Σάββατο 16 Μαΐου 2015

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

Πες μου τι δεν αντέχεις?

« Τους “καρπούς” που ξεραίνει ο ήλιος…

«Την κυνική φιλοσοφία ‘’Εμείς διαφέρουμε από τους άλλους σκύλους διότι εμείς δεν δαγκώνουμε τους εχθρούς αλλά τους φίλους’’

 «Τις εγωικές διαταραχές…

«Tην ισχυρογνωμοσύνη και τις εύκολες αποφάσεις ..

« Τους ανθρώπους που με ευκολία καταδικάζουν ενώ δεν “ακούνε” τις λέξεις που μπορεί να επικαλεστούν την αθωότητα ή την άφεση…

« Τα πρόσωπα που κοιτάζουν σιωπηλά και ερευνητικά τον άλλον ενώ η “λαλιά” μπορεί να γίνει έναρθρη κραυγή που κατευνάζει…

« Τις αγάπες που δεν έχουν τη δύναμη να κάνουν άλματα …να συγχωρούν …να κάνουν “αλάνα” την καρδιά τους…

« Τα Πρωινά που το ρολόι ηχεί-τι μηχανισμός και τούτος!

« Τα μεσημέρια όταν από το ανοιχτό παράθυρο βλέπω το φάντασμα του χθες να περιδιαβαίνει τον κήπο με τις κίτρινες τριανταφυλλιές…

« Τα βράδια πού ορίζουν να περάσουν την πόρτα μου ενώ δεν έχω το κατάλληλο φως να διαβάσω τα μικρά γράμματα που καθορίζουν την ζωή μου…

« Τον χιονιά που νεκρώνει τις βοκαμβίλιες...

 Πες μου τι αντέχεις?

« Την ορχιδέα και την βελούδινη υφή της….

« Την ανοχή αλλά όχι την υποταγή…

« Την ευδαιμονία, την ολοκλήρωση, την πληρότητα χωρίς ψευδαισθήσεις…

« Την υπομονή στις αδυναμίες των φίλων …’’Ουδείς τέλειος’’

« Την αγάπη όταν εμπεριέχει πάθος….

« Τον καρπό του δέντρου της γνώσης….

« Τα πετάγματα και τη μαγεία τους

« Το Ερεβοκτόνο φως και τη λάμψη του….

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου