Τις τελευταίες ημέρες η Ελληνική κοινωνία συγκλονίζεται από τις αγωνιώδεις εξελίξεις στην υπόθεση εξαφάνισης ενός 20χρονου νεαρού στα Ιωάννινα, ο οποίος, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις είχε πέσει θύμα εκφοβισμού -ή αλλιώς bullying- από κάποιους συμμαθητές του.
Αυτή η υπόθεση ανασύρει, δυστυχώς, ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα, αυτό του bullying, ειδικά στα σχολεία.
Οι ψυχολογικές επιπτώσεις για ένα παιδί ή για έναν/μία έφηβο/η που πέφτει θύμα εκφοβισμού είναι τεράστιες.
Είναι ένα θέμα που οφείλουμε όλοι να το αναδεικνύουμε σε κάθε ευκαιρία, να το κοινοποιούμε και να συμβάλλουμε με τον τρόπο μας στην ενημέρωση του κοινού, των παιδιών και των γονέων γι” αυτό το υπαρκτό πρόβλημα της κοινωνίας μας.
Το βίντεο που ακολουθεί είναι μέρος της καμπάνιας «Share it to end it» που ξεκίνησε πριν αρκετούς μήνες και συνεχίζεται ακόμα, από τον οργανισμό «Singapore’s Coalition Against Bullying for Children and Youth» και με την συμβολή των εταιρειών μάρκετινγκ και διαφήμισης JWT Singapore και XM Asia.
Το μήνυμα που περνάει είναι απλό: όσο μοιραζόμαστε το πρόβλημα, τόσο αυτό μικραίνει. Με αυτό το σκεπτικό, κάθε φορά που κάποιος «μοιράζεται» (sharing) το συγκεκριμένο βίντεο στο διαδίκτυο, τόσο η διάρκεια του βίντεο μειώνεται.
Η αρχική του διάρκεια ήταν 100″ και με κάθε share μειώνεται κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου. Η συγκεκριμένη εκστρατεία έγινε τον περασμένο Σεπτέμβριο, αλλά παραμένει (δυστυχώς) επίκαιρη και διαχρονική.
Είναι ένα θέμα που οφείλουμε όλοι να το αναδεικνύουμε σε κάθε ευκαιρία, να το κοινοποιούμε και να συμβάλλουμε με τον τρόπο μας στην ενημέρωση του κοινού, των παιδιών και των γονέων γι” αυτό το υπαρκτό πρόβλημα της κοινωνίας μας.
Το βίντεο που ακολουθεί είναι μέρος της καμπάνιας «Share it to end it» που ξεκίνησε πριν αρκετούς μήνες και συνεχίζεται ακόμα, από τον οργανισμό «Singapore’s Coalition Against Bullying for Children and Youth» και με την συμβολή των εταιρειών μάρκετινγκ και διαφήμισης JWT Singapore και XM Asia.
Το μήνυμα που περνάει είναι απλό: όσο μοιραζόμαστε το πρόβλημα, τόσο αυτό μικραίνει. Με αυτό το σκεπτικό, κάθε φορά που κάποιος «μοιράζεται» (sharing) το συγκεκριμένο βίντεο στο διαδίκτυο, τόσο η διάρκεια του βίντεο μειώνεται.
Η αρχική του διάρκεια ήταν 100″ και με κάθε share μειώνεται κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου. Η συγκεκριμένη εκστρατεία έγινε τον περασμένο Σεπτέμβριο, αλλά παραμένει (δυστυχώς) επίκαιρη και διαχρονική.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου