Θυμάστε την δολοφονία 12 εκατομμυρίων Καθαρών;
Ετοιμαστείτε για την δολοφονία 200 εκατομμύρια Αμερικανών! και πολλών ακόμη εκατομμυρίων στον πλανήτη.
Διάλεξη της Raelyan Allan το 1993
Οι πιο πολλοί από σας θα ρωτάτε ποιοι ήταν οι Καθαροί και ταυτόχρονα θα σκέπτεστε τι με νοιάζει εμένα να ξέρω, «Υπερηφάνεια Άγνοιας» την στιγμή που με αφήνουν άφραγκο, χωρίς σύνταξη και χωρίς παρόν ή μέλλον. Ακριβώς για αυτό, όποιος λαός είναι Ανιστόρητος και Πιθηκίζει, είτε με τα ανατολίτικα τσιφτετέλια, είτε με τις ξανθιές Μπάρμπι, είτε με το ποδόσφαιρο, τις θρησκείες και σε όλα όσα σκέφτεται με –ισμούς, κι έχει υπογεννητικότητα με μαθηματική ακρίβεια πεθαίνει! Η Ελλάδα, όπως και όλη η Ευρώπη, χωρίς να χρειασθεί πόλεμο σε Είκοσι χρόνια θα είναι νεκρή σαν έθνος. Αυτό είναι το πολύ απλό σχέδιο των Ερπετοειδών Επικυρίαρχων και του Κύριου Αρχοντα.
Έχουν τα περισσότερα ανθρώπινα ζώα αφεθεί στην «Υπερηφάνεια Άγνοιας» και στον νόμο της «Ήσσονος Προσπάθειας» όντας εγκαταλελειμμένοι μέσα στην προβατοποίηση τους.
Κάποιοι προφήτες το είπαν “Εσείς θά πάτε να κατοικήσετε αλλού καί άλλοι θάρθουν νά κατοικήσουν σέ σάς” Μιλάμε για την λαθρομετανάστευση. Τώρα είναι η ώρα, που πολλοί Έλληνες ψάχνουν τρόπο να εγκαταλείψουν τη χώρα, ενώ ταυτόχρονα εκατομμύρια λαθρομεταναστών την κατακλύζουν και λιάζονται στην Ομόνοια. Αυτά τα ανεγκέφαλα ανθρώπινα ζώα που χοροπηδούσαν στο Σύνταγμα προχθές μετά το «Δημοψήφισμα της Οχλαγωγίας» σκέφτομαι πόσο μοιάζουν με μαϊμούδες που τους πετάνε μπανάνες … και εξανίσταμαι. Σήμερα 2 ημέρες μετά το περήφανο ΟΧΙ και το προδοτικό Ναι, και τούμπαλιν αναλόγως σε ποιο ζώο απευθύνεστε, είναι στα τέσσερα στις Βρυξέλες και παρακαλάνε για δανεικά κατά προτίμηση κι αγύριστα.
Το χαντζάρι του χασάπη γλύφει τον λαιμό τους και οι μαϊμούδες χοροπηδάνε μιμιδίζοντας. Μάλιστα έχουν τόση «Υπερηφάνεια Άγνοιας» που τολμάνε να συγκρίνουν τον ασήμαντο εγώ τους, με τον Σπαρτιάτη Λεωνίδα και τους πολεμιστές του ή με τον Καραϊσκάκη και όλους τους μεγάλους ανθρώπους που πολέμησαν για να έχει το νεοελληνικό μαϊμουδάκι την πιστωτική του, τις ρακέτες του, την Πάολα, το iphone και τον εσπρέσο του. Όταν πριν το 2005 έγραφα ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΟΙ με λοιδωρούσατε, τωρα ήρθε η ώρα να πληρωσετε την ηλίθιοτητα και την μαϊμουδιά σας … κι εσείς χοροπηδάτε !!!!
Ποιοί ήταν οι Καθαροί που εμφανίστηκαν γιατί τους δολοφόνησαν;
Γιατί η ιστορία τους επαναλαμβάνεται;
Καθαροί ήταν το όνομα που δόθηκε σε μια θρησκευτική ομάδα με χριστιανικές ρίζες, η οποία βασιζόταν σε στοιχεία που προέρχονταν από τον Γνωστικισμό. Εμφανίστηκαν αρχικά σε μία περιοχή της νοτιοανατολικής Γαλλίας κοντά στην Τουλούζ και εικάζεται ότι ήταν φυσική συνέχεια των Παυλικιανών της Αρμενίας και των Βογόμιλων της Βουλγαρίας, [1] όπως επίσης φαίνεται ότι επηρεάστηκαν και από τον Μανιχαϊσμό.
Στα μέσα του ΙΒ’ αι. η εμφάνιση των Καθαρών σηματοδοτεί την σύζευξη των πολλών δυαρχικών σεκτών και την ενσωμάτωσή τους στον ίδιο θρησκευτικό –φιλοσοφικό οργανισμό, ο οποίος διαθέτει τα εξωτερικά χαρακτηριστικά που αργότερα μιμήθηκε η εκκλησία, εμφανίζεται ως το αντίπαλο δέος του παπισμού στην Δύση. Το όνομα «Καθαροί» εμφανίζεται σε γραπτό κείμενο για πρώτη φορά σε έργο του αδελφού της φίλης της Hildegard, Elizabeth του Schönau, επίσης οραματίστριας και αγίας για τους παπικούς.
Ο Eckbert, Βενεδικτίνος μοναχός στο αβαείο του Schönau, έγραψε δεκατέσσερις ομιλίες εναντίον τους στα μέσα του ίδιου αιώνα, τις Sermones contra Kataros. Η γερμανική απόδοση του ονόματος Ketzer έφθασε με τον καιρό να σημαίνει τον αιρετικό, γενικά. Οι ίδιοι οι Καθαροί αυτοπροσδιορίζονταν ως «bons homes» καλοί άνθρωποι. Άλλα ονόματα που τους δόθηκαν ήταν:
– Παταρηνοί (Patarenes), από το κίνημα που έδρασε τον ΙΑ’ αι. στο Μιλάνο. Δεν είναι γνωστή η σχέση ή ο συνειρμός που οδήγησε στην απόδοση αυτού του ονόματος, όπως δεν είναι γνωστή η ετυμολογία της λέξης.
– Poplicani, Publicani, Populiacani, πρόκειται για εκλατινισμό του «Παυλικιανοί». Χρησιμοποιήθηκε περισσότερο στην Βόρεια Φραγκία.
Οι Παυλικιανοί αντέταξαν πεισματώδη αντίσταση στα προελαύνοντα βυζαντινά στρατεύματα. Χρειάσθηκαν πέντε ολόκληρα χρόνια έπειτα από τον θάνατο του Χρυσόχειρα προκειμένου να πέσει η Τεφρική. Έτσι, το 878 καταλύθηκε οριστικά το κράτος των Παυλικιανών. Τότε, ένα πλήθος από αυτούς εντάχθηκε στον βυζαντινό στρατό και αφομοιώθηκε. Μία άλλη μεγάλη μερίδα Παυλικιανών επέλεξε τον εξισλαμισμό. Τέλος, ελάχιστα φρούρια των Παυλικιανών επιβίωσαν στη βόρεια Συρία. Αναφέρεται ότι ο Βοϊμόνδος Α’ της Αντιόχειας, ένας από τους ηγέτες της Α’ Σταυροφορίας (1096-1099), πολιόρκησε ένα τέτοιο φρούριο στην κοιλάδα της Αντιοχείας. Οι Παυλικιανοί είχαν συνταχθεί με τους Τούρκους και τους Άραβες εναντίον των Σταυροφόρων. Οι τελευταίες εστίες των αιρετικών στην Ασία εξαφανίστηκαν σταδιακά.
Απέμενε η ευρωπαϊκή κοινότητα των Παυλικιανών, η οποία είχε ενισχυθεί μετά από νέες μετοικήσεις ομόθρησκών τους. Ο αυτοκράτορας Ιωάννης Τσιμισκής (969-976) μετέφερε Παυλικιανούς από τη Μικρά Ασία στην περιοχή της Φιλιππούπολης. Την ίδια εποχή εμφανίσθηκε στη Βουλγαρία η θρησκεία του Βογομιλισμού. Ο Βογομιλισμός παρουσίαζε πολλές ομοιότητες με τον Παυλικιανισμό. Είναι προφανές ότι οι Βογόμιλοι προήλθαν από τους Παυλικιανούς της Θράκης.
Η νέα αίρεση επεκτάθηκε και σε άλλες περιοχές της Βαλκανικής, κυρίως στη Βοσνία, και επιβίωσε μέχρι την οθωμανική κατάκτηση. Μάλιστα, σύμφωνα με μία θεωρία, η θρησκεία των Καθαρών στη νότια Γαλλία διαμορφώθηκε από Βογόμιλους απεσταλμένους. Τέλος, αναφορές στον Παυλικιανισμό ανιχνεύονται στο έπος του Διγενή Ακρίτα. Συγκεκριμένα, ο ήρωας φέρεται να είναι εγγονός του Χρυσόχειρα από την πλευρά του πατέρα του. Σύμφωνα με τον ποιητή Άγγελο Σικελιανό, ο Βασίλειος Διγενής Ακρίτας ήταν Παυλικιανός.
– Burges, δηλ. Βούλγαροι, προφανώς από την σχέση των Καθαρών με τους Βογομίλους. Οι Βογόμιλοι ήταν μια δυιστική, αντιφεουδαρχική χριστιανική κοινότητα στο βαλκανικό και μικρασιατικό χώρο και πήρε το όνομά της από κάποιον Βούλγαρο Bogomil (=Θεόφιλος). Φαίνεται ότι ο Βογομιλισμός ήταν απόγονος του Παυλικανισμού και ο ίδιος υπήρξε πρόδρομος αρκετών άλλων χριστιανικών «αιρέσεων» στα Βαλκάνια και τη Δυτική Ευρώπη, όπως της Πατάρια στην Ιταλία, των Καθαρών, των Αδαμιτών, των Βαλδένσιων κ.ά.
Οι Βογόμιλοι διδάσκανε, μεταξύ άλλων, ότι αυτοί ήτανε οι αληθινοί μαθητές του Χριστού, ενώ οι υπόλοιποι χριστιανοί ήτανε μαθητές του Σατανιήλ, που είχανε για κέντρο τους την Αγιά Σοφιά της Κων/πολης. Και μου φαίνεται ότι σ’ αυτό δεν είχαν πολύ άδικο! Προφανώς οι ορθόδοξοι που βρίσκονταν (πάντα) στην πλευρά της εξουσίας θεωρούσαν τους Βογόμιλους αιρετικούς και, εννοείται, οι Βογόμιλοι θεωρούσαν όλους τους άλλους αιρετικούς. Ο αυτοκράτορας (1081-1118) Αλέξιος Α’ Κομνηνός ξεκίνησε διωγμό κατά των Βογομίλων, θεωρώντας ότι αποτελούν απειλή για την Αυτοκρατορία.
Ο Πατριάρχης Νικόλαος Γ΄ καταδίκασε ως αιρεσιάρχη τον αρχηγό τους, Βασίλειο τον Ιατρό, ο οποίος, μαζί με μαθητές του, βασανίστηκε και τελικά κάηκε δημοσίως στην πυρά στο Ιπποδρόμιο της Κων/πολης από τα χέρια του Αυτοκράτορα Αλεξίου το 1118. Άλλη μια έκφραση της συναλληλίας κράτους και εκκλησίας: οι κρατιστές παπάδες αφόριζαν και ο στρατός έκανε τη βρωμοδουλειά των δολοφονιών.
Στην Κων/πολη εκδηλώθηκε τότε κύμα συλλήψεων εναντίων των Βογομίλων. Όσοι αποκήρυσσαν την πίστη τους (υπέγραφαν δήλωση μετανοίας, θα λέγαμε σήμερα) απελευθερώνονταν ενώ οι υπόλοιποι καταδικάζονταν σε ισόβια φυλάκιση. Υποψιάζομαι ότι «αποκήρυσσαν» αυτοί που δεν είχαν σχέση με τους Βογόμιλους και, απλά, είχαν συκοφαντηθεί από γείτονες και επαγγελματικούς αντιπάλους. Οι πραγματικοί, πιστοί Βογόμιλοι ήταν φανατικοί και προτιμούσαν να πεθάνουν, όπως έκαναν επί Ρωμαίων οι πρώτοι χριστιανοί. Τίποτα καινούργιο λοιπόν!
Ο Αλέξιος διόρισε κήρυκες για να εκφωνήσουν ομιλίες στον ναό της Αγία Σοφίας και να προειδοποιήσουν το λαό για τους κινδύνους που προέρχονταν από τους Βογόμιλους και για τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να εντοπίζουν τους αιρετικούς. Δεν ξέρω αν έχουν διασωθεί αυτοί οι λόγοι, θα μαθαίναμε το φιλάνθρωπο πνεύμα, με το οποίο μιλούσαν στους ναούς οι παπάδες εκείνης της εποχής. Πάντως, από τις οδηγίες που έδιναν για εντοπισμό «αιρετικών», μπορώ να φανταστώ τί συκοφαντίες και αλληλοκαρφώματα θα προέκυψαν, για να εισπράξει ο αλητόβιος όχλος την αμοιβή.
Δεν αμφιβάλλω ότι ήταν σαλταρισμένοι όπως είναι και οι σημερινοί του ΟΟΔΕ, αλλά δεν ήταν άτοπο να πληροφορηθούμε πώς προσπαθούν οι σύγχρονοι υπηρέτες της αγάπης να παρακάμψουν το γεγονός της καθαρής δολοφονίας κάποιου ηγέτη για τη θρησκευτική του πίστη, ακριβώς ό,τι έκαναν παλαιότερα οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες και αργότερα οι καθολικοί με τη βοήθεια της «Ιεράς εξέτασης». Μάλλον από τους ορθοδόξους θα πήραν τη συνταγή!
Το αποκορύφωμα της αθλιότητας του απολογητή έρχεται αμέσως μετά. Γράφει ο θρησκόληπτος υπηρεσίας του ΟΟΔΕ: «Ύστερα κάψανε και τους “δώδεκα μαθητές” του Βασίλειου καθώς κι’ όλους τους κορυφαίους Βογόμιλους». Παρεμπιπτόντως έκαψαν λοιπόν οι ορθόδοξοι κρατικοδίαιτοι δήμιοι και μερικές εκατοντάδες ή χιλιάδες ακόμα και ούτε που ντρέπονται να το αναφέρουν! Όπως δεν ντρέπονταν οι μαυροντυμένοι στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως της Μακρονήσου και της Γυάρου. Το ίδιο έργο επιτελούσαν! Κατά τα άλλα έχουν γεμίσει τη σελίδα με πληροφορίες του τύπου: «Οι Βογόμιλοι λέγανε εφτά φορές την ημέρα το “Πάτερ ημών”» Φοβερή πληροφορία κι αυτή.
– Αλβιγήνοι (Albigenses), είναι τοπικός όρος και αναφέρεται στους Καθαρούς της Alba. Ως όρος χρησιμοποιήθηκε πρώτα στην Προβηγκία στο τέλος του ΙΒ’ αι. Κατά την διάρκεια της Αλβιγηνικής εκστρατείας χαρακτήριζε όλους τους αιρετικούς που αντιμετωπίστηκαν από τα παπικά στρατεύματα. Αργότερα η σημασία του ονόματος περιορίστηκε πάλι και μόνο στους Καθαρούς.
– Άλλα δύο ονόματα με τοπικό χαρακτήρα και προέλευση είναι τα Τουλουζάνοι (Toulousain) και Προβηγκάλιοι (Provençal).
– Υφαντές (Textores) το όνομα εμφανίζεται στον Eckbert του Schönau. Φανερώνει την ανατολική προέλευση του καθαρισμού. Έμποροι από την Κωνσταντινούπολη έφεραν στην Δύση την δυαρχία μαζί με τα μεταξωτά υφαντά. Την διδασκαλία μαζί με το εμπόρευμα παρέδωσαν οι αντίστοιχοι δυτικοί έμποροι και την μετέδωσαν στους εγχώριους παραγωγούς. Θεωρείται ότι χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην επιστολή του Γοδεφρείδου της Ωξέρ προς τον Βερνάρδο του Κλαιρβώ, αλλά το συναντήσαμε ήδη στο Chronicon S. Andreae Casti-Cameracesii III.3 (κεφ. 6.2.11), κείμενο που προηγείται κάποια χρόνια και αναφέρεται σε ομάδα, η οποία δεν εκλαμβάνεται από τους ιστορικούς ως σέκτα Καθαρών.
– Runcarii, Runkeler, επίσης τοπικό όνομα, το οποίο συναντάται στην Γερμανία. Ο Φρειδερίκος Β’ τους αποκαλεί Roncarol.
– Garatenses, αναφέρεται στην Βίβλο των δύο Αρχών (βλ. κεφ. 6.2.17). Πρόκειται για τους οπαδούς της μετριοπαθούς δυαρχίας, μέσα στους κόλπους των Καθαρών. Ίσως να ετυμολογείται από τον Garatus, Καθαρό επίσκοπο της Εκκλησίας του Concorezo το 1200 μ.κ.ε. Ισχυρίζονταν ότι είχε παραλάβει την διδασκαλία του απευθείας από τους Σλάβους και τους Βουλγάρους και ήταν Μοναρχιανός.
Άλλα ονόματα, όπως Sperionistae, Albanenses, Bagnolenses κλπ. πιστεύεται ότι εκπροσωπούν διάφορες φραξίες εντός των Καθαρών.
Εκτιμώντας τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τα διάφορα ονόματα, γίνεται κατανοητό ότι αυτά μπορούν να χωριστούν σε τρείς κατηγορίες στα ονόματα με καθαρά τοπικό χαρακτήρα, στα ονόματα που φανερώνουν την προέλευση των Καθαρών και μόνο ένα από αυτά, το «Καθαροί» προκύπτει από κάποια θεωρητική αρχή των πεποιθήσεών τους, καθώς «Καθαρούς» καλούσαν αρχικά μόνο τους εκλεκτούς. Ως “Καθαροί” αυτοαποκαλούνταν οι Νοβατιανοί και με το όνομα αυτό καταδικάστηκαν από την Α’ Οικουμενική Σύνοδο. Ο όρος δηλ. ήταν γνωστός από παλαιά στην Δύση, οπότε από μόνος του είναι μεν ενδεικτικός ανατολικής προέλευσης, όχι όμως αποδεικτικός. Το πρόβλημα τη προέλευσης των Καθαρών του Μεσαίωνα δεν μπορεί να λυθεί μόνο από την χρήση των ονομάτων. Πρέπει να ερευνηθεί μέσα από την εξέταση της εξέλιξης της δυαρχίας στην Δύση, σε θεωρητικό και ιστορικό επίπεδο.
Λέει λοιπόν η Raelyan Allan, όσοι διάβαζαν τα άρθρα της miastala.com και είναι αναγνώστς του terrapapers.com την γνωρίζουν.
{Ενώ έψαχνα για ένα άρθρο που είχα γράψει για τους κλώνους, βρήκα ένα βίντεο στο Youtube με μια διάλεξη που είχα δώσει στο Global Sciences το 1993. Η διάλεξη αφορά την ιστορία του γάμου μου με τον Gunther Russbacher και τα δεινά που υπεστήκαμε στα χέρια της κυβερνήσεως. Στο τέλος της διαλέξεως, πριν δέκα χρόνια, θύμισα στους ανθρώπους την Albiginsian Σταυροφορία η τελευταία και η οποία έγινε εντός της Ευρώπης στην Γαλλία, όπου ο βασιλιάς της Γαλλίας κήρυξε τον πόλεμο στους Καθαρούς επειδή ήθελε την Γη τους.
Υπάρχουν άνθρωποι σήμερα στον κόσμο που θέλουν την χώρα που αποκαλούμε ΗΠΑ. Δεν θέλουν να την αγοράσουν, θέλουν να την πάρουν από τους νεκρούς ιδιοκτήτες της. Πρόβλεψα ότι 200 εκατομμύρια Αμερικανοί θα πεθάνουν, αν δεν ξυπνήσουμε και να κάνουμε κάτι. Η διάλεξη έγινε πριν 10 χρόνια. Με τον τυφώνα Sandy, νομίζω ότι οι άνθρωποι θα αρχίσουν να βλέπουν ότι η κυβέρνηση μας δεν ενδιαφέρεται για τον κόσμο. Αυτό που συνέβη στους ανθρώπους της Νέας Υερσέης, στο Staten Island και στην Νέα Υόρκη NYC θα συμβεί σε κάθε μεγάλη πόλη στις Ηνωμένες Πολιτείες. Θυμηθείτε τα εκατοντάδες εκατομμύρια πλαστικά φέρετρα που έχει παραγγείλει και παραλάβει η FEMA!
Οι μεγάλες πόλεις δεν μπορούν να αποκατασταθούν. Η υποδομή είναι τόσο μεγάλο το κόστος για να αντικατασταθεί που οι δυνάμεις αυτές προτιμούν να καταστρέψουν την πόλη με έναν σεισμό, έναν τυφώνα, ένα τσουνάμι η μια τρομοκρατική επίθεση από το να διαθέσουν χρήματα σε μια καθολική αντικατάσταση της υποδομής. Μόνον τέρατα θα συμπεριφερόντουσαν έτσι σε ανθρώπους. (ή αλλιώς Οργανικές Πύλες) Τέρατα ήταν αυτά που κρατούσαν τον Gunther στην φυλακή, και του συμπεριφερόντουσαν χειρότερα από τρομοκράτη, δολοφόνο η παιδεραστή.
Το 1989, η εκδότρια του Rumor Mill News, Raeyan Allan παντρεύτηκε τον –πλοίαρχο τότε και αργότερα ναύαρχο – Gunther K. Russbacher, αξιωματικό της Υπηρεσίας Πληροφοριών του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, αποσπασμένου στη CIA. Ο Gunther K. Russbacher είναι ο πρώτος που παρουσίασε το θέμα των «Φατριών» στον κόσμο. Το Rumor Mill News είναι ο πρώτος ιντερνετικός ιστότοπος μη πολιτικώς ορθών ειδήσεων, που έγραψε γι’ αυτόν το «Μυστικό Πόλεμο Μεταξύ των Φατριών» που διεξάγεται σιωπηλά, στα παρασκήνια. Οι Φατρίες υπάρχουν σε όλες τις χώρες του πλανήτη. Υπάρχουν σε κάθε πολιτικό κόμμα, σε κάθε Μη Κυβερνητική Οργάνωση (NGOs), σε κάθε κράτος, χώρα και συμβούλιο.}
Σε ένα σημείο μιλάω για τα νύχια του Gunther, τα οποία επανειλημμένα του τα έβγαλαν ενώ ήταν αιχμάλωτος πολέμου στο Λάος. Στην φωτογραφία βλέπετε τα χέρια του με βγαλμένα νύχια ενώ δούλευε στην κουζίνα για πάνω από ένα μήνα. Διατάχθηκε να καθαρίζει την κουζίνα με καυτό νερό και αλισίβα. Εφόσον δεν είχε νύχια φυσικά μολύνθηκαν. Πιστεύω ότι αυτές είναι οι μόνες πληροφορίες στο ιντερνέτ. Ποτέ δεν έχω γράψει αυτήν την ιστορία εδώ στο Rumor Mill News. Όταν ξεκίνησα το RMN στο web, το έκανα για να ξεχάσω την προσωπική μου πονεμένη ιστορία και να μιλάω μόνον για τις ελευθερίες που όλοι μας πρόκειται να χάσουμε.
Δείτε το video και θα κάνετε μια βόλτα στην σκοτεινή αλέα του τι σημαίνει να είσαι πολιτικός κρατούμενος στην Αμερική.
Στην Αμερική το πιο … ελεύθερο κράτος στον κόσμο !!!
Ούτε σαν ανέκδοτο πλέον δεν μας κάνει να μειδιούμε !
Διάλεξη της Raelyan Allan το 1993
Οι πιο πολλοί από σας θα ρωτάτε ποιοι ήταν οι Καθαροί και ταυτόχρονα θα σκέπτεστε τι με νοιάζει εμένα να ξέρω, «Υπερηφάνεια Άγνοιας» την στιγμή που με αφήνουν άφραγκο, χωρίς σύνταξη και χωρίς παρόν ή μέλλον. Ακριβώς για αυτό, όποιος λαός είναι Ανιστόρητος και Πιθηκίζει, είτε με τα ανατολίτικα τσιφτετέλια, είτε με τις ξανθιές Μπάρμπι, είτε με το ποδόσφαιρο, τις θρησκείες και σε όλα όσα σκέφτεται με –ισμούς, κι έχει υπογεννητικότητα με μαθηματική ακρίβεια πεθαίνει! Η Ελλάδα, όπως και όλη η Ευρώπη, χωρίς να χρειασθεί πόλεμο σε Είκοσι χρόνια θα είναι νεκρή σαν έθνος. Αυτό είναι το πολύ απλό σχέδιο των Ερπετοειδών Επικυρίαρχων και του Κύριου Αρχοντα.
Έχουν τα περισσότερα ανθρώπινα ζώα αφεθεί στην «Υπερηφάνεια Άγνοιας» και στον νόμο της «Ήσσονος Προσπάθειας» όντας εγκαταλελειμμένοι μέσα στην προβατοποίηση τους.
Κάποιοι προφήτες το είπαν “Εσείς θά πάτε να κατοικήσετε αλλού καί άλλοι θάρθουν νά κατοικήσουν σέ σάς” Μιλάμε για την λαθρομετανάστευση. Τώρα είναι η ώρα, που πολλοί Έλληνες ψάχνουν τρόπο να εγκαταλείψουν τη χώρα, ενώ ταυτόχρονα εκατομμύρια λαθρομεταναστών την κατακλύζουν και λιάζονται στην Ομόνοια. Αυτά τα ανεγκέφαλα ανθρώπινα ζώα που χοροπηδούσαν στο Σύνταγμα προχθές μετά το «Δημοψήφισμα της Οχλαγωγίας» σκέφτομαι πόσο μοιάζουν με μαϊμούδες που τους πετάνε μπανάνες … και εξανίσταμαι. Σήμερα 2 ημέρες μετά το περήφανο ΟΧΙ και το προδοτικό Ναι, και τούμπαλιν αναλόγως σε ποιο ζώο απευθύνεστε, είναι στα τέσσερα στις Βρυξέλες και παρακαλάνε για δανεικά κατά προτίμηση κι αγύριστα.
Το χαντζάρι του χασάπη γλύφει τον λαιμό τους και οι μαϊμούδες χοροπηδάνε μιμιδίζοντας. Μάλιστα έχουν τόση «Υπερηφάνεια Άγνοιας» που τολμάνε να συγκρίνουν τον ασήμαντο εγώ τους, με τον Σπαρτιάτη Λεωνίδα και τους πολεμιστές του ή με τον Καραϊσκάκη και όλους τους μεγάλους ανθρώπους που πολέμησαν για να έχει το νεοελληνικό μαϊμουδάκι την πιστωτική του, τις ρακέτες του, την Πάολα, το iphone και τον εσπρέσο του. Όταν πριν το 2005 έγραφα ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΟΙ με λοιδωρούσατε, τωρα ήρθε η ώρα να πληρωσετε την ηλίθιοτητα και την μαϊμουδιά σας … κι εσείς χοροπηδάτε !!!!
Ποιοί ήταν οι Καθαροί που εμφανίστηκαν γιατί τους δολοφόνησαν;
Γιατί η ιστορία τους επαναλαμβάνεται;
Καθαροί ήταν το όνομα που δόθηκε σε μια θρησκευτική ομάδα με χριστιανικές ρίζες, η οποία βασιζόταν σε στοιχεία που προέρχονταν από τον Γνωστικισμό. Εμφανίστηκαν αρχικά σε μία περιοχή της νοτιοανατολικής Γαλλίας κοντά στην Τουλούζ και εικάζεται ότι ήταν φυσική συνέχεια των Παυλικιανών της Αρμενίας και των Βογόμιλων της Βουλγαρίας, [1] όπως επίσης φαίνεται ότι επηρεάστηκαν και από τον Μανιχαϊσμό.
Στα μέσα του ΙΒ’ αι. η εμφάνιση των Καθαρών σηματοδοτεί την σύζευξη των πολλών δυαρχικών σεκτών και την ενσωμάτωσή τους στον ίδιο θρησκευτικό –φιλοσοφικό οργανισμό, ο οποίος διαθέτει τα εξωτερικά χαρακτηριστικά που αργότερα μιμήθηκε η εκκλησία, εμφανίζεται ως το αντίπαλο δέος του παπισμού στην Δύση. Το όνομα «Καθαροί» εμφανίζεται σε γραπτό κείμενο για πρώτη φορά σε έργο του αδελφού της φίλης της Hildegard, Elizabeth του Schönau, επίσης οραματίστριας και αγίας για τους παπικούς.
Ο Eckbert, Βενεδικτίνος μοναχός στο αβαείο του Schönau, έγραψε δεκατέσσερις ομιλίες εναντίον τους στα μέσα του ίδιου αιώνα, τις Sermones contra Kataros. Η γερμανική απόδοση του ονόματος Ketzer έφθασε με τον καιρό να σημαίνει τον αιρετικό, γενικά. Οι ίδιοι οι Καθαροί αυτοπροσδιορίζονταν ως «bons homes» καλοί άνθρωποι. Άλλα ονόματα που τους δόθηκαν ήταν:
– Παταρηνοί (Patarenes), από το κίνημα που έδρασε τον ΙΑ’ αι. στο Μιλάνο. Δεν είναι γνωστή η σχέση ή ο συνειρμός που οδήγησε στην απόδοση αυτού του ονόματος, όπως δεν είναι γνωστή η ετυμολογία της λέξης.
– Poplicani, Publicani, Populiacani, πρόκειται για εκλατινισμό του «Παυλικιανοί». Χρησιμοποιήθηκε περισσότερο στην Βόρεια Φραγκία.
Οι Παυλικιανοί αντέταξαν πεισματώδη αντίσταση στα προελαύνοντα βυζαντινά στρατεύματα. Χρειάσθηκαν πέντε ολόκληρα χρόνια έπειτα από τον θάνατο του Χρυσόχειρα προκειμένου να πέσει η Τεφρική. Έτσι, το 878 καταλύθηκε οριστικά το κράτος των Παυλικιανών. Τότε, ένα πλήθος από αυτούς εντάχθηκε στον βυζαντινό στρατό και αφομοιώθηκε. Μία άλλη μεγάλη μερίδα Παυλικιανών επέλεξε τον εξισλαμισμό. Τέλος, ελάχιστα φρούρια των Παυλικιανών επιβίωσαν στη βόρεια Συρία. Αναφέρεται ότι ο Βοϊμόνδος Α’ της Αντιόχειας, ένας από τους ηγέτες της Α’ Σταυροφορίας (1096-1099), πολιόρκησε ένα τέτοιο φρούριο στην κοιλάδα της Αντιοχείας. Οι Παυλικιανοί είχαν συνταχθεί με τους Τούρκους και τους Άραβες εναντίον των Σταυροφόρων. Οι τελευταίες εστίες των αιρετικών στην Ασία εξαφανίστηκαν σταδιακά.
Απέμενε η ευρωπαϊκή κοινότητα των Παυλικιανών, η οποία είχε ενισχυθεί μετά από νέες μετοικήσεις ομόθρησκών τους. Ο αυτοκράτορας Ιωάννης Τσιμισκής (969-976) μετέφερε Παυλικιανούς από τη Μικρά Ασία στην περιοχή της Φιλιππούπολης. Την ίδια εποχή εμφανίσθηκε στη Βουλγαρία η θρησκεία του Βογομιλισμού. Ο Βογομιλισμός παρουσίαζε πολλές ομοιότητες με τον Παυλικιανισμό. Είναι προφανές ότι οι Βογόμιλοι προήλθαν από τους Παυλικιανούς της Θράκης.
Η νέα αίρεση επεκτάθηκε και σε άλλες περιοχές της Βαλκανικής, κυρίως στη Βοσνία, και επιβίωσε μέχρι την οθωμανική κατάκτηση. Μάλιστα, σύμφωνα με μία θεωρία, η θρησκεία των Καθαρών στη νότια Γαλλία διαμορφώθηκε από Βογόμιλους απεσταλμένους. Τέλος, αναφορές στον Παυλικιανισμό ανιχνεύονται στο έπος του Διγενή Ακρίτα. Συγκεκριμένα, ο ήρωας φέρεται να είναι εγγονός του Χρυσόχειρα από την πλευρά του πατέρα του. Σύμφωνα με τον ποιητή Άγγελο Σικελιανό, ο Βασίλειος Διγενής Ακρίτας ήταν Παυλικιανός.
– Burges, δηλ. Βούλγαροι, προφανώς από την σχέση των Καθαρών με τους Βογομίλους. Οι Βογόμιλοι ήταν μια δυιστική, αντιφεουδαρχική χριστιανική κοινότητα στο βαλκανικό και μικρασιατικό χώρο και πήρε το όνομά της από κάποιον Βούλγαρο Bogomil (=Θεόφιλος). Φαίνεται ότι ο Βογομιλισμός ήταν απόγονος του Παυλικανισμού και ο ίδιος υπήρξε πρόδρομος αρκετών άλλων χριστιανικών «αιρέσεων» στα Βαλκάνια και τη Δυτική Ευρώπη, όπως της Πατάρια στην Ιταλία, των Καθαρών, των Αδαμιτών, των Βαλδένσιων κ.ά.
Οι Βογόμιλοι διδάσκανε, μεταξύ άλλων, ότι αυτοί ήτανε οι αληθινοί μαθητές του Χριστού, ενώ οι υπόλοιποι χριστιανοί ήτανε μαθητές του Σατανιήλ, που είχανε για κέντρο τους την Αγιά Σοφιά της Κων/πολης. Και μου φαίνεται ότι σ’ αυτό δεν είχαν πολύ άδικο! Προφανώς οι ορθόδοξοι που βρίσκονταν (πάντα) στην πλευρά της εξουσίας θεωρούσαν τους Βογόμιλους αιρετικούς και, εννοείται, οι Βογόμιλοι θεωρούσαν όλους τους άλλους αιρετικούς. Ο αυτοκράτορας (1081-1118) Αλέξιος Α’ Κομνηνός ξεκίνησε διωγμό κατά των Βογομίλων, θεωρώντας ότι αποτελούν απειλή για την Αυτοκρατορία.
Ο Πατριάρχης Νικόλαος Γ΄ καταδίκασε ως αιρεσιάρχη τον αρχηγό τους, Βασίλειο τον Ιατρό, ο οποίος, μαζί με μαθητές του, βασανίστηκε και τελικά κάηκε δημοσίως στην πυρά στο Ιπποδρόμιο της Κων/πολης από τα χέρια του Αυτοκράτορα Αλεξίου το 1118. Άλλη μια έκφραση της συναλληλίας κράτους και εκκλησίας: οι κρατιστές παπάδες αφόριζαν και ο στρατός έκανε τη βρωμοδουλειά των δολοφονιών.
Στην Κων/πολη εκδηλώθηκε τότε κύμα συλλήψεων εναντίων των Βογομίλων. Όσοι αποκήρυσσαν την πίστη τους (υπέγραφαν δήλωση μετανοίας, θα λέγαμε σήμερα) απελευθερώνονταν ενώ οι υπόλοιποι καταδικάζονταν σε ισόβια φυλάκιση. Υποψιάζομαι ότι «αποκήρυσσαν» αυτοί που δεν είχαν σχέση με τους Βογόμιλους και, απλά, είχαν συκοφαντηθεί από γείτονες και επαγγελματικούς αντιπάλους. Οι πραγματικοί, πιστοί Βογόμιλοι ήταν φανατικοί και προτιμούσαν να πεθάνουν, όπως έκαναν επί Ρωμαίων οι πρώτοι χριστιανοί. Τίποτα καινούργιο λοιπόν!
Ο Αλέξιος διόρισε κήρυκες για να εκφωνήσουν ομιλίες στον ναό της Αγία Σοφίας και να προειδοποιήσουν το λαό για τους κινδύνους που προέρχονταν από τους Βογόμιλους και για τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να εντοπίζουν τους αιρετικούς. Δεν ξέρω αν έχουν διασωθεί αυτοί οι λόγοι, θα μαθαίναμε το φιλάνθρωπο πνεύμα, με το οποίο μιλούσαν στους ναούς οι παπάδες εκείνης της εποχής. Πάντως, από τις οδηγίες που έδιναν για εντοπισμό «αιρετικών», μπορώ να φανταστώ τί συκοφαντίες και αλληλοκαρφώματα θα προέκυψαν, για να εισπράξει ο αλητόβιος όχλος την αμοιβή.
Δεν αμφιβάλλω ότι ήταν σαλταρισμένοι όπως είναι και οι σημερινοί του ΟΟΔΕ, αλλά δεν ήταν άτοπο να πληροφορηθούμε πώς προσπαθούν οι σύγχρονοι υπηρέτες της αγάπης να παρακάμψουν το γεγονός της καθαρής δολοφονίας κάποιου ηγέτη για τη θρησκευτική του πίστη, ακριβώς ό,τι έκαναν παλαιότερα οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες και αργότερα οι καθολικοί με τη βοήθεια της «Ιεράς εξέτασης». Μάλλον από τους ορθοδόξους θα πήραν τη συνταγή!
Το αποκορύφωμα της αθλιότητας του απολογητή έρχεται αμέσως μετά. Γράφει ο θρησκόληπτος υπηρεσίας του ΟΟΔΕ: «Ύστερα κάψανε και τους “δώδεκα μαθητές” του Βασίλειου καθώς κι’ όλους τους κορυφαίους Βογόμιλους». Παρεμπιπτόντως έκαψαν λοιπόν οι ορθόδοξοι κρατικοδίαιτοι δήμιοι και μερικές εκατοντάδες ή χιλιάδες ακόμα και ούτε που ντρέπονται να το αναφέρουν! Όπως δεν ντρέπονταν οι μαυροντυμένοι στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως της Μακρονήσου και της Γυάρου. Το ίδιο έργο επιτελούσαν! Κατά τα άλλα έχουν γεμίσει τη σελίδα με πληροφορίες του τύπου: «Οι Βογόμιλοι λέγανε εφτά φορές την ημέρα το “Πάτερ ημών”» Φοβερή πληροφορία κι αυτή.
– Αλβιγήνοι (Albigenses), είναι τοπικός όρος και αναφέρεται στους Καθαρούς της Alba. Ως όρος χρησιμοποιήθηκε πρώτα στην Προβηγκία στο τέλος του ΙΒ’ αι. Κατά την διάρκεια της Αλβιγηνικής εκστρατείας χαρακτήριζε όλους τους αιρετικούς που αντιμετωπίστηκαν από τα παπικά στρατεύματα. Αργότερα η σημασία του ονόματος περιορίστηκε πάλι και μόνο στους Καθαρούς.
– Άλλα δύο ονόματα με τοπικό χαρακτήρα και προέλευση είναι τα Τουλουζάνοι (Toulousain) και Προβηγκάλιοι (Provençal).
– Υφαντές (Textores) το όνομα εμφανίζεται στον Eckbert του Schönau. Φανερώνει την ανατολική προέλευση του καθαρισμού. Έμποροι από την Κωνσταντινούπολη έφεραν στην Δύση την δυαρχία μαζί με τα μεταξωτά υφαντά. Την διδασκαλία μαζί με το εμπόρευμα παρέδωσαν οι αντίστοιχοι δυτικοί έμποροι και την μετέδωσαν στους εγχώριους παραγωγούς. Θεωρείται ότι χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην επιστολή του Γοδεφρείδου της Ωξέρ προς τον Βερνάρδο του Κλαιρβώ, αλλά το συναντήσαμε ήδη στο Chronicon S. Andreae Casti-Cameracesii III.3 (κεφ. 6.2.11), κείμενο που προηγείται κάποια χρόνια και αναφέρεται σε ομάδα, η οποία δεν εκλαμβάνεται από τους ιστορικούς ως σέκτα Καθαρών.
– Runcarii, Runkeler, επίσης τοπικό όνομα, το οποίο συναντάται στην Γερμανία. Ο Φρειδερίκος Β’ τους αποκαλεί Roncarol.
– Garatenses, αναφέρεται στην Βίβλο των δύο Αρχών (βλ. κεφ. 6.2.17). Πρόκειται για τους οπαδούς της μετριοπαθούς δυαρχίας, μέσα στους κόλπους των Καθαρών. Ίσως να ετυμολογείται από τον Garatus, Καθαρό επίσκοπο της Εκκλησίας του Concorezo το 1200 μ.κ.ε. Ισχυρίζονταν ότι είχε παραλάβει την διδασκαλία του απευθείας από τους Σλάβους και τους Βουλγάρους και ήταν Μοναρχιανός.
Άλλα ονόματα, όπως Sperionistae, Albanenses, Bagnolenses κλπ. πιστεύεται ότι εκπροσωπούν διάφορες φραξίες εντός των Καθαρών.
Εκτιμώντας τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τα διάφορα ονόματα, γίνεται κατανοητό ότι αυτά μπορούν να χωριστούν σε τρείς κατηγορίες στα ονόματα με καθαρά τοπικό χαρακτήρα, στα ονόματα που φανερώνουν την προέλευση των Καθαρών και μόνο ένα από αυτά, το «Καθαροί» προκύπτει από κάποια θεωρητική αρχή των πεποιθήσεών τους, καθώς «Καθαρούς» καλούσαν αρχικά μόνο τους εκλεκτούς. Ως “Καθαροί” αυτοαποκαλούνταν οι Νοβατιανοί και με το όνομα αυτό καταδικάστηκαν από την Α’ Οικουμενική Σύνοδο. Ο όρος δηλ. ήταν γνωστός από παλαιά στην Δύση, οπότε από μόνος του είναι μεν ενδεικτικός ανατολικής προέλευσης, όχι όμως αποδεικτικός. Το πρόβλημα τη προέλευσης των Καθαρών του Μεσαίωνα δεν μπορεί να λυθεί μόνο από την χρήση των ονομάτων. Πρέπει να ερευνηθεί μέσα από την εξέταση της εξέλιξης της δυαρχίας στην Δύση, σε θεωρητικό και ιστορικό επίπεδο.
Λέει λοιπόν η Raelyan Allan, όσοι διάβαζαν τα άρθρα της miastala.com και είναι αναγνώστς του terrapapers.com την γνωρίζουν.
{Ενώ έψαχνα για ένα άρθρο που είχα γράψει για τους κλώνους, βρήκα ένα βίντεο στο Youtube με μια διάλεξη που είχα δώσει στο Global Sciences το 1993. Η διάλεξη αφορά την ιστορία του γάμου μου με τον Gunther Russbacher και τα δεινά που υπεστήκαμε στα χέρια της κυβερνήσεως. Στο τέλος της διαλέξεως, πριν δέκα χρόνια, θύμισα στους ανθρώπους την Albiginsian Σταυροφορία η τελευταία και η οποία έγινε εντός της Ευρώπης στην Γαλλία, όπου ο βασιλιάς της Γαλλίας κήρυξε τον πόλεμο στους Καθαρούς επειδή ήθελε την Γη τους.
Υπάρχουν άνθρωποι σήμερα στον κόσμο που θέλουν την χώρα που αποκαλούμε ΗΠΑ. Δεν θέλουν να την αγοράσουν, θέλουν να την πάρουν από τους νεκρούς ιδιοκτήτες της. Πρόβλεψα ότι 200 εκατομμύρια Αμερικανοί θα πεθάνουν, αν δεν ξυπνήσουμε και να κάνουμε κάτι. Η διάλεξη έγινε πριν 10 χρόνια. Με τον τυφώνα Sandy, νομίζω ότι οι άνθρωποι θα αρχίσουν να βλέπουν ότι η κυβέρνηση μας δεν ενδιαφέρεται για τον κόσμο. Αυτό που συνέβη στους ανθρώπους της Νέας Υερσέης, στο Staten Island και στην Νέα Υόρκη NYC θα συμβεί σε κάθε μεγάλη πόλη στις Ηνωμένες Πολιτείες. Θυμηθείτε τα εκατοντάδες εκατομμύρια πλαστικά φέρετρα που έχει παραγγείλει και παραλάβει η FEMA!
Οι μεγάλες πόλεις δεν μπορούν να αποκατασταθούν. Η υποδομή είναι τόσο μεγάλο το κόστος για να αντικατασταθεί που οι δυνάμεις αυτές προτιμούν να καταστρέψουν την πόλη με έναν σεισμό, έναν τυφώνα, ένα τσουνάμι η μια τρομοκρατική επίθεση από το να διαθέσουν χρήματα σε μια καθολική αντικατάσταση της υποδομής. Μόνον τέρατα θα συμπεριφερόντουσαν έτσι σε ανθρώπους. (ή αλλιώς Οργανικές Πύλες) Τέρατα ήταν αυτά που κρατούσαν τον Gunther στην φυλακή, και του συμπεριφερόντουσαν χειρότερα από τρομοκράτη, δολοφόνο η παιδεραστή.
Το 1989, η εκδότρια του Rumor Mill News, Raeyan Allan παντρεύτηκε τον –πλοίαρχο τότε και αργότερα ναύαρχο – Gunther K. Russbacher, αξιωματικό της Υπηρεσίας Πληροφοριών του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, αποσπασμένου στη CIA. Ο Gunther K. Russbacher είναι ο πρώτος που παρουσίασε το θέμα των «Φατριών» στον κόσμο. Το Rumor Mill News είναι ο πρώτος ιντερνετικός ιστότοπος μη πολιτικώς ορθών ειδήσεων, που έγραψε γι’ αυτόν το «Μυστικό Πόλεμο Μεταξύ των Φατριών» που διεξάγεται σιωπηλά, στα παρασκήνια. Οι Φατρίες υπάρχουν σε όλες τις χώρες του πλανήτη. Υπάρχουν σε κάθε πολιτικό κόμμα, σε κάθε Μη Κυβερνητική Οργάνωση (NGOs), σε κάθε κράτος, χώρα και συμβούλιο.}
Δείτε το video και θα κάνετε μια βόλτα στην σκοτεινή αλέα του τι σημαίνει να είσαι πολιτικός κρατούμενος στην Αμερική.
Στην Αμερική το πιο … ελεύθερο κράτος στον κόσμο !!!
Ούτε σαν ανέκδοτο πλέον δεν μας κάνει να μειδιούμε !
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου