Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Το τέρας μέσα μου

Υπάρχει μια πλευρά στους περισσότερους από εμάς που πραγματικά μισούμε.

Είναι ένα μέρος του εαυτού μας που προσπαθούμε να κρύψουμε από τους άλλους, παλεύοντας με το τέρας μέσα μας μόνοι μας.

Πάλευα με κάτι πρόσφατα το οποίο δεν μου αρέσει καθόλου στον εαυτό μου, κάτι που παρουσιάζεται κάθε λίγο.

Δεν μπορούσα απλά να συνεχίσω να προσπαθώ να αντιμετωπίσω το θέμα αυτό μόνος μου, έπρεπε να απλώσω το χέρι, να προσευχηθώ για να μου δοθεί βοήθεια.

Ήταν ενοχλητικό, και ταπεινωτικό, αλλά μόλις παραδέχθηκα τις σκέψεις μου στους στενούς φίλους μου, ένιωσα ήδη καλύτερα.

Μερικές φορές το τέρας μέσα μας γίνεται πραγματικά βαρύ.

Μερικές φορές μπορούμε να παλέψουμε και να το νικήσουμε προσωρινά μόνοι μας, αλλά μερικές φορές πρέπει να δείξουμε στους άλλους την άσχημη πλευρά του εαυτού μας και να ζητήσουμε βοήθεια.

Αντί για κριτική από τη μικρή ομάδα των φίλων μου, εκείνοι μου είπαν πόσο τους ενθάρρυνε η ευαλωτότητα μου, και ότι τους έκανε να αισθανθούν πιο άνετα.

Σοκαρίστηκα.

Σήμερα, είμαι ευγνώμων για τους φίλους που βλέπουν το τέρας μέσα μου, το δέχονται, και με στηρίζουν στον πνευματικό αγώνα μου για να συνεχίσω να αγωνίζομαι εναντίον του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου