Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Η ψυχολογία των χρωμάτων στο σχεδιασμό των λογότυπων

Κατά το σχεδιασμό ενός λογότυπου για την επιχείρησή μας, είναι σημαντικό να ληφθεί υπόψη ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι ερμηνεύουν τα χρώματα.
 
Και εδώ πρέπει να κάνουμε στον εαυτό μας την ερώτηση: «Tι είδους συναισθήματα θέλω να μεταφέρω με το λογότυπό μου;»
 
Μια εταιρεία σχεδιασμού λογοτύπου (δείτε την εικόνα στο τέλος του κειμένου), μας δείχνει ξεκάθαρα τι συναισθήματα επικαλούνται ορισμένα χρώματα, χρησιμοποιώντας τα λογότυπα από τα κορυφαία εμπορικά σήματα.
 
Οι ψυχολόγοι έχουν μελετήσει και έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πώς οι άνθρωποι επηρεάζονται από τα χρώματα. Ακόμα βρήκαν και μια συσχέτιση μεταξύ των χρωμάτων και των συναισθηματικών αντιδράσεων. Αυτό σημαίνει ότι η επιλογή του σωστού χρώματος είναι ζωτικής σημασίας για το εμπορικό μας σήμα.
Για παράδειγμα, τα εστιατόρια όπως τα McDonalds, Pizza Hut, KFC, Wendy και Popeyes χρησιμοποιούν το κόκκινο στα λογότυπά τους για να τονώσουν το αίσθημα της πείνας. Μαύρο, λευκό, ασημί και χρυσό χρησιμοποιούνται συχνά στα λογότυπα από τις μάρκες πολυτελείας όπως Chanel, Prada, Michael Kors για να ενισχύσουν το αίσθημα της κομψότητας.
 
Όταν πρόκειται για το σχεδιασμό λογότυπου της επιχείρησή μας, ας αφήσουμε τη χρωματική παλέτα να γίνει οδηγός μας.
 
Ποια τέσσερα συναισθήματα δεν θέλετε να μεταφέρετε όταν κάποιος σκέφτεται το εμπορικό σας σήμα ή όταν βλέπει το λογότυπό σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου