Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Είσαι Φίλος μου;

images (8)
  • Μου αφιερώνεις χρόνο.
  • Με ακούς – χωρίς να με κάνεις να αισθάνομαι πως με κρίνεις.
  • Δεν παραλείπεις να μου υπενθυμίζεις ότι είμαι δυνατός.
  • Με βοηθάς να νιώσω καλύτερα, όταν υποφέρω.
  • Μου λες την αλήθεια, όταν αυτό πρόκειται να με βοηθήσει. Δεν μου τη λες, όταν δεν με βοηθάει.
  • Μου δείχνεις με τη συμπεριφορά σου, τον τόνο της φωνής σου και το χαμόγελό σου ότι σε ενδιαφέρει να αισθάνομαι ασφαλής, ευτυχισμένος και άνετος.
  • Μου δείχνεις ότι λυπάσαι, όταν με πληγώνεις. Μου επιτρέπεις να σου δείξω ότι λυπάμαι, όταν σε πληγώνω εγώ.
  • Δεν με εκμεταλλεύεσαι. Ποτέ. Φροντίζεις να ξέρω ότι θέλεις να με προστατεύεις.
  • Μου κάνεις μικρές εκπλήξεις.
  • Βρίσκεις λόγια, για να τονίσεις ό,τι καλό έχω μέσα μου.
  • Μου επιτρέπεις να κλάψω, όταν το χρειάζομαι.
  • Με ενθαρρύνεις να σου λέω την αλήθεια και να παραδέχομαι τους φόβους μου.
Ναι, είσαι φίλος μου. Και σε χρειάζομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου