Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΣΟΥ

Επί πλέον των πολλών τρόπων που το χρώμα επηρεάζει την ενέργεια σας, τα συναισθήματα, και την διάθεση, επηρεάζει επίσης πολύ τις αποφάσεις που παίρνετε σχετικά με την τροφή.

Έχετε ποτέ παρατηρήσει πόσο πολύ κόκκινο υπάρχει στα fast food εστιατόρια και τις μεγάλες αλυσίδες σουπερ-μάρκετ; Αυτό συμβαίνει επειδή το κόκκινο είναι διεγερτικό της όρεξης.

 Το γαλάζιο, αντιθέτως, είναι κατασταλτικό της όρεξής. Τα άτομα που είναι σε δίαιτα συχνά ενθαρρύνονται να τρώνε σε γαλάζια πιάτα καθώς και να βάζουν γαλάζια φώτα στα ψυγεία τους.

Το πράσινο έχει την τάση να ξεκουράζει και να καταπραϋνει. Θεωρείται ότι το πράσινο μπορεί ακόμα και να βοηθήσει στην πέψη.

Σε καμία περίπτωση τα χρώματα στα τρόφιμα δεν είναι συμπτωματικά.
Το τσάϊ μέντας, για παράδειγμα, ηρεμεί όχι μόνον λόγω της μέντας, αλλά επίσης επειδή το χρώμα του είναι καταπρϋντικό.

Ο εγκέφαλος σας είναι καλωδιωμένος έτσι ώστε να βιώνει και να γεύεται την τροφή διαφορετικά με βάση το χρώμα τους.

Για παράδειγμα, “The Journal of Consumer Research” emoticon smile Το Περιοδικό της Έρευνας του Καταναλωτή) δημοσίευσε μια μελέτη στα αποτελέσματα του χρώματος στην γεύση των χυμών.

Ο χυμός ήταν ο ίδιος σε γεύση, αλλά ένας είχε βαθύτερη απόχρωση του πορτοκαλί. Χωρίς εξαίρεση, οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι ο πιο σκούρος χυμός ήταν πιο γλυκός.

 Κατόπιν, όταν σερβιρίστηκαν ένα ποτήρι με ανόθευτο χυμό και ένα δεύτερο ποτήρι στο οποίο είχε προστεθεί ζάχαρη (αυτή τη φορά είχαν το ίδιο χρώμα), οι συμμετέχοντες στην μελέτη δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν καμία αξιοσημείωτη διαφορά στην γεύση.

Το χρώμα των τροφίμων που τρώτε ή πίνετε επηρεάζει τον τρόπο που τα αντιλαμβάνεστε και, ως εκ τούτου, τον τρόπο που το σώμα σας αντιδρά σε αυτά.

Γενικά έχουμε μια προσδοκία ότι κάποια χρώματα σημαίνουν ώριμο ή άγουρο, ξινό ή γλυκό, ολικής αλέσεως ή μη υγιεινό, καλομαγειρεμένο ή μη αρκετά μαγειρεμένο, ή πικάντικο ή ήπιο, ακόμα και εμπλουτισμένο με ζωτική ενέργεια ή με έλλειψη ζωτικής ενέργειας.

Στο “Fast Food Nation” emoticon smileΈθνος του Fast Food) ο Eric Schlosser παραθέτει μια μελέτη του 1970 στην οποία οι συμμετέχοντες κλήθηκαν σε ένα δείπνο μπριζόλας σε ένα ειδικά φωτισμένο δωμάτιο.

 Όταν πλησίαζαν να τελειώσουν το γεύμα τους, τα φώτα προσαρμόστηκαν με τέτοιον τρόπο ώστε να φαίνεται ότι η μπριζόλα είχε μια μπλε απόχρωση.

 Όταν είδαν το χρώμα, πολλοί γευματίζοντες κατήγγειλαν μια αίσθηση αδιαθεσίας (αφού η μπριζόλα υποτίθεται ότι δεν είναι μπλε), αν και στην πραγματικότητα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με την μπριζόλα.
Αν και η θέα της μπλε μπριζόλας έκανε κάποιους ανθρώπους να αισθανθούν αδιαθεσία, το αντίθετο μπορεί επίσης να είναι αληθινό.

Ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε το χρώμα των τροφίμων μπορεί να τα κάνει να φαίνονται λίγο-πολύ ζωντανά και λαμπερά, και είτε το πιστεύετε είτε όχι, σαν αποτέλεσμα… έτσι θα συμβεί!

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα χρώματα των τροφών σας ως εφαλτήριο για τις πνευματικές ανακαλύψεις που επιθυμείτε στη ζωή.

Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες σχετικά με τις ιδιότητες που συνδέονται με τα μεμονωμένα χρώματα, αποφασίστε τον τομέα της ζωής σας που θέλετε να βελτιώσετε ή να αλλάξετε, και στη συνέχεια χρησιμοποιήστε τα ανάλογα χρώματα των τροφίμων και των σερβίτσιων σας για να σας ωθήσουν προς την κατεύθυνση που επιθυμείτε.

Για να έχετε αποτέλεσμα, ωστόσο, θα πρέπει να φάτε με επίγνωση, σκόπιμα, και με εστιασμένο τρόπο.

Αν, για παράδειγμα, αισθάνεστε ανησυχία και υπερδιέγερση, πίνοντας τσάι μέντας δεν θα είναι απαραίτητα ηρεμιστικό, αν το πιείτε γρήγορα με την ίδια φρενήρη ενέργεια που προσπαθείτε να χαλαρώσετε.

 Αν καθίσετε και αργά και σκόπιμα φάτε βατόμουρα από ένα γαλάζιο μπολ, αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προχωρήσετε σε μια κατάσταση διαλογισμού.

 Εναλλακτικά, εάν νοιώθετε στάσιμοι και φαίνεται να μπορείτε να προχωρήσετε στη ζωή, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κόκκινο γεύμα σε ένα δωμάτιο με κόκκινο ντεκόρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου