Αντιμέτωποι με ένα πολύ παράξενο περιστατικό ήρθαν οι πελάτες ενός καφέ στο Μανχάταν, στη Νέα Υόρκη. Όλα ήταν καλά μέχρι που ο άνδρας που έπινε καφέ μαζί με μία νεαρή κοπέλα έκανε κάτι τραγικό:
Πριν σηκωθεί για να φύγει χτύπησε τον καφέ της κοπέλας πάνω στο τραπέζι, με αποτέλεσμα να χυθεί ο καφές σε όλα τα χαρτιά, αλλά και τον υπολογιστή της.
Η κοπέλα άρχισε να ουρλιάζει στον άνδρα που της έκανε τη ζημιά.
Κι εκεί που οι υπόλοιποι πελάτες νόμιζαν ότι είναι μάρτυρες ενός απλού καβγά, συνέβη το αναπάντεχο.
Η κοπέλα επιστράτευσε τις “τηλεκινητικές” της δυνατότητες και έριξε τον άνδρα πάνω στον τοίχο, παραπάνω από μία φορές, έριξες τα βιβλία από τα ράφια, ενώ κάποια από τα τραπέζια άρχισαν να μετακινούνται. Και όλα αυτά με τη δύναμη του μυαλού της.
Ή τουλάχιστον έτσι φαινόταν σε όσους ήταν μπροστά.
Όμως όλο αυτό ήταν απλά ένα “κόλπο” που χρησιμοποιήθηκε για να προωθηθεί η καινούρια ταινία της Τζουλιάν Μουρ, που είναι βασισμένη σε ένα από τα κλασσικά έργα του Στίβεν Κινγκ.
Το ότι το κόλπο έπιασε έγινε προφανές. Από προχθες που το βίντεο αναρτήθηκε στο youtube, έχει δεχθεί περισσότερες από 13 εκατομμύρια επισκέψεις.
Το βίντεο ξεκινάει με τους τεχνικούς της Σόνυ, της παραγωγού εταιρείας, να στήνουν το σκηνικό. Ψεύτικος τοίχος και “το θύμα” να ετοιμάζεται στο χώρο του καφέ, λίγο πιο πέρα από τους κομπάρσους.
Λίγο αργότερα, οι πελάτες του καφέ μένουν αποσβολωμένοι από τις τηλεκινητικές δυνατότητες της νεαρής γυναίκας. Οι κρυμμένες κάμερες στο χώρο, πιάνουν τις-απολαυστικές- αντιδράσεις των πελατών μπροστά στο απίστευτο σκηνικό που διαδραματίζεται μπροστά τους.
Η εταιρεία δεν έχει την πρωτοτυπία σε αυτού του είδους προώθησης του προϊόντος της, αφού λίγους μήνες πριν, η LG κατέγραψε τις αντιδράσεις ανυποψίαστων υποψηφίων οι οποίοι επίσης βρέθηκαν μπροστά σε μία μεγάλη έκπληξη...
Πριν σηκωθεί για να φύγει χτύπησε τον καφέ της κοπέλας πάνω στο τραπέζι, με αποτέλεσμα να χυθεί ο καφές σε όλα τα χαρτιά, αλλά και τον υπολογιστή της.
Η κοπέλα άρχισε να ουρλιάζει στον άνδρα που της έκανε τη ζημιά.
Κι εκεί που οι υπόλοιποι πελάτες νόμιζαν ότι είναι μάρτυρες ενός απλού καβγά, συνέβη το αναπάντεχο.
Η κοπέλα επιστράτευσε τις “τηλεκινητικές” της δυνατότητες και έριξε τον άνδρα πάνω στον τοίχο, παραπάνω από μία φορές, έριξες τα βιβλία από τα ράφια, ενώ κάποια από τα τραπέζια άρχισαν να μετακινούνται. Και όλα αυτά με τη δύναμη του μυαλού της.
Ή τουλάχιστον έτσι φαινόταν σε όσους ήταν μπροστά.
Όμως όλο αυτό ήταν απλά ένα “κόλπο” που χρησιμοποιήθηκε για να προωθηθεί η καινούρια ταινία της Τζουλιάν Μουρ, που είναι βασισμένη σε ένα από τα κλασσικά έργα του Στίβεν Κινγκ.
Το ότι το κόλπο έπιασε έγινε προφανές. Από προχθες που το βίντεο αναρτήθηκε στο youtube, έχει δεχθεί περισσότερες από 13 εκατομμύρια επισκέψεις.
Το βίντεο ξεκινάει με τους τεχνικούς της Σόνυ, της παραγωγού εταιρείας, να στήνουν το σκηνικό. Ψεύτικος τοίχος και “το θύμα” να ετοιμάζεται στο χώρο του καφέ, λίγο πιο πέρα από τους κομπάρσους.
Λίγο αργότερα, οι πελάτες του καφέ μένουν αποσβολωμένοι από τις τηλεκινητικές δυνατότητες της νεαρής γυναίκας. Οι κρυμμένες κάμερες στο χώρο, πιάνουν τις-απολαυστικές- αντιδράσεις των πελατών μπροστά στο απίστευτο σκηνικό που διαδραματίζεται μπροστά τους.
Η εταιρεία δεν έχει την πρωτοτυπία σε αυτού του είδους προώθησης του προϊόντος της, αφού λίγους μήνες πριν, η LG κατέγραψε τις αντιδράσεις ανυποψίαστων υποψηφίων οι οποίοι επίσης βρέθηκαν μπροστά σε μία μεγάλη έκπληξη...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου