Ο μηχανικός Roger Shawyer έχει κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μια νέα έκδοση κινητήρα η οποία θα λειτουργεί χωρίς προωθητικό καύσιμο, το οποίο θα ταξιδέψει στον Άρη εντός ολίγων εβδομάδων.
Το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε ότι έλαβε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την τελευταία έκδοση του κινητήρα, χωρίς καύσιμα, την οποία υπεβλήθη από τον ίδιο τον εφευρέτη του, τον βρετανό μηχανικό Roger Shawyer, αναφέρει το περιοδικό «Science Alert».
Σύμφωνα με τον δημιουργό του, το magnetron που χρησιμοποιείται στον κινητήρα EmDrive ας παράγει ενέργεια μικροκυμάτων και ταλαντώσεις που συσσωρεύονται στο αντηχείο, μετατρέποντας την ακτινοβολία σε ώση. Έτσι, η συσκευή απαιτεί μια πηγή ηλεκτρικής ισχύος για να λειτουργήσει και δεν απαιτεί καύσιμο.
Οι τροποποιήσεις του EmDrive έχουν πατενταριστεί από τον Shawyer, και η διαφορά τους από τις προηγούμενες εκδόσεις των κινητήρων είναι ένα υπεραγώγιμο έλασμα. Σύμφωνα με τον επιστήμονα, αυτό μπορεί να μειώσει την αλλαγή στις συχνότητες του ηλεκτρομαγνητικού κύματος που πολλαπλασιάζεται στην κοιλότητα του κινητήρα και, ως εκ τούτου αυξάνει την ώθηση που δίνει ο EmDrive.
Όπως σημειώνεται από το περιοδικό, ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τον EmDrive, τον οποίον πολλοί επιστήμονες είχαν απορρίψει ως κάτι «αδύνατο», ο οποίος θα φέρει επανάσταση σε μερικούς από τους βασικούς νόμους της φυσικής. Τον Μάιο, οι ερευνητές της NASA ανέφεραν μια επιτυχημένη δοκιμή 10 εβδομάδων στον πρωτότυπο EmDrive και εφευρέτης του Guido Fetta, έλαβε την έγκριση να δοκιμάσει την δική του εκδοχή στο διάστημα.
Η φυσική έννοια αυτού του κινητήρα ακόμα διχάζει τους επιστήμονες. Η NASA χρειάζεται αρκετά χρόνια για να επιβεβαιώσει ότι η νέα τεχνολογία λειτουργεί. Σύμφωνα με το περιοδικό, αν συνεχιστεί η ανάπτυξη του κινητήρα EmDrive εντός, περίπου, μιας δεκαετίας τα διαστημικά ταξίδια θα κοστίζουν πολύ λιγότερο, χάρη στην απόρριψη του συμβατικού συστήματος καυσίμου. Επιπλέον, ο κινητήρας αυτός θα είναι σε θέση να μεταφέρει στον Άρη συσκευές εντός ολίγων εβδομάδων.
Το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε ότι έλαβε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την τελευταία έκδοση του κινητήρα, χωρίς καύσιμα, την οποία υπεβλήθη από τον ίδιο τον εφευρέτη του, τον βρετανό μηχανικό Roger Shawyer, αναφέρει το περιοδικό «Science Alert».
Σύμφωνα με τον δημιουργό του, το magnetron που χρησιμοποιείται στον κινητήρα EmDrive ας παράγει ενέργεια μικροκυμάτων και ταλαντώσεις που συσσωρεύονται στο αντηχείο, μετατρέποντας την ακτινοβολία σε ώση. Έτσι, η συσκευή απαιτεί μια πηγή ηλεκτρικής ισχύος για να λειτουργήσει και δεν απαιτεί καύσιμο.
Οι τροποποιήσεις του EmDrive έχουν πατενταριστεί από τον Shawyer, και η διαφορά τους από τις προηγούμενες εκδόσεις των κινητήρων είναι ένα υπεραγώγιμο έλασμα. Σύμφωνα με τον επιστήμονα, αυτό μπορεί να μειώσει την αλλαγή στις συχνότητες του ηλεκτρομαγνητικού κύματος που πολλαπλασιάζεται στην κοιλότητα του κινητήρα και, ως εκ τούτου αυξάνει την ώθηση που δίνει ο EmDrive.
Όπως σημειώνεται από το περιοδικό, ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τον EmDrive, τον οποίον πολλοί επιστήμονες είχαν απορρίψει ως κάτι «αδύνατο», ο οποίος θα φέρει επανάσταση σε μερικούς από τους βασικούς νόμους της φυσικής. Τον Μάιο, οι ερευνητές της NASA ανέφεραν μια επιτυχημένη δοκιμή 10 εβδομάδων στον πρωτότυπο EmDrive και εφευρέτης του Guido Fetta, έλαβε την έγκριση να δοκιμάσει την δική του εκδοχή στο διάστημα.
Η φυσική έννοια αυτού του κινητήρα ακόμα διχάζει τους επιστήμονες. Η NASA χρειάζεται αρκετά χρόνια για να επιβεβαιώσει ότι η νέα τεχνολογία λειτουργεί. Σύμφωνα με το περιοδικό, αν συνεχιστεί η ανάπτυξη του κινητήρα EmDrive εντός, περίπου, μιας δεκαετίας τα διαστημικά ταξίδια θα κοστίζουν πολύ λιγότερο, χάρη στην απόρριψη του συμβατικού συστήματος καυσίμου. Επιπλέον, ο κινητήρας αυτός θα είναι σε θέση να μεταφέρει στον Άρη συσκευές εντός ολίγων εβδομάδων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου