Αναρίθμητα παραμύθια μιλούν για έναν δράκοντα που αιχμαλωτίζει μία όμορφη πριγκίπισσα, αθώα και αγνή, και την κρατά φυλακισμένη μέσα σε έναν πύργο.
Η καημένη η πριγκίπισσα κλαίει, μαραζώνει και ικετεύει τον Ουρανό να τής στείλει έναν σωτήρα. Αλλά, ο ένας μετά τον άλλον, οι ιππότες που έρχονται να την σώσουν καταβροχθίζονται από τον δράκοντα που τούς παίρνει τα πλούτη τους και τα βάζει στα υπόγεια τού πύργου του.
Επιτέλους, μία μέρα έρχεται ένας ιππότης, ένας πρίγκιπας πιο ευγενής, πιο όμορφος και πιο αγνός από τούς άλλους, στον οποίο μία μάγισσα έχει αποκαλύψει το μυστικό για να τον νικήσει: ποια είναι η αδυναμία του, σε ποια στιγμή και με ποιον τρόπο θα μπορούσε να τον δέσει ή να τον πληγώσει....
Και να που αυτός ο τυχερός πρίγκιπας, καλά οπλισμένος και καλά πληροφορημένος κατορθώνει να νικήσει και ελευθερώνει την πριγκίπισσα.
Όλοι οι θησαυροί που είναι μαζεμένοι από αιώνες μέσα στον πύργο, ανήκουν πια σε αυτόν τον ιππότη, σε αυτόν τον όμορφο πρίγκιπα που βγήκε νικητής από την μάχη που είχε δώσει με τον δράκοντα, χάρη στις γνώσεις του και στην αγνότητα του.
Μετά και οι δύο μαζί, καβάλα πάνω στον δράκοντα που οδηγεί ο πρίγκιπας, πετούν στον ουρανό και γυρίζουν τον κόσμο.
Αυτοί οι μύθοι, που νομίζει κανείς ότι είναι για τα παιδιά, στην πραγματικότητα είναι διηγήματα τής επιστήμης των Μυστών, αλλά για να μπορέσει κανείς να τα εξηγήσει πρέπει να γνωρίζει την επιστήμη των συμβόλων.
Ο δράκοντας δεν είναι τίποτε άλλο από την σεξουαλική δύναμη.
Ο πύργος είναι το σώμα τού ανθρώπου. Σε αυτόν τον πύργο αναστενάζει η πριγκίπισσα, δηλαδή η ψυχή, που η σεξουαλική δύναμη, άσχημα κυριαρχημένη, την κρατά αιχμάλωτη.
Ο ιππότης είναι το πνεύμα τού ανθρώπου και τα όπλα που χρησιμοποιεί για να νικήσει τον δράκοντα, αντιπροσωπεύουν τα μέσα που διαθέτει το πνεύμα: την θέληση, την επιστήμη για να κυριαρχήσει σε αυτήν την δύναμη και να την χρησιμοποιήσει.
Λοιπόν, όταν ο δράκοντας εξουσιαστεί, γίνεται ο υπηρέτης τού ανθρώπου και τού χρησιμεύει σαν υποζύγιο για να ταξιδεύει στο διάστημα. Γιατί ο δράκοντας έχει φτερά, αν και παριστάνεται με μία ουρά φιδιού - σύμβολο των υπόγειων δυνάμεων.
Η καημένη η πριγκίπισσα κλαίει, μαραζώνει και ικετεύει τον Ουρανό να τής στείλει έναν σωτήρα. Αλλά, ο ένας μετά τον άλλον, οι ιππότες που έρχονται να την σώσουν καταβροχθίζονται από τον δράκοντα που τούς παίρνει τα πλούτη τους και τα βάζει στα υπόγεια τού πύργου του.
Επιτέλους, μία μέρα έρχεται ένας ιππότης, ένας πρίγκιπας πιο ευγενής, πιο όμορφος και πιο αγνός από τούς άλλους, στον οποίο μία μάγισσα έχει αποκαλύψει το μυστικό για να τον νικήσει: ποια είναι η αδυναμία του, σε ποια στιγμή και με ποιον τρόπο θα μπορούσε να τον δέσει ή να τον πληγώσει....
Και να που αυτός ο τυχερός πρίγκιπας, καλά οπλισμένος και καλά πληροφορημένος κατορθώνει να νικήσει και ελευθερώνει την πριγκίπισσα.
Όλοι οι θησαυροί που είναι μαζεμένοι από αιώνες μέσα στον πύργο, ανήκουν πια σε αυτόν τον ιππότη, σε αυτόν τον όμορφο πρίγκιπα που βγήκε νικητής από την μάχη που είχε δώσει με τον δράκοντα, χάρη στις γνώσεις του και στην αγνότητα του.
Μετά και οι δύο μαζί, καβάλα πάνω στον δράκοντα που οδηγεί ο πρίγκιπας, πετούν στον ουρανό και γυρίζουν τον κόσμο.
Αυτοί οι μύθοι, που νομίζει κανείς ότι είναι για τα παιδιά, στην πραγματικότητα είναι διηγήματα τής επιστήμης των Μυστών, αλλά για να μπορέσει κανείς να τα εξηγήσει πρέπει να γνωρίζει την επιστήμη των συμβόλων.
Ο δράκοντας δεν είναι τίποτε άλλο από την σεξουαλική δύναμη.
Ο πύργος είναι το σώμα τού ανθρώπου. Σε αυτόν τον πύργο αναστενάζει η πριγκίπισσα, δηλαδή η ψυχή, που η σεξουαλική δύναμη, άσχημα κυριαρχημένη, την κρατά αιχμάλωτη.
Ο ιππότης είναι το πνεύμα τού ανθρώπου και τα όπλα που χρησιμοποιεί για να νικήσει τον δράκοντα, αντιπροσωπεύουν τα μέσα που διαθέτει το πνεύμα: την θέληση, την επιστήμη για να κυριαρχήσει σε αυτήν την δύναμη και να την χρησιμοποιήσει.
Λοιπόν, όταν ο δράκοντας εξουσιαστεί, γίνεται ο υπηρέτης τού ανθρώπου και τού χρησιμεύει σαν υποζύγιο για να ταξιδεύει στο διάστημα. Γιατί ο δράκοντας έχει φτερά, αν και παριστάνεται με μία ουρά φιδιού - σύμβολο των υπόγειων δυνάμεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου