Οι λέξεις εις την οντολογική Ελληνικότητά τους επλάσθηκαν για άλλο πλαίσιο και άνθρωπο. Είναι πέρα από την μετέπειτα χρήση τους ούτε καλές ούτε κακές. Καλές ή κακές τις κατέστησε ο μετέπειτα κόσμος της θρησκείας και της πολιτικής και των επιστημών.
Ο φανατικός πέρα από καλός ή κακός, σε εποχές όπου οι άνθρωποι ζούσαν σε σχέση με το σύμπαν ήταν αποδεκτά αυτός ο οποίος επικοινωνούσε με δυνάμεις του σύμπαντος. Σταδιακά επειδή στον μικρόκοσμό μας χάθηκε η συμπαντική ευρύτητα και οι άνθρωποι εδέχθηκαν την υλιστική πολυμέρεια θεωρήθηκε ότι κανείς δεν μπορεί να επικοινωνεί με κάτι το ανώτερο άρα όλα είναι μικροκοσμικά και υλιστικά σχετικά.
Ο φανατικός θεωρήθηκε κάτι το άσχημο σε ένα κόσμο όπου φοβείται να δεθεί με κάτι οντικά Απόλυτο και επιθυμεί την μετριότητα του ποικίλου που δεν οδηγεί πουθενά.
Ο φανατικός πέρα από καλός ή κακός, σε εποχές όπου οι άνθρωποι ζούσαν σε σχέση με το σύμπαν ήταν αποδεκτά αυτός ο οποίος επικοινωνούσε με δυνάμεις του σύμπαντος. Σταδιακά επειδή στον μικρόκοσμό μας χάθηκε η συμπαντική ευρύτητα και οι άνθρωποι εδέχθηκαν την υλιστική πολυμέρεια θεωρήθηκε ότι κανείς δεν μπορεί να επικοινωνεί με κάτι το ανώτερο άρα όλα είναι μικροκοσμικά και υλιστικά σχετικά.
Ο φανατικός θεωρήθηκε κάτι το άσχημο σε ένα κόσμο όπου φοβείται να δεθεί με κάτι οντικά Απόλυτο και επιθυμεί την μετριότητα του ποικίλου που δεν οδηγεί πουθενά.
ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑΣ , ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ . ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή