου. Ακριβώς όπως κι εσύ.

Υπάρχοντά μου τις εμπειρίες, που αυτές δημιούργησαν την βασική όψη μου. Αν θέλεις αληθινά μέσα από εσένα, με βλέπεις. Κατοικώ μέσα σου.

Μικροκαμωμένος ή μεγαλόσωμος, όμορφος ή άσχημος, άσπρος ή μαύρος, με πολλά ή λίγα χρόνια στην πλάτη, με κέρδη και απώλειες.

Αλλά πρώτα και πάνω από όλα, με πολύ δουλειά και κόπους να κατανοήσω τις κακίες και τις αρετές μου.

Έτσι έφτασα ως εδώ.

Εύλογος είναι ο χρόνος.

Οι εσωτερικές υπέρμαχες δυνάμεις παρουσιάζονται σαν μετουσιώνεις βαθιά  πως να μετράς τις αξίες. Στην καθημερινότητα, την μονοτονία σου και στον χρόνο. Πως να γίνεις εσύ ο χειραγωγός στα υλιστικά θέλω σου.

Πως να αγκαλιάζεις και να κλειδώνεις τις κακίες του κόσμου βλέποντας τις δικές σου.
Ουδείς αναμάρτητος, κανένας παντογνώστης.

Κοίτα με. Ήρθε ο καιρός να μοιραστώ μαζί σου το μυστικό μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου