Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Το «μέλλον των μεταφορών»: Αεροπλάνο, σκάφος ή και τα δύο;

The FlyShip  hovers just above the water level and is capable of reaching speeds over 155mph (250km/h). The German engineering team behind the vehicle believe it is set to revolutionise the way we travel across sea. According to FlyShip, there are a number of potential applications for civilian and governmental use for the craft, including military surveillance, anti-piracy operations and as a speedy ferryΌταν μία μορφή μεταφοράς απλά δεν είναι αρκετή, γιατί να μην ταξιδέψετε με ένα όχημα που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός αεροπλάνου, ενός σκάφους και ενός χόβερκραφτ;
Χαρακτηριζόμενο ως το «μέλλον των μεταφορών», το FLYSHIP χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να αιωρείται ακριβώς πάνω από το επίπεδο της θάλασσας και είναι ικανό να φθάνει σε ταχύτητα άνω των 250 χλμ/ώρα.

Αν και ακόμα βρίσκεται στα πρώτα στάδια της παραγωγής, η ομάδα Γερμανών μηχανικών πίσω από το πρωτότυπο όχημα, είπε ότι έχει οριστεί να φέρει την επανάσταση στον τρόπο που ταξιδεύουμε στην θάλασσα και θα μπορούσε ακόμη να χρησιμοποιηθεί για την εξάλειψη της πειρατείας.
Part plane, part boat, part hovercraft, the new futuristic vehicle is being touted as the future of transportation. It is able to stay hovering above land and water by creating a cushion of air under the 'reversed delta wings', propelling it from the ground. On a hovercraft this is achieved by huge fans in the middle of the craft which create a massive down draft
Η εταιρεία είπε ότι το φουτουριστικό υβριδικό θα χρησιμοποιηθεί κυρίως ως όχημα θαλάσσιων μεταφορών για τη μεταφορά φορτίων, αλλά θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί και ως εμπορικός μεταφορέας επιβατών και ως όχημα ταχείας αντίδρασης για την ακτοφυλακή.
Καθώς είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία σε ταχύτητες άνω των 250 χλμ/ώρα, είναι ταχύτερο από τα πλοία που μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια που μπορούν τυπικά να φτάσουν μόνο μέχρι τα 46 μίλια/ώρα.
Σε σύγκριση με τα αεροπλάνα, το σκάφος αυτό είναι επίσης φθηνότερο.
The German firm behind the  vehicle (prototype pictured) said it could primarily be used as a maritime transport vehicle, but could also be used as a commercial passenger transport and even for military uses, including anti-piracy missions
Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες του FLYSHIP, το μέσο κόστος μιας επένδυσης σε τζετ Airbus A318, που χρησιμοποιείται από την British Airways, είναι περίπου 71 εκατομμύρια δολ., ενώ το FlyShip FS-100 κοστίζει περίπου 37 εκατομμύρια δολ.
Σύμφωνα με τα σχέδια, το FLYSHIP, θα διαθέτει 100 θέσεις, χώρο έκταση καμπίνας 140 τ.μ. και θα έχει περίπου 37 μέτρα μήκος και άνοιγμα φτερών 40 μέτρων.

Το FLYSHIP μπορεί να έχει μόνο τρία μέλη πληρώματος επί του πλοίου και θα καταναλώνει περίπου 270 λίτρα καυσίμου ανά ώρα, σε σύγκριση με τα σκάφη της γραμμής που καταναλώνουν έως και 3.300 λίτρα ανά ώρα.
As it is capable of transporting maritime cargo at speeds of over 155mph (250km/h), it is faster than using container ships which can typically only reach up to 25 knots (46mph). Compared to flying in planes, the vessel (illustrated) is cheaper, too. The average cost of an Airbus A318 jet liner is about £50 million ($71m illion). By comparison, the FlyShip FS-100 costs around £26 million ($37 million)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου