Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Σε χώρα μαγική

Κρατά με από το χέρι! Ταξίδεψε με σε μέρη που δεν υπάρχουν στον χάρτη. Πήγαινε με εκεί που κατοικεί μόνο το συναίσθημα. Πήγαινε με εκεί που έχει καταργηθεί η λογική. Εκεί που ο εγωισμός έχει πεθάνει. Εκεί που αφήνεις γυμνή την ψυχή μακριά από το φόβο. Εκεί που μόνο αγάπη μπορείς να βρεις!

Πήγαινε με εκεί που η καρδιά μπορεί να κοιμηθεί και το μυαλό να μην ανησυχεί. Εκεί που ο Ήλιος σε ζεσταίνει και η Πανσέληνος σε χαϊδεύει. Εκεί αγάπη μου! Εκεί! Βάλε με σε θάλασσα γαληνεμένη.

Μόνο έτσι θα είμαι ευτυχισμένος.

Φόρεσέ μου ασημένια αστέρια στα μαλλιά μου. Άσε με να ξαναβρώ τα χαμένα όνειρά μου. Οδήγησε με εκεί που ξημερώνει ανατολή κάθε στιγμή. Εκεί που ο χρόνος έχει καταργηθεί. Εκεί που το πριν είναι η αρχή.

Βάλε με σε ένα ουράνιο τόξο, να βάψω με τα χρώματά του όλο τον κόσμο.

Πήγαινε με σε χώρα μαγική. Πήγαινέ με σε χώρα ονειρική. Πήγαινέ με εκεί!

Εκεί που θα σε αγαπώ και θα με αγαπάς χωρίς πρέπει και γιατί.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου