Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Αν...

Αν μου κρατούσες το χέρι, θα φοβόμουν λιγότερο, θα αναθάρρευα περισσότερο και θα τολμούσα με σιγουριά.

Αν μου κρατούσες το χέρι, όποτε ανέβαινα θα σε τραβούσα, και όποτε έπεφτα θα ήξερα ότι είσαι εκεί να με κρατήσεις.

Αν μου κρατούσες το χέρι, και όλοι το κάναμε αυτό, μια αλυσίδα θα γινόμασταν, και δεν θα υπήρχαν χέρια ελεύθερα να κρατούν όπλα, αλλά μόνο να χαϊδεύονται.

Αν μου κρατούσες το χέρι, και όλοι το κάναμε αυτό, η φώτιση του ενός σε αφύπνιση του κόσμου όλου θα οδηγούσε.

Αν μου κρατούσες το χέρι, θα καταλάβαινα περισσότερα από όσα εσύ μου λες, θα έβλεπα πέρα από αυτό που μου δείχνεις, θα άκουγα καλύτερα πίσω από τα λόγια σου.

Αν μου κρατούσες το χέρι, να σου μιλώ γι αγάπη ανάγκη δεν θα χες, επειδή ο φόβος της επαφής ο οποίος αποζητά τα λόγια τα πολλά, με το άγγιγμα της αγάπης στης σιωπής το βίωμα εξαφανίζεται.

Κράτα μου το χέρι, να σου κρατώ το χέρι. Τότε θα δεις το πόσο όμοιες είναι οι ζωές μας. Τότε θα δεις πως ότι αισθάνεσαι το αισθάνομαι και ότι βιώνεις με επηρεάζει. Τότε θα δεις ότι υπάρχει η ζωή γύρω μας και όχι οι ζωές των άλλων. Τότε δεν θα δεις, αλλά θα αισθανθείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου