1. Η συνείδηση διευρύνεται με την χρήση της αλήθειας που έχει μεταδοθεί.
2. Η αυξημένη εσωτερική διδασκαλία συνεπάγεται αυξημένη εξωτερική ευθύνη.
3. Είναι η χελώνα και όχι ο λαγός που φτάνει πρώτη στο τέρμα.
4. Η μορφική πλευρά της ζωής είναι ένας τομέας υπηρεσίας και όχι ένας τομέας αισθησιακής αντίληψης.
5. Μην προσέχεις μόνο τις λανθασμένες τάσεις σου, αλλά και την χρήση που κάνεις των αρετών σου.
6. Η πραγματικότητα ας κυβερνά την κάθε σκέψη μου και η αλήθεια ας είναι ο κύριος της ζωής μου.
7. Διαχώρισε, με την σκέψη σου, το ψεύτικο από το αληθινό.
8. Να φρουρείς προσεκτικά τις πύλες της σκέψης σου.
9. Βάλε σκοπό στην επιθυμία.
10. Μη μιλάς για τον εαυτό σου. Μη λυπάσαι την μοίρα σου.
11. Η Υπηρεσία σώζει, απελευθερώνει και αποδεσμεύει την αιχμάλωτη συνείδηση.
12. Ευθυγράμμιση, επαφή με την ψυχή και έπειτα σταθερότητα είναι τα κλειδιά της επιτυχίας.
13. Υπάρχει ελευθερία από τον έλεγχο της προσωπικότητας, αλλά δεν υπάρχει ποτέ ελευθερία από τον Νόμο της Υπηρεσίας και από την συνεχή αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και ανθρώπου μεταξύ ψυχής και ψυχής.
14. Η εργασία πρέπει να προχωρήσει μέσα στον θόρυβο.
15. Το σημείο της ειρήνης πρέπει να βρεθεί στο μέσο της αναταραχής.
16. Η νέα μαθητεία είναι ένα πείραμα ομαδικής εργασίας.
17. Η φύση αυξάνει και προοδεύει μέσω της κυκλικής δράσης και ανάπαυσης.
18. Η μοναξιά είναι μια πλάνη που προσπαθεί να ματαιώσει τις προσπάθειες του μαθητή.
19. Μόνο εκείνο που αποκτάει χρησιμότητα στην καθημερινή ζωή έχει πρακτική αξία και διατηρεί τη βιωματική του ποιότητα.
20. Το παρελθόν εγγυάται την απεριόριστη επέκταση του μέλλοντος.
21. Το φόρτωμα της μνήμης με αποκρυφιστικές λεπτομέρειες που δεν εξυπηρετούν κανένα χρήσιμο σκοπό απλώς φέρνει υπερένταση στα εγκεφαλικά κύτταρα και τροφοδοτεί την υπερηφάνεια.
22. Η μόνη αυθεντία είναι η διδασκαλία και όχι ο δάσκαλος.
23. Οπου δεν υπάρχει γλωσσικό ισοδύναμο δεν υπάρχει ισοδύναμο συνείδησης.
24. Η ανάγκη του κόσμου πρέπει να προσεγγισθεί νοητικά και πνευματικά και όχι συναισθηματικά.
25. Η ιδιοτέλεια δεν θα ανοίξει τις πύλες της μύησης.
26. Στο άθροισμα των ανεκπλήρωτων λεπτομερειών παρατηρούνται οι μεγάλες αποτυχίες.
27. Η μύηση αναλογεί σε μια σταθεροποιημένη επέκταση συνείδησης.
28. H Γνώση έρχεται καθώς το άτομο ολοκληρώνεται μέσα στο περιβάλλον του.
29. Η εσωτερική ένταση είναι εστιασμένη αμετακίνητη θέληση.
30. Ο Δάσκαλος έχει ως έργο να εκδηλώσει έννοιες και ιδέες τις οποίες δεν έχει προσεγγίσει ακόμη η μάζα.
31. Το να ζει κανείς την ζωή του πνεύματος είναι ταυτόχρονα ο τρόμος του και η χαρά του.
32. Υποψήφιε άκουσε, άγγιξε, βλέπε, εφάρμοζε και γνώριζε. Μυημένε γνώριζε, έκφρασε, απεκάλυψε, κατέστρεψε και ανάστησε.
33. Το κλειδί για το αληθινό μαγικό έργο είναι η κατανόηση των Ήχων όλων των όντων και η ικανότητα να μιλάει κανείς τη γλώσσα της ψυχής.
34. Το έργο που επείγεται να κάνουμε είναι να χρησιμοποιήσουμε τη γνώση που κατέχουμε και να προσαρμόσουμε την εφαρμογή της στις ανάγκες του κόσμου με τρόπο ώστε να αναγνωριστεί γοργά η αλήθεια.
35. Πάνω στην Ατραπό της μαθητείας η όψη θέληση της ζωής του Εγώ αρχίζει να επηρεάζει τον μαθητή. Τα πέταλα της θυσίας ξεδιπλώνονται και η ιερή θυσιαστική όψη της ζωής αποκαλύπτεται σε όλο της το κάλλος, την αγνότητα, την απλότητα και την επαναστατική της ιδιότητα.
36. Η βασική στάση του μαθητή πρέπει να είναι μια στάση σκοπού που κυβερνάται από την καθαρή λογική και που εκδηλώνεται σε πνευματική δραστηριότητα.
37. Αντάλλαξε το αφηρημένο όραμα της δόξας και ανταμοιβής με το άμεσο καθήκον και σκοπό.
38. Να είσαι χειριστής και όχι θύμα των δυνάμεών σου.
39. Ζήσε για χάρη των άλλων.
40. Να έχεις ως στόχο να ανήκεις στον κόσμο και όχι σε μια χούφτα συνανθρώπων σου.
41. Η Ζωή είναι μύηση.
42. Μόνο στην πίεση των περιστάσεων μπορεί να προκληθεί η πλήρης δύναμη της ψυχής.
43. Πόνος είναι η πάλη προς τα επάνω δια μέσου της ύλης.
44. Πόνος είναι η σύντριψη της μορφής και η προσέγγιση του εσωτερικού πυρός.
45. Πόνος είναι η καύση στο καμίνι για να γνωρίσουμε τελικά την δροσιά του νερού της ζωής
46. Πόνος είναι η πάλη με την ύλη που προσγειώνει έναν άνθρωπο στα πόδια του Λόγου.
47. Να παραμένεις ακλόνητος μπροστά στον πόνο.
48. Κάθε μέριμνα και κάθε ανησυχία βασίζεται πρώτιστα σε εγωιστικά ελατήρια.
49. Το έργο του σύγχρονου μαθητή είναι να αισθάνεται την ανάγκη και έπειτα να την αντιμετωπίζει.
50. Ο ορισμός είναι απλώς η έκφραση της παρούσας κατανόησης ενός ανθρώπινου νου.
51. Οι μάζες προσανατολίζονται προς το επιθυμητό παρά προς το λογικό.
52. Η συνείδηση είναι κυριολεκτικά η αντίδραση της ενεργούς νοημοσύνης προς το Ιδεατό Υπόδειγμα.
53. Η υπηρεσία είναι το αυθόρμητο αποτέλεσμα της επαφής με την ψυχή.
54. Η εγωιστική πνευματική επιθυμία είναι το μεγαλύτερο αμάρτημα των λεγόμενων "εσωτεριστών".
Άλις Μπέιλυ
2. Η αυξημένη εσωτερική διδασκαλία συνεπάγεται αυξημένη εξωτερική ευθύνη.
3. Είναι η χελώνα και όχι ο λαγός που φτάνει πρώτη στο τέρμα.
4. Η μορφική πλευρά της ζωής είναι ένας τομέας υπηρεσίας και όχι ένας τομέας αισθησιακής αντίληψης.
5. Μην προσέχεις μόνο τις λανθασμένες τάσεις σου, αλλά και την χρήση που κάνεις των αρετών σου.
6. Η πραγματικότητα ας κυβερνά την κάθε σκέψη μου και η αλήθεια ας είναι ο κύριος της ζωής μου.
7. Διαχώρισε, με την σκέψη σου, το ψεύτικο από το αληθινό.
8. Να φρουρείς προσεκτικά τις πύλες της σκέψης σου.
9. Βάλε σκοπό στην επιθυμία.
10. Μη μιλάς για τον εαυτό σου. Μη λυπάσαι την μοίρα σου.
11. Η Υπηρεσία σώζει, απελευθερώνει και αποδεσμεύει την αιχμάλωτη συνείδηση.
12. Ευθυγράμμιση, επαφή με την ψυχή και έπειτα σταθερότητα είναι τα κλειδιά της επιτυχίας.
13. Υπάρχει ελευθερία από τον έλεγχο της προσωπικότητας, αλλά δεν υπάρχει ποτέ ελευθερία από τον Νόμο της Υπηρεσίας και από την συνεχή αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και ανθρώπου μεταξύ ψυχής και ψυχής.
14. Η εργασία πρέπει να προχωρήσει μέσα στον θόρυβο.
15. Το σημείο της ειρήνης πρέπει να βρεθεί στο μέσο της αναταραχής.
16. Η νέα μαθητεία είναι ένα πείραμα ομαδικής εργασίας.
17. Η φύση αυξάνει και προοδεύει μέσω της κυκλικής δράσης και ανάπαυσης.
18. Η μοναξιά είναι μια πλάνη που προσπαθεί να ματαιώσει τις προσπάθειες του μαθητή.
19. Μόνο εκείνο που αποκτάει χρησιμότητα στην καθημερινή ζωή έχει πρακτική αξία και διατηρεί τη βιωματική του ποιότητα.
20. Το παρελθόν εγγυάται την απεριόριστη επέκταση του μέλλοντος.
21. Το φόρτωμα της μνήμης με αποκρυφιστικές λεπτομέρειες που δεν εξυπηρετούν κανένα χρήσιμο σκοπό απλώς φέρνει υπερένταση στα εγκεφαλικά κύτταρα και τροφοδοτεί την υπερηφάνεια.
22. Η μόνη αυθεντία είναι η διδασκαλία και όχι ο δάσκαλος.
23. Οπου δεν υπάρχει γλωσσικό ισοδύναμο δεν υπάρχει ισοδύναμο συνείδησης.
24. Η ανάγκη του κόσμου πρέπει να προσεγγισθεί νοητικά και πνευματικά και όχι συναισθηματικά.
25. Η ιδιοτέλεια δεν θα ανοίξει τις πύλες της μύησης.
26. Στο άθροισμα των ανεκπλήρωτων λεπτομερειών παρατηρούνται οι μεγάλες αποτυχίες.
27. Η μύηση αναλογεί σε μια σταθεροποιημένη επέκταση συνείδησης.
28. H Γνώση έρχεται καθώς το άτομο ολοκληρώνεται μέσα στο περιβάλλον του.
29. Η εσωτερική ένταση είναι εστιασμένη αμετακίνητη θέληση.
30. Ο Δάσκαλος έχει ως έργο να εκδηλώσει έννοιες και ιδέες τις οποίες δεν έχει προσεγγίσει ακόμη η μάζα.
31. Το να ζει κανείς την ζωή του πνεύματος είναι ταυτόχρονα ο τρόμος του και η χαρά του.
32. Υποψήφιε άκουσε, άγγιξε, βλέπε, εφάρμοζε και γνώριζε. Μυημένε γνώριζε, έκφρασε, απεκάλυψε, κατέστρεψε και ανάστησε.
33. Το κλειδί για το αληθινό μαγικό έργο είναι η κατανόηση των Ήχων όλων των όντων και η ικανότητα να μιλάει κανείς τη γλώσσα της ψυχής.
34. Το έργο που επείγεται να κάνουμε είναι να χρησιμοποιήσουμε τη γνώση που κατέχουμε και να προσαρμόσουμε την εφαρμογή της στις ανάγκες του κόσμου με τρόπο ώστε να αναγνωριστεί γοργά η αλήθεια.
35. Πάνω στην Ατραπό της μαθητείας η όψη θέληση της ζωής του Εγώ αρχίζει να επηρεάζει τον μαθητή. Τα πέταλα της θυσίας ξεδιπλώνονται και η ιερή θυσιαστική όψη της ζωής αποκαλύπτεται σε όλο της το κάλλος, την αγνότητα, την απλότητα και την επαναστατική της ιδιότητα.
36. Η βασική στάση του μαθητή πρέπει να είναι μια στάση σκοπού που κυβερνάται από την καθαρή λογική και που εκδηλώνεται σε πνευματική δραστηριότητα.
37. Αντάλλαξε το αφηρημένο όραμα της δόξας και ανταμοιβής με το άμεσο καθήκον και σκοπό.
38. Να είσαι χειριστής και όχι θύμα των δυνάμεών σου.
39. Ζήσε για χάρη των άλλων.
40. Να έχεις ως στόχο να ανήκεις στον κόσμο και όχι σε μια χούφτα συνανθρώπων σου.
41. Η Ζωή είναι μύηση.
42. Μόνο στην πίεση των περιστάσεων μπορεί να προκληθεί η πλήρης δύναμη της ψυχής.
43. Πόνος είναι η πάλη προς τα επάνω δια μέσου της ύλης.
44. Πόνος είναι η σύντριψη της μορφής και η προσέγγιση του εσωτερικού πυρός.
45. Πόνος είναι η καύση στο καμίνι για να γνωρίσουμε τελικά την δροσιά του νερού της ζωής
46. Πόνος είναι η πάλη με την ύλη που προσγειώνει έναν άνθρωπο στα πόδια του Λόγου.
47. Να παραμένεις ακλόνητος μπροστά στον πόνο.
48. Κάθε μέριμνα και κάθε ανησυχία βασίζεται πρώτιστα σε εγωιστικά ελατήρια.
49. Το έργο του σύγχρονου μαθητή είναι να αισθάνεται την ανάγκη και έπειτα να την αντιμετωπίζει.
50. Ο ορισμός είναι απλώς η έκφραση της παρούσας κατανόησης ενός ανθρώπινου νου.
51. Οι μάζες προσανατολίζονται προς το επιθυμητό παρά προς το λογικό.
52. Η συνείδηση είναι κυριολεκτικά η αντίδραση της ενεργούς νοημοσύνης προς το Ιδεατό Υπόδειγμα.
53. Η υπηρεσία είναι το αυθόρμητο αποτέλεσμα της επαφής με την ψυχή.
54. Η εγωιστική πνευματική επιθυμία είναι το μεγαλύτερο αμάρτημα των λεγόμενων "εσωτεριστών".
Άλις Μπέιλυ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου