Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Πόση ενέργεια μου μένει σήμερα;

Αλήθεια πόση ενέργεια έχω σήμερα;

Κι αν επιλέξω να διοχετεύω την ενεργειά μου σε κράτη, θρησκείες, παρατάξεις, ομάδες, συστήματα πεποιθήσεων, σε ό,τι μας χωρίζει, διαχωρίζει από άλλους ανθρώπους και όχι σε ό,τι μας ενώνει; Τι έχουμε να χωρίσουμε αλήθεια ως ψυχές;

κι αν επιλέξω να την διοχετεύσω στους δογματισμούς μους;

κι αν επιλέξω να την διοχετεύσω στην “τελειο μανία” μου και να στο να θέλω να τα ελεγχω όλα;

κι αν επιλέξω να την διοχετεύσω στο να αρνούμαι να συγχωρήσω, να συντηρώ το μίσος μου, τον θυμό μου, την οργή μου, τις ενοχές μου, τον φόβο μου;

κι αν επιλέξω να την διοχετεύσω στο να κρίνω, επικρίνω, κατακρίνω, δικάζω, καταδικάζω τους συνανθρώπους μου;

κι αν επιλέξω να την διοχετεύσω στο να γκρινιάζω και να καταριέμαι πρόσωπα και καταστάσεις;

κι αν επιλέξω να την διοχετεύσω στο να ψάχνω φταίχτες, ενόχους και σωτήρες, αρνούμενος/η να αναλάβω την προσωπικη ευθύνη να αλλάξω την ζωή μου, προς το καλύτερο;

κι αν επιλέξω να την διοχετεύσω στο παρελθόν και στο μέλλον; χωρίς να ζώ στο τώρα;

κι αν επιλέξω να την διοχετεύσω στους περιορισμούς και όχι στις ευκαιρίες;

κι αν την διοχετεύσω στο να περιμένω το Σαββατοκύριακο και το καλοκαίρι, χάνοντας το εδώ και τώρα;

κι αν επιλέξω να διοχετεύσω την ενεργειά μου στα προβλήματα και όχι στο πώς να τα λύσω;

κι αν διοχετεύσω την ενεργειά μου σε όλα; θα μου μείνει άλλη ή θα “βαμπιρίζω”;

Αλήθεια πόση ενέργεια θα μου μείνει για να γνωρίσω τον πραγματικό, βαθύτερο εαυτό μου να αναπτυχθώ, εξελιχθώ, βελτιωθώ; Και αφου βελτιωθώ, αναπτυχθώ εγώ να βοηθήσω και τους συνανθρώπους μου προς αυτή την κατεύθυνση, με το δικό μου παράδειγμα;

πόση ενέργεια θα μου μείνει να φέρω την άνοιξη στην καρδιά μου και το καλοκαίρι στο μυαλό μου;

πόση ενέργεια θα μου μείνει για να ζήσω στο εδώ και τώρα;

πόση ενέργεια μου μένει για να ζήσω την ζωή μου;

πόση ενέργεια θα μου μείνει να χαρώ, να νιώσω ευγνωμοσύνη, να μοιραστώ και να αγαπήσω;

Τι θα κάνω τώρα που γνωρίζω ότι όπου πάει η σκέψη μου, πάει και η ενεργειά μου;

Αλήθεια πόση ενέργεια έχω σήμερα, πώς να την αυξήσω και πώς να την διοχετεύσω καλύτερα;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου