Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Το να βιώνεις την αλήθεια σημαίνει να της δίνεις ζωή

 Όταν ακούμε κάτι καινούριο και αξιόλογο θέλουμε με φυσικό τρόπο να το ενσωματώσουμε στη ζωή μας.

Αλλά η παρακίνηση να το βάλουμε στην πρακτική μας γρήγορα ξεχνιέται.

Μετά από λίγο το θυμόμαστε μόνο σαν θεωρία και δεν νιώθουμε άλλο πια εμπνευσμένοι από αυτό.

Δεν έχουμε το θάρρος να το βάλουμε σε πρακτική εφαρμογή ή διαπιστώνουμε ότι νιώθουμε αποθαρρυμένοι από παρελθοντικές εμπειρίες.

Λύση:
Όταν θέλω να βάλω κάτι στη ζωή μου χρειάζεται να κάνω χώρο για αυτό.

Όταν φαντάζομαι πως θα ήταν η ζωή μου εάν μπορούσα να κάνω την αλλαγή, αρχίζω να το φέρνω στη ζωή.

Σταδιακά το θάρρος μου μεγαλώνει.

Η αλήθεια με κάνει δυνατό και μπορώ να είμαι επιτυχής στο να αλλάξω τη ζωή μου με έναν τρόπο που πραγματικά με ωφελεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου