Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Ανεκδοτάκια ~ Της κρίσης...

Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν...

- Έχεις κάτι να πιούμε;
- Νερό.
- Κάτι πιο σκληρό;
- Παγάκια.

- Πόσο χρονών εισαι;
- 24.
- Α, στο άνθος της ανεργίας σου.

- Αδερφέ, πόσο το έχεις το σάντουιτς;;
- 2 €.
- Και τι βάζεις μέσα;;
- Ό,τι θες.
- Ωραία βάλε 5 σουβλάκια, 2 σαλάτες και μια μπύρα..

Ευτυχώς τελικά  μόνο 18 ευρώ κοινόχρηστα είχα...
Χαλάλι η πνευμονία.

- Τί δουλειά κάνεις;
- Είμαι ερευνητής.
- Και τι ψάχνεις;
- Δουλειά.

Επίσης βρήκα φοβερή ταξιδιωτική προσφορά...
Βερμούδες με 10 ευρώ ... !!!

Μου χτύπησε κάποιος την πόρτα και μου ζήτησε μία μικρή δωρεά για το κολυμβητήριο της πόλης. Του έδωσα ένα ποτήρι νερό...

Με μισθό σαν χαρτζιλίκι, θα αποκαλούμε το αφεντικό πατέρα σε λίγο.

Σε λίγο θα πηγαίνουμε Σούπερ Μάρκετ και δεν θα αγοράζουμε τίποτα, θα κάνουμε μόνο Like.

Μετά απο δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και δεν έπαιρνε μπρος. Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό απο την συγκίνηση...

-Αν η κοπέλα σου παραπονιέται ότι δεν την πάς ποτέ κάπου ακριβά,
πήγαινέ την σε ένα βενζινάδικο.

Με πήραν απ'την Hellas Online . Τους είπα "Ευχαριστώ, κλέβω Conn-X απ' τον γείτονα, δεν αλλάζω εταιρεία"...

Τα μικρά παιδιά φοβούνται το σκοτάδι. Τα μεγάλα το φως, το νερό, το τηλέφωνο, την εφορία ...

Η νέα ατάκα για καμάκι είναι:
"Ελα σπίτι μου, να σου δείξω τη συλλογή μου με τα καυσόξυλα..."

Ήρθε μια καινούρια στην πολυκατοικία και θέλει να ανάψει καλοριφέρ. Μαζεύουμε υπογραφές για να τη διώξουμε ...
- Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother.
- Τί; Σας έβαλαν κάμερες;
- Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση...

Με πεταξαν εξω απο το στριπτιζάδικο, γιατί έδινα λεφτά απο τη MONOPOLY στα κορίτσια. Ρε τι μαλάκες άνθρωποι; Λες και...
τα βυζιά τους είναι αληθινά...

Η μάνα του 35άρη χτυπάει την πόρτα στο δωματίου του υιού...
- Ποιος είναι;
- Η μάνα σου είμαι ανοιξε...
- Δώσε password.
- Ανοιξε Τη Γαμημενη Την Πορτα Γιατι θα Σταματησω Να Πληρωνω Το Ιnternet .
- Password accepted...

- Καλά ε; Πήδηξα χτες ένα γκομενάκι απ' τη δουλειά, φοοοοβερό παιδί.
- Ναι ρε! Τρίψτο μας και στη μούρη πως εσυ έχεις δουλειά κι εμείς είμαστε άνεργοι...

Επειδή έχω μείνει πολύ καιρό εκτός. Αν πάω για συνέντευξη να συζητήσω για μισθό ή...
τον καταργήσανε;

- Δεν έχω καθόλου φίλους.
- Δοκίμασες να βάλεις πετρέλαιο...;

- Παιδιά, τι σφηνάκια πίνετε, να κεράσω;
- Μισόλιτρα...

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου