Ο καλύτερος ίσως τρόπος για να καταδείξουμε σε έναν ανυποψίαστο πιστό χριστιανό, το κατωτάτης βαθμίδας ποιόν και χαρακτήρα του Γιαχβέ, είναι να προσπαθήσουμε να τον πείσουμε να διαβάσει την Βίβλο του, τον θεμέλιο λίθο της χριστιανικής διδασκαλίας και της πίστης του.
Αν τελικά τον πείσουμε και καταφέρει ο ίδιος να αφησει για λίγο τις φοβίες και τις προκαταλήψεις του, θα διαπιστώσει πως δεν πρόκειται για ένα θεό Παντελεήμονα και Πανάγαθο με τους ανθρώπους, αλλά για έναν τιμωρό, βασανιστή, σαδιστή που ζηλεύει, μισεί και τιμωρεί τους ανθρώπους, σαν ο χειρότερος παράφρονας δικτάτορας, σαν ένα κατώτερο ον – όπως θα μάς έλεγε κι ο Νίτσε. Ένας θεός χειρότερος κι από τον υποτιθέμενο κακό διάβολο.
Από τα χωρία που ακολουθούν, Ο Ένας, Ο Δημιουργός του Ουρανού και της Γης και του Παντός, ο τελικός δίκαιος κριτής του καλού και του κακού, έχει διαμορφώσει έναν «ηθικό» κώδικα που ο ίδιος τον καθόρισε, για λογαριασμό των παραξενιών του, μέσα από σε ενα κλίμα σχιζοφρενικου παραλογισμού, που ξεπερνάει κάθε όριο κοινής λογικής, δεοντολογίας και καταπατάει κάθε ίχνος ανθρώπινων δικαιωμάτων, που έχει νομοθετήσει η παγκόσμια πολιτισμένη κοινότητα.
Παρά ταύτα, Ο Κύριος Γιαχβέ – το χαβά του, δεν χαρίζει σε κανέναν κάστανα από τον άγονο/άνυδρο κήπο του στην Ψευτο/Εδέμ. Απαιτεί σώνει και καλά από τα δημιουργήματα του, την πλήρη υποταγή τους στις παράλογες εντολές/απαιτήσεις του. Όποιος παραβάτης δεν συμμορφώνεται θα σωφρονίζεται δια μέσω βασανισμού. Αυτή είναι η μέθοδος δικαίου που θέλει να εφαρμόζει ο «δίκαιος» θεός και να την αποδίδει στους ανθρώπους, με την τάχα ελεύθερη βούληση που ο ιδίως τους χάρισε.
Στη Παλαιά αλλά και στην Καινή διαθήκη – που είναι και τα θεόπνευστα βιβλία του χριστιανισμού – υπάρχουν κάποιες σχετικές αναφορές, που τείνουν να επικυρώσουν τη μισαλλοδοξία του Γιαχβέ που τρέφει για το ανθρώπινο είδος. Είναι φανερό πως εξ αρχής, άνοιξε προσωπικά με τους όλους ανθρώπους της γης. Τα δημιουργήματά του δηλαδή.
Ακολουθεί ένας μικρός κατάλογος βασανιστηρίων - ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ – μην δοκιμάσετε να τα εφαρμόσετε.. διότι θα καταδικαστείτε από τον νόμους της πολιτείας- που εμπεριέχεται μέσα στην Αγία γραφή. Προτροπές βασανισμών σε απείθαρχους, άπιστους, ανόητους, παραβάτες και σε μικρά αθώα παιδιά. ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ!
1. Οι άνθρωποι πρέπει να τιμωρηθούν ανελέητα (πρόκειται για το τάχα καλό τους) Ο βασανισμός θα πρέπει να είναι η τιμωρία για τα ανομήματα τους.
Οι μελανιές των πληγών καθαρίζουν τον κακό, και τα χτυπήματα, τα ενδόμυχα της καρδιάς. (Παροιμίες 20:30)
Και αν ο ένοχος είναι άξιος μαστίγωσης, ο δικαστής θα προστάξει να τον ρίξουν κάτω, και σύμφωνα με το πταίσμα του να τον μαστιγώσουν μπροστά του μερικές φορές.
Μπορεί να τον μαστιγώσει 40 φορές, όχι όμως περισσότερο, μήπως, αν προσθέσει να τον μαστιγώσει πέρα απ” αυτές, με πολλές μαστιγώσεις, φανεί ο αδελφός σου βδελυκτός στα μάτια σου.. (Δευτερονόμιο 25:2-3)
2. Να και μια καλή ιδέα για να τιμωρηθούν αυτοί που λένε τα χείλη τους ανοησίες. Χτυπάτε τους όποτε μπορείτε όπου τους βρείτε. Να το βουλώσουν. Το ξύλο άλλωστε βγήκε από τον παράδεισο!
Τα χείλη τού ανόητου μπαίνουν σε φιλονικίες, και το στόμα του προσκαλεί [για] ραπίσματα. (Παροιμίες 18:06)
Κρίσεις ετοιμάζονται για τους χλευαστές, και ραβδισμοί για τη ράχη των ανόητων. (Παροιμίες 19:29)
Μάστιγα για το άλογο, και χαλινάρι για το γαϊδούρι, και ράβδος για τη ράχη των ανόητων. (Παροιμίες 26:3)
3. Και ο αφέντης πρέπει να τιμωρηθεί αν τυχόν σκοτώσει το δούλο του από τον πολύ ξυλοδαρμό. Αν όμως επιβιώσει ο δούλος μετά τον ξυλοδαρμό , ο αφέντης δεν θα τιμωρηθεί γι αυτό! Οι δούλοι δεν έχουν τα ιδια δικαιώματα όπως οι αφέντες τους. Πολύ «δημοκρατικός» και «δίκαιος» ο θεός του Μωυσή!!
ΚΑΙ αν κάποιος χτυπήσει τον δούλο του ή τη δούλη του με ράβδο , και πεθάνει κάτω από τα χέρια του, οπωσδήποτε θα τιμωρηθεί. Αν, όμως, ζήσει μία ημέρα ή δύο δεν θα τιμωρηθεί, επειδή, είναι δούλος του. . (Εξοδος 21:20-21 )
4. Ξυλοφορτώστε τα παιδιά σας, είναι ένα σίγουρο σημάδι της αγάπης σας γι αυτά. Κι εάν τυχόν είναι ανόητα μες στην καρδιά τους, με το ξύλο θα τα κάνετε λιγότερο ανόητα!! Κτυπάτε τα σκληρά και συχνά. Μην ανησυχείτε για τις πληγές τους. Δηλαδή: Μπορείτε αν θέλετε, να τους σπάσετε και μερικά οστά και να τους προκαλέσετε κάποια βλάβη στον εγκέφαλο, αλλά μην ανησυχείτε γι αυτό, δεν πρόκειται να πεθάνουν. Αν όμως πεθάνουν κανένα πρόβλημα, θα ελευθερώσετε την ψυχή του από την αιώνια κόλαση.
Αυτός που λυπάται τη ράβδο του, μισεί τον γιο του, αλλά αυτός που τον αγαπάει τον παιδεύει. (Παροιμίες 13:24)
Να διαπαιδαγωγείς τον γιο σου όσο υπάρχει ελπίδα, αλλά, μη διεγείρεις δια την ψυχή σου, ώστε να τον θανατώσεις. (Παροιμίες 19:18)
Η ανοησία είναι συνδεδεμένη με την καρδιά τού παιδιού, η ράβδος τής παιδείας θα την αποχωρίσει απ” αυτό. Παροιμίες 22:15
Η ράβδος και η επίπληξη δίνουν σοφία, αλλ” ένα εγκαταλειμμένο παιδί ντροπιάζει τη μητέρα του. (Παροιμίες 29:15)
Μη λυπάσαι να διαπαιδαγωγείς το παιδί, επειδή, [αν] το χτυπήσεις με τη ράβδο, δεν θα πεθάνει, εσύ, χτυπώντας το με τη ράβδο, θα ελευθερώσεις την ψυχή του από την κόλαση. Παροιμίες 23:13-14
5. Στην Παλαιά Διαθήκη ο Θεός χρησιμοποιεί την ράβδο για να νικήσει όσους παράκουγαν τις θεϊκές εντολές του.
Αν παραβούν τα διατάγματά μου, και δεν φυλάξουν τις εντολές μου, τότε, θα επανορθώσω τις παραβάσεις τους με ράβδο, και τις παρανομίες τους με πληγές. (Ψαλμός 89:31-2 )
6. Οι θανάσιμοι εχθροί του περιούσιου λαού Φιλισταίοι, μικροί και μεγάλοι , τιμωρήθηκαν με αιμορροΐδες, ο φιλεύσπλαχνος Γιαχβέ τους τιμωρεί με κτυπήματα κάτω από τη μέση. ( Αναφορές για τιμωρία τις αιμορροΐδες υπάρχουν και αλλού μέσα στη βίβλο. Φαίνεται πως οι γέροι παραμυθάδες αυτών των ανοησιών , υπόφεραν από αιμορροΐδες!)
Και βασάνισε το Φιλισταίους, δίνοντας τους «αιμορροΐδες σε απόκρυφα σημεία τους.» Και αφού τη μετακόμισαν (την κιβωτό) , το χέρι τού Κυρίου ήταν ενάντια στην πόλη με υπερβολικά μεγάλον όλεθρο, και χτύπησε τους άνδρες τής πόλης, από μικρόν μέχρι μεγάλον, και βγήκαν σ” αυτούς αιμορροϊδες. (Σαμουήλ Α” 5:09)
7. Και στην καινή διαθήκη κατά καιρούς, ο Ιησούς φάνηκε να εξετάζει ευνοϊκά τα βασανιστήρια. Στις παραβολές του για παράδειγμα, ο Ιησούς συχνά μιλούσε για βασανισμό στους εχθρούς του.
Και ο κύριός του οργίστηκε, και τον παρέδωσαν στους βασανιστές. (Ματθαίος 18:34)
Και του λέει: Φίλε, πώς μπήκες εδώ, μη έχοντας ένδυμα γάμου; Κι εκείνος αποστομώθηκε. Τότε, ο βασιλιάς είπε στους υπηρέτες: Αφού τον δέσετε χειροπόδαρα, σηκώστε τον, και ρίξτε τον στο εξώτερο σκοτάδι, εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών ( δηλ στην κόλαση). (Ματθαίος 22:12-13)
Θάρθει ο κύριος εκείνου τού δούλου σε μια ημέρα που δεν προσμένει, και σε ώρα που δεν ξέρει, και θα τον κομματιάσει, και θα βάλει τα μέρη του μαζί με τους υποκριτές, εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών ( δηλ στην κόλαση). (Ματθαίος 24:50-51)
Ο κύριος εκείνου τού δούλου θάρθει σε ημέρα που δεν προσμένει, και σε ώρα που δεν ξέρει, και θα τον κομματιάσει, και θα βάλει τα μέρη του μαζί με τους απίστους.Και εκείνος ο δούλος, που γνώρισε το θέλημα του κυρίου του, αλλά δεν ετοίμασε ούτε έκανε σύμφωνα με το θέλημά του, θα δαρθεί πολύ.
Αλλά, όποιος, ενώ δεν γνώρισε, [όμως] έπραξε άξια δαρμών, θα δαρθεί λίγο. Και σε όποιον δόθηκε πολύ, πολύ θα ζητηθεί απ” αυτόν, και σε όποιον είναι εμπιστευμένο πολύ, περισσότερο θα απαιτήσουν απ” αυτόν. (Λουκάς 12:46-48)
8. Οι διάβολοι διαμαρτύρονται στο Ιησού διότι θέλει να τους βασανίσει. (ενώ ο Ιησούς δεν αρνήθηκε ότι σχεδιάζει να το πράξει.)
Και ξάφνου, έκραξαν, λέγοντας: Τι έχουμε με εσένα, Ιησού, Υιέ τού Θεού; Ήρθες εδώ πριν από την ώρα για να μας βασανίσεις; (Ματθαίος 8:29)
και κράζοντας με δυνατή φωνή, είπε: Τι υπάρχει ανάμεσα σε σένα και σε μένα, Ιησού, Υιέ τού Ύψιστου Θεού; Σε ορκίζω στον Θεό, μη με βασανίσεις. (Μάρκος 5:07)
Και καθώς είδε τον Ιησού, φώναξε δυνατά και έπεσε μπροστά του, και, με δυνατή φωνή, είπε: Τι είναι ανάμεσα σε μένα και σε σένα, Ιησού, Υιέ τού Ύψιστου Θεού; Σε παρακαλώ, μη με βασανίσεις. (Λουκάς 8:28 )
9. Στο τέλος του κόσμου, ο πανάγαθος Θεός θα βασανίζει τους ανθρώπους μέχρι να του ζητούν να πεθάνουν για να απαλλαγούν από το βασανιστήριο. Αλλά εις μάτην. Δεν θα τους αφήσει να πεθάνουν, έτσι ώστε να συνεχίσουν να βασανίζονται. Πολύ κουβαρντάς θεός!!
Και δόθηκε σ” αυτές [η εντολή] να μη τους θανατώσουν, αλλά να βασανιστούν πέντε μήνες, και ο βασανισμός τους [ήταν] σαν τον βασανισμό τού σκορπιού, όταν χτυπήσει άνθρωπο. Και κατά τις ημέρες εκείνες οι άνθρωποι θα ζητήσουν τον θάνατο, και δεν θα τον βρουν, και θα επιθυμήσουν να πεθάνουν, και ο θάνατος θα φεύγει απ” αυτούς. (Αποκάλυψη 9:5-6 )
Αλλά η απόλυτη βασανιστήρια είναι κόλαση. Αν η κόλαση είναι δικαιολογημένη, οτιδήποτε είναι επιτρεπτή. Ο Υιός του ανθρώπου (=Ιησούς) θα στείλει τούς αγγέλους του, και θα μαζέψουν από τη βασιλεία του όλα τα σκάνδαλα, και εκείνους που πράττουν την ανομία,και θα τους ρίξουν στο καμίνι τής φωτιάς, εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών.
(Ματθαίος 13:41-42)
Και αν το χέρι σου ή το πόδι σου σε σκανδαλίζει, κόψ” τα, και πέταξέ τα από πάνω σου, είναι καλύτερο σε σένα να μπεις μέσα στη ζωή κουτσός ή κουλός, παρά έχοντας δύο χέρια ή δύο πόδια να ριχτείς στην αιώνια φωτιά. και αν το μάτι σου σε σκανδαλίζει, βγάλ” το, και πέταξέ το από πάνω σου, είναι καλύτερο σε σένα να μπεις μέσα στη ζωή μονόφθαλμος, παρά έχοντας δύο μάτια να ριχτείς στη γέεννα της φωτιάς. (Ματθαίος 18: 8-9)
Τότε, θα πει και σ” εκείνους που [θα είναι] από τα αριστερά: Πηγαίνετε από μένα, οι καταραμένοι, στην αιώνια φωτιά, που είναι ετοιμασμένη για τον διάβολο και για τους αγγέλους του. (Ματθαίος 25:41)
...όπου «το σκουλήκι τους δεν πεθαίνει, και η φωτιά της κόλασης δεν θα σβήνει». (Μάρκος 9:43-48)
Πέθανε, όμως, ο φτωχός και φέρθηκε από τους αγγέλους στον κόλπο τού Αβραάμ. Πέθανε δε και ο πλούσιος και θάφτηκε.
Και μέσα στον άδη, καθώς ύψωσε τα μάτια του, ενώ βρισκόταν μέσα σε βάσανα, βλέπει από μακριά τον Αβραάμ, και τον Λάζαρο στην αγκαλιά του,
κι αυτός, αφού φώναξε, είπε: Πατέρα Αβραάμ, ελέησέ με, και στείλε τον Λάζαρο, για να βουτήξει την άκρη τού δαχτύλου του στο νερό, και να δροσίσει τη γλώσσα μου, επειδή, βασανίζομαι μέσα σε τούτη τη φλόγα. (Λουκάς 16:22-24)
θα πιει κι αυτός από το κρασί τού θυμού τού Θεού, που είναι κερασμένο ανόθευτο μέσα στο ποτήρι τής οργής του, και θα βασανιστεί με φωτιά και θειάφι μπροστά στους άγιους αγγέλους και μπροστά στο Αρνίο. Και ο καπνός τού βασανισμού τους ανεβαίνει σε αιώνες αιώνων, και δεν έχουν ανάπαυση ημέρα και νύχτα όσοι προσκυνούν το θηρίο και την εικόνα του, και όποιος παίρνει το χάραγμα του ονόματός του. (Αποκάλυψη 14:10-11)
Τέλος του οδηγού των βασανιστηρίων.
Σαν επίλογος:
Μήπως κάποιοι Ρωμιοί εκτός από Χριστιανοί πιστεύουν πως είναι και δημοκράτες; Α ναι, τότε πλανώνται πλάνην οικτρά. Μήπως νομίσατε ότι ο μοναχοφάγος, ζηλιάρης και ανθρωποτύραννος Γιαχωβάς, κήρυξε κάποια Δημοκρατία ή ευνομία σαν τους αρχαίους της κλασικής Ελλάδας; Οχι ρε Ρωμιόπουλα. Γελιέστε. Δημοκρατία και Γιαβισμός είναι δυο αντίθετοι πόλοι. Δεν συναντώνται πουθενά σε κανένα δόγμα σας ή θεωρία του τύπου «Ελληνοχριστιανισμος».
Πως θα διαπιστώσετε αυτή την πλάνη σας; Απλά τα πράγματα. Οι περισσότεροι από εσάς στη βιβλιοθήκη σας κάπου σε κάποιο ράφι έχετε σκονισμένη την άγια γραφή την οποία δεν την διαβάσατε πραγματικά ποτέ σας! Ανοίξτε τώρα και διαβάστε την. Διαβάστε την . Μια μόνο φορά είναι αρκετή για να την πετάξετε στον κάλαθο των αχρήστων της γνώσης.
Μετά συνειδητοποιήστε ότι στα χώματα που πατάτε κάτω από τα πόδια σας, δεν τα κατανικούσαν κάποτε γιδοβοσκοί /κατσαπλιάδες Ιουδαίοι, αλλά Έλληνες που θαυματούργησαν πολιτιστικά και έγραψαν τις περισσότερες σελίδες στη ιστορία των ανθρωπίνων πράξεων. Θα μου πείτε: Δεν μας τα έμαθαν σωστά/καλά στα σχολειά. Μας μάθαιναν τα κολλυβογράμματα του οπλοφορούντα συγγραφέα μοναχοφάγου Μακρυγιάννη. Ναι έτσι. Σας έμαθαν γλείφοντας να απο/ενοχοποιείτε τα αρνητικά συναισθήματα και τις κακές πράξεις σας, επάνω στα εικονίσματα (των ποταπών ή βαρβάρων αγιοποιημένων προσώπων που προσέφεραν τις υπηρεσίες του στο ξάπλωμα του χριστιανισμού). Σας έμαθαν έρποντας και γλείφοντας, πως να κάνετε κάθαρση (=συγχώρεση) στις συνειδητές ή μη αμαρτίες σας, το μεγάλο κόλπο της ΜΑΚΑΡΙΑΣ χριστιανικής (όμως ανήθικης) διδασκαλίας, για να είστε «παρά πόδα» για την επόμενη αμαρτία σας.
Αν δεν το καταλάβατε ..Σας έχουνε ευνουχίσει τον δείκτη της ατομική σας ευθύνης και ηθικής, δηλαδή την ίδια την συνείδηση σας , όσο δε για την ελεύθερη σας βούληση, αφήστε την, αυτή δεν είναι κατάδική σας, γιατί αυτή είναι: à la carte ..ΓΙΑΧBΕ!
Αν τελικά τον πείσουμε και καταφέρει ο ίδιος να αφησει για λίγο τις φοβίες και τις προκαταλήψεις του, θα διαπιστώσει πως δεν πρόκειται για ένα θεό Παντελεήμονα και Πανάγαθο με τους ανθρώπους, αλλά για έναν τιμωρό, βασανιστή, σαδιστή που ζηλεύει, μισεί και τιμωρεί τους ανθρώπους, σαν ο χειρότερος παράφρονας δικτάτορας, σαν ένα κατώτερο ον – όπως θα μάς έλεγε κι ο Νίτσε. Ένας θεός χειρότερος κι από τον υποτιθέμενο κακό διάβολο.
Από τα χωρία που ακολουθούν, Ο Ένας, Ο Δημιουργός του Ουρανού και της Γης και του Παντός, ο τελικός δίκαιος κριτής του καλού και του κακού, έχει διαμορφώσει έναν «ηθικό» κώδικα που ο ίδιος τον καθόρισε, για λογαριασμό των παραξενιών του, μέσα από σε ενα κλίμα σχιζοφρενικου παραλογισμού, που ξεπερνάει κάθε όριο κοινής λογικής, δεοντολογίας και καταπατάει κάθε ίχνος ανθρώπινων δικαιωμάτων, που έχει νομοθετήσει η παγκόσμια πολιτισμένη κοινότητα.
Παρά ταύτα, Ο Κύριος Γιαχβέ – το χαβά του, δεν χαρίζει σε κανέναν κάστανα από τον άγονο/άνυδρο κήπο του στην Ψευτο/Εδέμ. Απαιτεί σώνει και καλά από τα δημιουργήματα του, την πλήρη υποταγή τους στις παράλογες εντολές/απαιτήσεις του. Όποιος παραβάτης δεν συμμορφώνεται θα σωφρονίζεται δια μέσω βασανισμού. Αυτή είναι η μέθοδος δικαίου που θέλει να εφαρμόζει ο «δίκαιος» θεός και να την αποδίδει στους ανθρώπους, με την τάχα ελεύθερη βούληση που ο ιδίως τους χάρισε.
Στη Παλαιά αλλά και στην Καινή διαθήκη – που είναι και τα θεόπνευστα βιβλία του χριστιανισμού – υπάρχουν κάποιες σχετικές αναφορές, που τείνουν να επικυρώσουν τη μισαλλοδοξία του Γιαχβέ που τρέφει για το ανθρώπινο είδος. Είναι φανερό πως εξ αρχής, άνοιξε προσωπικά με τους όλους ανθρώπους της γης. Τα δημιουργήματά του δηλαδή.
Ακολουθεί ένας μικρός κατάλογος βασανιστηρίων - ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ – μην δοκιμάσετε να τα εφαρμόσετε.. διότι θα καταδικαστείτε από τον νόμους της πολιτείας- που εμπεριέχεται μέσα στην Αγία γραφή. Προτροπές βασανισμών σε απείθαρχους, άπιστους, ανόητους, παραβάτες και σε μικρά αθώα παιδιά. ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ!
1. Οι άνθρωποι πρέπει να τιμωρηθούν ανελέητα (πρόκειται για το τάχα καλό τους) Ο βασανισμός θα πρέπει να είναι η τιμωρία για τα ανομήματα τους.
Οι μελανιές των πληγών καθαρίζουν τον κακό, και τα χτυπήματα, τα ενδόμυχα της καρδιάς. (Παροιμίες 20:30)
Και αν ο ένοχος είναι άξιος μαστίγωσης, ο δικαστής θα προστάξει να τον ρίξουν κάτω, και σύμφωνα με το πταίσμα του να τον μαστιγώσουν μπροστά του μερικές φορές.
Μπορεί να τον μαστιγώσει 40 φορές, όχι όμως περισσότερο, μήπως, αν προσθέσει να τον μαστιγώσει πέρα απ” αυτές, με πολλές μαστιγώσεις, φανεί ο αδελφός σου βδελυκτός στα μάτια σου.. (Δευτερονόμιο 25:2-3)
2. Να και μια καλή ιδέα για να τιμωρηθούν αυτοί που λένε τα χείλη τους ανοησίες. Χτυπάτε τους όποτε μπορείτε όπου τους βρείτε. Να το βουλώσουν. Το ξύλο άλλωστε βγήκε από τον παράδεισο!
Τα χείλη τού ανόητου μπαίνουν σε φιλονικίες, και το στόμα του προσκαλεί [για] ραπίσματα. (Παροιμίες 18:06)
Κρίσεις ετοιμάζονται για τους χλευαστές, και ραβδισμοί για τη ράχη των ανόητων. (Παροιμίες 19:29)
Μάστιγα για το άλογο, και χαλινάρι για το γαϊδούρι, και ράβδος για τη ράχη των ανόητων. (Παροιμίες 26:3)
3. Και ο αφέντης πρέπει να τιμωρηθεί αν τυχόν σκοτώσει το δούλο του από τον πολύ ξυλοδαρμό. Αν όμως επιβιώσει ο δούλος μετά τον ξυλοδαρμό , ο αφέντης δεν θα τιμωρηθεί γι αυτό! Οι δούλοι δεν έχουν τα ιδια δικαιώματα όπως οι αφέντες τους. Πολύ «δημοκρατικός» και «δίκαιος» ο θεός του Μωυσή!!
ΚΑΙ αν κάποιος χτυπήσει τον δούλο του ή τη δούλη του με ράβδο , και πεθάνει κάτω από τα χέρια του, οπωσδήποτε θα τιμωρηθεί. Αν, όμως, ζήσει μία ημέρα ή δύο δεν θα τιμωρηθεί, επειδή, είναι δούλος του. . (Εξοδος 21:20-21 )
4. Ξυλοφορτώστε τα παιδιά σας, είναι ένα σίγουρο σημάδι της αγάπης σας γι αυτά. Κι εάν τυχόν είναι ανόητα μες στην καρδιά τους, με το ξύλο θα τα κάνετε λιγότερο ανόητα!! Κτυπάτε τα σκληρά και συχνά. Μην ανησυχείτε για τις πληγές τους. Δηλαδή: Μπορείτε αν θέλετε, να τους σπάσετε και μερικά οστά και να τους προκαλέσετε κάποια βλάβη στον εγκέφαλο, αλλά μην ανησυχείτε γι αυτό, δεν πρόκειται να πεθάνουν. Αν όμως πεθάνουν κανένα πρόβλημα, θα ελευθερώσετε την ψυχή του από την αιώνια κόλαση.
Αυτός που λυπάται τη ράβδο του, μισεί τον γιο του, αλλά αυτός που τον αγαπάει τον παιδεύει. (Παροιμίες 13:24)
Να διαπαιδαγωγείς τον γιο σου όσο υπάρχει ελπίδα, αλλά, μη διεγείρεις δια την ψυχή σου, ώστε να τον θανατώσεις. (Παροιμίες 19:18)
Η ανοησία είναι συνδεδεμένη με την καρδιά τού παιδιού, η ράβδος τής παιδείας θα την αποχωρίσει απ” αυτό. Παροιμίες 22:15
Η ράβδος και η επίπληξη δίνουν σοφία, αλλ” ένα εγκαταλειμμένο παιδί ντροπιάζει τη μητέρα του. (Παροιμίες 29:15)
Μη λυπάσαι να διαπαιδαγωγείς το παιδί, επειδή, [αν] το χτυπήσεις με τη ράβδο, δεν θα πεθάνει, εσύ, χτυπώντας το με τη ράβδο, θα ελευθερώσεις την ψυχή του από την κόλαση. Παροιμίες 23:13-14
5. Στην Παλαιά Διαθήκη ο Θεός χρησιμοποιεί την ράβδο για να νικήσει όσους παράκουγαν τις θεϊκές εντολές του.
Αν παραβούν τα διατάγματά μου, και δεν φυλάξουν τις εντολές μου, τότε, θα επανορθώσω τις παραβάσεις τους με ράβδο, και τις παρανομίες τους με πληγές. (Ψαλμός 89:31-2 )
6. Οι θανάσιμοι εχθροί του περιούσιου λαού Φιλισταίοι, μικροί και μεγάλοι , τιμωρήθηκαν με αιμορροΐδες, ο φιλεύσπλαχνος Γιαχβέ τους τιμωρεί με κτυπήματα κάτω από τη μέση. ( Αναφορές για τιμωρία τις αιμορροΐδες υπάρχουν και αλλού μέσα στη βίβλο. Φαίνεται πως οι γέροι παραμυθάδες αυτών των ανοησιών , υπόφεραν από αιμορροΐδες!)
Και βασάνισε το Φιλισταίους, δίνοντας τους «αιμορροΐδες σε απόκρυφα σημεία τους.» Και αφού τη μετακόμισαν (την κιβωτό) , το χέρι τού Κυρίου ήταν ενάντια στην πόλη με υπερβολικά μεγάλον όλεθρο, και χτύπησε τους άνδρες τής πόλης, από μικρόν μέχρι μεγάλον, και βγήκαν σ” αυτούς αιμορροϊδες. (Σαμουήλ Α” 5:09)
7. Και στην καινή διαθήκη κατά καιρούς, ο Ιησούς φάνηκε να εξετάζει ευνοϊκά τα βασανιστήρια. Στις παραβολές του για παράδειγμα, ο Ιησούς συχνά μιλούσε για βασανισμό στους εχθρούς του.
Και ο κύριός του οργίστηκε, και τον παρέδωσαν στους βασανιστές. (Ματθαίος 18:34)
Και του λέει: Φίλε, πώς μπήκες εδώ, μη έχοντας ένδυμα γάμου; Κι εκείνος αποστομώθηκε. Τότε, ο βασιλιάς είπε στους υπηρέτες: Αφού τον δέσετε χειροπόδαρα, σηκώστε τον, και ρίξτε τον στο εξώτερο σκοτάδι, εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών ( δηλ στην κόλαση). (Ματθαίος 22:12-13)
Θάρθει ο κύριος εκείνου τού δούλου σε μια ημέρα που δεν προσμένει, και σε ώρα που δεν ξέρει, και θα τον κομματιάσει, και θα βάλει τα μέρη του μαζί με τους υποκριτές, εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών ( δηλ στην κόλαση). (Ματθαίος 24:50-51)
Ο κύριος εκείνου τού δούλου θάρθει σε ημέρα που δεν προσμένει, και σε ώρα που δεν ξέρει, και θα τον κομματιάσει, και θα βάλει τα μέρη του μαζί με τους απίστους.Και εκείνος ο δούλος, που γνώρισε το θέλημα του κυρίου του, αλλά δεν ετοίμασε ούτε έκανε σύμφωνα με το θέλημά του, θα δαρθεί πολύ.
Αλλά, όποιος, ενώ δεν γνώρισε, [όμως] έπραξε άξια δαρμών, θα δαρθεί λίγο. Και σε όποιον δόθηκε πολύ, πολύ θα ζητηθεί απ” αυτόν, και σε όποιον είναι εμπιστευμένο πολύ, περισσότερο θα απαιτήσουν απ” αυτόν. (Λουκάς 12:46-48)
8. Οι διάβολοι διαμαρτύρονται στο Ιησού διότι θέλει να τους βασανίσει. (ενώ ο Ιησούς δεν αρνήθηκε ότι σχεδιάζει να το πράξει.)
Και ξάφνου, έκραξαν, λέγοντας: Τι έχουμε με εσένα, Ιησού, Υιέ τού Θεού; Ήρθες εδώ πριν από την ώρα για να μας βασανίσεις; (Ματθαίος 8:29)
και κράζοντας με δυνατή φωνή, είπε: Τι υπάρχει ανάμεσα σε σένα και σε μένα, Ιησού, Υιέ τού Ύψιστου Θεού; Σε ορκίζω στον Θεό, μη με βασανίσεις. (Μάρκος 5:07)
Και καθώς είδε τον Ιησού, φώναξε δυνατά και έπεσε μπροστά του, και, με δυνατή φωνή, είπε: Τι είναι ανάμεσα σε μένα και σε σένα, Ιησού, Υιέ τού Ύψιστου Θεού; Σε παρακαλώ, μη με βασανίσεις. (Λουκάς 8:28 )
9. Στο τέλος του κόσμου, ο πανάγαθος Θεός θα βασανίζει τους ανθρώπους μέχρι να του ζητούν να πεθάνουν για να απαλλαγούν από το βασανιστήριο. Αλλά εις μάτην. Δεν θα τους αφήσει να πεθάνουν, έτσι ώστε να συνεχίσουν να βασανίζονται. Πολύ κουβαρντάς θεός!!
Και δόθηκε σ” αυτές [η εντολή] να μη τους θανατώσουν, αλλά να βασανιστούν πέντε μήνες, και ο βασανισμός τους [ήταν] σαν τον βασανισμό τού σκορπιού, όταν χτυπήσει άνθρωπο. Και κατά τις ημέρες εκείνες οι άνθρωποι θα ζητήσουν τον θάνατο, και δεν θα τον βρουν, και θα επιθυμήσουν να πεθάνουν, και ο θάνατος θα φεύγει απ” αυτούς. (Αποκάλυψη 9:5-6 )
Αλλά η απόλυτη βασανιστήρια είναι κόλαση. Αν η κόλαση είναι δικαιολογημένη, οτιδήποτε είναι επιτρεπτή. Ο Υιός του ανθρώπου (=Ιησούς) θα στείλει τούς αγγέλους του, και θα μαζέψουν από τη βασιλεία του όλα τα σκάνδαλα, και εκείνους που πράττουν την ανομία,και θα τους ρίξουν στο καμίνι τής φωτιάς, εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών.
(Ματθαίος 13:41-42)
Και αν το χέρι σου ή το πόδι σου σε σκανδαλίζει, κόψ” τα, και πέταξέ τα από πάνω σου, είναι καλύτερο σε σένα να μπεις μέσα στη ζωή κουτσός ή κουλός, παρά έχοντας δύο χέρια ή δύο πόδια να ριχτείς στην αιώνια φωτιά. και αν το μάτι σου σε σκανδαλίζει, βγάλ” το, και πέταξέ το από πάνω σου, είναι καλύτερο σε σένα να μπεις μέσα στη ζωή μονόφθαλμος, παρά έχοντας δύο μάτια να ριχτείς στη γέεννα της φωτιάς. (Ματθαίος 18: 8-9)
Τότε, θα πει και σ” εκείνους που [θα είναι] από τα αριστερά: Πηγαίνετε από μένα, οι καταραμένοι, στην αιώνια φωτιά, που είναι ετοιμασμένη για τον διάβολο και για τους αγγέλους του. (Ματθαίος 25:41)
...όπου «το σκουλήκι τους δεν πεθαίνει, και η φωτιά της κόλασης δεν θα σβήνει». (Μάρκος 9:43-48)
Πέθανε, όμως, ο φτωχός και φέρθηκε από τους αγγέλους στον κόλπο τού Αβραάμ. Πέθανε δε και ο πλούσιος και θάφτηκε.
Και μέσα στον άδη, καθώς ύψωσε τα μάτια του, ενώ βρισκόταν μέσα σε βάσανα, βλέπει από μακριά τον Αβραάμ, και τον Λάζαρο στην αγκαλιά του,
κι αυτός, αφού φώναξε, είπε: Πατέρα Αβραάμ, ελέησέ με, και στείλε τον Λάζαρο, για να βουτήξει την άκρη τού δαχτύλου του στο νερό, και να δροσίσει τη γλώσσα μου, επειδή, βασανίζομαι μέσα σε τούτη τη φλόγα. (Λουκάς 16:22-24)
θα πιει κι αυτός από το κρασί τού θυμού τού Θεού, που είναι κερασμένο ανόθευτο μέσα στο ποτήρι τής οργής του, και θα βασανιστεί με φωτιά και θειάφι μπροστά στους άγιους αγγέλους και μπροστά στο Αρνίο. Και ο καπνός τού βασανισμού τους ανεβαίνει σε αιώνες αιώνων, και δεν έχουν ανάπαυση ημέρα και νύχτα όσοι προσκυνούν το θηρίο και την εικόνα του, και όποιος παίρνει το χάραγμα του ονόματός του. (Αποκάλυψη 14:10-11)
Τέλος του οδηγού των βασανιστηρίων.
Σαν επίλογος:
Μήπως κάποιοι Ρωμιοί εκτός από Χριστιανοί πιστεύουν πως είναι και δημοκράτες; Α ναι, τότε πλανώνται πλάνην οικτρά. Μήπως νομίσατε ότι ο μοναχοφάγος, ζηλιάρης και ανθρωποτύραννος Γιαχωβάς, κήρυξε κάποια Δημοκρατία ή ευνομία σαν τους αρχαίους της κλασικής Ελλάδας; Οχι ρε Ρωμιόπουλα. Γελιέστε. Δημοκρατία και Γιαβισμός είναι δυο αντίθετοι πόλοι. Δεν συναντώνται πουθενά σε κανένα δόγμα σας ή θεωρία του τύπου «Ελληνοχριστιανισμος».
Πως θα διαπιστώσετε αυτή την πλάνη σας; Απλά τα πράγματα. Οι περισσότεροι από εσάς στη βιβλιοθήκη σας κάπου σε κάποιο ράφι έχετε σκονισμένη την άγια γραφή την οποία δεν την διαβάσατε πραγματικά ποτέ σας! Ανοίξτε τώρα και διαβάστε την. Διαβάστε την . Μια μόνο φορά είναι αρκετή για να την πετάξετε στον κάλαθο των αχρήστων της γνώσης.
Μετά συνειδητοποιήστε ότι στα χώματα που πατάτε κάτω από τα πόδια σας, δεν τα κατανικούσαν κάποτε γιδοβοσκοί /κατσαπλιάδες Ιουδαίοι, αλλά Έλληνες που θαυματούργησαν πολιτιστικά και έγραψαν τις περισσότερες σελίδες στη ιστορία των ανθρωπίνων πράξεων. Θα μου πείτε: Δεν μας τα έμαθαν σωστά/καλά στα σχολειά. Μας μάθαιναν τα κολλυβογράμματα του οπλοφορούντα συγγραφέα μοναχοφάγου Μακρυγιάννη. Ναι έτσι. Σας έμαθαν γλείφοντας να απο/ενοχοποιείτε τα αρνητικά συναισθήματα και τις κακές πράξεις σας, επάνω στα εικονίσματα (των ποταπών ή βαρβάρων αγιοποιημένων προσώπων που προσέφεραν τις υπηρεσίες του στο ξάπλωμα του χριστιανισμού). Σας έμαθαν έρποντας και γλείφοντας, πως να κάνετε κάθαρση (=συγχώρεση) στις συνειδητές ή μη αμαρτίες σας, το μεγάλο κόλπο της ΜΑΚΑΡΙΑΣ χριστιανικής (όμως ανήθικης) διδασκαλίας, για να είστε «παρά πόδα» για την επόμενη αμαρτία σας.
Αν δεν το καταλάβατε ..Σας έχουνε ευνουχίσει τον δείκτη της ατομική σας ευθύνης και ηθικής, δηλαδή την ίδια την συνείδηση σας , όσο δε για την ελεύθερη σας βούληση, αφήστε την, αυτή δεν είναι κατάδική σας, γιατί αυτή είναι: à la carte ..ΓΙΑΧBΕ!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου