Το έτος 1939 ο Ettore Bugatti ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα και ταλαντούχα άτομα που ενεπλάκησαν ποτέ στην αυτοκινητοβιομηχανία, εργαζόταν πάνω σ” ένα project για την δημιουργία αεροσκάφους.
Όπως και το θρυλικό αυτοκίνητο της εταιρείας 100P θα ήταν ένα τεχνολογικό θαύμα για την εποχή με έλικες που περιστρέφονταν προς αντίθετες κατευθύνσεις, ενώ τα φτερά του ήταν σχεδιασμένα με χαρακτηριστική κλίση προς τα εμπρός.
Ο 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος, σύντομα ξέσπασε και έφτασε και στο Παρίσι, με τον Bugatti να αναγκάζεται να αφήσει στη μέση το project.
Το μόνο 100P που κατασκευάστηκε ποτέ δεν πέταξε και αφέθηκε να σαπίσει για περίπου μισό αιώνα, πριν καταστεί μη λειτουργικό.
Έπρεπε να φτάσει το 2013, όταν μία ομάδα υπό τον πρώην πιλότο του Air Force Scott Wilson ξεκίνησε την συγκομιδή κεφαλαίων για την δημιουργία του 100P από τις… στάχτες του (χαλάσματά του).
Αν και το εγχείρημα ήταν κοντά στην ολοκλήρωσή του, ο Wilson έμεινε από χρήματα. Χωρίς να μπορεί να ολοκληρώσει το «Reve Bleu» — Blue Dream, χρειάστηκε μία έξτρα χρηματοδότηση 62.000 δολαρίων και σήμερα το θρυλικό αεροπλάνο είναι έτοιμο να κάνει την παρθενική του πτήση, μετά από περίπου 75 χρόνια.
Το 100P ήδη φαίνεται να περνάει τα τεστ, ενώ δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα γίνει η παρθενική πτήση.
Όπως και το θρυλικό αυτοκίνητο της εταιρείας 100P θα ήταν ένα τεχνολογικό θαύμα για την εποχή με έλικες που περιστρέφονταν προς αντίθετες κατευθύνσεις, ενώ τα φτερά του ήταν σχεδιασμένα με χαρακτηριστική κλίση προς τα εμπρός.
Ο 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος, σύντομα ξέσπασε και έφτασε και στο Παρίσι, με τον Bugatti να αναγκάζεται να αφήσει στη μέση το project.
Το μόνο 100P που κατασκευάστηκε ποτέ δεν πέταξε και αφέθηκε να σαπίσει για περίπου μισό αιώνα, πριν καταστεί μη λειτουργικό.
Έπρεπε να φτάσει το 2013, όταν μία ομάδα υπό τον πρώην πιλότο του Air Force Scott Wilson ξεκίνησε την συγκομιδή κεφαλαίων για την δημιουργία του 100P από τις… στάχτες του (χαλάσματά του).
Αν και το εγχείρημα ήταν κοντά στην ολοκλήρωσή του, ο Wilson έμεινε από χρήματα. Χωρίς να μπορεί να ολοκληρώσει το «Reve Bleu» — Blue Dream, χρειάστηκε μία έξτρα χρηματοδότηση 62.000 δολαρίων και σήμερα το θρυλικό αεροπλάνο είναι έτοιμο να κάνει την παρθενική του πτήση, μετά από περίπου 75 χρόνια.
Το 100P ήδη φαίνεται να περνάει τα τεστ, ενώ δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα γίνει η παρθενική πτήση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου