Η Θρησκεία είναι μία Ολοκληρωμένη και Πλήρης Αντίληψη της Πραγματικότητας (που αποδέχεται κάποια Άμεσα Δεδομένα της Συνειδητότητας και συμπληρώνει τα τυχόν κενά της γνώσης ακόμα και με μη-επαληθεύσιμα στοιχεία). Με αυτή την έννοια η Θρησκεία είναι μία κατασκευή της Συνειδητότητας, ένα σύστημα σκέψης, που μπορεί να συμπεριλαμβάνει όλες τις πιθανές λύσεις για την σχέση της Πραγματικότητας με το φαινόμενο.
Αληθινή Θρησκεία είναι η Εμβάθυνση της Κατανόησης στο Όλον!
Η Απόλυτη Πραγματικότητα, που ταυτίζεται με την Πλήρη Συνειδητότητα, την Ολότητα, την Απεραντοσύνη, την Αιωνιότητα, την Τελειότητα, το Καθαρό Είναι, κλπ. αποτελεί την Μόνη «Κατάσταση» που Υφίσταται από Μόνη Της, Υφίσταται Αιώνια, πέρα από προσδιορισμούς και διαφοροποιήσεις, πέρα από τον χώρο και τον χρόνο.
Η Πραγματικότητα αποτελεί Αρχή του Είναι, της Ύπαρξης, και Συμπεριλαμβάνει Δυνάμει την Ύπαρξη όλων των φαινομένων. Έτσι η Πραγματικότητα Υπερβαίνει τα πάντα και εμπεριέχει τα πάντα. «Κάθε τι» βρίσκεται Μέσα Της και κάθε τι είναι σχετικό και περιορισμένο. Πέρα από όλα, Υφίσταται Πάντα, Αιώνια, η Πραγματικότητα.
Η Ύπαρξη, κάθε ύπαρξη, πηγάζει, στηρίζεται και ταυτίζεται στην βαθύτερη ουσία της με την Πραγματικότητα.
Η Ύπαρξη, όταν «αναπτύσσεται» προς την Πλήρη Συνειδητότητα αποκαλύπτεται σαν η Πραγματικότητα, το Άπειρο, το Αιώνιο, το Καθαρό Είναι.
(Αυτές είναι οι Βασικές Αρχές της Θρησκείας, κάθε θρησκείας, των θρησκειών).
Η Ύπαρξη (άσχετα αν υιοθετούμε τον θρησκευτικό τρόπο σκέψης ή όχι) δεν είναι κάτι σταθερό αλλά μία «πορεία». Και δεν μιλάμε για την ύπαρξη μόνο στα άμεσα και φανερά γνωρίσματά της αλλά και στην πιο εσωτερική της ουσία που είναι η Συνειδητότητα – που ξεπερνά τα όρια της απλής ουσίας κι απλώνεται στο Υπερβατικό.
Ποιος είμαι; Τι είμαι; Που πορεύομαι; Πως; Γιατί; Δεν είναι απλά ερωτήματα, ούτε επιδέχονται απλοϊκές απαντήσεις, Βέβαια, ανάλογα με την «εξέλιξή» του και τον βαθμό κατανόησής του, ο καθένας, υιοθετεί την δική του στάση ζωής. Πέρα όμως από το δικαίωμά του αυτό, είναι υποχρεωμένος να υποστεί και τις συνέπειες (και μιλάμε για το αποτέλεσμα την επιλογών του, που τον οδηγεί Εδώ ή εκεί – δεν υπονοούμε τίποτα άλλο).
Ας σκεφτούμε λοιπόν τι απαντάμε σε αυτά τα «απλά» ερωτήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου