Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2020

HA TAE-HUNG: Γι’ αυτό τον λόγο είναι άξιος της εμπιστοσύνης μου

Σε ένα ταπεινό αγροτόσπιτο με αχυρένια στέγη στην Κοιλάδα Νάμσαν ζούσε ένα φτωχό ζευγάρι, ο κύριος και η κυρία Χου Σάενγκ. Ο σύζυγος περιορίστηκε για επτά χρόνια μέσα στο κρύο του δωμάτιο και το μόνο που έκανε ήταν να διαβάζει βιβλία… Μια μέρα η γυναίκα του, δακρυσμένη, του είπε: “Πέσ’ μου, καλέ μου άντρα! Για ποιο σκοπό διαβάζεις όλα αυτά τα βιβλία; Πέρασα όλα μου τα νιάτα πλένοντας και ράβοντας για άλλους και δεν έχω μια εφεδρική ζακέτα ή φούστα για να φορέσω και δεν έχω φάει για τρεις ολόκληρες μέρες, Πεινάω και κρυώνω. Δεν αντέχω πια!” … Μόλις τα άκουσε όλα αυτά, ο μεσήλικας λόγιος έκλεισε το βιβλίο του … σηκώθηκε και… χωρίς να πει άλλη λέξη, βγήκε έξω… Όταν έφτασε στην καρδιά της πόλης, σταμάτησε έναν κύριο. “Γεια σου, φίλε μου! Ποιος είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος πόλης;” “Καημένε χωριάτη! Δεν γνωρίζεις τον Μπιόνσι, τον εκατομμυριούχο; Το γυαλιστερό σπίτι του με την οροφή από κεραμίδια και τις δώδεκα πύλες εκεί πέρα;”

Ο Χου Σάενγκ βάδισε προς το σπίτι του πλούσιου ανθρώπου. Αφού μπήκε από τη μεγάλη πύλη, άνοιξε την πόρτα του ξενώνα και απευθύνθηκε στον οικοδεσπότη: “Χρειάζομαι ένα κεφάλαιο 10.000 γιανγκ για τη δουλειά μου και θέλω να μου τα δανείσεις”. “Εντάξει, κύριε. Πού να στείλω τα χρήματα;” “Στην Αγορά του Ανσόνγκ, σ’ έναν παραγγελιοδόχο” “Πολύ καλά, κύριε. Θα πάρετε τα χρήματα που ζητήσατε από τον Κιμ, τον μεγαλύτερο παραγγελιοδόχο της Αγοράς του Ανσόνγκ.” “Αντίο, κύριε”.

Όταν ο Χου Σάενγκ έφυγε, όλοι οι άλλοι καλεσμένοι στο δωμάτιο ρώτησαν τον Μπιόνσι γιατί έδωσε τόσα πολλά χρήματα σε έναν ξένο που έμοιαζε με ζητιάνο και του οποίου το οικογενειακό όνομα τούς ήταν άγνωστο. Ο πλούσιος άντρας απάντησε με ένα θριαμβευτικό ύφος: “Αν και φορούσε κουρελιασμένα ρούχα, μιλούσε με σαφήνεια χωρίς να αφήνει να διαφανεί ντροπή ή κατωτερότητα, σε αντίθεση με τους κοινούς ανθρώπους όταν θέλουν να δανειστούν για ένα άσχημο χρέος. Ένας τέτοιος άνθρωπος ή είναι τρελός ή είναι αποφασισμένος και σίγουρος ότι θα κάνει μια δουλειά. Αλλά αν κρίνουμε από τα ατρόμητα μάτια του και τη βροντερή φωνή του πρέπει να είναι ένας ασυνήθιστος άνθρωπος με έναν υπερανθρώπινο εγκέφαλο, άξιος της εμπιστοσύνης μου. Τα χρήματα συχνά κάνουν τον άνθρωπο ασήμαντο, αλλά ένας άντρας σαν κι αυτόν κάνει πολλά χρήματα. Χαίρομαι ειλικρινά που βοήθησα ένα σπουδαίο άνθρωπο να κάνει, σπουδαίες επιχειρήσεις.”

ΧΑ TAE ΧΟΥΝΓΚ, ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΠΑΛΑΤΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου