Μηχανές και μηχανάκια έχουμε θαυμάσει πολλά και διάφορα, από φιλόδοξα concepts μέχρι και υπέροχες δημιουργίες που είδαν τελικά το φως της παραγωγής.
Εδώ όμως δεν θα μιλήσουμε πιθανότατα για τέτοια πράγματα, αν και το μαγνήτισμα στο μάτι είναι παρόλα αυτά εγγυημένο.
Κι αυτό γιατί θα δούμε μια σειρά από τα πλέον απροσδόκητα και παράξενα δίτροχα που πάτησαν ποτέ δρόμο, δημιουργίες που έβαλαν σκοπό να στείλουν την αεροδυναμική είτε σε πρωτόγνωρα ύψη είτε αντιθέτως σε τάρταρα απύθμενα!
Κολοσσιαίες σε διαστάσεις ή φαντασία, το μόνο που σου βγαίνει αβίαστα από το στόμα να σχολιάσεις είναι τι στο καλό σκέφτονταν οι δημιουργοί τους;
Κάποιοι σπάνε πλάκα λοιπόν με τις μηχανές τους και πολύ καλά κάνουν, κρατήστε τες απλώς εκτός δρόμων παιδιά…
Ξεκινάμε με μια δημιουργία που φέρνει στον νου τη θρυλική Road Dog, την πεντάμετρη μοτοσικλέτα που κατασκεύασε ο William «Wild Bill» Gelbke το 1965…
Και συνεχίζουμε με μια από τις μεγαλύτερες μοτοσικλέτες που είδαν ποτέ το φως της μέρας: την Detroit Diesel των 13 τόνων!
Το θεριό το ανήμερο: η Rapom V8 είναι ένα από τα δυνατά μηχανάκια του κόσμου και έχει τα περισσότερα από 1.000 άλογά του να το προσυπογράφουν! Ο θηριώδης V8 supercharged κινητήρας του των 8,2 λίτρων του δίνει την ιπποδύναμη της Bugatti Veyron, την ίδια στιγμή που ο κατασκευαστής του, Nick Argyle, φρόντισε να το κάνει νόμιμο για τον δρόμο…
Το εντελώς αρρενωπό concept της Daimler Chrysler κυκλοφόρησε το 2003 με όνομα «Dodge Tomahawk» για να σπείρει τρόμο στον ανταγωνισμό. Ο V10 κινητήρας του Viper που φόρεσε η μηχανή τής χάριζαν 500 άλογα, ώστε να δικαιώσει τους ισχυρισμούς της φίρμας ότι θα έπιανε τελικές ταχύτητες της τάξης των 656 χλμ/ώρα! Στα επίσημα δοκιμαστικά πάντως δεν πήγε ποτέ πάνω από 160 χλμ/ώρα…
Μηχανή που τροφοδοτείται από 24 αλυσοπρίονα της Dolmar; Ναι και πάλι ναι! Η γερμανική δημιουργία «The Dolmette» παραμένει μοναδική στην κατηγορία της (όποια κι αν είναι αυτή) και η νέα απόπειρα των δημιουργών, η «New Dolmette», αναμένεται να έχει ακόμα πιο ισχυρά και πολλά αλυσοπρίονα…
Η τσόπερ του Χάρου; Φυσικά! Η Grim Reaper's Custom Chopper είναι αυτό ακριβώς που λέει το όνομά της.
Και βέβαια έχουμε και αυτή την πλήρως λειτουργική ξύλινη μοτοσικλέτα…
Το Star Trike πήγε εκεί που κανένα μηχανάκι δεν είχε πάει ποτέ σε όρους φαντασίας. Το καμάρι της έκθεσης Comic Con του Σαν Ντιέγκο το σωτήριο έτος 1982.
Η ψηλότερη μηχανή του κόσμου (και με Ρεκόρ Γκίνες παρακαλώ) μετρά ύψος 5,10 μέτρων και είναι μια δημιουργία του ιταλού κατασκευαστή Fabio Reggiani από το 2012. Με μήκος 10,03 μέτρων, τροφοδοτείται από ένα V8 μοτέρ 5,7 λίτρων που αποδίδει 280 ίππους. Όσο για το βάρος της, μιλάμε για 5 τόνους…
Τι θα λέγατε για ένα 48βάλβιδο μηχάνημα που φαίνεται να δουλεύει; Η 4.200 κυβικών μηχανή με τις 48 βαλβίδες παραμένει από κάθε άποψη μοναδική, αν και στέλνει το βάρος στον έναν τόνο, κάτι που κάνει τη μοτοσικλέτα δυσκίνητη…
Ή για το γερμανικό Panzerbike, που ζυγίζει λίγο λιγότερο από 5 τόνους και έχει για μηχανή έναν κινητήρα που τροφοδοτούσε άλλοτε το ρώσικο άρμα μάχης T55;
Και για όσους δεν μπορούν να αποφασίσουν μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, γιατί πρέπει σε τελική να πάρεις θέση στο δίλημμα; Μπορείς να έχεις τα καλύτερα που σου δίνει το αμάξι και η μηχανή και μάλιστα σε πακέτο 2-σε-1! Η Laverda συνδύασε τα ασυνδύαστα και κατέληξε με κάτι τέτοιο…
Και βέβαια ποιος είπε ότι η λιμουζίνα αναφέρεται αποκλειστικά στην επικράτεια της αυτοκίνησης; Η «Anaconda» ήρθε να τα αλλάξει όλα!
Όσο για τη μοτοσικλέτα Jaguar, παραμένει όσο πιο κομψότατη παίρνει.
Η Magic Tricycle μπορεί να μοιάζει με παιδικό παιχνίδι, εδώ όμως μιλάμε για Transformers με σάρκα και οστά. Αν θες να οδηγείς αυτοκίνητο, το όχημα χρησιμοποιεί τους τρεις τροχούς του, και αν πάλι θες μηχανάκι, η μία ρόδα αποσύρεται από τον δρόμο για να γίνει το μαγικό…
Και μια σειρά από ανατρεπτικές μηχανές που αψηφούν κάθε απόπειρα λογικής εξήγησης!
Εδώ όμως δεν θα μιλήσουμε πιθανότατα για τέτοια πράγματα, αν και το μαγνήτισμα στο μάτι είναι παρόλα αυτά εγγυημένο.
Κι αυτό γιατί θα δούμε μια σειρά από τα πλέον απροσδόκητα και παράξενα δίτροχα που πάτησαν ποτέ δρόμο, δημιουργίες που έβαλαν σκοπό να στείλουν την αεροδυναμική είτε σε πρωτόγνωρα ύψη είτε αντιθέτως σε τάρταρα απύθμενα!
Κολοσσιαίες σε διαστάσεις ή φαντασία, το μόνο που σου βγαίνει αβίαστα από το στόμα να σχολιάσεις είναι τι στο καλό σκέφτονταν οι δημιουργοί τους;
Κάποιοι σπάνε πλάκα λοιπόν με τις μηχανές τους και πολύ καλά κάνουν, κρατήστε τες απλώς εκτός δρόμων παιδιά…
Ξεκινάμε με μια δημιουργία που φέρνει στον νου τη θρυλική Road Dog, την πεντάμετρη μοτοσικλέτα που κατασκεύασε ο William «Wild Bill» Gelbke το 1965…
Και συνεχίζουμε με μια από τις μεγαλύτερες μοτοσικλέτες που είδαν ποτέ το φως της μέρας: την Detroit Diesel των 13 τόνων!
Το θεριό το ανήμερο: η Rapom V8 είναι ένα από τα δυνατά μηχανάκια του κόσμου και έχει τα περισσότερα από 1.000 άλογά του να το προσυπογράφουν! Ο θηριώδης V8 supercharged κινητήρας του των 8,2 λίτρων του δίνει την ιπποδύναμη της Bugatti Veyron, την ίδια στιγμή που ο κατασκευαστής του, Nick Argyle, φρόντισε να το κάνει νόμιμο για τον δρόμο…
Το εντελώς αρρενωπό concept της Daimler Chrysler κυκλοφόρησε το 2003 με όνομα «Dodge Tomahawk» για να σπείρει τρόμο στον ανταγωνισμό. Ο V10 κινητήρας του Viper που φόρεσε η μηχανή τής χάριζαν 500 άλογα, ώστε να δικαιώσει τους ισχυρισμούς της φίρμας ότι θα έπιανε τελικές ταχύτητες της τάξης των 656 χλμ/ώρα! Στα επίσημα δοκιμαστικά πάντως δεν πήγε ποτέ πάνω από 160 χλμ/ώρα…
Μηχανή που τροφοδοτείται από 24 αλυσοπρίονα της Dolmar; Ναι και πάλι ναι! Η γερμανική δημιουργία «The Dolmette» παραμένει μοναδική στην κατηγορία της (όποια κι αν είναι αυτή) και η νέα απόπειρα των δημιουργών, η «New Dolmette», αναμένεται να έχει ακόμα πιο ισχυρά και πολλά αλυσοπρίονα…
Η τσόπερ του Χάρου; Φυσικά! Η Grim Reaper's Custom Chopper είναι αυτό ακριβώς που λέει το όνομά της.
Και βέβαια έχουμε και αυτή την πλήρως λειτουργική ξύλινη μοτοσικλέτα…
Το Star Trike πήγε εκεί που κανένα μηχανάκι δεν είχε πάει ποτέ σε όρους φαντασίας. Το καμάρι της έκθεσης Comic Con του Σαν Ντιέγκο το σωτήριο έτος 1982.
Η ψηλότερη μηχανή του κόσμου (και με Ρεκόρ Γκίνες παρακαλώ) μετρά ύψος 5,10 μέτρων και είναι μια δημιουργία του ιταλού κατασκευαστή Fabio Reggiani από το 2012. Με μήκος 10,03 μέτρων, τροφοδοτείται από ένα V8 μοτέρ 5,7 λίτρων που αποδίδει 280 ίππους. Όσο για το βάρος της, μιλάμε για 5 τόνους…
Τι θα λέγατε για ένα 48βάλβιδο μηχάνημα που φαίνεται να δουλεύει; Η 4.200 κυβικών μηχανή με τις 48 βαλβίδες παραμένει από κάθε άποψη μοναδική, αν και στέλνει το βάρος στον έναν τόνο, κάτι που κάνει τη μοτοσικλέτα δυσκίνητη…
Ή για το γερμανικό Panzerbike, που ζυγίζει λίγο λιγότερο από 5 τόνους και έχει για μηχανή έναν κινητήρα που τροφοδοτούσε άλλοτε το ρώσικο άρμα μάχης T55;
Και για όσους δεν μπορούν να αποφασίσουν μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, γιατί πρέπει σε τελική να πάρεις θέση στο δίλημμα; Μπορείς να έχεις τα καλύτερα που σου δίνει το αμάξι και η μηχανή και μάλιστα σε πακέτο 2-σε-1! Η Laverda συνδύασε τα ασυνδύαστα και κατέληξε με κάτι τέτοιο…
Και βέβαια ποιος είπε ότι η λιμουζίνα αναφέρεται αποκλειστικά στην επικράτεια της αυτοκίνησης; Η «Anaconda» ήρθε να τα αλλάξει όλα!
Όσο για τη μοτοσικλέτα Jaguar, παραμένει όσο πιο κομψότατη παίρνει.
Η Magic Tricycle μπορεί να μοιάζει με παιδικό παιχνίδι, εδώ όμως μιλάμε για Transformers με σάρκα και οστά. Αν θες να οδηγείς αυτοκίνητο, το όχημα χρησιμοποιεί τους τρεις τροχούς του, και αν πάλι θες μηχανάκι, η μία ρόδα αποσύρεται από τον δρόμο για να γίνει το μαγικό…
Και μια σειρά από ανατρεπτικές μηχανές που αψηφούν κάθε απόπειρα λογικής εξήγησης!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου