Πέρασε αρκετός καιρός από το απόγευμα εκείνο όπου αποκαλύφθηκαν τα λιγοστά στοιχεία της ύπαρξης της ενεργής εξερεύνησης των διαδρομών μέσα από τα κάτοπτρα που διαμορφώνουν την Εικονική Πραγματικότητα, το mirror transcending των mirroristas, και οι ματιές που ρίχνω στους καθρέπτες του διαμερίσματος έχουν πάρει διαφορετική χροιά…
Πλέον, ο οποιοσδήποτε αντικατοπτρισμός αντανακλάται στην επιφάνεια ξεδιπλώνει μπροστά μας άπειρες δυνατότητες, μα και άπειρες παγίδες που εγκλωβίζουν τον Νου σε μία απέραντη εικονική φούσκα που περικλείει και αναδιανέμει τις αναμνήσεις και τα συναισθήματά, κάνοντας την αναζήτηση του υπερβατικού μία σχεδόν άσκοπη προσπάθεια!
Εικονική Πραγματικότητα: Ένας Κατασκευασμένος Νους
“Reality is only seen when the mirror is clean”’
Φυσικά, τίποτε δεν σου αποκαλύπτεται δίχως να καταβάλεις κόπο να το αναγνωρίσεις, να εισχωρήσεις όσο μπορείς μέσα του! Να διακρίνεις ποιες είναι οι διαδρομές (Νοητικές – Ενεργειακές – Πραγματικές.. όλα παρεμφερείς κατοπτρισμοί της ίδιας υπερβατικής αναζήτησης) που θα ξεκλειδώσουν το νοητικό εκείνο επίπεδο και θα αποκαλύψουν την «πραγματικότητα» μα και τις παγιδευμένες εικόνες που βρίσκονται «φυτεμένες» μέσα της για να στρέψουν την υποσυνείδητη «μνήμη» προς την πνευματική και καθημερινή εσωστρέφεια.
Τα ίχνη της νέας τάσης όμως καλύπτονται περίτεχνα, και η εξάσκηση των “ματιών” είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την περαιτέρω διερεύνηση του φαινομένου. Τα δεδομένα ως την στιγμή που έγραψα το κομμάτι που αφορούσε την Κατοπτρική μεταπήδηση ήταν συνοπτικά τα εξής:
Η νέα τάση της Αστυμαγικής εξάσκησης ονομάζεται Mirror Transcending και χρησιμοποιείται από μία κάστα ανθρώπων που ονομάζονται Mirroristas. Τα στοιχεία που έχουν αποκαλυφθεί είναι μηδαμινά. Και όμως, η χρήση της τάσης αυτής που δρα καθημερινά στα πολυεπίπεδα μονοπάτια των πόλεων μπορεί να αποκαλυφθεί στον ενδιαφερόμενο, με αρκετή προσπάθεια και καταγραφή των κατοπτρικών μηχανισμών που βρίσκονται τοποθετημένοι μέσα στην τεχνητή πραγματικότητα της Πόλης.
Μία παραλλαγή της Τεχνικής αυτής όμως χρησιμοποιείται στην καθημερινότητα του ατόμου και δρα για τον συνειδησιακό αποκλεισμό μα και την «εμφύτευση» ιδεών που εισχωρούν στον Ανθρώπινο νου και οικειοποιούνται ως ίδιες σκέψεις του ατόμου. Κάτι πραγματικά επικίνδυνο και τρομερά δυσδιάκριτο για κάποιον που δεν γνωρίζει τις τρομερές διαστάσεις του… Ποιά είναι τα γνωρίσματα της τεχνικής της Κατοπτρικής «εμφύτευσης πραγματικότητας», «πραγματικών» καταστάσεων η ιδεών στον ατομικό Νού;
Κατοπτρική πραγματικότητα: η Διπλή διαδρομή
Το ζήτημα της Κατοπτρικής Μετατόπισης έχει ως εξής: Ένας ερευνητής που εξερευνά τις ενεργειακές ή πραγματικές «ανωμαλίες» του αστικού τοπίου, μπορεί με την χρησιμοποίηση διαφόρων κάτοπτρων που βρίσκονται διάσπαρτα σε κομβικά ενεργειακά σημεία μέσα στην πόλη, να ανακαλύψει «αντεστραμμένες» πορείες που σε άλλη περίπτωση δεν θα ανακάλυπτε λόγω «καμουφλαρίσματος» της εν λόγω διαδρομής. Μία τέτοια κατοπτρική αντανάκλαση δεν αφορά μονάχα τις πραγματικές διαδρομές, δηλαδή εκείνες που ο ερευνητής μπορεί να βαδίσει ανακαλύπτοντας κρυμμένα κομμάτια του αστικού τοπίου που σε μία καθημερινή διαδρομή θα απέκλειε από την περιπατητική του πορεία, μα και ενεργειακές στρεβλώσεις που γίνονται ευκολότερα αντιληπτές όταν η συνειδητότητα είναι ενεργοποιημένη.
Πόσες φορές άραγε έχουμε κοιτάξει μέσα από ένα καθρέπτη το περιβάλλον που αντανακλάται και έχουμε νιώσει το αίσθημα του αγνώστου να μας περιβάλλει;
Προτού προσεγγίσουμε όμως το ζήτημα της κατοπτρικής πραγματικότητας στο αστυμαγικό πεδίο θα ήταν καλό να διακρίνουμε την φύση του προβλήματος στην καθημερινότητά μας. Σε αυτή την καθημερινή χρήση έγκειται η διτότητα αυτού του προβλήματος και θα ήταν χρήσιμο για τον κάθε ένα από εμάς να γνωρίζει πως να διακρίνει τις παγίδες που κρύβονται μέσα του.
Εικόνα & Νοητική Μετατόπιση
Μπορεί μία σειρά από καθρέπτες να πείσει κάποιον πως ένα αντικείμενο που δεν υφίσταται στην πραγματικότητα στέκεται μπροστά του και αλληλοεπιδρά μαζί του; Φυσικά. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μιλάμε για κάποιο από τα παλιά και οικεία στον άνθρωπο ταχυδακτυλουργικά τρικ, μα για την ανάπλαση της πραγματικότητας μέσα από την χρήση των Καθρεπτών.
Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την βραδιά εκείνη που χιλιάδες ανθρώπων απόλαυσαν το ίνδαλμα της πόπ να χορεύει στην σκηνή και να εκτελεί σε παγκόσμια πρώτη το νέο του hit. Μέσα στις ιαχές ενθουσιασμού και των χειροκροτημάτων, ο Michael Jackson έκανε για ακόμη μία φορά αυτό που ήξερε να κάνει καλά.. Να δίνει ζωή στο πλήθος με τις περίτεχνες χορευτικές του φιγούρες. Μόνο που ο ίδιος δεν βρισκόταν στην ζωή προ πολλού! Ναι, οι αναγνώστες παρακολουθούσαν εκστασιασμένοι το Ολόγραμμα του Νεκρού καλλιτέχνη που είχε με απόλυτη επιτυχία αναπαραχθεί με την τεχνική της Κατοπτρικής αναπαράστασης.
Θα πείτε φυσικά πως οι θεατές γνώριζαν πως αυτό που παρακολουθούσαν ήταν μία Ολογραφική αναπαράσταση και τίποτε παραπέρα. Όμως που αλλού θα δοκιμαστεί σε μαζικό επίπεδο η χρήση της Κατοπτρικής πραγματικότητας αν όχι σε ένα τομέα που παρακολουθείται από το σύνολο σχεδόν του κόσμου; Ίσως φανεί χρήσιμη επίσης η διαπίστωση πως στην πολυπληθέστερη Ήπειρο του κόσμου, την Ασία, λατρεύεται σαν το υπέρτατο είδωλο μία πλήρως ολογραφικά κατασκευασμένη περσόνα που «ξεπήδησε» κατευθείαν από τον κόμικ κόσμο του Manga και τραγουδάει σε sold out συναυλίες.
Ένα εύλογο ερώτημα ξεπηδά δίχως πολλή προσπάθεια: Τι συμβαίνει στον ανθρώπινο Νου όταν δεν γνωρίζει την επίπλαστη κατοπτρική φύση του αντικειμένου που αντικρύζει; Αφού έχουμε πιά φτάσει στο σημείο να αναδημιουργούμε συνθήκες πραγματικότητας με απόλυτη επιτυχία σε κάποιο ελεγχόμενο περιβάλλον, δεν είναι λογικό να συμπεράνουμε πως αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται για να διαμορφώσει τον κοινό νου όπου αυτό απαιτείται;
Εξάλλου μπορεί οι θεωρίες συνωμοσίας να αντιμετωπίζονται με ιδιαίτερο σκεπτικισμό από τον πολιτισμένο άνθρωπο, όμως μερικές φορές η υπερβολή κρύβει μέσα της μία μικρή πολύτιμη πληροφορία. Ίσως η θεωρία σε σχέση με την τρομοκρατική επίθεση των δίδυμων πύργων που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια να μην είναι και τόσο «ψεύτικη». Άλλωστε είναι αρκετοί οι ειδικοί αεροσκαφών, μηχανικοί κτιρίων και διάφοροι άλλοι επιστήμονες που επισημαίνουν πως τα δύο αεροπλάνα που κατέπεσαν στους πύργους δεν υπήρξαν ποτέ και πως ότι αντικρύσαμε δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μία Ολογραμμική αναπαράσταση μίας τρομοκρατικής Αεροπορικής επίθεσης. Για έναν απλό λόγο: Υποστηρίζουν πως λόγω κατασκευής, ένα αεροσκάφος τέτοιου μεγέθους θα χάσει αυτομάτως τα φτερά και την ουρά του την πρώτη στιγμή της πρόσκρουσης. Και πως σε καμία περίπτωση δεν θα «τρυπούσε» το κτίριο ανέπαφο όπως συνέβη στην εν λόγω τρομοκρατική επίθεση, παρά θα γινόταν χιλιάδες κομμάτια προτού προλάβει να εισχωρήσει.
Αυτή η λογική επιχειρηματολογία όμως αντιμετωπίζεται από την συλλογική πραγματικότητα ως «Θεωρία Συνωμοσίας» και απορρίπτεται ως μυθοπλασία που διαδίδεται από ευφάνταστους ονειροπόλους Συνωμοσιολόγους. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τις διπλής χρήσης της κατοπτρικής μετατόπισης σε συνθήκες καθημερινότητας. Από την μία βιώνουμε ένα γεγονός (που πιθανολογείται πως είναι ολόγραμμα κατασκευασμένο από κάτοπτρα) που θεωρούμε πέρα για πέρα πραγματικό, και από την άλλη ενεργοποιείται η συνειδησιακή μετατόπιση, με την εμφύτευση μίας παγκοσμιοποιημένης «ιδέας» που παγιώνεται και δεν αμφισβητείται ποτέ ξανά. Δεν είναι δα και δύσκολο να διαπιστώσουμε την ολοκληρωτική αλλαγή που επέφερε εκείνη η αποφράδα ημέρα στο σύνολο της ανθρωπότητας. Για την ακρίβεια, τίποτα δεν είναι ίδιο πιά, μίας και η ιδέα του Φόβου εγκαταστάθηκε στις συνειδήσεις των ανθρώπων μέσα από την σκόπιμη χρησιμοποίηση της Τρομοκρατίας.
Ιδέες διαμορφώνονται και φυτεύονται στις ανθρώπινες συνειδήσεις, μονοπάτια κρύβονται και αποκαλύπτονται αν κοιτάξεις σωστά τις πληροφορίες που σου μεταδίδονται. Η κατανόηση της ύπαρξης της Κατοπτρικής μετατόπισης παίζει σημαντικό ρόλο στην συνειδησιακή απελευθέρωση του ελεύθερου ανθρώπου. Άγγιξα μονάχα ένα 2% από τις πτυχές του προβλήματος. Μα αν την επόμενη φορά που θα κοιτάξουμε την πραγματικότητα διαπιστώσουμε πως μερικές πληροφορίες-εικόνες-ιδέες ή ακόμη και το περιβάλλον στο οποίο ζούμε μεταβάλλεται σκοπίμως για την χειραγώγηση του ίδιου μας του εαυτού, τότε το υπόλοιπο 98% θα ζωντανέψει μπροστά μας αποκαλύπτοντας σιγά σιγά την προσωπική μας πραγματικότητα. Χωρίς να χρειαστεί να δούμε τον αντικατοπτρισμό της μέσα από κάποιο καθρέπτη…
Πλέον, ο οποιοσδήποτε αντικατοπτρισμός αντανακλάται στην επιφάνεια ξεδιπλώνει μπροστά μας άπειρες δυνατότητες, μα και άπειρες παγίδες που εγκλωβίζουν τον Νου σε μία απέραντη εικονική φούσκα που περικλείει και αναδιανέμει τις αναμνήσεις και τα συναισθήματά, κάνοντας την αναζήτηση του υπερβατικού μία σχεδόν άσκοπη προσπάθεια!
Εικονική Πραγματικότητα: Ένας Κατασκευασμένος Νους
“Reality is only seen when the mirror is clean”’
Φυσικά, τίποτε δεν σου αποκαλύπτεται δίχως να καταβάλεις κόπο να το αναγνωρίσεις, να εισχωρήσεις όσο μπορείς μέσα του! Να διακρίνεις ποιες είναι οι διαδρομές (Νοητικές – Ενεργειακές – Πραγματικές.. όλα παρεμφερείς κατοπτρισμοί της ίδιας υπερβατικής αναζήτησης) που θα ξεκλειδώσουν το νοητικό εκείνο επίπεδο και θα αποκαλύψουν την «πραγματικότητα» μα και τις παγιδευμένες εικόνες που βρίσκονται «φυτεμένες» μέσα της για να στρέψουν την υποσυνείδητη «μνήμη» προς την πνευματική και καθημερινή εσωστρέφεια.
Τα ίχνη της νέας τάσης όμως καλύπτονται περίτεχνα, και η εξάσκηση των “ματιών” είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την περαιτέρω διερεύνηση του φαινομένου. Τα δεδομένα ως την στιγμή που έγραψα το κομμάτι που αφορούσε την Κατοπτρική μεταπήδηση ήταν συνοπτικά τα εξής:
Η νέα τάση της Αστυμαγικής εξάσκησης ονομάζεται Mirror Transcending και χρησιμοποιείται από μία κάστα ανθρώπων που ονομάζονται Mirroristas. Τα στοιχεία που έχουν αποκαλυφθεί είναι μηδαμινά. Και όμως, η χρήση της τάσης αυτής που δρα καθημερινά στα πολυεπίπεδα μονοπάτια των πόλεων μπορεί να αποκαλυφθεί στον ενδιαφερόμενο, με αρκετή προσπάθεια και καταγραφή των κατοπτρικών μηχανισμών που βρίσκονται τοποθετημένοι μέσα στην τεχνητή πραγματικότητα της Πόλης.
Μία παραλλαγή της Τεχνικής αυτής όμως χρησιμοποιείται στην καθημερινότητα του ατόμου και δρα για τον συνειδησιακό αποκλεισμό μα και την «εμφύτευση» ιδεών που εισχωρούν στον Ανθρώπινο νου και οικειοποιούνται ως ίδιες σκέψεις του ατόμου. Κάτι πραγματικά επικίνδυνο και τρομερά δυσδιάκριτο για κάποιον που δεν γνωρίζει τις τρομερές διαστάσεις του… Ποιά είναι τα γνωρίσματα της τεχνικής της Κατοπτρικής «εμφύτευσης πραγματικότητας», «πραγματικών» καταστάσεων η ιδεών στον ατομικό Νού;
Κατοπτρική πραγματικότητα: η Διπλή διαδρομή
Το ζήτημα της Κατοπτρικής Μετατόπισης έχει ως εξής: Ένας ερευνητής που εξερευνά τις ενεργειακές ή πραγματικές «ανωμαλίες» του αστικού τοπίου, μπορεί με την χρησιμοποίηση διαφόρων κάτοπτρων που βρίσκονται διάσπαρτα σε κομβικά ενεργειακά σημεία μέσα στην πόλη, να ανακαλύψει «αντεστραμμένες» πορείες που σε άλλη περίπτωση δεν θα ανακάλυπτε λόγω «καμουφλαρίσματος» της εν λόγω διαδρομής. Μία τέτοια κατοπτρική αντανάκλαση δεν αφορά μονάχα τις πραγματικές διαδρομές, δηλαδή εκείνες που ο ερευνητής μπορεί να βαδίσει ανακαλύπτοντας κρυμμένα κομμάτια του αστικού τοπίου που σε μία καθημερινή διαδρομή θα απέκλειε από την περιπατητική του πορεία, μα και ενεργειακές στρεβλώσεις που γίνονται ευκολότερα αντιληπτές όταν η συνειδητότητα είναι ενεργοποιημένη.
Πόσες φορές άραγε έχουμε κοιτάξει μέσα από ένα καθρέπτη το περιβάλλον που αντανακλάται και έχουμε νιώσει το αίσθημα του αγνώστου να μας περιβάλλει;
Προτού προσεγγίσουμε όμως το ζήτημα της κατοπτρικής πραγματικότητας στο αστυμαγικό πεδίο θα ήταν καλό να διακρίνουμε την φύση του προβλήματος στην καθημερινότητά μας. Σε αυτή την καθημερινή χρήση έγκειται η διτότητα αυτού του προβλήματος και θα ήταν χρήσιμο για τον κάθε ένα από εμάς να γνωρίζει πως να διακρίνει τις παγίδες που κρύβονται μέσα του.
Εικόνα & Νοητική Μετατόπιση
Μπορεί μία σειρά από καθρέπτες να πείσει κάποιον πως ένα αντικείμενο που δεν υφίσταται στην πραγματικότητα στέκεται μπροστά του και αλληλοεπιδρά μαζί του; Φυσικά. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μιλάμε για κάποιο από τα παλιά και οικεία στον άνθρωπο ταχυδακτυλουργικά τρικ, μα για την ανάπλαση της πραγματικότητας μέσα από την χρήση των Καθρεπτών.
Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την βραδιά εκείνη που χιλιάδες ανθρώπων απόλαυσαν το ίνδαλμα της πόπ να χορεύει στην σκηνή και να εκτελεί σε παγκόσμια πρώτη το νέο του hit. Μέσα στις ιαχές ενθουσιασμού και των χειροκροτημάτων, ο Michael Jackson έκανε για ακόμη μία φορά αυτό που ήξερε να κάνει καλά.. Να δίνει ζωή στο πλήθος με τις περίτεχνες χορευτικές του φιγούρες. Μόνο που ο ίδιος δεν βρισκόταν στην ζωή προ πολλού! Ναι, οι αναγνώστες παρακολουθούσαν εκστασιασμένοι το Ολόγραμμα του Νεκρού καλλιτέχνη που είχε με απόλυτη επιτυχία αναπαραχθεί με την τεχνική της Κατοπτρικής αναπαράστασης.
Θα πείτε φυσικά πως οι θεατές γνώριζαν πως αυτό που παρακολουθούσαν ήταν μία Ολογραφική αναπαράσταση και τίποτε παραπέρα. Όμως που αλλού θα δοκιμαστεί σε μαζικό επίπεδο η χρήση της Κατοπτρικής πραγματικότητας αν όχι σε ένα τομέα που παρακολουθείται από το σύνολο σχεδόν του κόσμου; Ίσως φανεί χρήσιμη επίσης η διαπίστωση πως στην πολυπληθέστερη Ήπειρο του κόσμου, την Ασία, λατρεύεται σαν το υπέρτατο είδωλο μία πλήρως ολογραφικά κατασκευασμένη περσόνα που «ξεπήδησε» κατευθείαν από τον κόμικ κόσμο του Manga και τραγουδάει σε sold out συναυλίες.
Ένα εύλογο ερώτημα ξεπηδά δίχως πολλή προσπάθεια: Τι συμβαίνει στον ανθρώπινο Νου όταν δεν γνωρίζει την επίπλαστη κατοπτρική φύση του αντικειμένου που αντικρύζει; Αφού έχουμε πιά φτάσει στο σημείο να αναδημιουργούμε συνθήκες πραγματικότητας με απόλυτη επιτυχία σε κάποιο ελεγχόμενο περιβάλλον, δεν είναι λογικό να συμπεράνουμε πως αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται για να διαμορφώσει τον κοινό νου όπου αυτό απαιτείται;
Εξάλλου μπορεί οι θεωρίες συνωμοσίας να αντιμετωπίζονται με ιδιαίτερο σκεπτικισμό από τον πολιτισμένο άνθρωπο, όμως μερικές φορές η υπερβολή κρύβει μέσα της μία μικρή πολύτιμη πληροφορία. Ίσως η θεωρία σε σχέση με την τρομοκρατική επίθεση των δίδυμων πύργων που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια να μην είναι και τόσο «ψεύτικη». Άλλωστε είναι αρκετοί οι ειδικοί αεροσκαφών, μηχανικοί κτιρίων και διάφοροι άλλοι επιστήμονες που επισημαίνουν πως τα δύο αεροπλάνα που κατέπεσαν στους πύργους δεν υπήρξαν ποτέ και πως ότι αντικρύσαμε δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μία Ολογραμμική αναπαράσταση μίας τρομοκρατικής Αεροπορικής επίθεσης. Για έναν απλό λόγο: Υποστηρίζουν πως λόγω κατασκευής, ένα αεροσκάφος τέτοιου μεγέθους θα χάσει αυτομάτως τα φτερά και την ουρά του την πρώτη στιγμή της πρόσκρουσης. Και πως σε καμία περίπτωση δεν θα «τρυπούσε» το κτίριο ανέπαφο όπως συνέβη στην εν λόγω τρομοκρατική επίθεση, παρά θα γινόταν χιλιάδες κομμάτια προτού προλάβει να εισχωρήσει.
Αυτή η λογική επιχειρηματολογία όμως αντιμετωπίζεται από την συλλογική πραγματικότητα ως «Θεωρία Συνωμοσίας» και απορρίπτεται ως μυθοπλασία που διαδίδεται από ευφάνταστους ονειροπόλους Συνωμοσιολόγους. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τις διπλής χρήσης της κατοπτρικής μετατόπισης σε συνθήκες καθημερινότητας. Από την μία βιώνουμε ένα γεγονός (που πιθανολογείται πως είναι ολόγραμμα κατασκευασμένο από κάτοπτρα) που θεωρούμε πέρα για πέρα πραγματικό, και από την άλλη ενεργοποιείται η συνειδησιακή μετατόπιση, με την εμφύτευση μίας παγκοσμιοποιημένης «ιδέας» που παγιώνεται και δεν αμφισβητείται ποτέ ξανά. Δεν είναι δα και δύσκολο να διαπιστώσουμε την ολοκληρωτική αλλαγή που επέφερε εκείνη η αποφράδα ημέρα στο σύνολο της ανθρωπότητας. Για την ακρίβεια, τίποτα δεν είναι ίδιο πιά, μίας και η ιδέα του Φόβου εγκαταστάθηκε στις συνειδήσεις των ανθρώπων μέσα από την σκόπιμη χρησιμοποίηση της Τρομοκρατίας.
Ιδέες διαμορφώνονται και φυτεύονται στις ανθρώπινες συνειδήσεις, μονοπάτια κρύβονται και αποκαλύπτονται αν κοιτάξεις σωστά τις πληροφορίες που σου μεταδίδονται. Η κατανόηση της ύπαρξης της Κατοπτρικής μετατόπισης παίζει σημαντικό ρόλο στην συνειδησιακή απελευθέρωση του ελεύθερου ανθρώπου. Άγγιξα μονάχα ένα 2% από τις πτυχές του προβλήματος. Μα αν την επόμενη φορά που θα κοιτάξουμε την πραγματικότητα διαπιστώσουμε πως μερικές πληροφορίες-εικόνες-ιδέες ή ακόμη και το περιβάλλον στο οποίο ζούμε μεταβάλλεται σκοπίμως για την χειραγώγηση του ίδιου μας του εαυτού, τότε το υπόλοιπο 98% θα ζωντανέψει μπροστά μας αποκαλύπτοντας σιγά σιγά την προσωπική μας πραγματικότητα. Χωρίς να χρειαστεί να δούμε τον αντικατοπτρισμό της μέσα από κάποιο καθρέπτη…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου