Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Είμαι μια εικόνα σου…

Αποτέλεσμα εικόνας για Είμαι μια εικόνα σου…Είμαι…
Μια εικόνα σου είμαι…
Και κάτι, παραπάνω…
Είμαι μια εικόνα σου, γιατί σε μένα βλέπεις, αυτά που αγαπάς, αλλά και αυτά, που εσύ φοβάσαι.
Γι αυτό, και είμαστε μαζί, γι αυτό και με έχεις επιλέξει, είτε σαν φίλο, είτε σαν σύντροφο, είτε σαν συνοδοιπόρο…
Γι αυτό, και έχεις στιγμές λατρείας, αλλά και σκηνές θυμού, επειδή αυτό που είμαι, σου θυμίζει αυτό, που τόσο πολύ θέλεις, αλλά και αυτό, που τόσο πολύ επιζητάς, να αποφεύγεις.
Είμαι αυτό, που κρύβεις μέσα στην ψυχή σου, είτε σαν ποθητό σου, είτε σαν φοβικό σου.
Γι αυτό, και τόσες πολλές φορές, για μένα γνώμη αλλάζεις..
Επειδή, άλλο κομμάτι της ψυχής σου, την κάθε φορά, στον αέρα βγάζεις.
Είμαι όμως, και κάτι άλλο…
Είμαι, ο τόπος ο δικός μου, που μέσα του, χώρο δικό σου, σου δίνω.
Είμαι ο χρόνος, που για μένα έχει μετρηθεί, και από αυτόν, σε σένα αφιερώνω.
Είμαι ο προορισμός, που η καρδιά μου γι αυτόν, έχει χτιστεί, και αν, η δικιά σου η καρδιά, για κει θέλει να πάει… το ταξίδι, θα είναι μαγεία.
Είμαι η ζωή, που κάθε μέρα, μέσα μου ξυπνά, και είσαι η ζωή, που κάθε μέρα, μέσα σου ξυπνά… και όταν τα βλέμματά μας, σε αυτό το ξύπνημα, συναντιούνται, οι εικόνες μας, σε μία ενοποιούνται…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου