Όταν μία μορφή μεταφοράς απλά δεν είναι αρκετή, γιατί να μην ταξιδέψετε με ένα όχημα που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός αεροπλάνου, ενός σκάφους και ενός χόβερκραφτ;
Χαρακτηριζόμενο ως το «μέλλον των μεταφορών», το FLYSHIP χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να αιωρείται ακριβώς πάνω από το επίπεδο της θάλασσας και είναι ικανό να φθάνει σε ταχύτητα άνω των 250 χλμ/ώρα.
Αν και ακόμα βρίσκεται στα πρώτα στάδια της παραγωγής, η ομάδα Γερμανών μηχανικών πίσω από το πρωτότυπο όχημα, είπε ότι έχει οριστεί να φέρει την επανάσταση στον τρόπο που ταξιδεύουμε στην θάλασσα και θα μπορούσε ακόμη να χρησιμοποιηθεί για την εξάλειψη της πειρατείας.
Η εταιρεία είπε ότι το φουτουριστικό υβριδικό θα χρησιμοποιηθεί κυρίως ως όχημα θαλάσσιων μεταφορών για τη μεταφορά φορτίων, αλλά θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί και ως εμπορικός μεταφορέας επιβατών και ως όχημα ταχείας αντίδρασης για την ακτοφυλακή.
Καθώς είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία σε ταχύτητες άνω των 250 χλμ/ώρα, είναι ταχύτερο από τα πλοία που μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια που μπορούν τυπικά να φτάσουν μόνο μέχρι τα 46 μίλια/ώρα.
Σε σύγκριση με τα αεροπλάνα, το σκάφος αυτό είναι επίσης φθηνότερο.
Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες του FLYSHIP, το μέσο κόστος μιας επένδυσης σε τζετ Airbus A318, που χρησιμοποιείται από την British Airways, είναι περίπου 71 εκατομμύρια δολ., ενώ το FlyShip FS-100 κοστίζει περίπου 37 εκατομμύρια δολ.
Σύμφωνα με τα σχέδια, το FLYSHIP, θα διαθέτει 100 θέσεις, χώρο έκταση καμπίνας 140 τ.μ. και θα έχει περίπου 37 μέτρα μήκος και άνοιγμα φτερών 40 μέτρων.
Το FLYSHIP μπορεί να έχει μόνο τρία μέλη πληρώματος επί του πλοίου και θα καταναλώνει περίπου 270 λίτρα καυσίμου ανά ώρα, σε σύγκριση με τα σκάφη της γραμμής που καταναλώνουν έως και 3.300 λίτρα ανά ώρα.
Χαρακτηριζόμενο ως το «μέλλον των μεταφορών», το FLYSHIP χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να αιωρείται ακριβώς πάνω από το επίπεδο της θάλασσας και είναι ικανό να φθάνει σε ταχύτητα άνω των 250 χλμ/ώρα.
Αν και ακόμα βρίσκεται στα πρώτα στάδια της παραγωγής, η ομάδα Γερμανών μηχανικών πίσω από το πρωτότυπο όχημα, είπε ότι έχει οριστεί να φέρει την επανάσταση στον τρόπο που ταξιδεύουμε στην θάλασσα και θα μπορούσε ακόμη να χρησιμοποιηθεί για την εξάλειψη της πειρατείας.
Η εταιρεία είπε ότι το φουτουριστικό υβριδικό θα χρησιμοποιηθεί κυρίως ως όχημα θαλάσσιων μεταφορών για τη μεταφορά φορτίων, αλλά θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί και ως εμπορικός μεταφορέας επιβατών και ως όχημα ταχείας αντίδρασης για την ακτοφυλακή.
Καθώς είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία σε ταχύτητες άνω των 250 χλμ/ώρα, είναι ταχύτερο από τα πλοία που μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια που μπορούν τυπικά να φτάσουν μόνο μέχρι τα 46 μίλια/ώρα.
Σε σύγκριση με τα αεροπλάνα, το σκάφος αυτό είναι επίσης φθηνότερο.
Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες του FLYSHIP, το μέσο κόστος μιας επένδυσης σε τζετ Airbus A318, που χρησιμοποιείται από την British Airways, είναι περίπου 71 εκατομμύρια δολ., ενώ το FlyShip FS-100 κοστίζει περίπου 37 εκατομμύρια δολ.
Σύμφωνα με τα σχέδια, το FLYSHIP, θα διαθέτει 100 θέσεις, χώρο έκταση καμπίνας 140 τ.μ. και θα έχει περίπου 37 μέτρα μήκος και άνοιγμα φτερών 40 μέτρων.
Το FLYSHIP μπορεί να έχει μόνο τρία μέλη πληρώματος επί του πλοίου και θα καταναλώνει περίπου 270 λίτρα καυσίμου ανά ώρα, σε σύγκριση με τα σκάφη της γραμμής που καταναλώνουν έως και 3.300 λίτρα ανά ώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου