Οι οργανωτές του μελλοντικού θεσμού Roborace δίνουν μια πρώτη γεύση του αυτόνομου αγωνιστικού τους αυτοκινήτου. To πρωτότυπο, που είναι ηλεκτροκίνητο και οδηγείται μέσω τεχνολογίας διασύνδεσης, είναι έργο του πρώην σχεδιαστή πρωτοτύπων της Bugatti και της VW, Daniel Simon, που ανέλαβε καθήκοντα επικεφαλής σχεδιαστή της Roborace.
Οι αγώνες Roborace θα γίνονται πριν τους κανονικούς αγώνες ePrix της Formula E, στις ίδιες πίστες. Θα υπάρχουν 10 ομάδες, που η καθεμία θα κατεβάζει δύο αυτόνομα αγωνιστικά. Αν και τα αυτοκίνητα θα δείχνουν ίδια, οι ομάδες θα ανταγωνίζονται «χρησιμοποιώντας υπολογιστικούς αλγορίθμους σε πραγματικό χρόνο και τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης».
Οι αγώνες Roborace θα γίνονται πριν τους κανονικούς αγώνες ePrix της Formula E, στις ίδιες πίστες. Θα υπάρχουν 10 ομάδες, που η καθεμία θα κατεβάζει δύο αυτόνομα αγωνιστικά. Αν και τα αυτοκίνητα θα δείχνουν ίδια, οι ομάδες θα ανταγωνίζονται «χρησιμοποιώντας υπολογιστικούς αλγορίθμους σε πραγματικό χρόνο και τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης».
Ο 41χρονος Γερμανός Simon έχει συνεργαστεί με μηχανολόγους αγώνων πάνω στο πρωτότυπο, το οποίο η Roborace σκοπεύει να κάνει πραγματικότητα για μια σειρά επιδείξεων πριν τους αγώνες Formula E, αργότερα μέσα στη χρονιά και το 2017. Πέρα από τη δουλειά του στην αυτοκινητοβιομηχανία, ο Simon έχει σχεδιάσει οχήματα για κινηματογραφικές ταινίες όπως η Oblivion και η Tron:Legacy, καθώς επίσης και drones, μοτοσικλέτες, διαστημόπλοια και αγωνιστικά για το Le Mans.
«Ο στόχος μου ήταν να δημιουργήσω ένα όχημα που να εκμεταλλεύεται πλήρως τις ασυνήθιστες ευκαιρίες που δίνει η έλλειψη οδηγού, χωρίς όμως να επηρεάζεται καθόλου η ομορφιά. Μηχανολόγοι αγώνων και αεροδυναμιστές εργάστηκαν μαζί μου από την αρχή ώστε να πετύχουμε αυτή την ισορροπία.
«Το Roborace είναι τόσο αγώνες όσο και ψυχαγωγία. Επομένως, η ομορφιά ήταν πολύ ψηλά στην ημερήσια διάταξη –κάτι ασυνήθιστο στη σημερινή αγωνιστική σκηνή– και δουλεύουμε σκληρά για να συνδυάσουμε τις καλύτερες επιδόσεις με εντυπωσιακό στιλ. Ήταν σημαντικό για μας να αναπτύξουμε σημαντική κάθετη δύναμη χωρίς περιττά εξαρτήματα που να παραφορτώνουν την εμφάνιση, αλλά διατηρώντας μια καθαρή και εμβληματική γραμμή.
«Αυτό επιτεύχθηκε κυρίως με τη χρήση του πατώματος ως κύριας αεροδυναμικής επιφάνειας και τώρα εξελίσσουμε ενεργά μέρη του αμαξώματος που θα είναι πιο φυσικά και πιο αρμονικά ενσωματωμένα από τις λύσεις που χρησιμοποιούνται σήμερα. Είμαι ενθουσιασμένος που συμμετέχω σε αυτή την ομάδα τολμηρών ανθρώπων που υλοποιούν αυτό το σχέδιο».
«Το Roborace είναι τόσο αγώνες όσο και ψυχαγωγία. Επομένως, η ομορφιά ήταν πολύ ψηλά στην ημερήσια διάταξη –κάτι ασυνήθιστο στη σημερινή αγωνιστική σκηνή– και δουλεύουμε σκληρά για να συνδυάσουμε τις καλύτερες επιδόσεις με εντυπωσιακό στιλ. Ήταν σημαντικό για μας να αναπτύξουμε σημαντική κάθετη δύναμη χωρίς περιττά εξαρτήματα που να παραφορτώνουν την εμφάνιση, αλλά διατηρώντας μια καθαρή και εμβληματική γραμμή.
«Αυτό επιτεύχθηκε κυρίως με τη χρήση του πατώματος ως κύριας αεροδυναμικής επιφάνειας και τώρα εξελίσσουμε ενεργά μέρη του αμαξώματος που θα είναι πιο φυσικά και πιο αρμονικά ενσωματωμένα από τις λύσεις που χρησιμοποιούνται σήμερα. Είμαι ενθουσιασμένος που συμμετέχω σε αυτή την ομάδα τολμηρών ανθρώπων που υλοποιούν αυτό το σχέδιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου