Νέα έρευνα αναφέρει ότι μετά από έναν τραυματισμό παιδιού, η συζήτηση με τους γονείς για το γεγονός, το βοηθά να αποφύγει μελλοντικούς κινδύνους.
Οι συζητήσεις που κάνουν οι γονείς με τα παιδιά τους μετά από έναν τραυματισμό των δεύτερων, τα βοηθά να αποφύγουν μελλοντικούς κινδύνους, αναφέρει έρευνα του University of Iowa.
“Να μην το ξανακάνεις’’, είναι η συνήθης συμβουλή που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι γονείς όταν το παιδί τους βρεθεί στα επείγοντα, ανακάλυψε η έρευνα.
Ωστόσο, αν ο τραυματισμός ενός παιδιού προκληθεί από παράγοντα στο περιβάλλον- όπως ένα ελάττωμα στο πεζοδρόμιο ή μια λακκούβα στο δρόμο- οι γονείς είναι πιο πιθανό να προειδοποιήσουν τα παιδιά τους να είναι πιο προσεκτικά, και αν τα παιδιά είναι μεγαλύτερα να τα βοηθήσουν να καταλάβουν γιατί η κατάσταση ήταν επικίνδυνη.
Η έρευνα ανακάλυψε επίσης ότι οι γονείς είναι πολύ περισσότερο πιθανό να προτρέπουν τους γιούς παρά τις κόρες να είναι πιο προσεκτικοί στο μέλλον.
Ερευνητές δήλωσαν ότι τέτοιου είδους συνομιλίες μετά από τραυματισμό του παιδιού βοηθούν νέους να εσωτερικοποιήσουν αξίες σχετικά με την ασφάλεια- διαδικασία παρόμοια με αυτή κατά την οποία το παιδί αναπτύσσει συνείδηση.
Παρ’ όλο που γυναίκες συχνά αισθάνονται ότι οι συγκεκριμένες συζητήσεις ‘’πέφτουν στο κενό’’, με το πέρασμα του χρόνου βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν τη φωνούλα στο πίσω μέρος του εγκεφάλου που τα εμποδίζει από το να κάνουν επικίνδυνα πράγματα, δήλωσε η ερευνήτρια Jodie Plumert.
Όταν τα παιδιά είναι πολύ μικρά, οι γονείς εμποδίζουν τον τραυματισμό προσέχοντάς τα στενά.
Ωστόσο, τελικά τα παιδιά κερδίζουν την αυτονομία τους και βγαίνουν στον κόσμο, εξερευνώντας πράγματα μόνα τους, δήλωσε η ερευνήτρια Elizabeth O'Neal.
Οι γονείς χρειάζεται να βρουν τρόπο να διδάξουν στα παιδιά του πώς να κινούνται σε νέες καταστάσεις που ενδεχομένως είναι επικίνδυνες. Πιστεύουμε ότι οι συζητήσεις είναι σημαντικός τρόπος για να συμβεί αυτό, δήλωσε η O'Neal.
Οι ερευνητές δήλωσαν ότι οι γονείς δεν θα πρέπει να υποθέτουν ότι μόνο επειδή ένα παιδί βρέθηκε στα επείγοντα θα μάθει το μάθημά του για τους κινδύνους. Η Plumert πιστεύει ότι το να συζητούν οι γονείς με τα παιδιά για το γεγονός είναι βοηθητικό.
Η έρευνα δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘’Journal of Paediatric Psychology’’.
Οι συζητήσεις που κάνουν οι γονείς με τα παιδιά τους μετά από έναν τραυματισμό των δεύτερων, τα βοηθά να αποφύγουν μελλοντικούς κινδύνους, αναφέρει έρευνα του University of Iowa.
“Να μην το ξανακάνεις’’, είναι η συνήθης συμβουλή που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι γονείς όταν το παιδί τους βρεθεί στα επείγοντα, ανακάλυψε η έρευνα.
Ωστόσο, αν ο τραυματισμός ενός παιδιού προκληθεί από παράγοντα στο περιβάλλον- όπως ένα ελάττωμα στο πεζοδρόμιο ή μια λακκούβα στο δρόμο- οι γονείς είναι πιο πιθανό να προειδοποιήσουν τα παιδιά τους να είναι πιο προσεκτικά, και αν τα παιδιά είναι μεγαλύτερα να τα βοηθήσουν να καταλάβουν γιατί η κατάσταση ήταν επικίνδυνη.
Η έρευνα ανακάλυψε επίσης ότι οι γονείς είναι πολύ περισσότερο πιθανό να προτρέπουν τους γιούς παρά τις κόρες να είναι πιο προσεκτικοί στο μέλλον.
Ερευνητές δήλωσαν ότι τέτοιου είδους συνομιλίες μετά από τραυματισμό του παιδιού βοηθούν νέους να εσωτερικοποιήσουν αξίες σχετικά με την ασφάλεια- διαδικασία παρόμοια με αυτή κατά την οποία το παιδί αναπτύσσει συνείδηση.
Παρ’ όλο που γυναίκες συχνά αισθάνονται ότι οι συγκεκριμένες συζητήσεις ‘’πέφτουν στο κενό’’, με το πέρασμα του χρόνου βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν τη φωνούλα στο πίσω μέρος του εγκεφάλου που τα εμποδίζει από το να κάνουν επικίνδυνα πράγματα, δήλωσε η ερευνήτρια Jodie Plumert.
Όταν τα παιδιά είναι πολύ μικρά, οι γονείς εμποδίζουν τον τραυματισμό προσέχοντάς τα στενά.
Ωστόσο, τελικά τα παιδιά κερδίζουν την αυτονομία τους και βγαίνουν στον κόσμο, εξερευνώντας πράγματα μόνα τους, δήλωσε η ερευνήτρια Elizabeth O'Neal.
Οι γονείς χρειάζεται να βρουν τρόπο να διδάξουν στα παιδιά του πώς να κινούνται σε νέες καταστάσεις που ενδεχομένως είναι επικίνδυνες. Πιστεύουμε ότι οι συζητήσεις είναι σημαντικός τρόπος για να συμβεί αυτό, δήλωσε η O'Neal.
Οι ερευνητές δήλωσαν ότι οι γονείς δεν θα πρέπει να υποθέτουν ότι μόνο επειδή ένα παιδί βρέθηκε στα επείγοντα θα μάθει το μάθημά του για τους κινδύνους. Η Plumert πιστεύει ότι το να συζητούν οι γονείς με τα παιδιά για το γεγονός είναι βοηθητικό.
Η έρευνα δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘’Journal of Paediatric Psychology’’.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου